| Advertentie | |
|
|
|
|
|
|
Verwijderd
|
Holy shit
ik keek nog eens naar het mailtje van mijn cijfer van mijn recensie, en dat is gewoon om 04.40 gestuurd en een studiegenootje kreeg eentje om half 5 's ochtends :'). Dat is best wel snel nakijken wat die gast doet, ik stuurde het om 10 uur naar hem toe geloof ik
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
volgens mij sta ik reserve, maar ik zal even voor je kijken
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Edit: oh, het is een tussenopdrachtje? Flauw dat hij ze niet via internet doorgeeft dan. |
|
|
|
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
wij allebei.
|
|
|
Verwijderd
|
Nee
het wordt alleen in Leiden gebruikt, dacht ik althans. Het is een administratie systeem, waarin cijfers worden neergezet (dat is de bedoeling) en waar je je moet inschrijven voor je vakken en tentamens en dergelijke. Het werkt alleen niet, en dat is een beetje zonde van de (geloof ik) 10 miljoen euro die erin zit. Gevolg: Bij mijn studie negeren ze Usis zo lang mogelijk. Bij mijn kerncurriculum kon niemand zich inschrijven en moest iedereen handmatig worden ingeschreven door het studiepunt.Niemand kan zich ooit ergens voor inschrijven, docenten kunnen niet inloggen en hebben als ze wel kunnen inloggen geen rechten om cijfers in te voeren. En er gaat meer en meer geld in, en er gebeurt niets
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
|||
|
Citaat:
![]() Citaat:
|
|||
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik wist niet dat je dat had /latetrain *knuffels* en sterkte!
|
|
![]() |
|
|