Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Maar het gaat vast wel goed komen ![]() Ik moet nu slapen, want ik word morgenochtend misschien gebeld of ik wil werken ![]()
||
Citaat:
![]() Oh je kunt ook botox krijgen in de spieren waar je het meest last van hebt. Maar dat is in mijn stembanden minder handig enzo he ![]() Welterusten! |
![]() |
|
Verwijderd
|
Paranoide -
Oh ik was trouwens wel echt serieus keihard verliefd op Zorro 02:29 Sann ja ik ook heel erg uit de tv serie 02:29 Paranoide - Uit die ene oude serie ![]() Oh volgens mij hebben we 't hier over gehad 02:29 Sann zou je het kunnen op iemand van zeg 1 meter? oh volgens mij niet maar we bedoelen wel precies dezelfde 02:29 Paranoide - Dan is er nog iemand in mijn omgeving die ook op Zorro was 02:30 Sann het is ook best makkelijk om op zorro te zijn 02:30 Paranoide - Iemand van 1 meter Ja ![]() ![]() Als in, 'ja, dat is makkelijk' 02:30 Sann ![]() ![]() ![]() 02:30 Paranoide - Niet als in, 'ja, ik zou iemand van 1 meter wel doen' Want dat zou ik niet ![]() Laatst gewijzigd op 01-11-2011 om 02:22. |
![]() |
|
Och, het is geen slechte film. Maar het is wel een beetje een aanschakeling van scenes waarbij de care en logica vaak ver te zoeken was, en die er waarschijnlijk alleen maar in zitten om niet te veel af te wijken van het boek. En het was absoluut niet spannend of iets dergelijk, dat was wel jammer. Ralph Fiennes was wel gaaf.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||