| Advertentie | |
| 
 | 
					|
| 

| 

||

Verwijderd

| 

Citaat: 

| 
	|
| 

| 

|

Verwijderd

| 

Hmm, de patiënten hebben schnitzels, het ruikt lekker. Hongerrr. Als ik nou snel mijn briefjes schrijf dan kan ik weg  

dus aju!Een voordeel van snel kunnen typen: je kunt snel typen Een nadeel van snel kunnen typen: mensen zeggen 'ik dicteer het wel gewoon even aan jou, want je kunt zo snel typen'  | 

| 

| 

|
| 

http://www.bartsmit.com/    

ik moet een beetje huilen van binnen als ik naar het bovenste keuzemenu (in de zwarte balk) kijk  

PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED 
	 | 
	|
| 

| 

||

Verwijderd

| 

Citaat: 

maar bart smit is vaak de goedkoopste met games, dus volwassenen komen ook daarvoor naar bart smit en die zoeken het op internet uit.
	 | 
	|
| 

| 

||
| 

Citaat: 

During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence 
	 | 
	||
| 

| 

||

Verwijderd

| 

Citaat: 

Mijn moeders laptop "moest" ook gemaakt worden en ze is heeft in totaal zeven keer terug moeten gaan, omdat die lui het steeds liepen te verknallen.   Uiteindelijk was ze er zo ziek van dat ze maar een nieuwe heeft gekocht. Slimme verkoopstrategie.  
	 | 
	|
| 

| 

|

Verwijderd

| 

Nou ja  

het is eigenlijk heel simpel. Ik ben toch al over het punt heen, dus ik koop sowieso iets nieuws. Niet bij de media markt overigens, want het is een kutwinkel. Maar   omdat mijn laptop dit vage probleem binnen twee jaar heeft   moeten ze hem terugnemen en repareren. Het staat in hun eigen voorwaarden. Dus hoop op een snelle oplossing heb ik niet, maar ik zit hier toch al 3 maanden mee, die paar maanden langer boeien me ook niet meer  
	 | 

| 

| 

||
| 

Citaat: 

you're not my demographic 
	 | 
	||
![]()  | 

| 

|