Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-11-2011, 18:27
Verwijderd
Ik heb pasta <3
Advertentie
Oud 03-11-2011, 18:28
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
nomnomnom
Was alleen een beetje weinig. Gelukkig heb ik nog een zakje chips (sea salt and vinegar) en een stukje carrot cake
Verwijderd
ik heb zo wraps nomnomnom
Verwijderd
Citaat:
Was alleen een beetje weinig. Gelukkig heb ik nog een zakje chips (sea salt and vinegar) en een stukje carrot cake
Oud 03-11-2011, 18:30
Verwijderd
Ik moet nog steeds boodschappen doen, maar ik heb absoluut geen zin.
Oud 03-11-2011, 18:31
Verwijderd
ik heb heel erg hard gelachen om jullie kostuumverhuur Wishing Well en nu vraag ik me af of dat met alle termen werkt.

simonore schorschevore.
Verwijderd
Gewoon lang genoeg wachten dan zijn de winkels vanzelf dicht
Verwijderd
simonore schorschevore
Oud 03-11-2011, 18:32
Verwijderd
Dan moet ik wel voor eeuwig wachten, want er bestaan nachtwinkels
Oud 03-11-2011, 18:33
Verwijderd
Die gaan hier om 1 uur of zo al dicht
Oud 03-11-2011, 18:34
Chick Rock
Chick Rock is offline
Oooooh jongens, het is hier zo hartstikke leuk en gezellig, maar ik ben best blij dat ik zaterdag weer naar huis ga, want ik ben moeeeeeeeeee
Oud 03-11-2011, 18:34
Verwijderd
Citaat:
Ik zou het kutbaantje natuurlijk ook vooral nemen zodat ik lekker veel tijd heb om heel hard te werken aan een leukere carrière.

@ Quis: Mm, ik zou de komende vijf/tien jaar niet willen verhuizen en toeslagen krijg ik nu ook niet. Maar goed, ik was vergeten dat dat niet voor iedereen geldt, ja Vervoerskosten gaan ook sowieso omhoog, inderdaad, ik was ook vergeten dat je geen OV meer hebt en wellicht een auto nodig hebt om bij je werk te komen. Maar goed, ik ontken verder ook niet dat het zonder schuldenlast wat leuker en gemakkelijker leven is, het lijkt me alleen niet zo'n drama als ik altijd hoorde voor ik begon met studeren.
Oui. Ik vind sowieso heel veel dingen nu echt niet zo'n drama als dat ze vroeger leken/werd beweerd.
Oud 03-11-2011, 18:40
Verwijderd
Woopteedoo, de NS heeft naar aanleiding van mijn indrukwekkende bezwaarschrift de 35+10-euro boete voor -vermeend- zwartrijden toch maar ingetrokken. Q vs NS: 1-0
Oud 03-11-2011, 18:40
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Ja, jij bent sowieso een beetje genaaid qua rente, want die ligt normaal rond de 2%, wat geen punt is, maar net in jouw jaar was het opeens iets van 4,5. Dan tikt het wel gauw aan, inderdaad.
Ja, klopt

Maar volgens mij zou de rente elke 5 jaar (?) bijgesteld worden als je bezig bent met afbetalen, toch?
Oud 03-11-2011, 18:41
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Woopteedoo, de NS heeft naar aanleiding van mijn indrukwekkende bezwaarschrift de 35+10-euro boete voor -vermeend- zwartrijden toch maar ingetrokken. Q vs NS: 1-0
Wat beweerden ze dan en wat klopte er niet?
Oud 03-11-2011, 18:41
Verwijderd
Citaat:
Dat is tof! Wat was er zo indrukwekkend aan?

Even gepikt van Onzin. Tranen in mijn ogen.

Citaat:
Vrije School ontslaat docent om sterrenbeeld
“Waterman in pedagogische functie was Rudolf Steiner een gruwel”

Door Steven van der Jagt • donderdag 13 oktober 2011, 08:28
De Vrije School Zutphen heeft voor ophef gezorgd door het ontslag van de 47-jarige docent Norbert Geesinga. Geesinga kwam voor de klas openlijk uit voor zijn sterrenbeeld Waterman.

“Een Waterman in een pedagogische functie was Rudolf Steiner een gruwel”, aldus Geert Jansdaal, directeur van de school. “In zijn boeken waarschuwde hij voor het rebelse aspect van het sterrenbeeld en de negatieve invloed die dit zou hebben op opgroeiende kinderen. Zij zouden kunnen vervreemden van hun eigen karma en hun geest zou kunnen ontaarden. In het ergste geval zouden zij zelf Watermankinderen verwekken.” Jansdaal ontkent dat het sterrenbeeld Waterman verboden is in de antroposofische leer. “Ieder mens wordt onder een gesternte geboren en moet hiermee leven. Men kan er echter altijd voor kiezen om zijn sterrenbeeld wel of niet te praktiseren.”

De docent Euritmisch Boekhouden en Kastanjebewerking is diep verontwaardigd over de handelswijze van zijn werkgever. “Ik ben antroposoof en Waterman. Ik ben het levende bewijs dat deze twee kunnen samengaan. Al tien jaar functioneer ik naar behoren op de Vrije School. Met het toestaan van deze vorm van discriminatie toont Nederland zich wederom als land van schijntolerantie.”

Het argument dat Geesinga’s sterrenbeeld al bij zijn indiensttreding af te leiden zou zijn geweest uit zijn geboortedatum wijst het schoolbestuur van de hand. Jansdaal: “We vragen bewust niet naar de geboortedatum, omdat dit discriminatie in de hand kan werken, wat wij natuurlijk tegen iedere prijs willen voorkomen. Wij hanteren bewust het principe “Don’t ask, don’t tell.”

Geesinga krijgt steun van Aquarius, de belangenvereniging voor Watermannen, die een melding heeft gemaakt bij de Commissie Gelijke Behandeling. De docent overweegt een gerechtelijke procedure tegen zijn voormalige werkgever. De Commissie heeft hier echter een hard hoofd in: “Bijzondere scholen hebben wettelijk gezien het recht om personeelsleden te ontslaan die in gedrag en levenswijze niet binnen de filosofie van de school passen”, aldus woordvoerder Jurg Touwmeester. “Een sterrenbeeld is in de antroposofische leer nu eenmaal een indicatie voor gedrag.”

Geesinga laat weten via de politiek aandacht te vragen voor zijn zaak ‘zodra de sterren goed staan.’
Oud 03-11-2011, 18:44
Verwijderd
<3 de speld ja, ik heb het geliked op fb dus nu komt alles van de speld in mijn newsfeed
Oud 03-11-2011, 18:45
Carn
Carn is offline
speld <3
Oud 03-11-2011, 18:47
Verwijderd
Vooral Euritmisch boekhouden. <3 Wat zo tof is aan De Speld is dat ze genoeg weten van de dingen waar ze over schrijven en het dus niet zomaar wat schenen-schoppen of fnuiken is.
Oud 03-11-2011, 18:49
Verwijderd
Oja, Noedel, wat wilde je nog vragen over MSN? Ik heb die nieuwe, ja.
Oud 03-11-2011, 18:50
Chick Rock
Chick Rock is offline
Well damn, nu zie ik hoe het kan dat ineens vrienden van vrienden reageren op mijn foto's: als ik heb aangegeven dat 'vrienden' mijn fotoboek mogen bekijken, betekent dat dat niet alleen míjn vrienden erop kunnen en reageren, maar ook de vrienden van de mensen die ik heb getagd wat is dat nou voor onzin. Dat kon eerst echt niet. Excusez als ik in herhaling val
Oud 03-11-2011, 18:51
Carn
Carn is offline
dan kan je The Onion misschien ook wel waarderen. Eigenlijk meer een Speld-achtige satire op nieuwszenders. Of andersom, gezien The Onion al vrij lang bestaat

http://www.theonion.com/

Verwijderd
http://alturl.com/n5sg4

tweaken tweaken tweaken
Carn
Carn is offline
Citaat:
Well damn, nu zie ik hoe het kan dat ineens vrienden van vrienden reageren op mijn foto's: als ik heb aangegeven dat 'vrienden' mijn fotoboek mogen bekijken, betekent dat dat niet alleen míjn vrienden erop kunnen en reageren, maar ook de vrienden van de mensen die ik heb getagd wat is dat nou voor onzin. Dat kon eerst echt niet. Excusez als ik in herhaling val
ja, dat moet je dus even aanpassen.
Oud 03-11-2011, 18:52
Carn
Carn is offline
wut

"Mis niets van de RTL Dakar pre-proloog"

pre-proloog?
Oud 03-11-2011, 18:53
Carn
Carn is offline
ik wacht nu al met smart op het post-epiloog.
Oud 03-11-2011, 18:54
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
ja, dat moet je dus even aanpassen.
Ik kan niet echt vinden hoe. Er staat bij instelling vrienden 'Let op: iedereen die is getagd en de vrienden van de getagde personen kunnen dit bericht ook zien.'
Oud 03-11-2011, 18:54
Verwijderd
Citaat:

tweaken tweaken tweaken
Fffffffffffffffffffffff
Oud 03-11-2011, 18:56
Verwijderd
Citaat:
dan kan je The Onion misschien ook wel waarderen. Eigenlijk meer een Speld-achtige satire op nieuwszenders. Of andersom, gezien The Onion al vrij lang bestaat

http://www.theonion.com/

[filmpje]
Oud 03-11-2011, 18:57
Verwijderd
Citaat:

tweaken tweaken tweaken
Ah, tof hoor! En wat een kleurtjes.
Oud 03-11-2011, 18:58
The Larch
The Larch is offline
Ik vraag me ineens af of ik echt geloof dat God alle beslissingen neemt, of dat ik dat alleen maar tegen mezelf zeg omdat het een rustgevend gevoel is. Ik bedoel. Het kan best dat Hij ook een beetje ruimte laat voor eigen inspraak.
Oud 03-11-2011, 18:59
Verwijderd
Citaat:

tweaken tweaken tweaken
toftoftof
Oud 03-11-2011, 18:59
Verwijderd
Of misschien heeft ie ook gewoon heel veel ambtenaren met een mandaat.
Oud 03-11-2011, 19:04
Carn
Carn is offline
Citaat:
Ik kan niet echt vinden hoe. Er staat bij instelling vrienden 'Let op: iedereen die is getagd en de vrienden van de getagde personen kunnen dit bericht ook zien.'
ik heb een of andere custom-lijst. Moet je maar even googlen op 'facebook privacy settings' etc, genoeg how-to guides te vinden.
Oud 03-11-2011, 19:09
Verwijderd
Citaat:
Wat beweerden ze dan en wat klopte er niet?
Ze vonden dat ik best in staat móet zijn om op Arnhem CS een ticket te kopen, terwijl ik daar slechts op doorreis ben. En steeds ben ik degene die een conducteur op móet zoeken omdat ik zwartrijden veracht. Mijn probleem is een bekend probleem met ING-passen en sommige ticketautomaten..
Oud 03-11-2011, 19:18
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
ik heb een of andere custom-lijst. Moet je maar even googlen op 'facebook privacy settings' etc, genoeg how-to guides te vinden.
Oud 03-11-2011, 19:19
Verwijderd
Citaat:
Ze vonden dat ik best in staat móet zijn om op Arnhem CS een ticket te kopen, terwijl ik daar slechts op doorreis ben. En steeds ben ik degene die een conducteur op móet zoeken omdat ik zwartrijden veracht. Mijn probleem is een bekend probleem met ING-passen en sommige ticketautomaten..
Oh dat. Laat ze je een brief schrijven waarin ze zelf zeggen dat het een bij hun bekend probleem is? Of neem je bezwaarschrift en hun antwoord standaard mee.
Oud 03-11-2011, 19:20
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Oh, hoe je een nickname krijgt te zien ipv je echte naam (en achternaam). Moet je dat in de Hotmail-opties aanpassen of kan dat ook in MSN zelf?
Oud 03-11-2011, 19:23
Carn
Carn is offline
Oud 03-11-2011, 19:30
snoopy
snoopy is offline
Mijn eten was ook lekker! Pasta met spinazie, cherrytomaatjes, knoflook, pijnboompitjes, mozarella en een beetje groene pesto <3

De kinderen vonden het ook heel erg lekker, hilarisch hoe ze om 'mééh!' vragen

En nu ga ik thee zetten en chocola eten!
Oud 03-11-2011, 19:31
Miekje*
Miekje* is offline
Ha, zaterdag naar de hondenshows . Ik ben benieuwd.
Oud 03-11-2011, 19:39
Verwijderd
Citaat:
Oh dat. Laat ze je een brief schrijven waarin ze zelf zeggen dat het een bij hun bekend probleem is? Of neem je bezwaarschrift en hun antwoord standaard mee.
Nou, de gozer die mijn bezwaar afgehandeld heeft erkent niet dat het een specifiek probleem is maar houdt het op algemene storingen wat betreft automaten. Daar ga ik inderdaad nog op antwoorden.
Oud 03-11-2011, 19:45
Verwijderd
Citaat:
Nou, de gozer die mijn bezwaar afgehandeld heeft erkent niet dat het een specifiek probleem is maar houdt het op algemene storingen wat betreft automaten. Daar ga ik inderdaad nog op antwoorden.

Dan zou ik iig die brief (nouja in kopie dan) bij me houden, wie weet dat het zo'n conducteur overtuigd je een gewoon kaartje te laten kopen, als het weer eens raak is. Er staat niks over in hun Algemene Voorwaarden geloof ik, maar ze moeten op de een of andere manier toch wel garanderen dat je een kaartje kunt kopen voordat je gaat reizen.
Oud 03-11-2011, 19:46
The Larch
The Larch is offline
Citaat:
Ik heb er ook een vraag over, namelijk, hoe krijg ik mijn contacten van hun friemelschermpje aan de zijkant naar het midden? En als dat of gelukt is, hoe kan ik dan met ze praten in de zin van dat mijn berichten doorkomen?
Oud 03-11-2011, 19:51
Verwijderd
Eigenlijk begin ik nu pas een beetje honger te krijgen. Misschien toch maar zo naar de supermarkt!
Oud 03-11-2011, 19:58
Verwijderd
*wraps gooit*
Verwijderd
Omnomnomnom
The Larch
The Larch is offline
Citaat:
Eigenlijk begin ik nu pas een beetje honger te krijgen. Misschien toch maar zo naar de supermarkt!
Ik snap nooit zo goed waarom je niet gewoon zorgt dat je standaard pasta, ketchup en smac in huis hebt. Ik bedoel, je moet toch ooit eten, en je kan toch niet voor elke keer dat je honger hebt naar de supermarkt gaan?
Oud 03-11-2011, 20:03
Verwijderd
Nou. Jawel. Ik hou niet zo van Pasta en smac. Ik hou van verse dingen enzo. Ik ben verwend

Ik heb alleen standaard brood in huis. En zelfs dat niet eens altijd.
Oud 03-11-2011, 20:05
Verwijderd
Standaard een portie pastasaus in de vriezer, pasta heb je vast ook staan
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten