Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Hihi, ik doe een poging tot het tekenen van een kaboutervrouwtje, en tot nu toe gaat het best goed ^^ KLIK
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
mja ik geloof dat de uitgever dat al gaat doen. Ik moet echt meer over de persoon praten. Dat vind ik allemaal niet zo moeilijk en ik vind het leuk om stukjes te schrijven maar ik sla snel door in mijn metaforen of ik word gewoon heel erg ongezond nerveus van te voren. En ik vind het stiekem ook erg moeilijk dat mijn stem de laatste tijd veel overslaat en dat er vrienden komen die ik al héél erg lang niet meer heb gezien en dat ik uh, een beetje ben veranderd!
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
ik ging iemand naar bed helpen en die persoon was doorweekt van de urine. Toen tilde ik haar rolstoelkussen op en toen liep de pies gewoon uit dat kussen. Over mijn broek
![]() Vanavond is er 3 keer een vol glas drinken over de tafel/vloer gegaan, de persoon die dat deed ging daar met haar handen in slaan en toen ik bij haar kwam begon ze te slaan met die gore handen en toen was mijn shirt ook nog vies ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|