Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-11-2011, 22:53
Uice
Uice is offline
Citaat:
whoah, hoe weet je dat ik die heb? Ik geloof...15 euro? Zoiets?
Dat heb je een keer gepost.

Ik ook vijftien euro, maar ik lees dus net dat de Oog & Blik uitgave van 2007 (waar ook Het Gedrocht en de Guillotine instaat) een antiquarische waarde van honderd euro heeft.

Prachtig boek, trouwens.
Oud 11-11-2011, 22:55
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Oh God, komt er weer een voetbalfestijn aan?
Ja, ze hebben tegenwoordig een evenement waarin alle Europese landen tegen elkaar moeten. En de winnaar krijgt een bekertje.
Oud 11-11-2011, 22:57
Verwijderd
ik denk dat het geheim van geluk een boxershort is met bijzonder vrolijke kleurtjes.
Oud 11-11-2011, 22:57
Verwijderd
Pfff, 3fm vindt het nodig Rihanna te draaien met dat ongehoorde aidsnummer 'Man Down'. In de ether is echt geen zender meer te vinden met iets van een standaard
Oud 11-11-2011, 22:58
Verwijderd
Citaat:
Dat heb je een keer gepost.

Ik ook vijftien euro, maar ik lees dus net dat de Oog & Blik uitgave van 2007 (waar ook Het Gedrocht en de Guillotine instaat) een antiquarische waarde van honderd euro heeft.

Prachtig boek, trouwens.

Huh? Deze?

die heb ik
Verwijderd
zal maar eens snel mijn koffiekopjes er af halen dan
Uice
Uice is offline
Citaat:
Huh? Deze?
[afbeelding]

die heb ik
Ja, die. Collecter's item, blijkbaar.
Oud 11-11-2011, 22:59
Uice
Uice is offline
Citaat:
Ja, ze hebben tegenwoordig een evenement waarin alle Europese landen tegen elkaar moeten. En de winnaar krijgt een bekertje.
Ik dacht dat dat des zomers was. Wanneer begint die ongein?
Oud 11-11-2011, 23:03
Verwijderd
Citaat:
Oud 11-11-2011, 23:05
Verwijderd
para, sorry dat ik nog niet langs ben geweest. Die beste meneer mailt maar niet terug. En ik heb een bepaalde geldsom nog niet ontvangen dus ik kon nog niet een kaartje naar a'dam betalen, eet ook bij mijn ouders nu ;d; maar ik wil wel echt snel langskomen en een stapel boeken voor je meenemen mmkay?
Oud 11-11-2011, 23:10
Verwijderd
Citaat:
para, sorry dat ik nog niet langs ben geweest. Die beste meneer mailt maar niet terug. En ik heb een bepaalde geldsom nog niet ontvangen dus ik kon nog niet een kaartje naar a'dam betalen, eet ook bij mijn ouders nu ;d; maar ik wil wel echt snel langskomen en een stapel boeken voor je meenemen mmkay?
Prima! Maar ik vind het ook goed om zelf even langs te komen hoor, want ik heb toch nog OV dus voor mij is dat allemaal wat makkelijker. Dus als je 'n keer kan moet je even roepen en dan kom ik er een stel ophalen.
Oud 11-11-2011, 23:28
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Ik dacht dat dat des zomers was. Wanneer begint die ongein?
De kwalificaties en oefenwedstrijden beginnen meestal al anderhalf jaar vóór het spektakel. Vanavond was dan weer een oefeninterland tegen Zwitserland. A.s. dinsdag is er een kwalificatiewedstrijd tegen Duitsland.
Oud 11-11-2011, 23:29
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Oud 11-11-2011, 23:32
Verwijderd
Citaat:
De kwalificaties en oefenwedstrijden beginnen meestal al anderhalf jaar vóór het spektakel. Vanavond was dan weer een oefeninterland tegen Zwitserland. A.s. dinsdag is er een kwalificatiewedstrijd tegen Duitsland.
Dinsdag is ook een oefenwedstrijd. We zijn toch allang geplaatst.
Oud 11-11-2011, 23:33
Uice
Uice is offline
Dus ik heb nog even rust voordat de kanker weer uitbreekt?
Oud 11-11-2011, 23:34
Uice
Uice is offline
Ik hou niet zo van voetbal.
Oud 11-11-2011, 23:36
Uice
Uice is offline
Citaat:
gewoon wat ik altijd doe, ik vier het met vrienden in de fammilie, ga vaak naar de kroeg met me budds, en koop net als ieder jaar weer veel marsepijn chocoletters en pepernoten

vorig jaar, (lijstje van alle inkopen, LET OP heb ik niet zelf allemaal opgegeten hoor )

pepernoten: 42,08 kilo

taai-taai poppen: 2,5 kilo

chocoladeletters(Behalve q,x,i,z): 11 kilo,

Marsepijn, : 26 pond

Kruidnoten:34 kilo

Choconoten : 6 kilo
Rare vogel, die CuwleMandarijn.
Oud 11-11-2011, 23:39
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Rare vogel, die CuwleMandarijn.
Ja, omg. Ik vraag me af hoeveel mensen er voor nodig zijn geweest dat allemaal op te eten.
Oud 11-11-2011, 23:47
Verwijderd
Citaat:
Ik hou niet zo van voetbal.
Dat je niet van Nederlands clubvoetbal houdt kan ik begrijpen. Dat je walgt van "supporters" ook. Maar als je Barça in goede doen ziet ballen, vind je het dan nog steeds geen elegant en mooi spelletje? Jammer dat Jewtube hier door de Kulturkammer weggejorist is, anders had ik mijn post verrijkt met wat voorbeelden.
Oud 11-11-2011, 23:56
Uice
Uice is offline
Citaat:
Dat je niet van Nederlands clubvoetbal houdt kan ik begrijpen. Dat je walgt van "supporters" ook. Maar als je Barça in goede doen ziet ballen, vind je het dan nog steeds geen elegant en mooi spelletje? Jammer dat Jewtube hier door de Kulturkammer weggejorist is, anders had ik mijn post verrijkt met wat voorbeelden.
Geen idee wie/wat Barça is, maar ik kan inderdaad wel bewondering opbrengen voor het talent van bepaalde spelers. Echter, niet genoeg om niet te hopen dat we zo snel mogelijk verliezen, zodat ik van die takkeherrie op straat af ben.
Oud 12-11-2011, 00:02
Verwijderd
Chick Rock naamzoek:

Wat Rationeel zei over vlees leren verteren is waar. Althans, het kan voor iedereen uitpakken, maar de kans zit er redelijk in dat je het niet zomaar aankunt. Al is een groot verschil tussen jou en mij dat jij wel ooit vlees hebt leren verteren en ik helemaal nooit, dus misschien valt het bij jou wel mee.

En Sann naamzoek: dat was ik inderdaad, mijn kroost mag zeker weekendjes bij jou komen, al dan niet om bier te leren drinken.
Oud 12-11-2011, 00:40
Verwijderd
Citaat:
Geen idee wie/wat Barça is
Fokking hell
Oud 12-11-2011, 00:44
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Fokking hell
Ik heb ook geen idee, hoor.
Oud 12-11-2011, 00:45
Vowel
Vowel is offline
Ik vond voetbal overigens wel heel leuk om te doen (ik heb bijna 10 jaar gevoetbald), maar om het te kijken.. mwoa. Heel zelden.
Oud 12-11-2011, 00:57
Verwijderd
Citaat:
Geen idee wie/wat Barça is, maar ik kan inderdaad wel bewondering opbrengen voor het talent van bepaalde spelers. Echter, niet genoeg om niet te hopen dat we zo snel mogelijk verliezen, zodat ik van die takkeherrie op straat af ben.
FC Barcelona. Vorig seizoen speelden ze het beste voetbal ever met sleutelfiguren uit de eigen opleiding <3 Ik zal je eenmaal thuis wel wat fraai materiaal linken ter illustratie. Maar ik begrijp je wel en ben het ook met je eens. Maar goed, mooi en verzorgd voetbal vind ik prettig om te kijken. Ook als dat betekent dat het Duitsland is die "onze" jongens met 'n nulletje of vijf naar huis stuurt
Oud 12-11-2011, 00:59
Verwijderd
voetbal
Oud 12-11-2011, 01:00
Verwijderd
Er staan echt een paar lachende idioten op straat.
Oud 12-11-2011, 01:23
Verwijderd
Citaat:
Ik vond voetbal overigens wel heel leuk om te doen (ik heb bijna 10 jaar gevoetbald), maar om het te kijken.. mwoa. Heel zelden.
Vrouwenvoetbal is een gedrocht om naar te kijken, de tering Voor mij verweten wordt seksistisch te zijn; bijna alle voetballende vrouwen die ik ken onderschrijven dat
Oud 12-11-2011, 01:48
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Vrouwenvoetbal is een gedrocht om naar te kijken, de tering Voor mij verweten wordt seksistisch te zijn; bijna alle voetballende vrouwen die ik ken onderschrijven dat
Ik had het ook niet over kijken. Het ziet er ook niet uit. Geen idee waarom eigenlijk. Waarschijnlijk omdat het totaal niet sexy is. Maar het was wel altijd heel leuk om te doen.
Oud 12-11-2011, 02:21
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Voetbal vind ik niet vaak elegant meer, maar sommige acties en aanvallen of verdedigingen kan ik wel waarderen, waarbij precisie en timing een rol spelen.

Ik care alleen om belangrijke interlands, overigens.

En wat bedoel je, wordt Youtube tegenwoordig verwijderd hier? Oh, ah, op je werk, ik vat 'm al.
Oud 12-11-2011, 03:06
Verwijderd
Citaat:
Ik had het ook niet over kijken. Het ziet er ook niet uit. Geen idee waarom eigenlijk. Waarschijnlijk omdat het totaal niet sexy is. Maar het was wel altijd heel leuk om te doen.
Ik bedoelde qua spel eah Vrouwen kunnen gewoon niet voetballen als team of zo. Ze hebben ook geen goed fysiek gestel voor dat spelletje, laat staan techniek. Maar een damesmatch is gewoon nooit om aan te gluren, eigenlijk per definitie. Het is een beetje alsof je een downtje ziet schaken. Of een stelletje waarbij de vrouw veel groter is dan de man. Patat met loempiasaus. Een bejaarde met kinderwens. Het kán allemaal wel, maar iedereen weet: beter van niet

Maar ik kan er ook geen reet van hoor, maar dat weerhoudt me er niet van het te doen op het pleintje of grasveldje met homies

Laatst gewijzigd op 12-11-2011 om 03:16.
Oud 12-11-2011, 03:19
Verwijderd
Citaat:
Voetbal vind ik niet vaak elegant meer, maar sommige acties en aanvallen of verdedigingen kan ik wel waarderen, waarbij precisie en timing een rol spelen.

Ik care alleen om belangrijke interlands, overigens.

En wat bedoel je, wordt Youtube tegenwoordig verwijderd hier? Oh, ah, op je werk, ik vat 'm al.
Yeah, werk. Die klojo's hier kunnen niet veel maar moederbedrijf heeft de boel aardig dichtgetimmerd

Interlands zijn kwalitatief vaak juist minder dan endgame clubvoetbal (kwartfinale CL en verder), is mijn ervaring. Maar granted, deze lichting spelers in Oranje kunnen er wel wat van.
Oud 12-11-2011, 03:33
Verwijderd
Citaat:
voetbal
Kon jij Messi ook niet waarderen?
Oud 12-11-2011, 03:36
Verwijderd
Citaat:
Kon jij Messi ook niet waarderen?
Dat ik mijn stront de ene dag minder vies vind ruiken dan de andere dag betekent niet meteen dat het een lekkere geur is.
Oud 12-11-2011, 04:18
Verwijderd
Citaat:
Dat ik mijn stront de ene dag minder vies vind ruiken dan de andere dag betekent niet meteen dat het een lekkere geur is.
Flauw hoor.
Oud 12-11-2011, 05:24
Verwijderd
http://www.dumpert.nl/mediabase/1450..._football.html

Woopteedoo! Als je dit niet kunt waarderen mag je oprecht zeggen dat je niet van voetbal houdt
Oud 12-11-2011, 06:11
Verwijderd
Citaat:
<3
Oud 12-11-2011, 07:33
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Mogguh.

Kakzooi. Gisteren sluitdienst gehad en moet over een uurtje alweer werken. M'n eerste vroege dienst in een jaar tijd ofzo en natuurlijk was mijn hoofd het daar niet mee eens, dus ik heb de hele nacht wakker gelegen. uuuugh. [/brak]
Oud 12-11-2011, 08:22
Verwijderd
Hm, zal ik zo een powernap pakken of niet.. ik twijfel nu een beetje.
Oud 12-11-2011, 08:25
Verwijderd
Citaat:
Mogguh.

Kakzooi. Gisteren sluitdienst gehad en moet over een uurtje alweer werken. M'n eerste vroege dienst in een jaar tijd ofzo en natuurlijk was mijn hoofd het daar niet mee eens, dus ik heb de hele nacht wakker gelegen. uuuugh. [/brak]
Ach, denk aan het moment wanneer je straks na je shift lekker klokje-rond kunt slapen. Batterijtje vandaag leeg laten lopen en morgen voel jij je als herboren
Oud 12-11-2011, 09:03
Verwijderd
Goedemorgen!

Ik heb een nieuwe computer in de gang staan en nu moet ik wachten tot huisgenootjes komen om hem in elkaar te zetten!
Oud 12-11-2011, 09:55
Verwijderd
Auw hoofdpijn en verkouden en blehhhh. Waarom moest mn collega me zo nodig aansteken.
Oud 12-11-2011, 10:27
Verwijderd
Ai Quis, jij ook al. Mijn neefje, mijn moeder en mijn huisgenootje zijn ook al ziek. Het heerst blijkbaar!
En mijn neefje had ook de waterpokken en er bestaat een kans dat ik dat vroeger niet gehad heb en dat ik nu wel besmet ben... En dat moet ik niet hebben! Dussss duimen dat ik niet de waterpokken krijg! Dat zou ik dan over een weekje wel moeten weten geloof ik.

Maar dat terzijde. Beterschap Quis!
Oud 12-11-2011, 10:39
Verwijderd
Ik weiger ziek te zijn want ik heb veel te veel leuke dan wel belangrijke dingen te doen. Het is gewoon een lichte verkoudheid, vind ik. Maar dankje hoor!

Waterpokken zijn naar op onze leeftijd, dus ik duim met je mee dat je ze niet krijgt!
Oud 12-11-2011, 10:44
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Auw hoofdpijn en verkouden en blehhhh. Waarom moest mn collega me zo nodig aansteken.
Ik ook al!
Oud 12-11-2011, 10:45
Noedelhap
Noedelhap is offline
Trowuens, op 3 is nu kinderen voor Kinderen bezig. En het nummer heet: "Mijn laatste SMS" Vroeger GINGEN die liedjes nog ergens over! Kip, patat, appelmoes of tieten, bijvoorbeeld! Maar tegenwoordig gaat het over mobieltjes.
Oud 12-11-2011, 10:47
Verwijderd
Citaat:
Trowuens, op 3 is nu kinderen voor Kinderen bezig. En het nummer heet: "Mijn laatste SMS" Vroeger GINGEN die liedjes nog ergens over! Kip, patat, appelmoes of tieten, bijvoorbeeld! Maar tegenwoordig gaat het over mobieltjes.
waar moet het heen met deze wereld!
Oud 12-11-2011, 10:49
Verwijderd
Ok, sterkte met je verkoudheidje

Dat waterpokken naar zijn als je volwassen bent heb ik van meer mensen gehoord . En ik heb ook nog eens nauwelijks een afweersysteem. Pff, zo'n kleintje is echt leuk en lief hoor, maar die ziektes die hij meebrengt! Heb ook al eens een nacht lopen kotsen dankzij hem. Als hij nu ziek is dan mag ik niet meer zijn luier verschonen en hem niet meer knuffelen van mijn moeder en broer, maar dat vind ik ook niet tof. En dan nog heb je kans om ziek te worden.
Oud 12-11-2011, 10:52
Verwijderd
Ik las 'Kinderen voor Kinderen' en zette direct mijn tv aan
Oud 12-11-2011, 10:56
Verwijderd
Oh, nou, dan gaan we maar de intocht van de sint kijken!
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten