Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
para, sorry dat ik nog niet langs ben geweest. Die beste meneer mailt maar niet terug. En ik heb een bepaalde geldsom nog niet ontvangen dus ik kon nog niet een kaartje naar a'dam betalen, eet ook bij mijn ouders nu
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Chick Rock naamzoek:
Wat Rationeel zei over vlees leren verteren is waar. Althans, het kan voor iedereen uitpakken, maar de kans zit er redelijk in dat je het niet zomaar aankunt. Al is een groot verschil tussen jou en mij dat jij wel ooit vlees hebt leren verteren en ik helemaal nooit, dus misschien valt het bij jou wel mee. En Sann naamzoek: dat was ik inderdaad, mijn kroost mag zeker weekendjes bij jou komen, al dan niet om bier te leren drinken. ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik care alleen om belangrijke interlands, overigens.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Maar ik kan er ook geen reet van hoor, maar dat weerhoudt me er niet van het te doen op het pleintje of grasveldje met homies ![]() Laatst gewijzigd op 12-11-2011 om 03:16. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Interlands zijn kwalitatief vaak juist minder dan endgame clubvoetbal (kwartfinale CL en verder), is mijn ervaring. Maar granted, deze lichting spelers in Oranje kunnen er wel wat van. |
![]() |
|
Verwijderd
|
http://www.dumpert.nl/mediabase/1450..._football.html
Woopteedoo! Als je dit niet kunt waarderen mag je oprecht zeggen dat je niet van voetbal houdt ![]() |
![]() |
|
Mogguh.
Kakzooi. Gisteren sluitdienst gehad en moet over een uurtje alweer werken. M'n eerste vroege dienst in een jaar tijd ofzo en natuurlijk was mijn hoofd het daar niet mee eens, dus ik heb de hele nacht wakker gelegen. uuuugh. [/brak]
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ai Quis, jij ook al. Mijn neefje, mijn moeder en mijn huisgenootje zijn ook al ziek. Het heerst blijkbaar!
En mijn neefje had ook de waterpokken en er bestaat een kans dat ik dat vroeger niet gehad heb en dat ik nu wel besmet ben... En dat moet ik niet hebben! Dussss duimen dat ik niet de waterpokken krijg! Dat zou ik dan over een weekje wel moeten weten geloof ik. Maar dat terzijde. Beterschap Quis! |
![]() |
|
Trowuens, op 3 is nu kinderen voor Kinderen bezig. En het nummer heet: "Mijn laatste SMS"
![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Ok, sterkte met je verkoudheidje
![]() Dat waterpokken naar zijn als je volwassen bent heb ik van meer mensen gehoord ![]() |
![]() |
|
|