| Advertentie | |
|
|
|
|
|
|
Verwijderd
|
Hmm, met tinyeye kom ik er ook niet echt uit. Deze is blauw:
http://mediaeyecon.com/images/photosnowunlimited4.jpg en deze doet het niet: http://i.ehow.com/images/GlobalPhoto...-main_Full.jpg |
|
|
|
Verwijderd
|
hoi, mn kat drinkt chocomel uit een beker als je niet oplet.
en ze zegt meh en geen miauw. ![]() ik ben net naar de kapper geweest het komt nu maar tot mn schouders en heeft aan de onderkanr laagjes en mn pony is weg, het ziet echt veel volwassener uit en mn moeder was het er eens een keer mee eens.
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
|
Verwijderd
|
Oh en over al die feesten. Ik had tot ik een jaar of 15 was überhaupt nooit van Sint Maarten gehoord
. Driekoningen heb ik wel een keer gevierd, maar ik denk dat we niet meer dan bij 5 huizen hebben aangebeld.. Te verlegen. En we wisten niet of we het nou in het Nederlands of in het Maastrichts moesten zingen. Want één vriendin was Maastrichts en kende het alleen in het Maastrichts en we wáren natuurlijk ook in Maastricht. Maar de andere vriendin was Chinees en ik ben wel Maastrichts, maar ik kan het dialect eigenlijk niet. Misschien hebben we het wel gemixt. Ik weet het niet meer.
|
|
|
|
Verwijderd
|
Ik heb in de brugklas een keer een drie gehaald omdat ik ziek was op de dag dat de overhoring was aangekondigd en dus niet had geleerd en toen ging huilen in plaats van het gewoon toch te proberen, wat waarschijnlijk beter resultaat had gehad, want ik was wel bij met m'n huiswerk. Dat was mijn enige onvoldoende van de brugklas. Lager dan een drie kon niet.
|
|
|
|
Verwijderd
|
In de brugklas deed ik heel hard mijn best want al mijn vriendjes en vriendinnetjes gingen naar het gymnasium dus dat wilde ik ook! Dat is gelukt, maar de jaren daarna faalde ik heel hard. Ik ging bijna niet naar school en haalde veel onvoldoendes en ging nog naar een andere school enzowwwww. Tot ik naar het volwassenenonderwijs ging en daar mijn Havo ging halen. Ik geloof niet dat ik in die twee jaar ergens een onvoldoende voor gekregen heb en uiteindelijk ben ik geslaagd met 3 negens en de rest achten en daar ben ik nog steeds vet trots op en daarom vertel ik dit!
|
![]() |
|
|