Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Ik heb trouwens nog geen enkele echte Piet gezien. ![]()
|
Verwijderd
|
De bodybuilderbuurman zit op z'n balkon te barbecuën. Het is november. En donker. En koud.
Hij heeft sinds kort ook vrijwel altijd een olielamp branden, ook als hij er niet is, waardoor mijn balkon altijd gehuld is in flikkerend licht. De radio laat 'ie ook steeds vaker aanstaan buiten als hij zelf binnenzit, zelfs 's nachts. 24/7 Skyradio. Het ruikt en smaakt naar verbrande worst in mijn huis. Hij is heel hard aan het praten en de worst knispert op de barbecue. Hij kan nu net zo goed naar mijn huis komen en me door m'n haar gaan aaien, dan irriteert hij ál mijn zintuigen. Wat een lul. Ik hoop dat iemand hem gewelddadig verkracht met takken en buitenlucht en hij intense pleinvrees krijgt. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Mr Soija 105
Bongalientje 63 Martiño 34 leekah 30 TopDrop 29 Tink* 25 Swlabr 23 Uice 21 Hanneke 18 Kazet Nagorra 16 Sarah 15 Sylph 14 Spectrum 11 Pippeloen 10 Trass 8 Lisa 7 sterrenmeisje 7 nivea 7 Cherry Springs 5 egon 5 Magican 5 Dr. Korsakov 4 Freyja 3 snoopy 3 Pinksterhaas 3 Andijvie 3 Appeltje 3 Ann 2 KingelDingel 2 Bonga 2 Flushpuppie 1 Bob the Bear 1 StormBreaker2 1 Rio Jams 1 AmieSansDeNoir 1 Kenjirro 1 Love & Peace 1 Aaron 1 Reverend 1 Paranoide 1 Chronocide 1 twinkebel 1 Dark Phoenix 1 Zao 1 Faerie 1 ikzelf100 1 ******** 1 Double Shizzle 1 Hm! Het valt wel mee trouwens. Een aantal mensen post nog steeds.
|
|