Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-11-2011, 09:12
Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Ik wil niet naar college vandaag.
:boks:
Oud 14-11-2011, 09:14
Verwijderd
Het is ook zo lekker niet nuttig! Gast verteld wat in het boek staat. En wat wel verteld word komt niet terug in het tentamen.
Oud 14-11-2011, 09:18
Macrador
Macrador is offline
Haha dat heb ik ook bij wiskunde
Oud 14-11-2011, 09:25
Verwijderd
Irritant he ? Ik denk trouwens dat ik gewoon niet ga. Ik heb zo erg geen zin dat ik niet dingen op zou pikken volgens mij. Ik kan mijn tijd nuttiger gaan besteden. Hoop ik.
Oud 14-11-2011, 09:28
Macrador
Macrador is offline
Het erge is dat het moeilijk wordt om je er aan te houden
Oud 14-11-2011, 09:29
Verwijderd
Ja. Waar is Phoebe-nazi als je haar nodig hebt maar, ik ga een to-do-lijst maken, en ik ga me eraan houden dit keer! Of in ieder geval ga ik daar dingen van dóen.
Oud 14-11-2011, 09:33
Verwijderd
Oh ja ik zou chocoladebatons gaan maken met huisgenoot. Beter schiet ik even op
Oud 14-11-2011, 10:19
Verwijderd
Mogguh. Zo, weer naar huis Lekker 105 minuten treinen voor ontbijt Ben nog vergeten sambal te scoren ook ffs.
Oud 14-11-2011, 10:22
Noedelhap
Noedelhap is offline
Quintiano, hoe zit dat eigenlijk met die quests? Ik kan nergens zien waar ik naar toe moet. Ik weet dat er ergens een gastje rondloopt in Whiterun, maar nergens op de map staat ie gehighlight :\ Die questlog is ontzettend oninformatief.
Oud 14-11-2011, 10:29
Verwijderd
Oh, ik ben nog maar level drie, heb net die tempel gedaan waar je die shout leert.. Heb echt maar twee, hooguit drie uurtjes gespeeld dus ik weet niet alle ins en outs.
Oud 14-11-2011, 10:31
Carn
Carn is offline
Citaat:
Quintiano, hoe zit dat eigenlijk met die quests? Ik kan nergens zien waar ik naar toe moet. Ik weet dat er ergens een gastje rondloopt in Whiterun, maar nergens op de map staat ie gehighlight :\ Die questlog is ontzettend oninformatief.
Heel de menu-interface is behoorlijk ruk als je het mij vraagt
Oud 14-11-2011, 10:34
Pierrot
Pierrot is offline
Skyrim? Hoe issie?
Oud 14-11-2011, 10:37
Carn
Carn is offline
Ik vind er vooralsnog niet veel aan, maar ik ga het nog n paar uurtjes doorakkeren om te zien of daar misschien verandering in komt.
Oud 14-11-2011, 10:37
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Heel de menu-interface is behoorlijk ruk als je het mij vraagt
Ja, idd. Veel te console-achtig. De ene keer moet je met AWSD werken, dan weer met de muiscursor.
Oud 14-11-2011, 10:38
Verwijderd
Mja die omschakeling muis+tobo in de interface vind ik ook erg onhandig.
Oud 14-11-2011, 10:39
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Skyrim? Hoe issie?
Matig, vind ik. Stijve animatie, saaie quests, buggy gameplay, slechte AI, schaduw/belichting soms lelijk.
Oud 14-11-2011, 10:43
Verwijderd
Buggy gameplay nog niet gezien, net als saaie quests. Maar dat kan nog komen
Oud 14-11-2011, 10:45
Verwijderd
Theodoor vindt het menu van Skryrim ook waardeloos en ergert zich daar te veel aan om het goed te kunnen spelen.
Noedelhap
Noedelhap is offline
Er was een quest waarbij ik de leider van een bandietenkamp moest doden voor een beloning. Ik bedoel, kom op, hoe origineel is dat.
Carn
Carn is offline
Citaat:
Matig, vind ik. Stijve animatie, saaie quests, buggy gameplay, slechte AI, schaduw/belichting soms lelijk.
Dit, en ik vind zelf de hele wereld / lore totaal niet boeiend. Er zit totaal geen sfeer of boeiende stijl in qua artwork

Eigenlijk wil ik gewoon The Witcher 2 spelen, maar mn PC kan dat niet aan

Oud 14-11-2011, 10:46
Carn
Carn is offline
Citaat:
Er was een quest waarbij ik de leider van een bandietenkamp moest doden voor een beloning. Ik bedoel, kom op, hoe origineel is dat.
Gelukkig zijn er nog wel 28020920192 varianten op die quest waarschijnlijk
Noedelhap
Noedelhap is offline
Ik stortte trouwens met mijn paard van een rots af. Paard dood, ik mankeerde niks
Verwijderd
Pfft Skyrim. Plants vs. Zombies, dat is pas een spel
Oud 14-11-2011, 10:51
Carn
Carn is offline
Dark Souls, da's pas een RPG
Oud 14-11-2011, 10:52
Verwijderd
Bubble burst bitches
Oud 14-11-2011, 10:54
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Dit, en ik vind zelf de hele wereld / lore totaal niet boeiend. Er zit totaal geen sfeer of boeiende stijl in qua artwork

Eigenlijk wil ik gewoon The Witcher 2 spelen, maar mn PC kan dat niet aan

[filmpje]

[filmpje]
Ziet er wel mooi uit, landschaps-wise, maar dat neem je al snel voor granted. Als de gameplay maar sterk is.
Overigens vind ik die wereld ook niet erg origineel, en het plukken van plantjes om dingen te brouwen helemaal niet. Of dat mensen 's nachts slapen en overdag op de markt staan. Maar goed. /zeikmode
Oud 14-11-2011, 10:54
Verwijderd
Ik ben zooo'n hardcore gamer, ik had laatst 1500 punten met bubble burst!

Oud 14-11-2011, 10:57
Verwijderd
Citaat:
Bubble burst bitches
Oud 14-11-2011, 10:58
Verwijderd
Ik ga Skyrim niet spelen, denk ik. Die heb ik al een keer uitgespeeld toen ik Morrowind deed. En toen later nog een keer voor de helft met Oblivion.
Oud 14-11-2011, 11:00
Verwijderd
En nu ga ik nog wii'en ook! OMG ik ben zo'n nerd hihi
Oud 14-11-2011, 11:00
Verwijderd
Citaat:
Ziet er wel mooi uit, landschaps-wise, maar dat neem je al snel voor granted. Als de gameplay maar sterk is.
Overigens vind ik die wereld ook niet erg origineel, en het plukken van plantjes om dingen te brouwen helemaal niet. Of dat mensen 's nachts slapen en overdag op de markt staan. Maar goed. /zeikmode
Nah, day/nightcycles vind ik juist lovenswaardig, net als dat je bijvoorbeeld in het bos gaat rusten de kans bestaat dat je rust wreed verstoord wordt door wildlife. Plantjes plukken is toch juist tof. Dat vind ik in The Witcher ook wel aardig.
Oud 14-11-2011, 11:04
Carn
Carn is offline
Citaat:
Nou ja, mn punt was dat dat spel qua animatie, omgevingen en stijl meer geïnspireerd overkomt dan Oblivion 1.5 (en technisch ook een stuk indrukwekkender is, dat terzijde). Verder is elke RPG-cliche al gedaan, dus daar kom je toch niet meer onderuit.
Oud 14-11-2011, 11:43
Verwijderd
De treinen rijden normaal, zeg. Wat een verademing!

Overigens is wat ik tot nu toe gezien heb echt niet beroerd hoor, van Skyrim. Wat schoonheidsfoutjes, granted, maar voor mij niet zo'n probleem. Of nou ja, nóg niet. Ook met The Witcher en Dragon Age Origins was wel wat mis her en der, om maar te zwijgen over Vampire The Masquerade: Bloodlines, maar dat stoorde me ook niet zo. Maar misschien ben ik wel een hopeloze fanboi van dat soort games in het algemeen
Oud 14-11-2011, 11:46
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Ik ga Skyrim niet spelen, denk ik. Die heb ik al een keer uitgespeeld toen ik Morrowind deed. En toen later nog een keer voor de helft met Oblivion.
Moesten we niet nog een keertje die achievements halen van P2? ;D
Oud 14-11-2011, 11:49
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Pf, dit is al de 10e keer dit jaar dat mijn lerares zondagavond nog even een mailtje stuurt dat de les van maandag niet doorgaat of op een andere tijd. Ik kan niet altijd mij afspraken en werk en sollicitaties om haar besluiteloosheid heen plannen! La donna è mobile...
Oud 14-11-2011, 12:29
Verwijderd
Ik kom er net achter dat mijn arts oncoloog is. Het is maar goed dat ik dat nu pas weet, nu een kwaadaardige tumor is uitgesloten, want anders was ik een paar weken terug waarschijnlijk compleet door het lint gegaan dat ze me naar een oncoloog hadden gestuurd
Oud 14-11-2011, 12:34
Carn
Carn is offline
Citaat:
Pf, dit is al de 10e keer dit jaar dat mijn lerares zondagavond nog even een mailtje stuurt dat de les van maandag niet doorgaat of op een andere tijd. Ik kan niet altijd mij afspraken en werk en sollicitaties om haar besluiteloosheid heen plannen! La donna è mobile...
Terugsturen dat je daar niet van gediend bent. Of zelf een keer doodleuk per mail vlak van te voren afzeggen als het jou een keer niet uitkomt .
Oud 14-11-2011, 12:36
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Terugsturen dat je daar niet van gediend bent. Of zelf een keer doodleuk per mail vlak van te voren afzeggen als het jou een keer niet uitkomt .
Mja, van deze vrouw hangt natuurlijk wel voor het grootste deel mijn afstuderen en de eerste stappen in mijn carriere af, en ik betaal wel voor die lessen, dus om ze dan zelf ook af te gaan zeggen... Ik weet niet of ik er iets van durf te zeggen.
Oud 14-11-2011, 12:40
Verwijderd
Nouja, ik zou er wel iets van zeggen, maar je bent inderdaad wel afhankelijk van haar, dus op een beleefde manier. Iets van 'Beste mevrouw Dinges, Het is erg lastig dat u de les steeds zo kort van te voren afzegt en verplaatst, ik heb nu een vervanger moeten zoeken voor mijn werk en heb een vorige keer een sollicitatie moeten verplaatsen. Daarbij krijg ik al zo weinig les van u en wil ik liever geen lessen missen. Zou u in het vervolg verder van te voren willen laten weten wanneer de les plaatsvindt? Bij voorbaat dank, met vriendelijke groet, Fizzle Fluffy'.
Oud 14-11-2011, 12:41
Verwijderd
Ik ben met Sarah
Oud 14-11-2011, 12:46
Verwijderd
En als je klasgenoten hebt die ook les van haar hebben, hun inschakelen dat ze óók een keer zo'n mailtje naar haar sturen, anders valt het kwartje alsnog niet waarschijnlijk
Oud 14-11-2011, 12:47
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Dat zou ik inderdaad weleens kunnen proberen, via de mail ofzo. Daar zal ik het even over hebben met klasgenoten.
Oud 14-11-2011, 12:48
Carn
Carn is offline
Citaat:
Mja, van deze vrouw hangt natuurlijk wel voor het grootste deel mijn afstuderen en de eerste stappen in mijn carriere af, en ik betaal wel voor die lessen, dus om ze dan zelf ook af te gaan zeggen... Ik weet niet of ik er iets van durf te zeggen.
Oh, dat snap ik wel hoor. Maar bij ons heb ik wel eens terug gemaild (HKU / Music Management) dat als men zo graag wil hameren op duidelijke afspraken maken en goed, tijdig communiceren als een van de belangrijkste eigenschappen dat men dat dan ook zelf moet doen, en als men dat niet doet dat het dan niet de verantwoordelijkheid van de student is om afspraken te gaan verzetten en dergelijke.
Oud 14-11-2011, 12:49
Verwijderd
Citaat:
Ik kom er net achter dat mijn arts oncoloog is. Het is maar goed dat ik dat nu pas weet, nu een kwaadaardige tumor is uitgesloten, want anders was ik een paar weken terug waarschijnlijk compleet door het lint gegaan dat ze me naar een oncoloog hadden gestuurd
Oh dat is wel een beetje eng ja weet je nu al iets meer of nog steeds niets?
Oud 14-11-2011, 12:49
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Dat is helemaal zo. Dat doe ik bij andere vakken ook wel. Maar bij mijn hoofdvak vind ik dat moeilijk. En, gut, HKU en plannen he?
Oud 14-11-2011, 12:50
Verwijderd
ik zit voor het eerst in de studio een tevreden mens
Oud 14-11-2011, 12:52
Verwijderd
Van Theodoor mag ik geen Anaïs Anaïs, want hij vindt het stinken. Maar ik vind het super lekker ruiken dus nu heb ik een teststrookje ervan op mijn bureau en af en toe snuffel ik daaraan
Oud 14-11-2011, 12:53
Verwijderd
Oud 14-11-2011, 12:53
Verwijderd
Citaat:
Van Theodoor mag ik geen Anaïs Anaïs, want hij vindt het stinken. Maar ik vind het super lekker ruiken dus nu heb ik een teststrookje ervan op mijn bureau en af en toe snuffel ik daaraan
Daarvan had ik zo'n testflesje toen ik 5 was. Het was mijn allergrootste schat (Echt Parfum ) en ik bewaarde het op een geheim plekje in mijn kast.
Laatst kocht ik er een flesje van uit nostalgie, maar zonder te ruiken want dat kon niet in die winkel, en eigenlijk vind ik het een beetje een oudevrouwengeurtje
Oud 14-11-2011, 12:55
Verwijderd
Citaat:
Daarvan had ik zo'n testflesje toen ik 5 was. Het was mijn allergrootste schat (Echt Parfum ) en ik bewaarde het op een geheim plekje in mijn kast.
Laatst kocht ik er een flesje van uit nostalgie, maar zonder te ruiken want dat kon niet in die winkel, en eigenlijk vind ik het een beetje een oudevrouwengeurtje
Hmm maar wel lekker poedersuikerig

Ik mag wel Kenzo Flower, dus die ga ik binnenkort kopen misschien wel vandaag, dan heb ik meteen een reden om de deur uit te gaan want ik ben vrij vandaag.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten