Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-11-2011, 16:34
Verwijderd
Ik wist trouwens niet dat 'ze' er bij zoveel mensen niet achterkwamen waar het gewichtsverlies vandaan komt!
Advertentie
Oud 14-11-2011, 16:35
Verwijderd
Ah, ik wou dat ik wist of ik al dan niet supervruchtbaar was.
Oud 14-11-2011, 16:37
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Update: ik ben, op een laag ijzergehalte en een oude urineweginfectie na, kerngezond. En supervruchtbaar. () Omdat ik inmiddels weer aankom wil de arts het hier bij laten en ga ik de boeken in als 1 van de 4 personen bij wie ze niet uitvinden waar het gewichtsverlies vandaan komt.
Zou ik juist kut vinden, niet weten wat het dan wél is
Oud 14-11-2011, 16:43
Carn
Carn is offline
Citaat:
()
Oud 14-11-2011, 16:54
Verwijderd
Sanne waarom zijn wij niet bij Elbow vanavond €19,- voor een kaartje
Oud 14-11-2011, 16:58
Verwijderd
Citaat:
Sanne waarom zijn wij niet bij Elbow vanavond €19,- voor een kaartje
Omdat we in Kopenhagen zouden zitten, daarom! Quis gaat wel, die had ik net aan de telefoon.
Oud 14-11-2011, 16:59
Verwijderd
Citaat:
Zou ik juist kut vinden, niet weten wat het dan wél is
Nou ja, er tegenover staat dat ik nu niet aan een shitload medicijnen hoef

Citaat:
Ja Mooie boel. Ik ga even een zooi zwangerschaptesten inslaan, brb
Oud 14-11-2011, 17:04
Verwijderd
Hahahaha
Oud 14-11-2011, 17:11
Carn
Carn is offline
http://www.escapistmagazine.com/vide...-Battlefield-3
Oud 14-11-2011, 17:23
Verwijderd
Citaat:
Nice! Beter dan platinablond denk ik. heeft je nichtje je geholpen?
Naamzoek. Nee, ik woon niet meer bij mijn oom en tante.

Vandaag gingen we internet kopen. In de winkel lag een foldertje met daarop: "KATIA, IK HOUD VAN JE!" Dus die nam ik mee. Net ging ik boven mijn bed mijn kaarten ophangen. Mijn pleegzusje, die nog niet echt kan lezen, zat naast me. "Wat staat daar?" "'Katia, ik houd van je'" "Aaa. Wij houden ook allemaal heel veel van je, Katia!".

Ahhhw.
Oud 14-11-2011, 17:24
Vowel
Vowel is offline
Je hebt een nieuw toetsenbord!
Oud 14-11-2011, 17:26
Verwijderd
Citaat:
Je hebt een nieuw toetsenbord!
Nee, internet op mijn laptop!
Oud 14-11-2011, 17:29
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Nee, internet op mijn laptop!
Dat werkt ook.
Oud 14-11-2011, 18:23
Chick Rock
Chick Rock is offline
Hallooo
Oud 14-11-2011, 18:27
Verwijderd
Hoi!

Ik wil even zeggen dat ik het zo leuk vind dat ze me hier zo snel gewoon als een extra kind hebben opgenomen. <333 En dat ze speciaal een stapelbed hebben gekocht in plaats van een gewoon, zodat we allemaal een echt bed hebben, en dat ik hier überhaupt mag wonen ondanks dat we echt maar heel weinig ruimte hebben. <3
Oud 14-11-2011, 18:34
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik ben behoorlijk gronings moe nu zeg
Oud 14-11-2011, 18:37
Verwijderd
Wat fijn allemaal Aldan <3 Klinkt alsof je goede vervanging hebt

En CR *aai*
Oud 14-11-2011, 18:39
Chick Rock
Chick Rock is offline
Hihi <33
Oud 14-11-2011, 18:44
Chick Rock
Chick Rock is offline
Echt zo stom.
Spoiler
Oud 14-11-2011, 18:45
Verwijderd
Nog een keer *aai*
Oud 14-11-2011, 18:47
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Nog een keer *aai*
Aw dank
Oud 14-11-2011, 18:50
Chick Rock
Chick Rock is offline
Oeh, maar morgen krijg ik m'n bachelorbul en in deze zaal, die normaal alleen wordt gebruikt voor promoties en grote lezingen enzo

Oud 14-11-2011, 18:56
Verwijderd
Chic rock?
Oud 14-11-2011, 19:00
Chick Rock
Chick Rock is offline
Very chic nog even bedenken wat voor kleding ik aan ga trekken. Hmm.
Verwijderd
Citaat:
Omdat we in Kopenhagen zouden zitten, daarom! Quis gaat wel, die had ik net aan de telefoon.
RAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAGGGGEEEEEEEEEeeeeeeeeeee

Ja ingetrokken verloven alles. Ik zit nu lekker te leren
Chick Rock
Chick Rock is offline
Kopenhagen zouden jullie daarheen gaan ja?
Oud 14-11-2011, 19:01
Verwijderd
Nee we zouden eigenlijk naar Næstved en Ringsted want het is daar veel leuker.
Oud 14-11-2011, 19:01
Chick Rock
Chick Rock is offline
Dat ken ik niet
Oud 14-11-2011, 19:04
Verwijderd
Citaat:
RAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAGGGGEEEEEEEEEeeeeeeeeeee

Ja ingetrokken verloven alles. Ik zit nu lekker te leren
Weet ik toch schatje :aai: Oh ja in het ziekenhuis was alles goed en ik zat schijnbaar bij een oncoloog, had niemand me verteld Dus ik hoef voorlopig geen onderzoeken meer <3
Oud 14-11-2011, 19:07
Chick Rock
Chick Rock is offline
Fijn dat er geen nare dingen uit die onderzoeken zijn gekomen Sann! Wel irritant dat het nu een onopgehelderd mysterie blijft
Oud 14-11-2011, 19:20
Verwijderd
dobermann, speel ik nu webfeud tegen jou?
Oud 14-11-2011, 19:26
Verwijderd
Citaat:
Weet ik toch schatje :aai: Oh ja in het ziekenhuis was alles goed en ik zat schijnbaar bij een oncoloog, had niemand me verteld Dus ik hoef voorlopig geen onderzoeken meer <3
Het leren is ondertussen wel afgelopen. Iemand uitleg over DHCP options 66 en 67 nodig?

En was je Dr. Wilson een beetje aardig?
Oud 14-11-2011, 19:27
Verwijderd
Citaat:
Het leren is ondertussen wel afgelopen. Iemand uitleg over DHCP options 66 en 67 nodig?

En was je Dr. Wilson een beetje aardig?
Ja vandaag was ie uberamicaal
Oud 14-11-2011, 19:39
Miekje*
Miekje* is offline
Mijn vriend en ik zijn Sinterklaasgedichten aan het brainstormen, supermelig ^^.
Oud 14-11-2011, 19:42
Chick Rock
Chick Rock is offline
Meh, morgenavond scriptiepresentatie en ik ben zo bang dat er niemand komt
Oud 14-11-2011, 19:49
Verwijderd
Vast wel! Geen zorgen maken.
Oud 14-11-2011, 19:50
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Meh, morgenavond scriptiepresentatie en ik ben zo bang dat er niemand komt
Waarom zou er niemand komen, beste CR?
Oud 14-11-2011, 19:58
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Naamzoek. Nee, ik woon niet meer bij mijn oom en tante.

Vandaag gingen we internet kopen. In de winkel lag een foldertje met daarop: "KATIA, IK HOUD VAN JE!" Dus die nam ik mee. Net ging ik boven mijn bed mijn kaarten ophangen. Mijn pleegzusje, die nog niet echt kan lezen, zat naast me. "Wat staat daar?" "'Katia, ik houd van je'" "Aaa. Wij houden ook allemaal heel veel van je, Katia!".

Ahhhw.
Ahw! dat is lief en fijn. Stapelbed, aight
Oud 14-11-2011, 20:30
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Vast wel! Geen zorgen maken.
Citaat:
Waarom zou er niemand komen, beste CR?
Nou ja, omdat er heel vaak superweinig studenten op héél erg leuke activiteiten komen, en dit is misschien iets minder leuk enzo en daar hebben ze dan vast al helemaal geen zin in
Oud 14-11-2011, 20:43
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Nou ja, omdat er heel vaak superweinig studenten op héél erg leuke activiteiten komen, en dit is misschien iets minder leuk enzo en daar hebben ze dan vast al helemaal geen zin in
Ahjoh dat valt vast allemaal reuze mee!
Oud 14-11-2011, 20:50
CuwleMandarijn
CuwleMandarijn is offline
boem sjakalaka
Oud 14-11-2011, 20:58
Verwijderd
Ik ben zo blij
Oud 14-11-2011, 21:03
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ahjoh dat valt vast allemaal reuze mee!
Ik hoop het

Maar nou hebben ze verdorie mijn naam wel verkeerd geschreven in de herinneringsmail
Oud 14-11-2011, 21:03
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ik ben zo blij
Vertel!
Oud 14-11-2011, 21:05
Verwijderd
Gewoon ik voel me beter, eindelijk. Na een week vieze drankjes voel ik me beter! En ik heb een nieuwe computer, daar word ik ook blij van. Dus, dat wou ik even delen, die blijheid!
Oud 14-11-2011, 21:06
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Gewoon ik voel me beter, eindelijk. Na een week vieze drankjes voel ik me beter! En ik heb een nieuwe computer, daar word ik ook blij van. Dus, dat wou ik even delen, die blijheid!
Wat heb ik gemist was je ziek?
Oud 14-11-2011, 21:11
Verwijderd
Mmmm, ik had heel veel en vaak steken in mijn onderbuik. En opgeblazen buik enzo. Bij de huisarts geweest, die had het over een spastische darm en zei dat ik vezeldrankjes moest gaan drinken. Dat doe ik nu. Gemixt met appelsap of sinaasappelsap is het best te doen, proeft net als het onderste stukje uit een pak sinaasappelsap gewoon, met veel stukjes. Ik ben er wel achter gekomen dat je het snel moet opdrinken, want het dikt echt in ik had het per ongeluk een keer laten staan, en toen was het echt superdik geworden .
Oud 14-11-2011, 21:12
Verwijderd
Personeelsuitje in Brussel was briljant <3`
Oud 14-11-2011, 21:14
Martiño
Martiño is offline
wat hebben jullie gedaan moesasji?
Oud 14-11-2011, 21:15
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Mmmm, ik had heel veel en vaak steken in mijn onderbuik. En opgeblazen buik enzo. Bij de huisarts geweest, die had het over een spastische darm en zei dat ik vezeldrankjes moest gaan drinken. Dat doe ik nu. Gemixt met appelsap of sinaasappelsap is het best te doen, proeft net als het onderste stukje uit een pak sinaasappelsap gewoon, met veel stukjes. Ik ben er wel achter gekomen dat je het snel moet opdrinken, want het dikt echt in ik had het per ongeluk een keer laten staan, en toen was het echt superdik geworden .
Oh, vezeldrankjes? Ik heb ook (mogelijk) spastische darm, maar daar heeft mijn huisarts het niet over gehad. Waar haal je die dingen?

Regels voor berichten