Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Vandaag gingen we internet kopen. In de winkel lag een foldertje met daarop: "KATIA, IK HOUD VAN JE!" Dus die nam ik mee. Net ging ik boven mijn bed mijn kaarten ophangen. Mijn pleegzusje, die nog niet echt kan lezen, zat naast me. "Wat staat daar?" "'Katia, ik houd van je'" "Aaa. Wij houden ook allemaal heel veel van je, Katia!". Ahhhw. ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Hoi!
Ik wil even zeggen dat ik het zo leuk vind dat ze me hier zo snel gewoon als een extra kind hebben opgenomen. <333 En dat ze speciaal een stapelbed hebben gekocht in plaats van een gewoon, zodat we allemaal een echt bed hebben, en dat ik hier überhaupt mag wonen ondanks dat we echt maar heel weinig ruimte hebben. <3 |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En was je Dr. Wilson een beetje aardig? |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Mmmm, ik had heel veel en vaak steken in mijn onderbuik. En opgeblazen buik enzo. Bij de huisarts geweest, die had het over een spastische darm en zei dat ik vezeldrankjes moest gaan drinken. Dat doe ik nu. Gemixt met appelsap of sinaasappelsap is het best te doen, proeft net als het onderste stukje uit een pak sinaasappelsap
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |