Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-11-2011, 08:15
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Dankjewel
Advertentie
Oud 16-11-2011, 09:22
Uice
Uice is offline
Citaat:
Family Guy doet graag 'edgy', maar er is bijna geen liberalere, left-wingere serie te vinden dan zij. En ik ben een ontzettende nerd die bij elke aflevering het commentaar luistert, dus ik weet een hoop over hun gedachten achter een onderwerp.
Desalniettemin kunnen ze soms aardig de plank misslaan, zoals in die transgenderaflevering.
Oud 16-11-2011, 09:23
Verwijderd
Fuck, dat was een collega van me
http://bd.nl/nieuws/tilburg-stad/fie...jding-1.124553
Oud 16-11-2011, 09:33
Verwijderd
Goedemorgen.

En wat een naar bericht Absinthe!
Oud 16-11-2011, 09:41
Carn
Carn is offline
buh, wat triest
Oud 16-11-2011, 09:55
Verwijderd
Ik heb nog nooit één flinter van Family Guy gezien en weet ook niet wat het is. Wat is het?

O wacht, google.

Wat erg.
Oud 16-11-2011, 10:12
Verwijderd
Wat naar
Oud 16-11-2011, 10:16
Verwijderd
Juh Ik word er ook echt boos van, er wordt daar inderdaad echt asociaal gereden.
En dan wordt er in dat artikel geciteerd "Het moest een keer gebeuren, helaas". Je zal het maar lezen, als nabestaande
Oud 16-11-2011, 10:40
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Wat bizar en naar, Absinthe!
Oud 16-11-2011, 10:50
Verwijderd
Ik moet voor literatuur Oblomov lezen, dus ik heb hem ergens van internet gevist en lees hem (which is, om de vijf minuten klik ik op het word-document en lees een alinea. Ik heb eigenlijk geen zin om te lezen.), en ik ben bij alinea vijf ofzo en volgens mij heb ik een zin aangetroffen die Artur Japin letterlijk/bijna precies zo heeft overgenomen.

Of het is gewoon überhaupt een beschrijving die meer mensen hebben gebruikt. Maar het is wel een raar gevoel.
Oud 16-11-2011, 10:52
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Hee Aldan, ben je alweer wakker!
Oud 16-11-2011, 10:55
Verwijderd
Ja natuurlijk, ik ben gewoon om zeven uur opgewekt mijn bed uitgesprongen. Ik hoef niet zoveel te slapen.

Maar ik kan mijn slaapritme echt niet waarderen. Ik slaap maar heel weinig en om de vier dagen word ik dan heel moe en wil ik alleen maar slapen, dus dat doe ik dan, maar ik word steeds wakker uit nachtmerries of uit mezelf, of ik wil helemaal niet slapen omdat ik te onrustig ben.
Oud 16-11-2011, 10:59
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ahw. Moet je erg wennen aan je nieuwe familie? Heb je heimwee? xx
Oud 16-11-2011, 10:59
Verwijderd
Een vriendin van me heeft trouwens precies hetzelfde, dus nu kan ik die bellen als ik niet wil slapen, dat is wel fijn.
Oud 16-11-2011, 11:04
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
oh fijn! En dan kun je samen de straten onveilig maken
Oud 16-11-2011, 11:10
Verwijderd
Citaat:
oh fijn! En dan kun je samen de straten onveilig maken
Behalve dat ze in Moskou woont is dat een briljant plan!

En, ja, het is wel wennen hier (dit heb ik net ook getypt, maar toen hield het internet ermee op). Vooral omdat we maar een heel erg klein huis hebben - gang, keukentje, badkamertje, woonkamer, slaapkamer. En daar wonen we met ons vierenhalven (vader is bijna nooit thuis). Dat is wel wennen, ja, vooral ook met mensen die ik nog maar net ken enzo. Maar verder is het heel goed enzo, en daarom heb ik ook geen heimwee, niet echt. Of ja, ik mis mijn ouders wel, en vrienden, maar niet ondraaglijke zielepijn.
Oud 16-11-2011, 11:21
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Behalve dat ze in Moskou woont is dat een briljant plan!

En, ja, het is wel wennen hier (dit heb ik net ook getypt, maar toen hield het internet ermee op). Vooral omdat we maar een heel erg klein huis hebben - gang, keukentje, badkamertje, woonkamer, slaapkamer. En daar wonen we met ons vierenhalven (vader is bijna nooit thuis). Dat is wel wennen, ja, vooral ook met mensen die ik nog maar net ken enzo. Maar verder is het heel goed enzo, en daarom heb ik ook geen heimwee, niet echt. Of ja, ik mis mijn ouders wel, en vrienden, maar niet ondraaglijke zielepijn.
En jij woont daar niet, neem ik aan?

En, wow. 1 slaapkamer maar? Heftig!
Oud 16-11-2011, 11:23
Verwijderd
Citaat:
En jij woont daar niet, neem ik aan?

En, wow. 1 slaapkamer maar? Heftig!
Nee. Ik woon in, eh, ik wil de naam niet op het forum. Een eindje naar links.

Ja, een maar. Maar mijn pleegouders slapen in de woonkamer.
Oud 16-11-2011, 11:31
Uice
Uice is offline
Oud 16-11-2011, 11:32
Verwijderd
Wtf
Oud 16-11-2011, 11:34
Verwijderd

Ik begin mijn boek bijna zo erg te waarderen dat ik me erop kan concentreren. <3
Oud 16-11-2011, 11:35
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Nee. Ik woon in, eh, ik wil de naam niet op het forum. Een eindje naar links.

Ja, een maar. Maar mijn pleegouders slapen in de woonkamer.
En je bent met 3, 4 kinderen?
wat
Oud 16-11-2011, 11:36
Verwijderd
Oud 16-11-2011, 11:37
Verwijderd
Citaat:
En je bent met 3, 4 kinderen?
Drie!

Ik mis mijn oom en tante trouwens ook. Ik ga er denk ik zaterdag op bezoek.
Oud 16-11-2011, 11:38
Verwijderd
Zit je ver van je oom en tante eigenlijk? Of gewoon nog steeds zelfde stad enzo?
Oud 16-11-2011, 11:38
Verwijderd
Jij was toch aan het lezen!

Spoiler
Oud 16-11-2011, 11:40
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik vind je situatie echt verrukkelijk bizar, Aldan! Als je graag een dagboek wil bijhouden dan word ik follower
Oud 16-11-2011, 11:41
Verwijderd
Citaat:
Jij was toch aan het lezen!

Spoiler
pagina 29
Oud 16-11-2011, 11:42
Verwijderd
Citaat:
Zit je ver van je oom en tante eigenlijk? Of gewoon nog steeds zelfde stad enzo?
Ja. Ik woon bij een schoolvriendin. Of nouja, niet helemaal dezelfde stad, eerst woonde ik in een dorp vlakbij en nu in een buitenwijk.
Oud 16-11-2011, 11:44
Verwijderd
Ah! Oke. En wat fizzle zegt, als je een dagboek bij gaat houden wil ik ook lezen!
Oud 16-11-2011, 11:47
Verwijderd
Citaat:
Ik vind je situatie echt verrukkelijk bizar, Aldan! Als je graag een dagboek wil bijhouden dan word ik follower
Verrukkelijk bizar? Wat is er zo bizar aan?

En ik doe niet aan dagboeken. Ik begin er soms aan, maar vergeet het dan. Of nouja, ik heb van mijn negende tot mijn veertiende trouw geschreven, maar dat heb ik allemaal niet meer. Enzo. Dagboeken zijn niet aan mij besteed.
Oud 16-11-2011, 11:48
Verwijderd
Oh. Je wilt ook niet schrijven als je followers hebt ?
Oud 16-11-2011, 11:49
Verwijderd
Dan al helemaal niet. Ik zou er doodzenuwachtig van worden!
Oud 16-11-2011, 11:57
CuwleMandarijn
CuwleMandarijn is offline
weet iemand hoe je een .msi bestand opent
Oud 16-11-2011, 11:58
Verwijderd
Misschien heb je hier iets aan?

http://www.giveawayoftheday.com/forums/topic/1718
Oud 16-11-2011, 12:02
Verwijderd
http://www.fileinfo.com/extension/msi
Oud 16-11-2011, 12:39
CuwleMandarijn
CuwleMandarijn is offline
gelukt!
Oud 16-11-2011, 13:27
Carn
Carn is offline
Nog even ter aanleiding van dat Sinterklaas/Zwarte Piet/Racisme verhaal:

Oud 16-11-2011, 13:32
Verwijderd
"Op een zwarte piet zie je blauwe plekken niet" Die poster op de achtergrond, ik wil hem
Oud 16-11-2011, 13:38
Verwijderd
Ik vind het maar oneindig stom dat mijn broertje in fucking Leeuwarden woont
Oud 16-11-2011, 13:53
Verwijderd
Leeuwarden . Het is zo ver weg he ?

Ik ga vrijdag naar huis toe dat dan weer wel. Als het goed is zijn er geen rare omleidingen met treinen dit keer, dus dan zou ik er met 3 - 3.5 uur moeten zijn.
Oud 16-11-2011, 13:56
Noedelhap
Noedelhap is offline

Automobilisten die te hard rijden mogen vooral tegen een boom crashen van mij. Eikels.
Oud 16-11-2011, 14:48
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Verrukkelijk bizar? Wat is er zo bizar aan?

En ik doe niet aan dagboeken. Ik begin er soms aan, maar vergeet het dan. Of nouja, ik heb van mijn negende tot mijn veertiende trouw geschreven, maar dat heb ik allemaal niet meer. Enzo. Dagboeken zijn niet aan mij besteed.
Je woont in Rusland, eerst bij je typisch Russische oom, en dan ga je naar een vriendin verhuizen en woon je in een gezin met 5 mensen met maar 1 slaapkamer waar de hele dag gescholden wordt, en je hebt anderhalve maand nodig om de oma van die vriendin te bezoeken, en aight aight
Oud 16-11-2011, 14:55
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Mogguh, mensen!

@Absinthe: Wat een naar bericht. *aai*
Oud 16-11-2011, 14:56
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
btw, hier een 'documentaire' over de Sint, van de vlaamse Michael Moore:

Oud 16-11-2011, 14:58
Verwijderd
wie wiskunde heeft uitgevonden krijgt echt een klap.

Pw scheikunde gehad, 100 vragen meerkeuzen en open in maar 50min, bijna niet te doen.
Oud 16-11-2011, 15:03
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
wie wiskunde heeft uitgevonden krijgt echt een klap.

Pw scheikunde gehad, 100 vragen meerkeuzen en open in maar 50min, bijna niet te doen.
En je computer zou wel werken zonder wiskunde, denk je?
Oud 16-11-2011, 15:11
Verwijderd
geen idee.

dalijk ook nog oudergesprek, waar ik niet bij hoef te zijn maar moet mee fietsen omdat mijn moeder geZEschap nodig heeft onder he fietsen.
Oud 16-11-2011, 15:12
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
geen idee.

dalijk ook nog oudergesprek, waar ik niet bij hoef te zijn maar moet mee fietsen omdat mijn moeder geZEschap nodig heeft onder he fietsen.
Heb maar medelijden met je moeder dat ze in haar vrije tijd nog naar jouw school moet fietsen om over jou te praten
Oud 16-11-2011, 15:13
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
geen idee.

Een computer werkt niet zonder wiskunde. Althans, je hebt wiskunde nodig om ze te begrijpen en ontwerpen. Hetzelfde geldt voor zo'n beetje alle technologie van na 1850.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten