Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik moet voor literatuur Oblomov lezen, dus ik heb hem ergens van internet gevist en lees hem (which is, om de vijf minuten klik ik op het word-document en lees een alinea. Ik heb eigenlijk geen zin om te lezen.), en ik ben bij alinea vijf ofzo en volgens mij heb ik een zin aangetroffen die Artur Japin letterlijk/bijna precies zo heeft overgenomen.
![]() Of het is gewoon überhaupt een beschrijving die meer mensen hebben gebruikt. Maar het is wel een raar gevoel. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ja natuurlijk, ik ben gewoon om zeven uur opgewekt mijn bed uitgesprongen. Ik hoef niet zoveel te slapen.
Maar ik kan mijn slaapritme echt niet waarderen. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En, ja, het is wel wennen hier (dit heb ik net ook getypt, maar toen hield het internet ermee op). Vooral omdat we maar een heel erg klein huis hebben - gang, keukentje, badkamertje, woonkamer, slaapkamer. En daar wonen we met ons vierenhalven (vader is bijna nooit thuis). Dat is wel wennen, ja, vooral ook met mensen die ik nog maar net ken enzo. Maar verder is het heel goed enzo, en daarom heb ik ook geen heimwee, niet echt. Of ja, ik mis mijn ouders wel, en vrienden, maar niet ondraaglijke zielepijn. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() En, wow. 1 slaapkamer maar? Heftig! ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En ik doe niet aan dagboeken. Ik begin er soms aan, maar vergeet het dan. Of nouja, ik heb van mijn negende tot mijn veertiende trouw geschreven, maar dat heb ik allemaal niet meer. Enzo. Dagboeken zijn niet aan mij besteed. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
Advertentie |