Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Wel vraag ik me af waarom TheHitch vindt jaloezie 'sowieso' een onderdeel is van élke relatie? Terwijl er toch genoeg mensen gepost hadden dat zij in ieder geval geen jaloezie ondervonden en niet bang waren de ander kwijt te raken.
||
Citaat:
En tja, ik ben raar. Bij mij is verliefdheid niet de eerste fase. Ik word eerst vriendjes en ga me dan vertrouwd voelen bij iemand en dan kijk ik of ie geschikt relatiemateriaal is en of hij dat ook van mij vindt en dan pas laat ik er verliefdheid op los. Maar de liefde is er dan al door de jarenlange vriendschap. Verliefdheid is bij mij dus eigenlijk de laatste stap ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Dat hangt helemaal jouw ass en die van het model af, sarah.
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Freyja,
Het heeft ook te maken met leeftijd. Ik bedoel u bent een vrouw van 27 jaar, heeft waarwschijnlijk een paar kinderen en bent al getrouwd, bij wijze van. In het begin van de relatie is er altijd sprake van jaloezie, ikzelf onderdruk dit altijd! Jij bent 27 en bent al moeder, dus ik snap wel dat er in jongere leeftijd relaties meer onzekerheid is. Hoe langer de relatie duurt des te zekerder wordt ie. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Verder heb je het over een reële bedreiging door een derde, als voorbeeld geef je dat je vriend staat te kletsen met een supermooie vrouw. Dat een reële bedreiging voor jaloezie zorgt ben ik met je eens, maar praten met een mooiere vrouw wordt gelukkig voor veel mensen, met een goede relatie, niet als reële bedreiging gezien en zorgt dan dus niet voor jaloezie. Laatst gewijzigd op 21-11-2011 om 12:32. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Zeg Freyja, been holding out on us?! ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik denk niet dat het met leeftijd te maken heeft maar met het hebben van een goede relatie. Er zijn ook mensen die gewoon een goede relatie hebben op hun 16de en dus helemaal geen jaloezie ervaren. Het is echt niet zo dat er altijd sprake is van jaloezie. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik denk inderdaad dat het niks te maken heeft met leeftijd. Ik ben nooit jaloers geweest in relaties. Wel onzeker of bezorgd, maar jaloers niet. Ik zie niet in waarom ik jaloers zou moeten zijn. Ik was in het begin van mijn relatie ook niet jaloers. Onzeker, ja, maar jaloers niet.
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd