Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-11-2011, 13:58
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
En nu zit ik in de trein naar de parentals, maar er is weer eens storing, dus ik moet via den haag en gouda, waardoor ik er een uur langer over doe. Gelukkig vanavond wel onbeperkt wokvoer vreten, maar dan moet ik ook nog met m'n familie dealen. Pfff.
Oud 19-11-2011, 13:59
Martiño
Martiño is offline
Trimm! Ik was eergisteren in Leiden! Werk jij nu daar bij de bucks of zat je in DH?
Oud 19-11-2011, 14:05
Verwijderd
Er is al 3 dagen niet meer op FT&R gepost, dat subforum wordt ook steeds doder
Oud 19-11-2011, 14:07
Verwijderd
Citaat:
Waar doe je het over SweetSmile?
Iets bij scheikunde, maar ik ga het niet helemaal vertellen want anonimiteit enzo. Het is wel leuk, maar ik doe alleen en het schiet niet op.
Oud 19-11-2011, 14:07
Verwijderd
Oei, dat is inderdaad wel frustrerend dan, als het niet zo snel gaat.
Oud 19-11-2011, 14:09
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Trimm! Ik was eergisteren in Leiden! Werk jij nu daar bij de bucks of zat je in DH?
Ja, ik werk in Leiden, heb alleen 1 dag moeyen invallen in den haag. Wat deed je in leiden dan?
Oud 19-11-2011, 14:10
Chick Rock
Chick Rock is offline
Hallooo!
Oud 19-11-2011, 14:12
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Hallooo!
Hai!

Zeg, jij kijkt toch ook True Blood en The Vampire Diaries?
Oud 19-11-2011, 14:12
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Hai!

Zeg, jij kijkt toch ook True Blood en The Vampire Diaries?
Jazeker!
Oud 19-11-2011, 14:13
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ja, ik werk in Leiden, heb alleen 1 dag moeyen invallen in den haag. Wat deed je in leiden dan?
Ik was op bezoek bij een vriend, thee gedronken, naar zijn harp geluisterd en voor het eerst in mn leven gegeten bij een duurzaam restaurant.

Laatst gewijzigd op 19-11-2011 om 14:20.
Oud 19-11-2011, 14:14
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Jazeker!
Is het jou dan ook opgevallen dat in één van de afleveringen van True Blood
Spoiler

Elijah en Lexie uit The Vampire Diaries spelen (die twee rollen dus)?
Oud 19-11-2011, 14:16
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Is het jou dan ook opgevallen dat in één van de afleveringen van True Blood
Spoiler

Elijah en Lexie uit The Vampire Diaries spelen (die twee rollen dus)?
Nee dat was me niet opgevallen! Maar je hebt gelijk!
Oud 19-11-2011, 14:17
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Nee dat was me niet opgevallen! Maar je hebt gelijk!
Ja, het was mij ook nooit opgevallen, maar gisteren merkte ik het ineens. Ik vond dat wel een leuk toeval.
Oud 19-11-2011, 14:19
Chick Rock
Chick Rock is offline
Inderdaad wel héél toevallig!
Oud 19-11-2011, 14:21
Chick Rock
Chick Rock is offline
Mmmmmmmmmm dat appel/mangosap is echt zo lekker <3 eigenlijk wil ik nog een glas. Maar dan is er te weinig vor bij het ontbijt morgen. Dat zal me vast niet in dank afgenomen worden.
Oud 19-11-2011, 14:27
Verwijderd
Citaat:
Er is al 3 dagen niet meer op FT&R gepost, dat subforum wordt ook steeds doder
Ik zag het ook ja
Oud 19-11-2011, 14:28
Chick Rock
Chick Rock is offline
Inderdaad! Er zijn de laatste tijd ook weinig topics die leuk zijn om te volgen trouwens.
Oud 19-11-2011, 14:31
Chick Rock
Chick Rock is offline
Huhu. We hebben een groep aangemaakt voor de deelnemers aan de Londenexcursie, dus iedereen zet daar zijn foto's op. Een 'wat oudere' man (40 ofzo) snapt blijkbaar niet hoe je een album maakt, dus zet nu zijn verzameling foto's één voor één op het prikbord.
Oud 19-11-2011, 14:37
Verwijderd
Oud 19-11-2011, 14:42
Chick Rock
Chick Rock is offline
Oh, het viel nog mee, het waren er maar 5.
Oud 19-11-2011, 14:43
Chick Rock
Chick Rock is offline
Hoe is het met jou, Mijamoto?
Oud 19-11-2011, 14:52
Verwijderd
Prima gisteravond was heel leuk en nu ben ik een beetje gaar. Hoe is het met jou?
Oud 19-11-2011, 14:59
Chick Rock
Chick Rock is offline
Klinkt goed, wat heb je gedaan gisteren?

Met mij gaat het eindelijk een beetje beter. Heb ontbeten en geluncht met brood en dat smaakte behoorlijk goed Ik ben alleen nog helemaal uitgeput van ziek-zijn dus ik blijf maar even mooi op de bank hangen.
Oud 19-11-2011, 15:06
Verwijderd
Wijn gedronken met ouders en daarna biertjes met vrienden. Was om half vijf weer thuis.

Aww *knuffel*
Oud 19-11-2011, 15:08
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ah gezellig

Ik ben niet meer zo zielig hoor het gaat juist beter, duurt alleen even voordat het weer helemaal oke is
Oud 19-11-2011, 15:32
Verwijderd
mijn moeder heeft zelf tomatensoep gemaakt. alleen je gaat wel flink van ruften.
Oud 19-11-2011, 15:35
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ruften van tomatensoep?
Oud 19-11-2011, 15:36
Verwijderd
Jazeker, er zit heel veel in.
Oud 19-11-2011, 15:40
Verwijderd
Heel veel wat?
Oud 19-11-2011, 15:42
Chick Rock
Chick Rock is offline
Het was mij ook niet helemaal duidelijk.
Oud 19-11-2011, 15:48
Vowel
Vowel is offline
Lol, wat een kutwoord is het ook. Ruften. Lmao. En ik snap ook niet precies waarom tomatensoep daarvoor zou zorgen.
Oud 19-11-2011, 15:50
Verwijderd
mijn moeder stopt het vol met allemaal groentes, kruiden en nog meer .
Oud 19-11-2011, 15:52
Chick Rock
Chick Rock is offline
Van groentes ga je toch doorgaans geen scheten laten? Alleen van uien en bonen enzo.
Oud 19-11-2011, 15:55
Verwijderd
de groentes niet nee maar die andere dingen ja. ze had er wel erg veel uien in gedaan.
Oud 19-11-2011, 15:59
Verwijderd
Pirates kijken <3
Oud 19-11-2011, 17:30
Verwijderd
Citaat:
Sarah, Quis, Gnork en andere geinteresseerden naamzoek:

Jullie leken enige interesse te tonen in die groentepakketten van Odin maar niet helemaal zeker te zijn over de afwisseling en zo. Dus ik heb net eens even opgeschreven wat wij in 6 weken gekregen hebben. Wij hebben dus het allergrootste pakket (familiepakket) dat er is met groente en fruit. Aan het fruit kun je goed zien dat het seizoensgebonden is, want we hebben tot nu toe iedere week appels + 1 ander type fruit gehad. Wel steeds andere soorten appels maar ja, ik vind een appel toch gewoon een appel (kan je wel lekker vaak appelmoes/-taart maken ) Volgens mij hebben de kleinere pakketten zelf nog iets meer variatie, maar dat weet ik niet zeker. Een familiepakket is in ieder geval wel echt veel. Ik denk dat we zo'n 5kg groente per week krijgen. Je eet het wel weg maar het laat niet heel veel ruimte voor variatie binnen een week. Als je vaak eters krijgt of zo, is het natuurlijk makkelijker. Ik vind dat er qua groente wel genoeg variatie is over de weken heen. Maar goed. Kijk zelf maar:

Spoiler
Dat klinkt wel goed. Appels hebben we nu ook altijd in huis, dus dat is het probleem niet.
Oud 19-11-2011, 17:32
Noedelhap
Noedelhap is offline
Life's too Short van Ricky Gervais is eigenlijk helemaal niet zo grappig. Beetje meer van hetzelfde :\
Oud 19-11-2011, 17:39
Allure
Allure is offline
Oeps, heb ik na heel lang weer eens een post, heb ik mijn foute zinnen niet weggehaald en nu is het topic gesloten waardoor ik het ook niet meer weg kan halen
Oud 19-11-2011, 17:45
Verwijderd
de naam van een computer map veranderen van m naar luud. Al je muziek in itunes kwijt :")

itunes :")
Oud 19-11-2011, 18:15
Verwijderd
cinematic orchestra is zo goed dat ik soms bíjna moet wenen!
Oud 19-11-2011, 18:18
Verwijderd
Citaat:
de naam van een computer map veranderen van m naar luud. Al je muziek in itunes kwijt :")

itunes :")
Bestand > Map toevoegen
Oud 19-11-2011, 18:19
Verwijderd
Ik heb geschaatst. <3 En we hebben een probleem in de badkamer waardoor de kraan constant loopt, en dat is heel fijn, want nu kunnen we ons wassen zolang we willen en dolfijntje spelen en weet ik wat. <3 Dat is zo lang geleden. Mijn vingernagels zijn helemaal gerimpeld als van een oud vrouwtje.

En mijn pleegzus en ik gaan vanaf morgen crashdiëten. Eens zien wat er dan gebeurt.
Oud 19-11-2011, 18:19
Verwijderd
nah, goed moment om eens alles uit te pluizen en alles van de 15-jarige ik weg te gooien.
Oud 19-11-2011, 18:22
Verwijderd
Wut het is al bijna half elf. En we gaan zo nog een film kijken. Een horrorfilm, waarschijnlijk. Dan ga ik weer niet op tijd naar bed, wat waarschijnlijk inhoudt dat de kerk het morgen weer zonder mij moet stellen. Voornemens-voornemens.
Oud 19-11-2011, 19:29
Vowel
Vowel is offline
Lekker rustig op het forum vandaag.
Oud 19-11-2011, 19:50
Verwijderd
Ik heb nu een aangenaam soort pijn, namelijk hoe je spieren voelen na de eerste keer van het jaar schaatsen. <3 En de pijn van gebarsten lippen na de eerste echte sneeuw, en de rozigheid van heel lang en heel warm baden en dan in bed liggen. En hoe het hier ruikt, dat rook ik helemaal niet meer, maar vandaag om een of andere reden wel en het stelt me zo gerust. En de moeheid van weten dat je zo in slaap kan vallen maar het niet helemaal willen. En de lichte ongecoördineerdheid van een beetje aangeschoten zijn.
Oud 19-11-2011, 19:53
CuwleMandarijn
CuwleMandarijn is offline
weet iemand een goeie binaire vertaler, die zinnen naar binaire codes vertaald??
Oud 19-11-2011, 19:56
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
weet iemand een goeie binaire vertaler, die zinnen naar binaire codes vertaald??
Volgens welke vertaalsleutel? ASCII, of wat?
Oud 19-11-2011, 19:58
Verwijderd
Citaat:
Google. Text to binary.
Oud 19-11-2011, 20:00
Geel
Geel is offline
we moeten dit topic vol krijgen, het duur nu echt te lang

Regels voor berichten