Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Mmmmmmmmmm dat appel/mangosap is echt zo lekker <3 eigenlijk wil ik nog een glas. Maar dan is er te weinig vor bij het ontbijt morgen. Dat zal me vast niet in dank afgenomen worden.
|
Huhu. We hebben een groep aangemaakt voor de deelnemers aan de Londenexcursie, dus iedereen zet daar zijn foto's op. Een 'wat oudere' man (40 ofzo) snapt blijkbaar niet hoe je een album maakt, dus zet nu zijn verzameling foto's één voor één op het prikbord.
![]()
|
Klinkt goed, wat heb je gedaan gisteren?
Met mij gaat het eindelijk een beetje beter. Heb ontbeten en geluncht met brood en dat smaakte behoorlijk goed ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb geschaatst. <3 En we hebben een probleem in de badkamer waardoor de kraan constant loopt, en dat is heel fijn, want nu kunnen we ons wassen zolang we willen en dolfijntje spelen en weet ik wat. <3 Dat is zo lang geleden. Mijn vingernagels zijn helemaal gerimpeld als van een oud vrouwtje.
En mijn pleegzus en ik gaan vanaf morgen crashdiëten. Eens zien wat er dan gebeurt. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb nu een aangenaam soort pijn, namelijk hoe je spieren voelen na de eerste keer van het jaar schaatsen. <3 En de pijn van gebarsten lippen na de eerste echte sneeuw, en de rozigheid van heel lang en heel warm baden en dan in bed liggen. En hoe het hier ruikt, dat rook ik helemaal niet meer, maar vandaag om een of andere reden wel en het stelt me zo gerust. En de moeheid van weten dat je zo in slaap kan vallen maar het niet helemaal willen. En de lichte ongecoördineerdheid van een beetje aangeschoten zijn.
|
![]() |
|
|