Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Dan denk ik: kijk dan jonge, allemaal lekker eten op je bord gek! LL legt tijdens het eten soms ook even het bestek neer om te praten, terwijl ik aan een stuk door zit te BUNKEREN. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Door de salade lijkt het me ook lekker, trouwens. |
![]() |
|
Als ik spareribs eet, heb ik geen oog meer voor het gesprek aan tafel. Dan ben ik alleen nog maar aan het denken "OMNOMNOMNOM nu m'n derde stukje OMNONOMNOM vierde stukje alweer OMNOMNOMNOM vijfde stukje, zo lekker dit OMNOMNOM zesde stukje en dan weer een nieuwe rib pakken OMNOMNOMNOM"
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik zie nu Koekiemonster voor me. Maar dan met spareribs. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Hey ik zit VI te kijken van afgelopen maandag, en daarin was een UPC-reclame (met een ADSL-vergelijking) en het volume van die reclame was echt aangenaam zacht, als enige reclame in dat blok! Ik ging er zelfs beter door naar luisteren, mindfuck galore. Zou dit een foutje zijn of opzettelijk? *ponders*
|
![]() |
||||
Citaat:
![]() En ja, door de salade is prima, denk ik ![]() Citaat:
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Doe dan maar gewoon een lap vlees waarvan je lekker kan dooreten. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Bij mij hangt eetsnelheid heul erg samen met medicijnen en gemoedstoestand. Oh jonges, vorig jaar! Toen ik net begonnen was met giga-doses prednison echt, dan ging ik naar de albert, kocht ik zo'n verpakking met 5 donuts en niet gelogen, het was op voordat ik terug was (zo'n 300 m denk ik, maar ik liep dan wel heul langzaam door slechte conditie). Toen ik depressief was daarentegen.. Jemig, ik was blij als ik op een dag een boterham en een paar hapjes avondeten naar binnen kreeg en dan ging dat heeeel langzaam. zucht, hap, kauwen................................................................ ........................................ slikken....... zuchten............................................................... ................................................ pffff.............................. nog een hapje dan...............................
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Oh en vroegah, toen ik nog vlees at, had je van dat vlees echt, als je daar ook maar meer dan 3 keer op kauwde dan werd dat een vieze bal hompig droog vlees en dan kreeg je het nooit meer weg. Hoe vaak ik dat vlees wel niet heb moeten uitspugen in een servet om het weg te gooien. bahbahbah
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar het is alles wat ik heb in huis, dus hier moet ik het een nachtje mee doen!
|
Verwijderd
|
Oh zijn hier mensen die bekend zijn met de top-40? Vandaag de dag wordt er op de radio wel eens een liedje gedraaid waar ik wel van wil weten wie het zingt. Het is een vrouw op een piano (for the most part) die een kutnummer zingt over "it's you all because of you" of iets in die geest. Weet iemand wat ik bedoel?
Ik vind haar stem wel fraai. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Gevonden! ![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat: