Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-11-2011, 22:34
Verwijderd
Citaat:
Ja, ik schrok ook.
: schrokboks:

Ik erger me ook aan mensen die langzaam eten. Naja, eigenlijk aan alle dingen die mensen langzaam doen.
Advertentie
Oud 29-11-2011, 22:34
Verwijderd
ik eet langzaam, schijnt.
zelf vind ik het wel meevallen.
Oud 29-11-2011, 22:36
Verwijderd
Het is wel beter voor de lijn.

M'n zusje eet ook langzaam en die zit vol na (bijvoorbeeld) een halve pizza. Omdat ik niet goed kauw en SCHROK, kan ik makkelijk een hele op. Hij is op voordat ik het weet.
Oud 29-11-2011, 22:36
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Ik kan het me niet voorstellen!
Ik overdrijf lichtelijk, maar als je te lang kauwt op iets, wordt het vies sponzig en zacht en dan is het niet meer lekker om door te slikken. En als het eten zo lekker is, dan wil ik heel snel de volgende hap nemen, dus dan moet ik sneller slikken.
Oud 29-11-2011, 22:37
Schrödinger
Schrödinger is offline
Ik eet ongeveer zoals een zwakzinnige Ethiopiër.
Oud 29-11-2011, 22:38
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
: schrokboks:

Ik erger me ook aan mensen die langzaam eten. Naja, eigenlijk aan alle dingen die mensen langzaam doen.
Ja idd. Mensen die tijdens het eten zoveel praten dat ze niet aan eten toekomen heb ik nooit begrepen. Dan brengen ze een vork vleesch naar hun mond, trekken ze die terug en zeggen ze: "trouwens, dat doet mij denken aan die keer dat..." en dan bungelt die lap vlees een beetje in de lucht VOOR NIKS.
Verwijderd
Citaat:
Ik overdrijf lichtelijk, maar als je te lang kauwt op iets, wordt het vies sponzig en zacht en dan is het niet meer lekker om door te slikken. En als het eten zo lekker is, dan wil ik heel snel de volgende hap nemen, dus dan moet ik sneller slikken.
Het is niet omdat het eten dan vies sponzig wordt, maar gewoon, omdat ik GULZIG ben. En het fysiek ook gewoon niet kan, lang kauwen. Als iets lekker is dan. Dan slik ik het automatisch snel door.
Verwijderd
Citaat:
Ja op de Net 5-uitzending gemist site
Aah <3 fijn.

Ik heb zo'n lief en mooi gedicht gekregen <3
Oud 29-11-2011, 22:39
Verwijderd
Citaat:
Ja idd. Mensen die tijdens het eten zoveel praten dat ze niet aan eten toekomen heb ik nooit begrepen. Dan brengen ze een vork vleesch naar hun mond, trekken ze die terug en zeggen ze: "trouwens, dat doet mij denken aan die keer dat..." en dan bungelt die lap vlees een beetje in de lucht VOOR NIKS.
Inderdaad

Dan denk ik: kijk dan jonge, allemaal lekker eten op je bord gek!

LL legt tijdens het eten soms ook even het bestek neer om te praten, terwijl ik aan een stuk door zit te BUNKEREN.
Oud 29-11-2011, 22:39
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Ik houd juist heel erg van kauwen. Omnom kauwen. Ik ga nu door een soepfase (elke dag soep <3) en eigenlijk zou ik daar ook beef jerky voor moeten hebben, dan valt er tenminste iets te kauwen. Volgens mij is dat best lekker, door de champignonsoep ofzo.
Beef jerky door de soep? Het lekkere van beef jerky is juist die stevige bite en zoute smaak. Als je dat in de soep laat drijven wordt het nat en slap en smakeloos
Oud 29-11-2011, 22:40
Verwijderd
Citaat:
Beef jerky door de soep? Het lekkere van beef jerky is juist die stevige bite en zoute smaak. Als je dat in de soep laat drijven wordt het nat en slap en smakeloos
Je moet het ook pas op het laatst toevoegen! En dan snel eten. Ik heb het nog nooit geprobeerd maar het lijkt me erg goed te doen.

Door de salade lijkt het me ook lekker, trouwens.
Oud 29-11-2011, 22:42
Noedelhap
Noedelhap is offline
Als ik spareribs eet, heb ik geen oog meer voor het gesprek aan tafel. Dan ben ik alleen nog maar aan het denken "OMNOMNOMNOM nu m'n derde stukje OMNONOMNOM vierde stukje alweer OMNOMNOMNOM vijfde stukje, zo lekker dit OMNOMNOM zesde stukje en dan weer een nieuwe rib pakken OMNOMNOMNOM"
Oud 29-11-2011, 22:43
Verwijderd
Citaat:
Nja, ik ben niet echt zon enorme lange kauwer Pasta en vlees kauw ik ook nooit lang op, ik slik het vaak binnen 2 seconden door.
Maar de smaak wordt juist beter en beter naarmate het zomiger en uitgekauwder wordt, nomz! Morgen maar eens een tuutje scoren bij de AH
Oud 29-11-2011, 22:44
Verwijderd
Citaat:
Ik houd juist heel erg van kauwen. Omnom kauwen. Ik ga nu door een soepfase (elke dag soep <3) en eigenlijk zou ik daar ook beef jerky voor moeten hebben, dan valt er tenminste iets te kauwen. Volgens mij is dat best lekker, door de champignonsoep ofzo.
Ik denk ook dat het best een aardige combinatie is!
Oud 29-11-2011, 22:45
Verwijderd
Citaat:
Als ik spareribs eet, heb ik geen oog meer voor het gesprek aan tafel. Dan ben ik alleen nog maar aan het denken "OMNOMNOMNOM nu m'n derde stukje OMNONOMNOM vierde stukje alweer OMNOMNOMNOM vijfde stukje, zo lekker dit OMNOMNOM zesde stukje en dan weer een nieuwe rib pakken OMNOMNOMNOM"
Heel herkenbaar En ondertussen de anderen in de gaten houden; kijken of ze het bord leeg krijgen of dat er nog wat blijft liggen en dan vast een subtiel doch niet mis te verstaan plan smeden ze te ontfutselen :>
Oud 29-11-2011, 22:45
Verwijderd
Citaat:
Het is niet omdat het eten dan vies sponzig wordt, maar gewoon, omdat ik GULZIG ben. En het fysiek ook gewoon niet kan, lang kauwen. Als iets lekker is dan. Dan slik ik het automatisch snel door.
.. Gulzige vrouwen. Huhuhu
Oud 29-11-2011, 22:46
Verwijderd
Citaat:
Fffuuu

Ik zie nu Koekiemonster voor me. Maar dan met spareribs.
Oud 29-11-2011, 22:48
Verwijderd
Nu heb ik zin in spareribs.
Oud 29-11-2011, 22:49
Verwijderd
Ik heb de oven aangezet voor een zalmhaasje met citroen, philadelphia, broodkruimels en gepofte aardappels. Daarbij heb ik broccoli met een scheutje citroensap en boterrrrr, nog lekker knapperig en niet kapotgekookt. Mijn hemel, dat zoiets simpels zó lekker kan zijn <3
Oud 29-11-2011, 22:52
Schrödinger
Schrödinger is offline
Spareribs, meh. Daar zitten botten aan, kun je niet in relativistisch tempo naar binnen werken.
Oud 29-11-2011, 22:52
Verwijderd
Hey ik zit VI te kijken van afgelopen maandag, en daarin was een UPC-reclame (met een ADSL-vergelijking) en het volume van die reclame was echt aangenaam zacht, als enige reclame in dat blok! Ik ging er zelfs beter door naar luisteren, mindfuck galore. Zou dit een foutje zijn of opzettelijk? *ponders*
Oud 29-11-2011, 22:53
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Je moet het ook pas op het laatst toevoegen! En dan snel eten. Ik heb het nog nooit geprobeerd maar het lijkt me erg goed te doen.

Door de salade lijkt het me ook lekker, trouwens.
Moet je toch weer snel eten

En ja, door de salade is prima, denk ik

Citaat:
Heel herkenbaar En ondertussen de anderen in de gaten houden; kijken of ze het bord leeg krijgen of dat er nog wat blijft liggen en dan vast een subtiel doch niet mis te verstaan plan smeden ze te ontfutselen :>
Met mijn broertje wordt het een soort onuitgesproken competitie=, wie het eerst klaar is met 3 ribs, wint.

Citaat:
Fffuuu

Ik zie nu Koekiemonster voor me. Maar dan met spareribs.
Oud 29-11-2011, 22:54
Verwijderd
Citaat:
Ik heb 11 uur gestudeerd vandaag. Ik wist niet dat ik dat kon
Nice!
Oud 29-11-2011, 22:56
Verwijderd
Citaat:
Spareribs, meh. Daar zitten botten aan, kun je niet in relativistisch tempo naar binnen werken.
Ik vind spareribs ook zwaar overrated. Je kluift je een ongeluk en het aantal vlees wat je er daadwerkelijk mee verorberd is gering.
Doe dan maar gewoon een lap vlees waarvan je lekker kan dooreten.
Oud 29-11-2011, 22:57
Verwijderd
Bij mij hangt eetsnelheid heul erg samen met medicijnen en gemoedstoestand. Oh jonges, vorig jaar! Toen ik net begonnen was met giga-doses prednison echt, dan ging ik naar de albert, kocht ik zo'n verpakking met 5 donuts en niet gelogen, het was op voordat ik terug was (zo'n 300 m denk ik, maar ik liep dan wel heul langzaam door slechte conditie). Toen ik depressief was daarentegen.. Jemig, ik was blij als ik op een dag een boterham en een paar hapjes avondeten naar binnen kreeg en dan ging dat heeeel langzaam. zucht, hap, kauwen................................................................ ........................................ slikken....... zuchten............................................................... ................................................ pffff.............................. nog een hapje dan...............................
Oud 29-11-2011, 22:57
Noedelhap
Noedelhap is offline
Nou, goeie spareribs zijn niet overrated, waarbij het vlees zo loslaat, heerlijk mals. Hmmmm. *HONGER*
Oud 29-11-2011, 22:58
Verwijderd
Citaat:
Nou, goeie spareribs zijn niet overrated, waarbij het vlees zo loslaat, heerlijk mals. Hmmmm. *HONGER*
Je hebt net gegeten toch?

Je bent nog erger qua honger dan ik.

Ik heb alleen 2 koppen erwtensoep op en 2 broodjes
Oud 29-11-2011, 22:59
Verwijderd
Citaat:
En dan een goede marinade, godverdomme, goddelijk
Oud 29-11-2011, 22:59
Verwijderd
Oh en vroegah, toen ik nog vlees at, had je van dat vlees echt, als je daar ook maar meer dan 3 keer op kauwde dan werd dat een vieze bal hompig droog vlees en dan kreeg je het nooit meer weg. Hoe vaak ik dat vlees wel niet heb moeten uitspugen in een servet om het weg te gooien. bahbahbah
Oud 29-11-2011, 23:00
Verwijderd
Spareribsmeet!

Komen:

oh nee, dat wordt niet echt elegant.
Oud 29-11-2011, 23:01
Verwijderd
Citaat:
En dan een goede marinade, godverdomme, goddelijk
Verwijderd
Citaat:
Oh en vroegah, toen ik nog vlees at, had je van dat vlees echt, als je daar ook maar meer dan 3 keer op kauwde dan werd dat een vieze bal hompig droog vlees en dan kreeg je het nooit meer weg. Hoe vaak ik dat vlees wel niet heb moeten uitspugen in een servet om het weg te gooien. bahbahbah
Hahah, ik had dat vroegah ook met draadjesvlees. Verkeerd klaargemaakt vermoed ik, want ik heb ook vaak zo'n bal uit moeten spugen.
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Je hebt net gegeten toch?

Je bent nog erger qua honger dan ik.

Ik heb alleen 2 koppen erwtensoep op en 2 broodjes
Binnen 10 minuten twee volle borden pasta

Maar het is alles wat ik heb in huis, dus hier moet ik het een nachtje mee doen!
Verwijderd
Oh zijn hier mensen die bekend zijn met de top-40? Vandaag de dag wordt er op de radio wel eens een liedje gedraaid waar ik wel van wil weten wie het zingt. Het is een vrouw op een piano (for the most part) die een kutnummer zingt over "it's you all because of you" of iets in die geest. Weet iemand wat ik bedoel?

Ik vind haar stem wel fraai.
Oud 29-11-2011, 23:02
Verwijderd
Citaat:
Binnen 10 minuten twee volle borden pasta
dat gaat te ver hoor!
Oud 29-11-2011, 23:02
Verwijderd
Praten over eten en voedsel <3

Ik ben een omgekeerde anorect.
Oud 29-11-2011, 23:06
Verwijderd
Citaat:
Ik vind spareribs ook zwaar overrated. Je kluift je een ongeluk en het aantal vlees wat je er daadwerkelijk mee verorberd is gering.
Doe dan maar gewoon een lap vlees waarvan je lekker kan dooreten.
Zou dus handig voor mij zijn!
Oud 29-11-2011, 23:07
Verwijderd
Citaat:
Praten over eten en voedsel <3

Ik ben een omgekeerde anorect.
Wat vind je eten en wat vind je voedsel?
Oud 29-11-2011, 23:09
Verwijderd
Citaat:
Oh zijn hier mensen die bekend zijn met de top-40? Vandaag de dag wordt er op de radio wel eens een liedje gedraaid waar ik wel van wil weten wie het zingt. Het is een vrouw op een piano (for the most part) die een kutnummer zingt over "it's you all because of you" of iets in die geest. Weet iemand wat ik bedoel?

Ik vind haar stem wel fraai.

Gevonden!
Oud 29-11-2011, 23:09
Verwijderd
ik denk dat stefenootje het over het werkwoord eten had!
Oud 29-11-2011, 23:11
Verwijderd
Citaat:
ik denk dat stefenootje het over het werkwoord eten had!
correct
Oud 29-11-2011, 23:14
Verwijderd
telepathie he!
Oud 29-11-2011, 23:16
Verwijderd
Oh tuurlijk.
Oud 29-11-2011, 23:17
Verwijderd
Enfin, eten, ja, een van de beste dingen ter wereld. Ik had vandaag zoete pompoensoep met pijnboompitten en Parmezaanse kaas. <3
Oud 29-11-2011, 23:19
Verwijderd
Dat klinkt vet lekker!

Facepalmde je nou mij of jezelf? Want dat van mij was een grapje he
Oud 29-11-2011, 23:19
Verwijderd
Ik ben volgens mij in een behoorlijk slecht humeur, ik wil de hele tijd alleen maar gemene dingen zeggen
Oud 29-11-2011, 23:20
Verwijderd
Zeg maar gewoon sannetje
Verwijderd
Citaat:
[filmpje]

Gevonden!
Wel een kek nummer, op zich.
Verwijderd
Dat doe je toch ook met een goed humeur
Oud 29-11-2011, 23:22
Verwijderd
Citaat:
Zeg maar gewoon sannetje
Nou ja, nee. Maar er werd bijvoorbeeld net een verjaardagstopic op onzin geopend met ... is jarig. En ik heb niks tegen diegene maar ik wilde reageren met "jottem". En meer van dat soort dingen.

Citaat:
Dat doe je toch ook met een goed humeur
goed punt.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten