Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-12-2011, 17:43
Carn
Carn is offline
Citaat:
Ik heb alleen een laptop, en daar zit ik altijd al relaxed mee op de bank.

Onderweg doe ik lekker m'n iPod in, of lees ik soms iets. Een smartphone is nog tot daar aan toe, maar ik heb echt geen flauw idee wat ik dan bijvoorbeeld nog met een iPad zou moeten.

Oh, het is ook een luxe-product hoor. Maar een tablet leest een stuk makkelijker bv dan een smartphone. En ik heb geen laptop, en ik wil ook geen laptop want ik zou het gros van de mogelijkheden toch niet gebruiken gezien ik een degelijke PC heb. Dus het is puur 'voor erbij'.
Verwijderd
Citaat:
Uit het raam kijken heb ik al jaren gedaan vòòr het mobiel-Internet tijdperk Dus dan ga ik liever wat nieuws checken, muziek luisteren, beetje flauw browsen.
Nieuws checken kan ook in de Spits/Metro, muziek luisteren kan ook met een mp3speler, browsen kan thuis/op het werk weer.

Flauw, ik weet het Maar toch.
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Het toetsenbord is optioneel. Dus je zit niet hele tijd met een netbook op de bank waarvan je het toetsenbord niet nodig hebt, en je hoeft geen brieven te tikken op een touchscreen van een tablet.
Maar op de bank wil je toch wel even lekker kunnen forummen? Dus dan heb je alsnog dat toetsenbord nodig.
Oud 01-12-2011, 17:44
Carn
Carn is offline
Citaat:
Of een BOEK meenemen.
Ik denk dat ik bovengemiddeld-tot-veel lees dus dat zit wel goed
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ik heb alleen een laptop, en daar zit ik altijd al relaxed mee op de bank.

Onderweg doe ik lekker m'n iPod in, of lees ik soms iets. Een smartphone is nog tot daar aan toe, maar ik heb echt geen flauw idee wat ik dan bijvoorbeeld nog met een iPad zou moeten.
Dan koop je er toch geen? Vooral geen tablet aanschaffen als je niet weet waarvoor je het nodig zou hebben. Maar sommige mensen vinden het wel handig.
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Nieuws checken kan ook in de Spits/Metro, muziek luisteren kan ook met een mp3speler, browsen kan thuis/op het werk weer.

Flauw, ik weet het Maar toch.
Het kan allemaal.

Het is ook niet dat ik absoluut zo'n ding nodig heb, hoor, maar ik wil er gewoon eentje!
Oud 01-12-2011, 17:45
Verwijderd
Citaat:
Dan koop je er toch geen? Vooral geen tablet aanschaffen als je niet weet waarvoor je het nodig zou hebben. Maar sommige mensen vinden het wel handig.
Ik koop er ook zeker geen nee , maar ik probeer soms die gadgetmania te begrijpen, want heel dat gedoe staat zover van me af.
Oud 01-12-2011, 17:45
Verwijderd
mijn gebruik aan ruimtelijk inzicht speelt me weer eens parten, hoe moet ik een puntdak maken van 2 hele ontbijtkoeken die naast elkaar liggen?
Oud 01-12-2011, 17:46
Carn
Carn is offline
Citaat:
Maar op de bank wil je toch wel even lekker kunnen forummen? Dus dan heb je alsnog dat toetsenbord nodig.
ja, dan hang je die Transformer even in dat keyboard-dock en dan heb je gewoon een netbook als je opeens uitgebreid iets wil gaan typen. Maar voor de huis-tuin-en-keuken posts is gewoon het touchscreen best ok (even uitgaande dat het ongeveer gelijkwaardig is aan dat van de iPad, wat ik voldoende vond om uit de voeten mee te kunnen)
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Ik heb trouwens ook geen internet op mijn mobiel. Kazet wel.

Oh Em Gee, Kazet is hipper dan ik! De wereld.. vergaat..
Hipper? DUURDER! Oh Em Gee. Weet Kazet wel dat je voor internet op je mobiel moet betalen?
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Tenzij je discussies voert over het nut van tablets, hoef ik geen ontzettend lange verhalen te typen op de bank. Ik merk dat ik liever met mijn telefoon op de bank forum, dan dat ik met mijn laptop op de bank forum. Een on-screen toetsenbord is weg als je het niet nodig hebt, een beetje doelloos surfen is prettiger met een compact apparaat.
Verwijderd
Citaat:
mijn gebruik aan ruimtelijk inzicht speelt me weer eens parten, hoe moet ik een puntdak maken van 2 hele ontbijtkoeken die naast elkaar liggen?
Twee hoeken van 45 graden maken.
Oud 01-12-2011, 17:47
Verwijderd
Citaat:
schuin tegen elkaar aanzetten en daar is je puntdak
Oud 01-12-2011, 17:47
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Ontbijtkoeken verticaal neerzetten, en naar elkaar toe laten leunen.
Oud 01-12-2011, 17:48
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ik koop er ook zeker geen nee , maar ik probeer soms die gadgetmania te begrijpen, want heel dat gedoe staat zover van me af.
Het is geen mania hoor, iig niet bij mij. Mijn laptop is aan vervanging toe, en ik wil graag één goede pc voor 'het zware werk', het liefst een desktop, en iets makkelijks en compacts voor op de bank en onderweg. En dan kom je al snel op een netbook of een tablet uit. Een tablet heeft als voordeel dat het toetsenbord optioneel is, dus dan kies ik voor de tablet.
Oud 01-12-2011, 17:48
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Hipper? DUURDER! Oh Em Gee. Weet Kazet wel dat je voor internet op je mobiel moet betalen?
Oh nee. Het zit op de telefoon die hij van zijn werk heeft gekregen dus het is GRATIES.

Anders was het natuurlijk NOOIT gebeurd!
Oud 01-12-2011, 17:50
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
ja, dan hang je die Transformer even in dat keyboard-dock en dan heb je gewoon een netbook als je opeens uitgebreid iets wil gaan typen. Maar voor de huis-tuin-en-keuken posts is gewoon het touchscreen best ok (even uitgaande dat het ongeveer gelijkwaardig is aan dat van de iPad, wat ik voldoende vond om uit de voeten mee te kunnen)
Ik vind een iPad fijner typen dan een Asus Transformer (de eerste editie dus). En de Transformer had ook een beetje een afwijkende vorm, ik weet niet of dat lastig kan zijn met films/foto's.
Oud 01-12-2011, 17:50
Vowel
Vowel is offline
Ja, mijn laptop is trouwens ook aan vervanging toe. Ik heb 'm al jaren en dat is wel te merken.
Oud 01-12-2011, 17:52
Verwijderd
nou ik probeer het wel eerst op iets anders want ik moet het eerst voor me zien voor ik het begrijp!
Oud 01-12-2011, 17:52
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Of een BOEK meenemen. downloaden op je tablet
Heel handig dat je de krant, je boeken, internet, muziek en spellen op één apparaat hebt. Hoef je niet zo'n dikke/zware tas mee te nemen.
Oud 01-12-2011, 17:54
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Heel handig dat je de krant, je boeken, internet, muziek en spellen op één apparaat hebt. Hoef je niet zo'n dikke/zware tas mee te nemen.
een boekje in je tas weegt niet meer dan een tablet, en papieren boeken lezen nog altijd lekkerder dan e-books

/zeiksnor
Oud 01-12-2011, 17:56
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
een boekje in je tas weegt niet meer dan een tablet, en papieren boeken lezen nog altijd lekkerder dan e-books

/zeiksnor
Ik ben het hier mee eens. Ik lees altijd echte boeken. Lezen op een beeldscherm haalt de helft van het genot van lezen weg.
Oud 01-12-2011, 17:56
Carn
Carn is offline
Citaat:
nou ik probeer het wel eerst op iets anders want ik moet het eerst voor me zien voor ik het begrijp!
2x ontbijtkoek rechtop: | |
2x ontbijtkoek schuin tegen elkaar: /\

Als dat niet te begrijpen is dan is er iets grondig mis lijkt me.
Oud 01-12-2011, 17:57
Verwijderd
Citaat:

Ah wat schattig uitgelegd
Oud 01-12-2011, 17:57
Vowel
Vowel is offline
Citaat:

Dit ja, en dan snijd je de hoekjes eraf, zodat het een echte punt wordt.
Oud 01-12-2011, 17:58
Carn
Carn is offline
ik lees ook geen e-books. Maar wel regelmatig wat lange artikelen op Internet, en dan is een tablet toch wel fijner dan een smartphone.

EN: er zijn allerlei coole emulators voor Android; dus ik zie mezelf wel even een potje mariokarten in de trein oid
Oud 01-12-2011, 17:59
Carn
Carn is offline
cool:

"Digital forensics experts at Dartmouth have developed software that can analyze digital photos to rate how drastically they have been altered by digital editing techniques. 'The Dartmouth research, said Seth Matlins, a former talent agent and marketing executive, could be "hugely important" as a tool for objectively measuring the degree to which photos have been altered.'"
Oud 01-12-2011, 18:00
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
ik lees ook geen e-books. Maar wel regelmatig wat lange artikelen op Internet, en dan is een tablet toch wel fijner dan een smartphone.

EN: er zijn allerlei coole emulators voor Android; dus ik zie mezelf wel even een potje mariokarten in de trein oid
Wat is er mis met gewoon je SNES meenemen de trein in!
Oud 01-12-2011, 18:00
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Wat is er mis met gewoon je SNES meenemen de trein in!

Ik wil weer een SNES met Yoshi's Island! Dat was zo'n leuk spel. Vijanden opeten en schieten met eieren!
Oud 01-12-2011, 18:03
Martiño
Martiño is offline
Citaat:

/zeiksnor
Nouja, bij mij zou het al een berg papier schelen als ik niet alle pdf's hoef uit te printen die ik wil lezen.
Oud 01-12-2011, 18:04
Carn
Carn is offline
Citaat:

Ik wil weer een SNES met Yoshi's Island! Dat was zo'n leuk spel. Vijanden opeten en schieten met eieren!
Oud 01-12-2011, 18:04
Verwijderd
dus de heineken ontvoering is een film die in de bioscoop is. kom ik nu pas achter, die ga ik dus maandag met 4havo kijken in de bioscoop. ook al klinkt het niet heul interesant
Oud 01-12-2011, 18:05
Vowel
Vowel is offline
Omg..

Dat is echt awesome.
Verwijderd
ik ga ook nog naar nova zembla.
Vowel
Vowel is offline
Dat muziekje ook! Brings back memories, haha. Geweldig spel.
Oud 01-12-2011, 18:06
Verwijderd
Citaat:
Nouja, bij mij zou het al een berg papier schelen als ik niet alle pdf's hoef uit te printen die ik wil lezen.
Ja hier ook.
Oud 01-12-2011, 18:06
Carn
Carn is offline
Citaat:
Omg..

Dat is echt awesome.
Je kan blijkbaar ook een gewoon een wireless controller gebruiken, maar dat zal wel wat tweak-werk nodig hebben. Met je tabletje voor je neus in de trein een beetje mariokarten
Oud 01-12-2011, 18:07
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
dus de heineken ontvoering is een film die in de bioscoop is. kom ik nu pas achter, die ga ik dus maandag met 4havo kijken in de bioscoop. ook al klinkt het niet heul interesant
Hoezo niet interessant, Nederlands' zwaarste criminelen ontvoerden één van Nederlands' belangrijkste magnaten. Als ik op 1-jarige leeftijd de krant had kunnen lezen, had ik ervan GESMULD.

Het verbaast me dat er nu pas een verfilming is, alleen jammer dat het waarschijnlijk een lame verfilming is geworden.
Oud 01-12-2011, 18:08
Carn
Carn is offline
Oh, er zijn ook N64 en Playstation emulators voor Android
Oud 01-12-2011, 18:09
Verwijderd
Citaat:
Dit ja, en dan snijd je de hoekjes eraf, zodat het een echte punt wordt.
Dat zeg ik; 2x 45 graden
Oud 01-12-2011, 18:10
Verwijderd
Citaat:
Oh, er zijn ook N64 en Playstation emulators voor Android
en gameboy!
Verwijderd
met mario kart was ik als we met zn 8ten samen spelen altijd in de top3 met racen.
Verwijderd
Supaplex op de HTC Flyer is wel epic shiz
Noedelhap
Noedelhap is offline
Weet die knakker de naam van het spel niet eens Met z'n 'whatever'. Niks whatever, cultuurbarbaar!
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Dat zeg ik; 2x 45 graden
Ja, maar iemand zonder ruimtelijk inzicht vertellen dat ze hoeken moet maken van 45 graden is denk ik niet zo nuttig. Een beetje beeldend uitleggen is soms beter.
Carn
Carn is offline
Mooi, ik ga vanavond kijken of ik Final Fantasy 7 aan de praat kan krijgen op mn telefoon
Lorelei
Lorelei is offline
Altijd het dilemma: ga ik nu zoveel mogelijk doen zodat ik dit weekend niet zoveel meer hoef te doen.. of ga ik vanavond even lekker rustig aan doen als beloning voor het inleveren van mn verslag en ga ik dan in het weekend onder tijdsdruk knallen (tijdsdruk is fijn want dat werkt makkelijker maar is ook niet fijn want mja het moet dan wel gaan gebeuren)....
Verwijderd
Ik weet niet of ik op termijn een e-reader zou willen. Ik vind het leuk om boeken ook in de kast te hebben staan. En boeken die ik toch nooit zou herlezen leen ik van de bieb, en de bieb heeft nog niet zo veel e-boeken, en illegaal downloaden vind ik stom want schrijvers hebben wel royalties nodig.
Verwijderd
Citaat:
Hoezo niet interessant, Nederlands' zwaarste criminelen ontvoerden één van Nederlands' belangrijkste magnaten. Als ik op 1-jarige leeftijd de krant had kunnen lezen, had ik ervan GESMULD.

Het verbaast me dat er nu pas een verfilming is, alleen jammer dat het waarschijnlijk een lame verfilming is geworden.
2uur en 30 minuten.
Oud 01-12-2011, 18:11
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Weet die knakker de naam van het spel niet eens Met z'n 'whatever'. Niks whatever, cultuurbarbaar!
Ja, omg. "Yoshi [sic] Island.. whatever"
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten