Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-12-2011, 18:12
Verwijderd
Citaat:
Altijd het dilemma: ga ik nu zoveel mogelijk doen zodat ik dit weekend niet zoveel meer hoef te doen.. of ga ik vanavond even lekker rustig aan doen als beloning voor het inleveren van mn verslag en ga ik dan in het weekend onder tijdsdruk knallen (tijdsdruk is fijn want dat werkt makkelijker maar is ook niet fijn want mja het moet dan wel gaan gebeuren)....
Je kunt op 1 avond toch niet zo veel doen dat je weekend van 'knallen onder tijdsdruk' naar 'niet zo veel te doen' gaat
Advertentie
Oud 01-12-2011, 18:12
Verwijderd
De e-book readers die ik in mijn handen heb gehad vond ik erg teleurstellend. Vind het voordeel ook niet zo groot, zeker niet met de prijs die ze nu hebben.
Oud 01-12-2011, 18:13
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Hoezo niet interessant, Nederlands' zwaarste criminelen ontvoerden één van Nederlands' belangrijkste magnaten. Als ik op 1-jarige leeftijd de krant had kunnen lezen, had ik ervan GESMULD.

Het verbaast me dat er nu pas een verfilming is, alleen jammer dat het waarschijnlijk een lame verfilming is geworden.
Zoals de meerderheid van de Nederlandse films... Ook altijd dezelfde acteurs, het lijkt wel alsof ze soms een random blikje theater- en televisieacteurs opentrekken en verwachten dat ze opeens ook in een film kunnen acteren./
Oud 01-12-2011, 18:14
Carn
Carn is offline
Citaat:
Ja, maar iemand zonder ruimtelijk inzicht vertellen dat ze hoeken moet maken van 45 graden is denk ik niet zo nuttig. Een beetje beeldend uitleggen is soms beter.
ja, maar niet weten wat een hoek van 45 of 90 graden is ook geen zuivere koffie lijkt me.
Oud 01-12-2011, 18:14
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ik weet niet of ik op termijn een e-reader zou willen. Ik vind het leuk om boeken ook in de kast te hebben staan. En boeken die ik toch nooit zou herlezen leen ik van de bieb, en de bieb heeft nog niet zo veel e-boeken, en illegaal downloaden vind ik stom want schrijvers hebben wel royalties nodig.
En artikelen dan? Veel makkelijker dan papier en je hoeft ook niet meer je tijdschriften fysiek te bewaren./
Oud 01-12-2011, 18:15
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
En artikelen dan? Veel makkelijker dan papier en je hoeft ook niet meer je tijdschriften fysiek te bewaren./
Ik print artikelen toch. Ik vind het heel vervelend lezen op de computer en ik wil graag dingen met pen kunnen aanstrepen en bijschrijven. Comments en markeringen en zo zijn toch niet hetzelfde
Verwijderd
Citaat:
Ik bewaar nooit mijn tijdschriften fysiek en artikelen die ik opzoek om iets uit te zoeken lees ik vooral scannend, dat kan ook gewoon op een beeldscherm.
Carn
Carn is offline
Gave boeken koop ik met plezier, idem voor CD's . De rest kan prima digitaal.
Oud 01-12-2011, 18:16
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
ja, maar niet weten wat een hoek van 45 of 90 graden is ook geen zuivere koffie lijkt me.
Ja eh. Maar dat ze het zou moeten weten verandert toch niets aan het feit dat ze niets heeft aan die informatie?

Oud 01-12-2011, 18:16
Martiño
Martiño is offline
Ok!
Oud 01-12-2011, 18:17
Verwijderd
Citaat:
Ja, maar iemand zonder ruimtelijk inzicht vertellen dat ze hoeken moet maken van 45 graden is denk ik niet zo nuttig. Een beetje beeldend uitleggen is soms beter.
Nou ja, het is de helft van 90 en een hoek van 90 graden is toch pretty doable, voorstellingsgewijs? Oh well. Hoop dat het gelukt is met het puntdak, omnomnom!
Oud 01-12-2011, 18:18
Verwijderd
Pff buikpijn
Oud 01-12-2011, 18:18
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Gave boeken koop ik met plezier, idem voor CD's . De rest kan prima digitaal.
Oeh, over boeken gesproken! Eerste deel van A Dance With Dragons is binnen.
Oud 01-12-2011, 18:23
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Je kunt op 1 avond toch niet zo veel doen dat je weekend van 'knallen onder tijdsdruk' naar 'niet zo veel te doen' gaat
Nja, nee, dat is waar Maar ik heb sowieso al veel te doen dit weekend. De vraag is of ik dit er allemaal bij wil.

Maar ik heb besloten: Ik ga sowieso de opdracht maken die ik morgen moet inleveren (want mja, he, morgen inleveren). En ik ga 1 huishoudelijk klusje doen. En dan ga ik nog 1 artikel lezen.
Oud 01-12-2011, 18:25
mollerator
mollerator is offline
Citaat:
Hij heet een transformer omdat je hem heel snel en makkelijk tot een soort netbook kan omvormen
Dat kan met de Ipad toch ook? Je kan er gewoon een (BT)toetsenbord aan koppelen en klaar.
Oud 01-12-2011, 18:28
Carn
Carn is offline
Citaat:
Dat kan met de Ipad toch ook? Je kan er gewoon een (BT)toetsenbord aan koppelen en klaar.
Natuurlijk, maar de Transformer's bijbehorende toetsenbordje kan je er aan klikken en ook vervolgens 'dichtvouwen' ala een netbook. En er zit een extra accu in.
Oud 01-12-2011, 18:33
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Klopt, maar als je een fysiek toetsenbord gebruikt moet je de iPad rechtop zetten en kun je de hoek niet wijzigen. De dockconnector zit immers aan het smalle uiteinde.
Als je een draadloos toetsenbord gebruikt moet je een steun vinden om het scherm rechtop te zetten. Liggend op de bank is dat best lastig, het is dan praktischer als je scherm en toetsenbord over de breedte zijn verbonden.
Oud 01-12-2011, 18:47
Verwijderd
regen
Oud 01-12-2011, 18:49
mollerator
mollerator is offline
Citaat:
Natuurlijk, maar de Transformer's bijbehorende toetsenbordje kan je er aan klikken en ook vervolgens 'dichtvouwen' ala een netbook. En er zit een extra accu in.
behalve de accu heb je ook zo'n Ipad toetsenbord dat je eraan kan klikken en kan dichtvouwen.
Oud 01-12-2011, 18:52
Carn
Carn is offline
Citaat:
behalve de accu heb je ook zo'n Ipad toetsenbord dat je eraan kan klikken en kan dichtvouwen.
Dus?
Oud 01-12-2011, 18:55
mollerator
mollerator is offline
Citaat:
Klopt, maar als je een fysiek toetsenbord gebruikt moet je de iPad rechtop zetten en kun je de hoek niet wijzigen. De dockconnector zit immers aan het smalle uiteinde.
Als je een draadloos toetsenbord gebruikt moet je een steun vinden om het scherm rechtop te zetten. Liggend op de bank is dat best lastig, het is dan praktischer als je scherm en toetsenbord over de breedte zijn verbonden.
Ja dat is zo.
Oud 01-12-2011, 18:55
mollerator
mollerator is offline
Citaat:
Dus?
Nouja zo'n groot voordeel heeft die transformer dus niet. Ik had er zelf ook naar gekeken, maar vooral als je bedenkt dat de UI + apps van de Ipad beter zijn is de keus wat mij betreft snel gemaakt.
Oud 01-12-2011, 18:58
Carn
Carn is offline
Dan is Martiño's punt alsnog geldig.

Flipboard vind ik wel cool. Eens kijken of daar een Android-variant van is
Oud 01-12-2011, 19:27
Verwijderd
Citaat:
2x ontbijtkoek rechtop: | |
2x ontbijtkoek schuin tegen elkaar: /\

Als dat niet te begrijpen is dan is er iets grondig mis lijkt me.
dat is niet de vorm die ik in gedachten heb.

ik leg 2 ontbijtkoeken neer, daarbovenop nog 2. Van die bovenste moet ik dus zijkanten wegsnijden. dus ik leg ze niet rechtop.
Oud 01-12-2011, 19:38
Verwijderd
ik mag van mezelf pas naar bed en douchen als ik die verdoemde samenvatting voor geschiedenis af heb.
Oud 01-12-2011, 19:46
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
ik mag van mezelf pas naar bed en douchen als ik die verdoemde samenvatting voor geschiedenis af heb.
I hear you..
Oud 01-12-2011, 20:00
Carn
Carn is offline
Citaat:
dat is niet de vorm die ik in gedachten heb.

ik leg 2 ontbijtkoeken neer, daarbovenop nog 2. Van die bovenste moet ik dus zijkanten wegsnijden. dus ik leg ze niet rechtop.
Dan snap ik je vraagstelling niet.
Oud 01-12-2011, 20:05
Martiño
Martiño is offline
Ach, er is vandaag hunt bij ibood
Oud 01-12-2011, 20:42
Carn
Carn is offline
Wie heeft die Spotify preview versie in gebruik? Soundrop is behoorlijk cool!
Oud 01-12-2011, 20:59
Verwijderd
Tekenen

Dingen tekenen die je veel te kankermoeilijk vindt waardoor je telkens tegen je eigen schrijnende onvermogen aanloopt maar het moet toch want anders word je er natuurlijk ook niet beter in

*met vuist naar stofuitdrukking schudt*
Oud 01-12-2011, 21:04
Carn
Carn is offline
Soundrop launches within Spotify

Creates the first global, social jukebox

Oslo and New York — November 30, 2011 Soundrop debuted the first social jukebox today in Spotify. Soundrop lets you discover, share and experience music instantly with your friends by taking the original concept of the jukebox and bringing it to any web-enabled device and smartphone. It's easy to use and works inside Spotify’s new App Finder.
“Spotify is the world’s best streaming music player, and now Soundrop will bring the world’s best social music experience to Spotify,” says Inge Andre Sandvik, CEO and co-founder of Soundrop. “Music was social before it was on the Web. Soundrop restores that original social aspect by enabling people to not only listen to music together, but also chat about their great taste.”
Soundrop is easy to use. All you need are Spotify and Facebook accounts. Drop a playlist from Spotify into Soundrop to open your spot. Your friends can join your spot directly from Spotify or their smartphones, and act as DJs by voting tracks up or even adding new tracks. You can also choose to join a friend’s spot and take your turn as the DJ or simply enjoy the spot like a radio station.
Soundrop relies on music from Spotify, but your friends do not need a Spotify account to join in the fun. Soundrop’s mobile site works as a remote control for friends to vote for their favorite songs or add tracks to your spot.
Oud 01-12-2011, 21:41
Verwijderd
Gnork ik vind allemaal HTML dingen terug die wij hebben gemaakt
http://web.archive.org/web/200701171...pe01/kansloos/
Oud 01-12-2011, 21:42
Verwijderd
En hoe stoned waren we hier
http://web.archive.org/web/200403061...mlock/home.htm
Oud 01-12-2011, 22:48
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Gnork ik vind allemaal HTML dingen terug die wij hebben gemaakt
http://web.archive.org/web/200701171...pe01/kansloos/
"Les BefMädel"??
Oud 01-12-2011, 22:50
Martiño
Martiño is offline
Deadlock, wat vind jij van Jeffrey Wammes?
Oud 01-12-2011, 23:14
Verwijderd
Als ik Jeffrey Wammes op tv zie schrik ik altijd een beetje omdat hij lijkt op iemand die ik ken
Oud 01-12-2011, 23:28
Verwijderd
Totaal aantal berichten
35.030

Mweh, 35.000 gemist.
Oud 01-12-2011, 23:46
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Tekenen

Dingen tekenen die je veel te kankermoeilijk vindt waardoor je telkens tegen je eigen schrijnende onvermogen aanloopt maar het moet toch want anders word je er natuurlijk ook niet beter in

*met vuist naar stofuitdrukking schudt*
Ja, idd. Nog even en ik ga mijn carrière opgeven en putjesschepper worden. Maar ja, daar zijn ánderen óók weer beter in dan ik!
Oud 01-12-2011, 23:58
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Als ik Jeffrey Wammes op tv zie schrik ik altijd een beetje omdat hij lijkt op iemand die ik ken
heet die toevallig Jeffrey Wammes?
Oud 01-12-2011, 23:58
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
HALLO trouwens, mensen!
Oud 02-12-2011, 00:02
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Oh, op wie dan?
Citaat:
HALLO trouwens, mensen!
HALLO Trimmie
Oud 02-12-2011, 00:08
Verwijderd
Een oud collega van mij
Oud 02-12-2011, 00:08
Verwijderd
Hallo
Oud 02-12-2011, 00:09
Verwijderd
Eric, mijn huisgenoten vonden je fantastisch en willen je graag op ons huisfeest hebben. Kom je ook?
Oud 02-12-2011, 00:11
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Een oud collega van mij
Is hij ook klein en breed?
Oud 02-12-2011, 00:13
Verwijderd
Citaat:
Eric, mijn huisgenoten vonden je fantastisch en willen je graag op ons huisfeest hebben. Kom je ook?
wat lief zeiden ze dat echt? wanneer is je huisfeest?

Citaat:
Is hij ook klein en breed?
yup! anders lijken ze ook niet op elkaar although wammes wel breder is hoor
Oud 02-12-2011, 00:13
Verwijderd
De meiden zeiden het vandaag . Ze vroegen wie je was, en toen zeiden ze dat je ze leuk vonden en of je ook naar ons huisfeest kwam. Ik nodig je wel even uit op facebook
Oud 02-12-2011, 00:14
Verwijderd
ahwz wat lief is goed
Oud 02-12-2011, 00:15
Verwijderd
Zou leuk zijn trouwens als je kwam ja
Oud 02-12-2011, 00:15
Verwijderd
aberrrrr ik zit dan met mn ass in Parijs ik hou me echter voor volgende huisfeesten aanbevolen!
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten