Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
huh ?
het blok is 70cc en licht vertand dus hij trekt vooral wat sneller op en er zit een std uitlaat onder dus dat houd ook in , en het is een puch he geen scooter ![]() http://www.youtube.com/watch?v=Lu3YXNB5LIE& trekt toch aardig op en het blok is onlangs gereviseerd |
![]() |
||
Citaat:
Stom dat ik dat woord niet meer zo uit me kop kende zeg, ik voel me dan ook best wel een lul zèg xD De regel luidt over het algemeen: hoe meer compressie er in de carburateur plaats vindt, hoe efficiënter de motor loopt. Wel mooi werk, met een beetje poetsen en hem spuiten krijg je een hele andere brommer... Lage stuur heeft zeker wat...
||
![]() |
Citaat:
zeker , hij wordt nu fel geel met carbon en zwart maarre als er compressie in de carb is loopt hij helemaal niet hoor je moet juist onderdruk hebben zodat het mengsel aangezogen wordt |
![]() |
|
Compressie wil je in je cilinder hebben, niet in je carburateur
![]() Net spuitwerk, zo te zien. Busjes of met een compressor? ![]()
||
![]() |
Citaat:
busjes maar het is niet mooi gelukt hoor er zaten overal deuken en ik was een x gevallen dus daardoor werd et er ook niet beter op ik ben nu bezig om em klaar te krijgen om te spuiten in de kerstvakantie dan wordt ie geel |
![]() |
|
Dat heeft niet zoveel met spuiten te maken natuurlijk
![]() ![]() Op zich kan je een vrij redelijk resultaat halen met busjes, als je het maar rustig en netjes doet. Het liefst in een stofvrije ruimte, maar dat is nogal lastig om te doen. En in meerdere lagen, blanke lak het liefst ook ![]()
|
![]() |
Dan vind ik de mijne toch mooier..
![]() Let trouwens niet op de verschillende kleur wielen, dat was heel tijdelijk omdat ik een lekke band had. Liep 90 km/h en alle opvoer troep zat er wel zon beetje op. Koppeling verlicht, 70cc TCCD, HPi ontsteking, 19,5mm dellorto, 20mm spruitstuk, power 1 filter. kickstart blok, vertanding was 16-41 en een leovince HM. een verstevigde achterbrug, tussenstang, een normaal stuur (rijd echt veel beter) en en dodemans koord waren ook niet overbodig. Ik ben inmiddels 1 cilinder verder, en een krukas. Die waren vast gelopen en de krukas was krom en had erg veel speling ik heb er ook nog een filmje van: Echt, wat een ding had ik daarvan gemaakt zeg ![]() ![]() http://www.youtube.com/watch?v=PXiA65ZbK7A ![]() ![]() Of de brommer van mijn vader, een Kreidler RMC ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Anouk en Danny #2 Little Phoebe | 264 | 23-07-2006 14:40 | |
Werk, Geld & Recht |
Niet met geld kunnen omgaan Lane | 34 | 11-05-2005 13:24 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |