Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Net weer in de bus, komen echt tyfuskinderen daar altijd in die uit school komen. Echt van de vmbo paupers. Keihard die klote telefoon met muziek aan, keiharde en domme (telefoon)gesprekken op volume duizend. Ik fok mezelf dan zo op. Ik heb wel tegen die buschauffeur gezegd dat ik niet begrijp waarom hij daar niks van zegt, toen zei hij alleen 'oh' :')
Ik ben helaas niet zeker genoeg van mezelf er zelf iets van te zeggen maar het liefst zou ik een diarreetsunami over ze uitstorten. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
zo ik krijg nog even een rekening van de dierenambulance van 32 euro, terwijl ik al 15 euro voor het asiel heb betaald. Ik ga hier mooi bezwaar tegen aantekenen, ik heb er niet om gevraagd dat ze mijn gezonde kat hier een straat verderop weghalen ondanks dat ze in haar chip konden zien dat ze hier dus in de buurt woont.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb vandaag wel even 140 links gereden omdat ik de auto voor mij moest inhalen omdat die telkens bleef plakken en vertragen achter vrachtwagens om zich dan hop met 110 km/u vlak voor mijn wielen te gooien omdat ik dan inmiddels al naar links was en vaart gemaakt had om in te halen. Terwijl hij op lange stukken rechts wel 120 reed. Maar daar wilde ik niet achter blijven
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
maar het slaat gewoon nergens op, iemand uit de straat hierachter had gebeld dat mijn kat daar al dagen rond liep te mauwen, terwijl ze pas een paar uur buiten was. Ik had haar nog niet eens gemist zo kort was ze weg. En dan bellen ze één keer, ik heb m'n telefoon niet gehoord toen en dan nemen ze dat beest dus mee. Ze waren echt 100 meter verderop ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() bij de wee, als we het toch over dozen hebben: http://www.littleroosterstore.com/pages/details Lekker wakkerworden zo. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar rood voor een Nederlander en een gecompliceerde botbreuk voor Ronaldo is ook dikke prima hoor. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|