Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-12-2011, 15:17
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Ik vind het leuk om te proberen mensen op te fokken die er tegen kunnen.
Nou, dat is gelukt! Toen ik weer thuis was heb ik uit woede en frustratie vijfhonderd kittens doodgeschopt.
Advertentie
Oud 02-12-2011, 15:18
snoopy
snoopy is offline
Dit 'raadsel' stond op Facebook: zoek het hartje! Ligt het nou aan mij of zie je die sowieso meteen?

▼ ◄ ▲ ► ▼ ◄ ▲ ► ▼ ◄ ▲ ► ▼ ◄ ▲ ► ▼ ◄ ▲ ▼ ◄ ▲ ► ▼ ◄ ▲ ► ▼ ◄▼ ◄ ▲ ► ▼ ◄ ▲ ► ▼ ▼ ◄ ▲ ► ▼ ◄ ▲ ► ▼ ◄ ▲ ► ▼ ◄ ▲ ► ▼ ◄ ▲ ▼ ◄ ▲ ► ▼ ◄ ▲ ► ▼ ◄▼ ◄ ▲ ► ▼ ◄ ▲ ► ▼▼ ◄ ▲ ► ▼ ◄ ▲ ► ▼ ◄ ▲ ► ▼ ◄ ▲ ► ▼ ◄ ▲ ▼ ◄ ▲ ► ▼ ◄ ▲ ► ▼ ◄▼ ◄ ▲ ► ▼ ◄ ▲ ► ▼▼ ◄ ▲ ► ▼ ◄ ▲ ► ▼ ◄ ▲ ► ▼ ♥ ◄ ▲ ► ▼ ◄ ▲ ▼ ◄ ▲ ► ▼ ◄ ▲ ► ▼ ◄▼ ◄ ▲ ► ▼ ◄ ▲ ► ▼ ▼ ◄ ▲ ► ▼ ◄ ▲ ► ▼ ◄ ▲ ► ▼ ◄ ▲ ► ▼ ◄ ▲ ▼ ◄ ▲ ► ▼ ◄ ▲ ► ▼ ◄▼ ◄ ▲ ► ▼ ◄ ▲ ► ▼
Oud 02-12-2011, 15:19
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Nou, dat is gelukt! Toen ik weer thuis was heb ik uit woede en frustratie vijfhonderd kittens doodgeschopt.
*Grinnikt onderdrukt*
Oud 02-12-2011, 15:21
Verwijderd
Citaat:
Yeah
Oud 02-12-2011, 15:23
Schrödinger
Schrödinger is offline
Oud 02-12-2011, 15:44
Verwijderd
Mensen die je met 5kmpuur gaan inhalen, oeh dan heb ik nog wel eens de neiging om vervelend te doen
Oud 02-12-2011, 15:45
Martiño
Martiño is offline
Of mensen die je gaan inhalen omdat jij ze net hebt ingehaald. Of opeens harder gaan rijden als je ze wil gaan inhalen
Oud 02-12-2011, 15:53
Verwijderd
Ik rijd niet gevaarlijk hard maar heb echt een hekel aan brave pussy's in de auto die dan wel eens naar links willen. Tot 130 blijf je gewoon rechtssssss.
Oud 02-12-2011, 15:55
Martiño
Martiño is offline
Nouja, tenzij er iemand voor je zit die 115 rijdt.
Oud 02-12-2011, 15:56
Verwijderd
miekje naamzoek, zag ik jou rond half 4 bij halte maasland viaduct?
Oud 02-12-2011, 15:56
Martiño
Martiño is offline
Ik moet facepalmen en ik krijg hoofdpijn over iets/iemand in het ww-spel, maar mijn eergevoel als spelleider voorkomt dat ik het met iemand kan delen.

De last op de schouders van de spelleider is zwaar.
Oud 02-12-2011, 15:57
Verwijderd
Ja maar ik ga even uit de de situatie dat iedereen rechts 120 rijdt, ik heb er dan zo'n hekel aan als mensen links met 124 gaan inhalen want dan worden ze nog niet niet geflitst. Sowieso, risico dat je op de snelweg wordt geflitst is kleiner en als je het dan toch doet, haal dan iemand normaal in en geef een beetje meer gas.
Oud 02-12-2011, 15:58
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ja maar ik ga even uit de de situatie dat iedereen rechts 120 rijdt, ik heb er dan zo'n hekel aan als mensen links met 124 gaan inhalen want dan worden ze nog niet niet geflitst. Sowieso, risico dat je op de snelweg wordt geflitst is kleiner en als je het dan toch doet, haal dan iemand normaal in en geef een beetje meer gas.
Tja, je preekt tegen het koor hier. Helaas heeft niet iedereen kaas gegeten van een goede doorstroming...
Oud 02-12-2011, 15:58
Verwijderd
Ik ga denk ik dadelijk bij de supermarkt pepernoten halen, volgens mij al een paar jaar niet gehad en volgens mij vond ik het wel lekker
Oud 02-12-2011, 15:59
Martiño
Martiño is offline
Hier wil ik ook nog even op reageren

Citaat:
ok pipo
*kusje op je clownsneus*
Oud 02-12-2011, 15:59
Verwijderd
Net weer in de bus, komen echt tyfuskinderen daar altijd in die uit school komen. Echt van de vmbo paupers. Keihard die klote telefoon met muziek aan, keiharde en domme (telefoon)gesprekken op volume duizend. Ik fok mezelf dan zo op. Ik heb wel tegen die buschauffeur gezegd dat ik niet begrijp waarom hij daar niks van zegt, toen zei hij alleen 'oh' :')
Ik ben helaas niet zeker genoeg van mezelf er zelf iets van te zeggen maar het liefst zou ik een diarreetsunami over ze uitstorten.
Oud 02-12-2011, 16:00
Verwijderd
Citaat:
Hier wil ik ook nog even op reageren

*kusje op je clownsneus*
Oud 02-12-2011, 16:03
Verwijderd
Citaat:
Net weer in de bus, komen echt tyfuskinderen daar altijd in die uit school komen. Echt van de vmbo paupers. Keihard die klote telefoon met muziek aan, keiharde en domme (telefoon)gesprekken op volume duizend. Ik fok mezelf dan zo op. Ik heb wel tegen die buschauffeur gezegd dat ik niet begrijp waarom hij daar niks van zegt, toen zei hij alleen 'oh' :')
Ik ben helaas niet zeker genoeg van mezelf er zelf iets van te zeggen maar het liefst zou ik een diarreetsunami over ze uitstorten.
Ik tikte laatst nog een jongen aan en gebaarde dat hij zijn muziek nog wat harder moest zetten. Kijkt hij mij vervolgens aan met zo'n domme passieve blik dus ik zo 'ZO'N RELAXED NUMMER, EVEN HARDER ZETTEN WANT DAN KAN HEEL DE BUS EN MISSCHIEN BUITEN DE BUS ZE HET OOK HOREN'. Toen zei hij 'oh okay' en ging het volume zeer laag
Oud 02-12-2011, 16:09
Verwijderd
Citaat:
Ik tikte laatst nog een jongen aan en gebaarde dat hij zijn muziek nog wat harder moest zetten. Kijkt hij mij vervolgens aan met zo'n domme passieve blik dus ik zo 'ZO'N RELAXED NUMMER, EVEN HARDER ZETTEN WANT DAN KAN HEEL DE BUS EN MISSCHIEN BUITEN DE BUS ZE HET OOK HOREN'. Toen zei hij 'oh okay' en ging het volume zeer laag
dat durf ik niet
Oud 02-12-2011, 16:09
Verwijderd

Oud 02-12-2011, 16:12
Verwijderd
Citaat:
Ik moet facepalmen en ik krijg hoofdpijn over iets/iemand in het ww-spel, maar mijn eergevoel als spelleider voorkomt dat ik het met iemand kan delen.

De last op de schouders van de spelleider is zwaar.
Je doet het goed hoor *aai*
Oud 02-12-2011, 16:16
Verwijderd
Ik zou echt zoveel meer kunnen bereiken in het leven als ik wat meer assertief zou zijn. Maar ja, met een ernstig gebrek aan enige eigenwaarde gaat dat niet echt.
Oud 02-12-2011, 16:19
Verwijderd
zo ik krijg nog even een rekening van de dierenambulance van 32 euro, terwijl ik al 15 euro voor het asiel heb betaald. Ik ga hier mooi bezwaar tegen aantekenen, ik heb er niet om gevraagd dat ze mijn gezonde kat hier een straat verderop weghalen ondanks dat ze in haar chip konden zien dat ze hier dus in de buurt woont.
Oud 02-12-2011, 16:23
Verwijderd
Citaat:
Sarah, mijn laatste hoop!
oei, au
Oud 02-12-2011, 16:23
Verwijderd
http://www.erotik-sjop.com/asp/produ...roduktID=26184

JAA HOOORRRRRR :'')
Oud 02-12-2011, 16:24
Verwijderd
Oud 02-12-2011, 16:26
Verwijderd
Ik heb vandaag wel even 140 links gereden omdat ik de auto voor mij moest inhalen omdat die telkens bleef plakken en vertragen achter vrachtwagens om zich dan hop met 110 km/u vlak voor mijn wielen te gooien omdat ik dan inmiddels al naar links was en vaart gemaakt had om in te halen. Terwijl hij op lange stukken rechts wel 120 reed. Maar daar wilde ik niet achter blijven
Oud 02-12-2011, 16:38
Verwijderd
"U wilt toch ook alleen het allerbeste voor uw vagina?"
Oud 02-12-2011, 16:58
mollerator
mollerator is offline
Citaat:
Tja, je preekt tegen het koor hier. Helaas heeft niet iedereen kaas gegeten van een goede doorstroming...
Grappig dat je grote snelheidsverschillen associeert met een goede doorstroming...
Oud 02-12-2011, 17:01
Verwijderd
Citaat:
Grappig dat je grote snelheidsverschillen associeert met een goede doorstroming...
Het is nu op 1 hè.
Oud 02-12-2011, 17:01
mollerator
mollerator is offline
Citaat:
zo ik krijg nog even een rekening van de dierenambulance van 32 euro, terwijl ik al 15 euro voor het asiel heb betaald. Ik ga hier mooi bezwaar tegen aantekenen, ik heb er niet om gevraagd dat ze mijn gezonde kat hier een straat verderop weghalen ondanks dat ze in haar chip konden zien dat ze hier dus in de buurt woont.
Ik zou ze alle 2 niet betalen en bij de politie aangifte doen.
Oud 02-12-2011, 17:02
mollerator
mollerator is offline
Citaat:
Het is nu op 1 hè.
Ik zit nu voor de hoornbrug...
Oud 02-12-2011, 17:03
Verwijderd
Oke, er is toch nog ZANG EN DANS.

Maar heb je je nieuwe speeltje niet bij je dan?
Oud 02-12-2011, 17:03
Verwijderd
Citaat:
Ik zou ze alle 2 niet betalen en bij de politie aangifte doen.
ja als je je kat wil meekrijgen uit het asiel zal je toch dat geld moeten neerleggen....
maar het slaat gewoon nergens op, iemand uit de straat hierachter had gebeld dat mijn kat daar al dagen rond liep te mauwen, terwijl ze pas een paar uur buiten was. Ik had haar nog niet eens gemist zo kort was ze weg. En dan bellen ze één keer, ik heb m'n telefoon niet gehoord toen en dan nemen ze dat beest dus mee. Ze waren echt 100 meter verderop
Oud 02-12-2011, 17:06
mollerator
mollerator is offline
Citaat:
ja als je je kat wil meekrijgen uit het asiel zal je toch dat geld moeten neerleggen....
maar het slaat gewoon nergens op, iemand uit de straat hierachter had gebeld dat mijn kat daar al dagen rond liep te mauwen, terwijl ze pas een paar uur buiten was. Ik had haar nog niet eens gemist zo kort was ze weg. En dan bellen ze één keer, ik heb m'n telefoon niet gehoord toen en dan nemen ze dat beest dus mee. Ze waren echt 100 meter verderop
Nouja, je kan ook de politie erbij halen. Daarnaast kan je nu ook nog aangifte doen en je voegen als benadeelde partij of een brief sturen waarin je je geld terugvordert.
Oud 02-12-2011, 17:07
mollerator
mollerator is offline
Citaat:
Oke, er is toch nog ZANG EN DANS.

Maar heb je je nieuwe speeltje niet bij je dan?
Daarop heb ik geen internet.
Oud 02-12-2011, 17:09
Noedelhap
Noedelhap is offline
Wat een Eurovisie-poppenkast is die loting.
Oud 02-12-2011, 17:13
Noedelhap
Noedelhap is offline
Nou, 12 points voor Ukrain, Ukrain, douze points!
Oud 02-12-2011, 17:24
Vowel
Vowel is offline

Oh wat?
Oud 02-12-2011, 17:24
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Nou, 12 points voor Ukrain, Ukrain, douze points!
Wat ben je aan het kijken?
Oud 02-12-2011, 17:25
Verwijderd
Citaat:
De loting voor het EK.
Oud 02-12-2011, 17:26
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Het heeft vies veel weg van het Eurovisie Song Festival Maar het is de EK-loting.
Oud 02-12-2011, 17:28
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Het heeft vies veel weg van het Eurovisie Song Festival Maar het is de EK-loting.
Eurovisie Song Festival.. Dat is inderdaad wel erg vreselijk! Ik wist trouwens helemaal niet dat die loting van het EK nu al was..

Ik moet echt meer TV kijken, volgens mij.
Oud 02-12-2011, 17:55
Verwijderd
Nou, dat was het dan voor Nederland met het EK.
Oud 02-12-2011, 17:56
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
"U wilt toch ook alleen het allerbeste voor uw vagina?"
lolz, je gaat toch geen 7000 euro in je doos douwen?

bij de wee, als we het toch over dozen hebben:

http://www.littleroosterstore.com/pages/details

Lekker wakkerworden zo.
Oud 02-12-2011, 17:58
Verwijderd
Citaat:
Nou, dat was het dan voor Nederland met het EK. [afbeelding]
Ach man, portugal en denemarken kunnen we prima hebben, tegen duitsland wat geluk en we zijn zo groepswinnaar
Oud 02-12-2011, 17:59
Verwijderd
Citaat:
Ach man, portugal en denemarken kunnen we prima hebben, tegen duitsland wat geluk en we zijn zo groepswinnaar
je hebt je glas halfvol, ik zie het al.
Oud 02-12-2011, 18:00
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Tegen Portugal wordt het weer een lekker trapfestijn, met uiteindelijk een naaiende kutoverwinning door die kut-Ronaldo
Oud 02-12-2011, 18:01
Verwijderd
Nee, realist!
Oud 02-12-2011, 18:01
Verwijderd
Citaat:
Tegen Portugal wordt het weer een lekker trapfestijn, met uiteindelijk een naaiende kutoverwinning door die kut-Ronaldo
Nee, deze keer pakken ze ons niet zo!

Maar rood voor een Nederlander en een gecompliceerde botbreuk voor Ronaldo is ook dikke prima hoor.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten