Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Maar prima om door te schuiven als je het ww niet herrinerd. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar ik kan het wachtwoord van de Spelleider veranderen, en het veranderde wachtwoord naar jou pmen? Want ik wil eigenlijk wel weten wie er opgehangen is. ![]()
|
Oké, ik verzin even een nieuw wachtwoord, en dan pm ik dat.
![]() ![]()
||
Citaat:
Dus mensen helaas heb ik echt geen tijd voro dit spel tot ongeveer weer maandag. ![]() En ja ik weet het, dan word ik verdacht omdat ik niet actief genoeg bent blabla. Het zij zo, familieverplichtingen en zulke avonden gaan nu eenmaal voor ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Dankje Em. voor het veranderen van het wachtwoord.
Oke! Het blijkt dus gelijkspel te zijn geworden, de wolven weten nu tussen wie. Zij mogen kiezen en tegelijkertijd hun eetkeuze doorgeven! Dan krijgen jullie de uitslagen tegelijkertijd.
||
Citaat:
Maar we weten niet tussen wie het gelijkspel is geworden, dus even de uitslag afwachten, maar dan wordt het nog steeds gokken wie dan de tweede persoon is - misschien is het wel gelijkspel tussen alle drie. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Maar ik bedoelde inderdaad dat jouw stem te laat was doorgegeven om de verrader/evilziener/geliefden kans te geven met de stemmen te rotzooien, dus het is heel goed mogelijk dat dit gelijkspel jouw "schuld" is. |
![]() |
|||
Mm, gelijkspel. Nu we drie rijtjes hebben waar het gelijkspel tussen kan zijn, weten we nog niks. Als het nu twee rijtjes waren geweest, wisten we tenminste tussen wie het gelijkspel was en dat er dus evenveel valse stemmen onder hadden moeten staan. Maargoed, het is nu zo.
Ik heb gisteren Fawkes als opvallend genoemd, nu ik het vandaag goed bekeken heb, is het lastiger geworden, maar dit zijn de posts die mij in het oog sprongen. Citaat:
Een andere post die me opviel: Citaat:
Hij gaat nu ineens benbekant16 stemmen. Zijn theorie is natuurlijk niet helemaal onzinnig, maar dat hij meteen de conclusie trekt dat benbekant16 wolf is, vind ik opvallend. Het lijkt me meer iets om benbekant16 voorlopig in de gaten te houden. Door deze stem staat hij lekker veilig alleen in een rijtje. Het valt dus niet op als hij geen stem heeft, maar hij zou ook makkelijk zijn stem kunnen switchen. Al met al weet ik niet goed wat ik van Fawkes moet denken, want de bewijzen zijn een stuk minder dan mijn gevoel zegt. En gevoel is iets waar je niet op af kan gaan in een weerwolfspel, dus ik ben benieuwd dat jullie ervan denken. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Rhodium heeft als enige zijn stem niet doorgegeven in het topic deze hangronde. Ik vraag me eigenlijk af of hij nog wel een stem heeft doorgegeven aan de Spelleider, en zo ja, op wie die stem dan was. Als hij daadwerkelijk gestemd heeft en ons ook nog laat weten op wie, dan hebben we misschien alsnog toch een iets beter beeld tussen wie het gelijkspel moet zijn geweest. Dus Rhodium, zou je zo goed willen zijn om ons wat meer duidelijkheid te verschaffen daarover?
|
![]() |
|
@Black Mamba: Aha! Dus toch iemand die z'n stem niet door heeft gegeven. Ik dacht gisteren dat iedereen dat had gedaan omdat ik even dacht dat er nog maar 20 spelers over waren. Even veranderen in het lijstje.
En, @ Yin Li: Het is niet helemaal waar dat als we twee stemlijstjes gehad zouden hebben met evenveel stemmen, dat we dan zouden weten tussen wie het gelijkspel was. Er kan op dit moment door heel veel mensen erg gekloot worden, dus je weet met meer dan twee ongeveer even grote lijstjes eigenlijk nooit tussen wie het gelijkspel was. En daarbij, meer in het algemeen, ik had onmogelijk twee lijstjes kunnen creeëren met evenveel stemmen. Want voordat ik ging stemmen stond het 6-5-6 en ik kon óf 7-5-6 (ja, of 6-5-7) of 6-6-6 veroorzaken. Rhodium had nog eventueel 7-5-7 veroorzaakt kunnen hebben.
||
Citaat:
Stille spelers worden imo vaak wel even genoemd, maar uiteindelijk liggen zij er niet vaak uit. Ze zijn inactief dus minder kans om 'fouten' te maken in wat ze posten, waar anderen over kunnen struikelen. Zeker met zo'n groot spelersaantal als nu en het feit dat het UC is en we er niet over kunnen vallen dat iemand normaal misschien anders speelt, is het zeker wel handig om je als wolf een beetje op de achtergrond te houden. bovendien stond je in een verkeerd lijstje. en dat er niet zoveel serieuze verdenkingen te maken zijn vind ik ook een beetje matig. Er is genoeg gepost om ergens mee te komen lijkt me. Nou goed, misschien heb ik ongelijk en lig jij er zo uit en blijk je toch dorpeling... ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik ben nu wel erg benieuwd naar de uitslag.
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() En, inderdaad, ik ben ook benieuwd! : nagelbijt: Alleen moet ik zo weg, dus ik hoop dat de uitslag snel komt ![]()
|
Zo, ik ben thuis.
Ik heb van spelers protest ontvangen tegen het bekend maken van de uitslag van de hang- en eetronde op een avond omdat ik gisteren gepost heb dat ik de eetronde een dag zou opschuiven. Het zou de dorpelingen niet de kans geven te reageren en dat kan eventueel de keuze van de wolven beïnvloeden. Hoewel ik het er zelf niet mee eens bent maakt belofte helaas wel schuld (dan had ik het gisteren maar anders moeten verwoorden). Dus vanavond alleen de uitslag van gisteren (jaja), en morgen rond een uur of 20.30 de uitslag van vandaag. Sorry voor de chaotische gang van zaken. ![]()
||
Citaat:
|
Hangronde 2
1. Derk Boerrigter 2. Achterwerk 3. Stoer. 4. RareVogel 5. Fawkes 6. Cliché 7. Lady Grey 8. Benbekant16 9. Mariken92 10. Alpaca's 11. Black Mamba 12. Rhodium 13. Pluizig Kutje 14. Pro-Ananiem (dorpeling/cupido) 15. Yin Li 16. Isaja 17. Icesoul (dorpeling) 18. Kutjeplof 19. Kaylee Frye 20. Spaanse Kraag 21. Snaartje 22. Japonica 23. the economist (dorpeling) Blauw - Opgehangen door de dorpelingen Rood - Opgegeten door de weerwolven Er was zaterdagavond gelijkspel, en de wolven mochten kiezen. Zij hebben economist laten ophangen, een simpele dorpeling. Vandaag hebben zij een hapje uitgekozen, dat de spelleider nog een nachtje op het vuur laat stoven (maar mochten de wolven (of de ziener, tovenaar of evilziener) nog iets anders willen, dan mogen ze dat doorgeven).
|
Geeft niet hoor spelleider! Wel jammer dat er geen verhaaltje is. Maar, druk natuurlijk. Geeft niks, als ik maar in het volgende verhaal de hoofdrol krijg en alles! grapje. Maar even srs bsns. Interessant dat de wolven de economist hebben gekozen, ik hoop dat in een van de andere rijtjes ene bozerik zit! Maar het is natuurlijk, zelfs als dat niet zo is, interessant om te bedenken wat de wolven hun keus heeft doen maken. Misschien juist verdenkingen die wij zelf hebben uitgesproken. Spannend! Ik slaap er een nachtje over.
|
Verwijderd
|
Eerlijk gezegd vind ik het wel een beetje opvallend hoe de wolven wéér een voorzichtige keuze hebben genomen en wéér ons dorpelingen het ophangwerk hebben bespaard. Ik bedoel, van Icesoul was het duidelijk dat wij die op een gegeven moment ook wel zouden ophangen (gezien zijn lage mate van activiteit en de commotie rondom zijn UC). Inplaats van dat zij ons een ophangronde laten verspillen aan Icesoul, eten ze hem al voor ons op. En dan nu The Economist, waarvan ook duidelijk was dat iedereen hem graag opgehangen zou zien: inplaats van dat ze Snaartje of Yin Li (beiden weinig verdacht, althans in vergelijking met The Economist) als hapje kozen en ons weer een hangronde aan The Economist lieten verspillen, hingen ze hem voor ons op. Waarom niet Snaartje of Yin Li? Zou hun dood te veel over de wolven prijs hebben gegeven (bijvoorbeeld vanwege hun mogelijke functie, of vanwege de mensen die in hun rijtjes stonden)? Dat geeft wel te denken.
Misschien heb ik het mis, maar ergens krijg ik de indruk dat we ze met die drie papieren gelijkspel-rijtjes steeds nogal het vuur aan de schenen hebben gelegd, waardoor ze zich erg geneigd voelen om op veilig te spelen en dus wel drie keer nadenken over wie het veiligste hapje is om te eten. Dat is een goed teken; we moeten deze druk op hen vast blijven houden, of nog verder opvoeren. Tot zover mijn eerste indruk. Morgen vast nog wel meer, als ik weer frisser en fruitiger ben. Laatst gewijzigd op 05-12-2011 om 12:28. Reden: Verkeerde naam vervangen door de goede. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|||
@ Spelleider: Ik vind het prima en geeft niets.
![]() Citaat:
![]() Ten tweede: ik ben het met je eens dat de uitslag niet logisch is. Volgens mij was er bijna niemand die the economist er per se in wilde houden, dus hadden de wolven ons beter nog een hangronde kunnen laten verspillen door the economist op te hangen. Maar de conclusie die je eruit trekt vind ik vreemd; natuurlijk is het mogelijk dat de dood van Snaartje en/of Yin Li ons te veel informatie zou geven en ze daarom the economist hebben gekozen, maar je vergeet een hele andere mogelijkheid: Het gelijkspel was tussen the economist en een wolf. Dát is het eerste wat ik dacht toen ik deze uitslag zag.. Yin Li of Snaartje is wolf. Het is wel jammer dat we niet weten tussen wie het gelijkspel was. Ik neig overigens het meest naar Snaartje, want Yin Li is me eerlijk gezegd helemaal niet negatief opgevallen - afgelopen hangronde stemde ik eigenlijk alleen op haar omdat het doel een gelijkspel was. Citaat:
Nou goed, eerst maar eens de uitslag van de eetronde afwachten. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
@ Black Mamba; misschien ben je in de war omdat je verwachtte dat er ook iemand gegeten zou worden vanavond? maar nu is idd alleen de uitslag van het gelijkspel gepost en dus vanavond wie er gegeten wordt.
Jammer van een dorpeling. Ik blijf erbij dat we nu iemand onder het economist rijtje (van ronde 1) moeten gaan hangen... |
![]() |
|
Ben niet rouwig om the economist, maar wel zonde dat hij maar een simpele dorpeling was. Blijkt wel dat die post over 'eten' echt een gruwelijke fout was, maar nou ja. En inderdaad niet handig dat we nu niet kunnen opmaken waartussen het gelijkspel was.
![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Undercover Weerwolfspel #1 Vowel | 220 | 30-11-2011 21:15 | |
De Kantine |