Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Mijn exscharrel is boos op me. Hij zegt dat ik vrijdag rot tegen hem gedaan heb, maar het lijkt er meer op dat hij jaloers is dat ik met iemand anders was die avond. Hij heeft me boze smsjes gestuurd en over me geklaagd tegen mijn beste vriendin. Ik kan dit niet loslaten, ik vind het verschrikkelijk dat hij boos op me is. Ik snap het ook niet, ik dacht juist dat hij wilde dat ik verder ging. We hadden er samen een punt achter gezet omdat het gevoel ontbrak en we meer open moesten staan voor andere mensen. Waarom wordt hij dan boos als ik dat doe? Als ik hieruit moet concluderen dat hij gevoelens voor me heeft weet ik niet meer wat ik ermee aan moet.
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
We zijn weer terug van een heel erg vermoeiend maar fijn weekend bij mijn ouders. Het is fijn om bij mensen te zijn die weten waar ik vandaag kom en die mij heel erg goed kennen en weten waar ik ben gewest en mijn humor snappen. En afgelopen woensdag belde ene klasgenootje mij in paniek op omdat ze stress had met d'r exscharrel en diezelfde meid vroeg gisteren of ik zin heb om donderdag mee uit te gaan. Erg leuk om te merken dat mensen mij tof vinden terwijl ik daar weinig tot geen moeite voor doe, dat is ook wel eens anders geweest...
|
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Dan zou ik het even latn bezinken en over een week ofzo nog eens bellen. Laat hem dan maar even boos zijn en nadenken en stom doen, en bel hem over anderhalve week ofzo. Zou ik doen. Of smsen met de mededeling: 'we wilden beiden dat we verder gingen, dus doe ik dat. Waarom ben je nou boos?' Of iets in die trant
![]() |
![]() |
|
Ik lees zojuist dat m'n ex zijn facebookvriendenlijst wat heeft opgeschoond, en ik ben gesneuveld. Toevallig nadat gister het nieuwe vriendje facebookofficieel is geworden. Ik kan het hem niet echt kwalijk nemen aangezien we elkaar sinds begin oktober niet meer gesproken of gezien hebben, maar ik hoopte stiekem dat we na verloop van tijd gewoon vrienden konden blijven en we elkaar niet zouden gaan haten ofzo. Eigenlijk wil ik het er met hem over hebben maar ik weet niet of dat wel zo'n goed idee is. Of ik wel wil weten wat hij ervan vindt. Of ik niet teveel medelijden met hem krijg of me teveel met hem ga bemoeien.
||
Citaat:
|
![]() |
|
Mijn ex heeft me ook overal op verwijderd... Ik denk dat je hem wel even kan aanspreken of hij nog vrienden wilt blijven? dat is toch niet zo raar om te doen? Misschien heeft hij je verwijderd omdat hij dacht dat je toch geen vrienden wilde blijven. Maar het kan ook pijnlijk worden. Het is altijd een risico maarja daar heb je nu niks aan...
|
Verwijderd
|
Nou, om eerlijk te zijn, vind ik 'we zouden toch vrienden blijven' een beetje een rare vraag nadat iemand je van B heeft verwijdert. Ik zou het ook zo houden. Ik geloof niet zo in vriendschap na een relatie, iig het eerst jaar erna niet, zeker niet als je en lange en serieuze relatie hebt gehad. Daarna kun je het altijd nog oppakken, maar geef je ex nu ook even de tijd om weer bij zichzelf te komen zonder jou. Het is een vrij duidelijke hint dat hij op dit moment geen behoefte heeft aan jou.
|
![]() |
|
Lijkt mij ook. Ofwel hij vindt je niet interessant meer als vriendin.
Ofwel het doet hem te veel pijn dat je een ander hebt. In beide gevallen is een vriendschap niet heel handig.. Ot: top! Het is zo leuk!! ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Ik hoef ook niet per se vrienden te worden maar we delen nog wel een paar goede vrienden (en mijn beste vriendin woont bij hem in huis) dus als we in elk geval beleefd kunnen zijn is dat toch mooi meegenomen. Ik heb hem een mailtje gestuurd dat ik hem geen dingen kwalijk neem en hij mij hopelijk ook niet, dat ik het begrijp als hij geen vrienden op facebook wilt zijn, maar ook dat ik niet hoop dat we elkaar nooit meer zien en gewoon, don't be a stranger.
Maar goed, ergens is het wel heel makkelijk als hij geen vrienden wil blijven. Als hij mijn e-mail niet beantwoordt (en ik verwacht eigenlijk ook dat hij dat niet doet, want zo gaat ie vaker met dingen om) dan weet ik weer genoeg. Ik vond het wel fijn om hem even iets te laten horen omdat we elkaar helemaal niet meer gesproken hebben sinds het uit is en dat niet per se slecht was, maar we waren wel redelijk goed uit elkaar gegaan dus er is niet echt reden om elkaar te ontwijken.
|
Wow, na een heftige start wordt het nu weer een beetje rustig in Sydney. Ik snap alleen niks van mijn reisgenoot. Hij lijkt erg afstandelijk, maar net niet genoeg om het echt zeker te weten. Nou ja de gezamelijke introductie zit er bijna op, dus ik zal we zien hoe het daarna gaat.
||
Citaat:
![]() Ik had zelf echt zo'n mail niet gestuurd, voordat je uberhaupt irl hebt ervaren dat hij je ontwijkt. Je trekt conclusies die misschien niet terecht zijn. Net als dat je al een conclusie hebt klaarleggen voor als hij niet gaat antwoorden op je email, wat je eigenlijk ook nog van hem verwacht ![]()
|
Er zitten vast heel onhandige kanten aan dat ik hem een mail stuur en ik heb natuurlijk geen idee over wat hij wel of niet wil, maar ik doen nu maar gewoon eens wat goed voelt. Verdere meningen erover hoef ik ook niet echt te horen van jullie.
![]()
|
Verwijderd
|
Dat was dan de laatste sinterklaas... Ik gok erop dat mijn ma volgend jaar toch echt wel lang en breed dood is.
Ik had nooit zoveel met sinterklaas. Maar beseffen dat het echt passé is, is toch iets anders. Had dit graag met mijn ex kunnen doen, maar ook dat zat er niet in. In deze situatie is december eigenlijk een maand dat ik gewoon in winterslaap zou willen zijn... |
![]() |
|
Verwijderd
|
We hebben het net voor de um.. 4e, 5e (?) keer uitgemaakt en dit was de kutste keer ooit inclusief schreeuwen en hem dingen toewensen. Echt zo kinderachtig
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
ot: Hier alles goed, heb echt het gevoel dat ik een soort van roes leef. Alles lijkt te kloppen ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() OT: Ups, downs and everything in between... Beetje chaotisch op relationeel gebied in bredere zin. En met vriendje ook niet altijd even stabiel, maar ach, we komen er iedere keer weer uit.
|
Pf, ik vind het moeilijk dat hij zo vastzit. Hij kan er op het moment ook weinig aan doen, maar wat hij eraan zou kunnen doen doet hij volgensmij ook niet echt. Maar ik snap het wel. Ik wil hem zo graag helpen, want als hij gewoon gaat studeren weet ik zeker dat hij veel gelukkiger is en ook weer veel meer wil, maar ik kan hem niet vertellen hoe hij zijn leven moet leiden. Het is superfijn bij hem, maar ik ben niet graag het enige dat hem plezier bezorgt. Dat is nogal een verantwoordelijkheid.
|
![]() |
|
*zucht* Tijd geleden alweer dat ik hier wat heb gepost. Druk met van alles en nog wat en druk in m'n hoofd, dus straal vergeten.
Inmiddels zitten we alweer op een ruime maand en het hele verliefde gevoel begint bij mij alweer weg te ebben. Ze is nu elk weekend, van vrijdag tot zondagavond, bij mij aangezien we elkaar doordeweeks niet kunnen zien en eigenlijk vind ik dat meer dan prima. Naar mijn gevoel inmiddels zelfs te veel. Heeft dat te maken met dat ik ruim 2 jaar niet ZO close met iemand ben geweest? Ik had natuurlijk wel de crushes tussendoor, maar dat is nooit verder gekomen dan een keertje zoenen en dan volle bak ruzie. Misschien ligt het wel aan het feit dat ik nu ook andere kanten van haar begin te zien, juist omdat ze er het hele weekend is? Of dat we het hele weekend een kamer van 12 m2 moeten delen en we teveel op elkaars lip zitten? Het hoort in ieder geval niet dat ik meer irritaties krijg als ik aan haar denk dan kriebels... Ik weet het allemaal niet. Er zitten wat dingen dwars en dat zit me echt niet lekker, maar ik kan niet echt m'n vinger erop leggen wat het me nou precies dwars zit.
|
Aan de ene kant gefrustreerd dat ze niet reageert op mijn toch redelijk normale berichtje of ze toevallig zin had om afgelopen weekend film te kijken, aan de andere kant hoopvol omdat ze blijkbaar aan dr huisgenote heeft gevraagd hoe t zit met mij en een andere dame.
Maar waarom ze dat niet gewoon aan mij vraagt.....
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Woee mijn ex heeft een ander en op een of andere manier ben ik nu blij en opgelucht
![]() ![]() ![]() ![]()
|
Wow, de dude met wie ik hier ben is echt heel erg kortaf aan het doen, ook nu we niet meer met de organisatie zijn, maar nog maar met zijn tweeen. Ik ben nu aan het kijken voor nanny werk hier en dan ga ik lekker in mijn uppie verder.
![]()
|
|