Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
makkelijk te brainwashen, nep-stoere jongens. voor het laagste van het laagste dus. NS eigenlijk ook. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Goed, laat ik mij nog eenmaal in de discussie mengen. De mens (althans het grootste gedeelte) moet dood doordat ze mij dwarsliggen in mijn streven naar macht. Het streven naar macht is het puurste streven van elk wezen. De mensheid gebruikt het gereedschap "massa" om op deze wijze de machtige individuen buiten spel te zetten.
Hiermee zetten ze ook zichzelf buiten spel. Ze creëeren een abstract begrip waarin ze zelf verstrikt raken. De massa is er al in verstrikt en de mensen die de massa zouden moeten leiden worden door diezelfde massa buiten spel gezet. Het is een dodelijke valkuil en de mens neemt alles mee in haar val. Het vernietigen van de massa is dus puur zelfbehoud van de sterkste individuen. Hier komt verder geen waardeoordeel aan te pas. Puur streven naar macht, zelfbehoud aan egoïsme. |
![]() |
|
Verwijderd
|
waarom is hij gebanned? alleen hier was toch een discussie gaande?
anyway.. elvenkoning of whatsoever heeft zelf geen inhoud.. hij pleit er maar voor dat hij o-zo gelijk heeft, maar concreet ter zake komen kan of wil hij niet.. dat maakt hem m.i. 'verliezer', hoewel menig dat waarschijnlijk met me oneens zal zijn.. feit is dat ik mijn standpunt heb toegelicht met verschillende argumenten, feit is ook dat hij alles wegwuift als 'nietzeggend' en 'waardeoordeel', zonder daadwerkelijk op de argumenten in te gaan.. ik heb gevraagd waarom hij de moorden op bijvoorbeeld Martin Luther King of de moorden van Dutroux per definitie niet 'slecht' vind, kreeg ik geen antwoord op.. slechte discussiepartner, weigeren op je eigen mening nader toe te lichten of de argumenten van een ander direct te 'benaderen'.. voor de mensen die gaan jammeren dat ik niet heb kunnen bewijzen dat zijn standpunt onjuist is, enige sympathie voor elfje heeft, en zich geroepen voelt om voor hem in te vallen vraag ik alsnog die vraag te beantwoorden m.b.t. Dutroux en M.L. King.. ik heb gezegd dat het mij niet lukte tot hem door te dringen, of in ieder geval een zinnig gesprek aan te gaan.. dat leek me vanaf het begin af aan al een onmogelijke zaak.. en zie hier het bewijs.. |
![]() |
||
Citaat:
bovendien maak je de fout dat je spreekt over de mensheid alsof het 1 persoon is, en dat is onzin. er zijn ongeveer 7 miljard mensen die allemaal verschillende goede en slechte dingen doen. en de een doet meer goed of juist kwaad dan de ander en sommigen zweven daar ergens tussenin... |
![]() |
||||||
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
Elfenvorst. Grappig dat je jezelf zo noemt. Je mag dan op den duur wel de grote machtige koning onder de elven zijn, als er een trol op je gaat zitten ben je nog steeds dood. Alle elfjes blij.
Als je nou aardig tegen ze bent dan roept er misschien nog een keer iemand "pas op achter je een trol". Snappie? Maakt trouwens niet uit hoor jongen, ga jij maar lekker door met je gezeur op alles en iedereen, het is heel makkelijk: "Je moet maar lekker door gaan zo, Met die verzuurde one-man show, Je straatje scheldend schoon te vegen, Daar kom je straks geen mens meer tegen, Dan sta je kankerend alleen, Te beven van de kou, Je scheldpartij, Het zegt geen donder over mij, Maar alles over jou." c) Klein Orkest, ergens vorige eeuw.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|