![]() |
|
![]() |
Als ik jou was zou ik de eerste paar weken alleen crosstrainer en roeiapparaat gebruiken. Dit omdat je nu nog iel bent en je graag 3 keer per week wil trainen. Met deze apparaten train je een heleboel spieren en het is gelijk een cardio. Zo kan je je lichaam aan de plotselinge inspanning laten wennen.
|
![]() |
|
![]() |
Ok dan raad ik gewoon aan om een goed dieet binnen te krijgen. Ga niet minder eten ofzo, maar wel gezonder (als je dat al niet). Ik heb op internet opgezocht (en ik heb zelf ook een tabel) hoeveel een jongen van 15 binnen moet krijgen.
http://www.verminderde-eetlust.nl/ge...n-jongeren.htm En daarbij moet je ook goed sporten ![]() (Train niet te zwaar, want je zit in de puberteit en dan is dit niet goed voor je lichaam, dus als je lichaam zeg dat je moet stoppen, stop dan ook). |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Om je buik dunner te krijgen en je gewicht gezonder, helpt het het best om cardio te doen, dus: hardlopen, fietsen, crosstrainer. Om je armen breder te krijgen, kun je die trainen met de armtrainen die de sportschool heeft. Vaak zijn er bij de sportschool wel mensen die je tips kunnen geven wat je het beste kunt doen.
Drie keer per week naar de sportschool is prima, maar zorg dan wel dat je ook op de andere dagen wat doet, bijvoorbeeld een halfuurtje fietsen of wandelen. Als je op de fiets naar school gaat, ben je al een heel eind op weg ![]() En als je je armen gaat trainen, doe dan je benen ook. Een gespierd bovenlichaam op iele beentjes ziet er gek uit. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |