Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-12-2011, 19:13
RareVogel
RareVogel is offline
Gelijkspel is in deze fase van het spel inderdaad niet zo handig.
Advertentie
Oud 14-12-2011, 19:13
Stoer.
Stoer. is offline
@ black, ik vond alpacas niet verdacht. Maar zij heeft zulke andere ideeën over wie goed is en wie slecht... En ik vind bbk's post over Japonica heel terecht. Ik ben bereid met je mee te stemmen op alpaca's... Maar wel als er nog iemand meegaat. Heb liever geen gelijkspelrisico's...

[Edit] hoewel ik niet echt denk dat ze een veradersfunctie heeft ofzo. Mja /care, mocht ze tovenaar ofzo zijn, dan hebben we de leerling nog[/edit]
Oud 14-12-2011, 19:14
RareVogel
RareVogel is offline
Citaat:
Ja en ik zou uitkijken mee te gaan op BM

Ik ben oprecht op zoek naar geliefden, dat lijkt me duidelijk. Black Mamba heeft kennelijk andere belangen dan op jacht te gaan naar geliefden.

Tijd om te kiezen jongens, flikker mij er anders maar uit, dan is dit getouwtrek iig over.
Onze avatars zijn leuk onder elkaar
Verwijderd
Citaat:
Oh ja, wat jij zegt BM jij verwoord het wat beter.
Ik heb het al eens een keer zien gebeuren met Biertank 52 in dat PM-screenshotspel. Toen was het de eindfase en maakte de stem van één dorpeling verschil. Die ronde was het toen de hele dag rustig geweest, en opeens in ongeveer de laatste 45 minuten begint Biertank 52 heel veel te posten (terwijl hij voorheen het hele spel een lage activiteit had) en zo die ene dorpeling te manipuleren. Een ander overblijvende dorpeling probeerde die ene dorpeling ervan te overtuigen dat Biertank 52 slecht was en juist het expres zo speelde in de laatste minuten om zo te kunnen mindfucken. Helaas, na veel getwijfel, ging die dorpeling mee met Biertank 52 - en toen wonnen de slechteriken, want Biertank 52 was inderdaad slecht.

Dit is dus een voorbeeld dat wanneer in een kort tijdsbestek iemand opeens heel actief wordt en opeens een compleet ander persoon naar voren schuift, je maar beter drie keer kan nadenken voor je besluit met die persoon mee te gaan. Beter is het om bij de oude stem te blijven, die heb je namelijk rustig kunnen besluiten en zonder tijdsdruk. Bij het maken van een beslissing onder tijdsdruk ben je namelijk geneigd om heel snel fouten te maken. Niet doen dus, mensen. Blijf dan liever bij jullie oude stem en laat Japonica er deze ronde uitgaan.
RareVogel
RareVogel is offline
Wie zou er mee gaan op Cliche?
Oud 14-12-2011, 19:16
RareVogel
RareVogel is offline
Japonica is erg inactief, zou wel zonde zijn als wij het werk van de wolven opknappen door er een inactieve dorpeling uit te gooien.
Oud 14-12-2011, 19:16
Martiño
Martiño is offline
Ik ga zodadelijk lekker dicteeën.
Oud 14-12-2011, 19:17
Cliché
Cliché is offline
Ehh, jullie zijn nu wel heel erg bezig met wijzen naar elkaar, hoor. Ik weet niet wie de geliefden zijn, iedereen zit elkaar verdacht te maken. Wél heb ik een vrij goed idee van wie er slechteriken zijn en daarom zou ik liever voor de evilziener of verrader gaan (zodat er in ieder geval een slechterik uit is in het geval we geen geliefde hangen. Daarom ga ik deze ronde voor benbekant16 want ik vind Japonica absoluut niet verdacht (als geliefde óf slechterik).
Oud 14-12-2011, 19:17
Verwijderd
Oké, Stoer is bereid te stemmen op Alpaca's! Dat is goed nieuws. RareVogel en BBK16, als jullie ook op Alpaca's stemmen dan stem ik ook weer op Alpaca's. Als het goed is moet het risico op gelijkspel dan al minder zijn, of niet?

Ik vind het ook goed als jullie bij jullie oude stem blijven en we deze ronde Japonica er uit laten gaan, hoor. Het is mij op dit moment om het even - het belangrijkste is dat er niemand met Alpaca's meegaat.
Oud 14-12-2011, 19:18
Stoer.
Stoer. is offline
Black, wie wil je er nu liever uit?
Oud 14-12-2011, 19:19
RareVogel
RareVogel is offline
Mijn ongewijzigde stem op Alpaca's ligt nog steeds bij de Spelleider. Maar dat kan veranderd worden.
Alpaca's
Alpaca's is offline
Citaat:
Oké, Stoer is bereid te stemmen op Alpaca's! Dat is goed nieuws. RareVogel en BBK16, als jullie ook op Alpaca's stemmen dan stem ik ook weer op Alpaca's. Als het goed is moet het risico op gelijkspel dan al minder zijn, of niet?

Ik vind het ook goed als jullie bij jullie oude stem blijven en we deze ronde Japonica er uit laten gaan, hoor. Het is mij op dit moment om het even - het belangrijkste is dat er niemand met Alpaca's meegaat.

Stem mij eruit jongens. Dan hoop ik dat jullie zien dat BM inderdaad slecht is. Want zolang we er beide inzitten gaat het niet goedkomen.
RareVogel
RareVogel is offline
Wat nou als jullie allebei dorpeling zijn?
Oud 14-12-2011, 19:20
Alpaca's
Alpaca's is offline
Ik stem BM. Nu ze de geliefdenjacht zo aan het belemmeren is zou het me niks verbazen dat ze behalve slecht, ook nog geliefde is.
Oud 14-12-2011, 19:20
Verwijderd
Citaat:
Black, wie wil je er nu liever uit?
Het liefste Alpaca's, ik heb steeds gezegd dat ik die er het liefste uit zou willen zien. Waarom, dat heb ik al ten overvloede uitgelegd.

BBK16, ben je er ook nog en ben je bereid om op Alpaca's te stemmen?
Oud 14-12-2011, 19:21
Alpaca's
Alpaca's is offline
Mijn stem is doorgegeven. Black Mamba dus.
Oud 14-12-2011, 19:22
RareVogel
RareVogel is offline
Ik denk dat jullie allebei dorpeling zijn. Als bbk niet meegaat op alpaca's switch ik alsnog om gelijkspel te voorkomen, en ga ik dan maar mee op japonica.
Oud 14-12-2011, 19:23
Stoer.
Stoer. is offline
Wat stemt cliché, heb er wel vertrouwen in als zij meegaat op alpacas. Maar bbk mag ook... Ik hou het in de gaten. Zodra iemand bevestigd, pm ik direct.
Oud 14-12-2011, 19:24
Cliché
Cliché is offline
Citaat:
Ik zie het wel voor me dat straks blijkt dat Alpaca's en BM Verrader en evilziener zijn ofzo.

Maar goed, ik word een beetje gek van al het gedoe. Heeft iemand heel toevallig een stemlijstje met hoe het er nu voor staat?
Black Mamba is geen evilziener of verrader. Van Alpaca's weet ik het serieus niet.
Oud 14-12-2011, 19:24
Verwijderd
Citaat:
Wat stemt cliché, heb er wel vertrouwen in als zij meegaat op alpacas. Maar bbk mag ook... Ik hou het in de gaten. Zodra iemand bevestigd, pm ik direct.
Cliché stemt op BBK16.
Oud 14-12-2011, 19:25
Stoer.
Stoer. is offline
Citaat:
Ik denk dat jullie allebei dorpeling zijn. Als bbk niet meegaat op alpaca's switch ik alsnog om gelijkspel te voorkomen, en ga ik dan maar mee op japonica.
Luister. Laten wij 3 maar ip alpacas gaan. Jij dus, black mamba en ik...
Oud 14-12-2011, 19:26
benbekant16
benbekant16 is offline
Ik ga wel mee op Japonica dan. Alpaca's wil dat we op hem stemmen; enige redenen die ik kan bedenken is dat hij last minute verdeling wil creeëren en zelf geliefde met Japonica is, of een slechterik die zich wil opofferen voor de leerling.
Oud 14-12-2011, 19:26
Verwijderd
Nou, ik heb hier een tabblad open staan met een PM gericht aan de Spelleider. Als Stoer samen met Cliché of BBK16 op Alpaca's gaat (en RareVogel op Alpaca's blijft), stem ik onherroepelijk op Alpaca's.
Oud 14-12-2011, 19:27
Verwijderd
Citaat:
Luister. Laten wij 3 maar ip alpacas gaan. Jij dus, black mamba en ik...
Maar is er dan geen te grote kans op gelijkspel?
Stoer.
Stoer. is offline
Citaat:
Nou, ik heb hier een tabblad open staan met een PM gericht aan de Spelleider. Als Stoer samen met Cliché of BBK16 op Alpaca's gaat (en RareVogel op Alpaca's blijft), stem ik onherroepelijk op Alpaca's.
Doe het sowieso maar. Ik ga mee. En ik geloof dat jij en rare vogel een stem hebben. Mijn pm op alpacas is verstuurd.
benbekant16
benbekant16 is offline
Ik heb nu juist op Japonica gestemd iig.
Alpaca's
Alpaca's is offline
De enige reden waarom ik wil dat er op mij gestemd wordt is dat dit het spel gaat lamleggen: Zolang mijn functie of die van BM onbekend is weten jullie niet wie jullie moeten vertrouwen. En dan verliezen we sowieso omdat we maar blijven touwtrekken over wie wel of niet te vertrouwen is.
Verwijderd
Citaat:
Doe het sowieso maar. Ik ga mee. En ik geloof dat jij en rare vogel een stem hebben. Mijn pm op alpacas is verstuurd.
Oké dan, verstuurd.
Oud 14-12-2011, 19:28
RareVogel
RareVogel is offline
Als Stoer wolf is dan is er geen gelijkspel
benbekant16
benbekant16 is offline
Straks is hij een hulpje en verliezen we de leerling............
Stoer.
Stoer. is offline
Citaat:
oh, weer allemaal posts.
Ga ajb mee op alpacas??
RareVogel
RareVogel is offline
Citaat:
De enige reden waarom ik wil dat er op mij gestemd wordt is dat dit het spel gaat lamleggen: Zolang mijn functie of die van BM onbekend is weten jullie niet wie jullie moeten vertrouwen. En dan verliezen we sowieso omdat we maar blijven touwtrekken over wie wel of niet te vertrouwen is.
Nouhou nu weet ik het niet meer.
Oud 14-12-2011, 19:29
Cliché
Cliché is offline
Citaat:
Black Mamba is geen evilziener of verrader. Ik weet niet wat jouw functie is, though.
Verwijderd
Citaat:
Black Mamba is geen evilziener of verrader. Van Alpaca's weet ik het serieus niet.
Beter ga je dan mee op Alpaca's dus. Als je gelooft dat ik niet slecht ben.
Stoer.
Stoer. is offline
Citaat:
Als Stoer wolf is dan is er geen gelijkspel
Huh? Ik heb wen stem hoor. Of wat bedoel je.
Alpaca's
Alpaca's is offline
Citaat:
Nouhou nu weet ik het niet meer.
Ik geef toch vrij duidleijk aan wat je moet doen?
RareVogel
RareVogel is offline
Tjsa het is nu al te laat
Oud 14-12-2011, 19:30
Alpaca's
Alpaca's is offline
Nee, je had nog tijd. Nu is het wel te laat. Heb je nou op mij gestemd?
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Oh betekent dit dat de uitslag heel laat komt?
Als het dictee is afgelopen
Stoer.
Stoer. is offline
Nou, hopen dat het goed is gegaan..
RareVogel
RareVogel is offline
Citaat:
Huh? Ik heb wen stem hoor. Of wat bedoel je.
Dan is het 3-2 volgens het stemlijstje. Of 2-2 als daar ook een wolf zit. Of een van de duisent andere mogelijkheden.
Verwijderd
Nog geen tijd gehad om te reageren, maar ik kom net twee minuten geleden binnenvallen en heb geswitcht naar Alpaca's
Verwijderd
Citaat:
Nee, je had nog tijd. Nu is het wel te laat. Heb je nou op mij gestemd?
Pas om 20:31 is het te laat, lijkt me. 20:30 en 59 seconden is het uiterste.
Oud 14-12-2011, 19:31
RareVogel
RareVogel is offline
Oh ik dacht 29.59
Verwijderd
Om precies 20:30 dus...ik ben echt enorm benieuwd.
Cliché
Cliché is offline
Jezus, jongens, wat maken jullie er een zooitje van. We moeten echt stoppen met vingers wijzen naar elkaar en random namen noemen, want zo wordt het nooit wat, natuurlijk.
Verwijderd
Citaat:
Holy shit nu wil ik elke keer op F5 drukken zeg
Pfff, het was wel spannend zeg!
Alpaca's
Alpaca's is offline
Nou als ik me niet vergis lig ik er dan uit. Ik heb compleet oprecht gespeeld jongens. (En dit zeg ik nu omdat ik niet meer inhoudelijk mag posten als de spelleider de uitslag gepost heeft)
Oud 14-12-2011, 19:33
Alpaca's
Alpaca's is offline
En ik ben verdomme geen HIJ
Oud 14-12-2011, 19:33
Spelleider
Spelleider is offline
He jeetje, ik ging helemaal panicken van die stemwijzigingen op het laatst. Ik heb niet superprecies geteld, maar ik durf wel zeker te stellen dat Alpaca's er nu uitligt. EEN DORPELING. SUFFERDS

Regels voor berichten