Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-12-2011, 13:51
Pierrot
Pierrot is offline
Slaven zeker, .
Oud 15-12-2011, 13:52
Verwijderd
Ja, de bestemming kiezen gaat vast ook nog wat worden...
Oud 15-12-2011, 13:53
Pierrot
Pierrot is offline
Friesland. Zeilen.

Done.
Oud 15-12-2011, 13:58
Martiño
Martiño is offline
Bah. Zeilen.
Lorelei
Lorelei is offline
Pfff. Wat een rottentamen was dat zeg. Een voldoende moet er op zich wel inzitten maar de vragen hadden wel een tikkeltje specifieker gekund. Nu moest je echtt gokken wat ze misschien wilden horen..
Chick Rock
Chick Rock is offline
M'n oren doen pijn van die stomme oordopjes
Oud 15-12-2011, 13:59
Rationeel
Rationeel is offline
oe oe oe oe, martiñ! de mallen voor de b rug worden op dit moment gemaakt!
Oud 15-12-2011, 14:00
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Pfff. Wat een rottentamen was dat zeg. Een voldoende moet er op zich wel inzitten maar de vragen hadden wel een tikkeltje specifieker gekund. Nu moest je echtt gokken wat ze misschien wilden horen..
voldoende
Oud 15-12-2011, 14:00
Pierrot
Pierrot is offline
Citaat:
Bah. Zeilen.
.
Oud 15-12-2011, 14:02
Verwijderd
Vandaag ga ik mijn verschrikkelijk scherpe, ongelooflijk strenge, hoger-dan-hoge standaard hebbende, vrouwelijke versie van Sherlock Holmes ex-Sovjetdocente Russische grammatica lichtelijk beschonken zien raken op de kerstborrel van een faculteit waaraan ik niet eens studeer. Dit wordt een goede avond
Oud 15-12-2011, 14:08
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
oe oe oe oe, martiñ! de mallen voor de b rug worden op dit moment gemaakt!
Ja? Écht?
Oud 15-12-2011, 14:09
Verwijderd
Citaat:
Vandaag ga ik mijn verschrikkelijk scherpe, ongelooflijk strenge, hoger-dan-hoge standaard hebbende, vrouwelijke versie van Sherlock Holmes ex-Sovjetdocente Russische grammatica lichtelijk beschonken zien raken op de kerstborrel van een faculteit waaraan ik niet eens studeer. Dit wordt een goede avond
Dronken docenten. Mijn lerares Russisch ging op een of ander schoolfeestje aan één stuk door gedichten van Pushkin en Lermontov (hier stond eerst Lermontov en Pushkin, maar dat mag niet van haar) declareren. Sinds we haar in die toestand hadden gezien werd ze veel losser en liever tegen ons.
Oud 15-12-2011, 14:10
Verwijderd
Vooral omdat ze ook in nuchtere toestand al een wervelwind is van scherpe observaties, pijnlijke humor, intimiderende statigheid en daadkrachtig enthousiasme. Het is me beloofd dat ze dansjes gaat doen. Ik ben benieuwd.
Oud 15-12-2011, 14:11
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Ja? Écht?
écht

er wordt op dit moment ook gefilmd, dus dan heb ik bewijs!
Oud 15-12-2011, 14:11
Verwijderd
Citaat:
Vooral omdat ze ook in nuchtere toestand al een wervelwind is van scherpe observaties, pijnlijke humor, intimiderende statigheid en daadkrachtig enthousiasme. Het is me beloofd dat ze dansjes gaat doen. Ik ben benieuwd.
Heet ze L. V. O.?
Oud 15-12-2011, 14:13
Chick Rock
Chick Rock is offline
Nou jongens, ik heb het wel gezien in de UB Joris Mijamoto naamzoek: sorry, ik stop ermee! Ik heb wel het grootste deel van mijn werkstuk af, het wachten is nu op het antwoord van die kunstenaar.
Oud 15-12-2011, 14:13
Verwijderd
Citaat:
Dronken docenten. Mijn lerares Russisch ging op een of ander schoolfeestje aan één stuk door gedichten van Pushkin en Lermontov (hier stond eerst Lermontov en Pushkin, maar dat mag niet van haar) declareren. Sinds we haar in die toestand hadden gezien werd ze veel losser en liever tegen ons.
Ja, ik hoop ook dat ze gedichten gaat voordragen.

Ik ben volgens mij nog nooit op een feestje met dronken Russen geweest waar níet iemand gedichten ging voordragen. Best een opmerkelijke fascinatie met het poëtische, eigenlijk, voor zo'n relatief hard volk.

Citaat:
Heet ze L. V. O.?
Nee.
Oud 15-12-2011, 14:14
Verwijderd
Ik moet weer verder met studeren
Oud 15-12-2011, 14:18
Verwijderd
Citaat:
Nou jongens, ik heb het wel gezien in de UB Joris Mijamoto naamzoek: sorry, ik stop ermee! Ik heb wel het grootste deel van mijn werkstuk af, het wachten is nu op het antwoord van die kunstenaar.
Verstandig.
Oud 15-12-2011, 14:18
Verwijderd
Nee. Ik ga eerst boodschappen doen voor lekker eten tijdens het studeren. En dan ga ik verder studeren.
Oud 15-12-2011, 14:21
Verwijderd
Citaat:
Slaven zeker, .
Ik lees dit nu pas - nee dat is niet waar, ik héb hem nu pas. Houd je eens een beetje in jij, ik luister weer naar je als tanks enzo hebt.

Citaat:
Ja, ik hoop ook dat ze gedichten gaat voordragen.

Ik ben volgens mij nog nooit op een feestje met dronken Russen geweest waar níet iemand gedichten ging voordragen. Best een opmerkelijke fascinatie met het poëtische, eigenlijk, voor zo'n relatief hard volk.
Het Russisch leent zich erg goed voor poëzie!

Citaat:
Ik moet weer verder met studeren
Ohja, ik heb morgen eigenlijk ook een examen veiligheid en het is verder niet of ik weet wat je moet doen als je verschillende types insecticiden inslikt, wat de veiligste plaats is in een trein om te zitten, hoe je een gasmasker opdoet en hoe je kinderen uit brandende huizen redt.
Oud 15-12-2011, 14:22
Verwijderd
Verdorie. De wasmachine is alweer kapot
Oud 15-12-2011, 14:33
Verwijderd
Kleine mishap op provisievlak. Ik heb uitsluitend Sinterklaassnoep in huis.
Oud 15-12-2011, 14:34
Verwijderd
Citaat:
Ik heb veel vrienden in Nederland, zoals naar het nieuwe jaar te begroeten?
Wat staat hier? Het Nederlands van mijn gesprekspartner is niet zo heel goed. 'Het nieuwe jaar begroeten' is 'oud en nieuw vieren', maar wat is de bedoeling achter deze zin?
Oud 15-12-2011, 14:38
Verwijderd
Citaat:
Ik heb zelf ook een dutje gedaan tijdens het studeren derde dag op rij dat ik gewoon voor een kwartier of zo in slaap val tijdens het lezen
Oud 15-12-2011, 14:45
Verwijderd
Citaat:
Kleine mishap op provisievlak. Ik heb uitsluitend Sinterklaassnoep in huis.
Pepernoten zijn toch gewoon koekjes dus dat lijkt mij prima om vier uur en een vriend van Theodoor eet rond sinterklaas pepernoten met melk als ontbijt
Oud 15-12-2011, 14:45
Verwijderd
Citaat:
Wat staat hier? Het Nederlands van mijn gesprekspartner is niet zo heel goed. 'Het nieuwe jaar begroeten' is 'oud en nieuw vieren', maar wat is de bedoeling achter deze zin?
Misschien is "zoals naar" letterlijk vertaald van "like to", en is het een voorstel?
Oud 15-12-2011, 14:49
Verwijderd
Economie is meer dan ik dacht. Het is niet eens heel saai, maar ik weet niet of ik alles af ga krijgen voor morgen. En als ik niet alles af heb, wordt ik zenuwachtig. Voor de volgende keer, éérder beginnen. Maar dat zeg ik altijd, natuurlijk.
Oud 15-12-2011, 14:59
Martiño
Martiño is offline
Wtf zojuist keiharde klap hier in de stad. schrik me een ongeluk. Ramen trilden er van.
Oud 15-12-2011, 14:59
Verwijderd
Citaat:
Misschien is "zoals naar" letterlijk vertaald van "like to", en is het een voorstel?
Hm. Nee, hij bedoelde zoiets als 'ik heb veel vrienden in Nederland, dus ik weet hoe die ongeveer nieuwjaar vieren, en hoe ga jij het dan eigenlijk vieren?'. Maar het was een beetje een mysterieuze manier van uitdrukken.
Oud 15-12-2011, 15:00
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Is het No-kia of Noki-a?
Nokia zoals het telefoonmerk.

Ik had net een supergezellig meidenmiddagje, lekker samen pasta gegeten en thee gedronken en enorm geroddeld en elkaars nagels gelakt en elkaars haar gekamd
Oud 15-12-2011, 15:00
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Wtf zojuist keiharde klap hier in de stad. schrik me een ongeluk. Ramen trilden er van.
sorry, ik struikelde en liet per ongelijk mijn gevoel voor humor vallen!

:DDD
Oud 15-12-2011, 15:05
Verwijderd
Citaat:

Oud 15-12-2011, 15:06
Martiño
Martiño is offline
Citaat:

Lach maar! Hij is blijkbaar tot in Vianen gehoord
Oud 15-12-2011, 15:06
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Verstandig.

Citaat:
Ik heb zelf ook een dutje gedaan tijdens het studeren derde dag op rij dat ik gewoon voor een kwartier of zo in slaap val tijdens het lezen
Aaaaw *slaapliedje zingt*
Oud 15-12-2011, 15:11
Verwijderd
Citaat:

Citaat:

Aaaaw *slaapliedje zingt*
Neeeeeeeeeeeeeej ik moet wakker blijven. Net wat kippensoep op en nu is mijn pauze weer voorbij
Oud 15-12-2011, 15:12
Verwijderd
Citaat:
Lach maar! Hij is blijkbaar tot in Vianen gehoord
http://nos.nl/artikel/322594-ministe...-op-hoofd.html

Dit was het niet he?
Oud 15-12-2011, 15:13
Verwijderd
Ik doe voor de gelegenheid ook maar een belachelijk Russisch ogende jas aan. Enkellang, zwart, en afgewerkt met een bonten capuchon. Panterprint, uiteraard. Hij doet een beetje denken aan dit. Wat een circus Ik zou er een foto van maken als ik nu niet heel haastig weg moest.
Oud 15-12-2011, 15:16
Verwijderd
Het is zo ontzettend fijn om mensen in dat soort jassen te knuffelen. <3
Oud 15-12-2011, 15:18
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Dingen die kak zijn deel duizent: er achter komen dat je tentamens niet begin januari zijn zoals de afgelopen 4 jaar, maar dat ze dinsdag al beginnen, je kkveel moet leren en dat dat niet kan omdat je moet werken en naar een crematie moet.

Ik geloof dat ik nog tot m'n 30ste met die studie bezig ben.
Oud 15-12-2011, 15:20
Verwijderd
*aai*
Oud 15-12-2011, 15:23
Verwijderd
Citaat:
Dingen die kak zijn deel duizent: er achter komen dat je tentamens niet begin januari zijn zoals de afgelopen 4 jaar, maar dat ze dinsdag al beginnen, je kkveel moet leren en dat dat niet kan omdat je moet werken en naar een crematie moet.

Ik geloof dat ik nog tot m'n 30ste met die studie bezig ben.
Nohhh. Wat een hoop dingskes tegelijk allemaal, Trimmeke. *platknuffelt* Ik wilde je graag een leuk plaatje van een kameel geven om je misschien een beetje op te vrolijken, maar ik weet helemaal niet of je wel van kamelen houdt. Houd je van kamelen?
Oud 15-12-2011, 15:24
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik ben zo'n ontiechelijke faalhaas. Ik wou dat ik nooit met die studie was begonnen. Hoe langer het duurt, hoe meer mensen teleurgesteld in me zijn als ik 't niet haal.
Srsly, 12 uur per dag slapen en een week niet buitenkomen is toch niet normaal? Maar sinds alles zo kut gaat doe ik niet anders. Niet goed.
Oud 15-12-2011, 15:25
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Thanks Aldan. Kamelen zijn lief en bultig.
Oud 15-12-2011, 15:32
Verwijderd
Citaat:
Thanks Aldan. Kamelen zijn lief en bultig.
Waarom was het topic net dicht?

En, goed. Kijk, kamelen en dromedarisseren:

Spoiler

*kusjes op Trimm plakt*
Oud 15-12-2011, 15:32
Verwijderd
Sterkte, Trimm!

En, Ingrid, had je soms op een verkeerd knopje gedrukt?
Oud 15-12-2011, 15:33
Chick Rock
Chick Rock is offline
Huh???? Ineens was saai dicht en ik dacht dat er dus 500 posts waren en toen maakte ik maar een nieuwe
Verwijderd
Ik niet! Ik heb hem wel weer open gedaan
Verwijderd
Ah, goedzo.
Chick Rock
Chick Rock is offline
Huh huh huh *mind blow*

Regels voor berichten