Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-12-2011, 10:29
Rationeel
Rationeel is offline
weet iemand of het mogelijk is om in excel meerdere cellen samen te voegen tot meerdere-1 cellen?

ik heb nu 6 kolommen en dat moeten er, over een bepaald deel, 5 worden. een gehele kolom verwijderen kan dus niet, want verderop in de kolom staat wél informatie. het deel waar ik wil 'mergen' bestaat uit lege cellen...
Advertentie
Oud 16-12-2011, 10:30
Verwijderd
Martino naamzoek: zoiets?
Oud 16-12-2011, 10:40
Chick Rock
Chick Rock is offline
Hier regent het alleen
Oud 16-12-2011, 10:45
Verwijderd
Citaat:
weet iemand of het mogelijk is om in excel meerdere cellen samen te voegen tot meerdere-1 cellen?

ik heb nu 6 kolommen en dat moeten er, over een bepaald deel, 5 worden. een gehele kolom verwijderen kan dus niet, want verderop in de kolom staat wél informatie. het deel waar ik wil 'mergen' bestaat uit lege cellen...
Ik weet dat het mogelijk is! Want in ons roosterbestand hebben we dat ook!

Maar ik weet niet hoe
Oud 16-12-2011, 10:45
Carn
Carn is offline
Net beoordelingsgesprek gehad, louter lof en meer centjes voor Carn
Oud 16-12-2011, 10:47
Verwijderd
Citaat:

Door mijn verkoudheid klink ik nu zoals Sann.
Oud 16-12-2011, 10:54
Verwijderd
Citaat:

Citaat:
Door mijn verkoudheid klink ik nu zoals Sann.

Ik krijg zometeen te horen waar ik allemaal ga wonen en wat ik moet doen en zo. :zenuwachtigesmiley:
Oud 16-12-2011, 11:03
Uice
Uice is offline
Christopher Hitchens is dood. Godver.

Oud 16-12-2011, 11:05
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Ik weet dat het mogelijk is! Want in ons roosterbestand hebben we dat ook!

Maar ik weet niet hoe
ik weet ook altijd wel dát iets mogelijk is, maar nooit hóe
Citaat:
Oud 16-12-2011, 11:05
Verwijderd
Citaat:
Ik krijg zometeen te horen waar ik allemaal ga wonen en wat ik moet doen en zo. :zenuwachtigesmiley:
spannend!
Oud 16-12-2011, 11:08
Rationeel
Rationeel is offline
ik krijg de komende 2 jaar geen salarisverhoging meer
Oud 16-12-2011, 11:10
Verwijderd
Ik krijg als het goed is vanaf januari salarisverhoging, want meer werkervaring dus stapje omhoog in de schaal. Maar ik ga wel minder salaris krijgen omdat ik dan geen diensten meer heb
Oud 16-12-2011, 11:18
Verwijderd
De SLS staat in de gang
Oud 16-12-2011, 11:19
Verwijderd
Oh verkeerde topic goedemorgen trouwens!
Oud 16-12-2011, 11:22
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:

Ja, dat kan.
Verwijderd
Goedemorgen. Ik weet dat als ik in de bieb ga zitten ik goed zal studeren, maar de wilskracht om er heen te gaan ontbreekt. Alweer. Het verschrikkelijk weer werkt ook niet bepaald mee.
Lorelei
Lorelei is offline
Tentamen gehad. Ging veul beter dan die van gisteren. Heb een blaar op mn vinger van het schrijven van de 2 tentamens hehe
Oud 16-12-2011, 11:23
Verwijderd
Citaat:
Ja, dat kan.
Hoe ging je tentamen?
Oud 16-12-2011, 11:24
Verwijderd
Ah, het waren er twee! Fijn dat er in elk geval een goed ging.
Oud 16-12-2011, 11:36
Verwijderd
Sammie heeft vandaag eerste dag wennen op zijn nieuwe school. Hij was natuurlijk vet nerveus. Hij heeft echt een leuke juf, zelfverzekerd en vrolijk type. Heel wat leuker dan de juf die hij nu heeft. Er kwam meteen een soort dik trom-achtig joch op sam af om zich voor te stellen dus dat zal wel goedkomen
En ik heb in een vlaag van verstandsverbijstering een ochtenddienst aangenomen. Was al 2 jaar geleden en ik was het een beetje verleerd hoe je ook al weer op de juiste manier mensen moet wassen. Ik heb heel inefficiënt gewerkt.
Oud 16-12-2011, 11:38
Uice
Uice is offline

Oud 16-12-2011, 11:44
Verwijderd
23 december moet ik verhuizen.

En verder weet ik het allemaal niet meer.
Oud 16-12-2011, 11:45
Verwijderd
Och jee Je hebt nog geen idee waar je dan terecht kunt voor wat langere tijd?
Oud 16-12-2011, 11:48
Verwijderd
Nee. Echt geen idee. Ik ken die mensen helemaal niet - de mensen bij wie ik eerst kon wonen hebben nu allemaal gasten en dingen voor Nieuwjaar, of zijn zelf weg. En ik moet hier binnenkort echt weg, omdat er geen plek meer voor me is. Dus nu ga ik bij kennissen van het schoolhoofd wonen. Ik heb geen idee voor hoelang en waar precies. En wat ik verder moet. Ik weet het gewoon allemaal niet meer.
Oud 16-12-2011, 11:51
Verwijderd
Citaat:
Nee. Echt geen idee. Ik ken die mensen helemaal niet - de mensen bij wie ik eerst kon wonen hebben nu allemaal gasten en dingen voor Nieuwjaar, of zijn zelf weg. En ik moet hier binnenkort echt weg, omdat er geen plek meer voor me is. Dus nu ga ik bij kennissen van het schoolhoofd wonen. Ik heb geen idee voor hoelang en waar precies. En wat ik verder moet. Ik weet het gewoon allemaal niet meer.
Wat intens kut. *knuffel* Wil je niet liever naar huis?
Oud 16-12-2011, 11:53
Verwijderd
Citaat:
sterkte!! wil je niet terug naar nederland of toch bij je oom en tante gaan wonen weer.?

wat heerlijk vrijdag niet naar school te hoeven vooral met dit weer.
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Ja, dat kan.
ha, ha!
Verwijderd
*knuffel* Wat vervelend
Oud 16-12-2011, 11:54
Verwijderd
Citaat:
Wat intens kut. *knuffel* Wil je niet liever naar huis?
Ik weet het niet. Ik krijg een gevoel alsof ik niet meer kan ademen als ik eraan denk. Ik wil niet weg uit Rusland. Maar ik wil wel een vast huis.
Oud 16-12-2011, 11:55
Verwijderd
dalijk komen de nieuwe meubelen.
Oud 16-12-2011, 11:56
Rationeel
Rationeel is offline
ik ga de eerste oliebol van dit jaar eten! en met dit jaar bedoel ik het oliebollenjaar 2011, en dat begint altijd in december
Oud 16-12-2011, 11:57
Verwijderd
Citaat:
Ik weet het niet. Ik krijg een gevoel alsof ik niet meer kan ademen als ik eraan denk. Ik wil niet weg uit Rusland. Maar ik wil wel een vast huis.
Ik wou dat ik in Rusland woonde, dan kon je bij mij komen wonen. Verder, hmpf, moeilijke afweging, sterkte met alles.
Oud 16-12-2011, 11:57
Verwijderd
Citaat:
ik ga de eerste oliebol van dit jaar eten! en met dit jaar bedoel ik het oliebollenjaar 2011, en dat begint altijd in december
Oliebollen <33
Oud 16-12-2011, 12:03
Verwijderd
Christopher Hitchens is overleden..
Verwijderd
natte sneeuw waarom kan het niet een week wachten
Verwijderd
Oeh oliebollen
Oud 16-12-2011, 12:05
Uice
Uice is offline
Citaat:
Christopher Hitchens is overleden..

Citaat:
Christopher Hitchens is dood. Godver.

[filmpje]
!
Oud 16-12-2011, 12:05
Verwijderd
Citaat:
Ik wou dat ik in Rusland woonde, dan kon je bij mij komen wonen. Verder, hmpf, moeilijke afweging, sterkte met alles.
Ahhw, dat is lief. <33 Dank je.
Oud 16-12-2011, 12:06
Verwijderd
Citaat:
!
Oei, over het hoofd gezien.

Maar goed, zo'n verlies is wel meerdere vermeldingen waard dus..
Oud 16-12-2011, 12:12
Uice
Uice is offline
Citaat:
Oei, over het hoofd gezien.

Maar goed, zo'n verlies is wel meerdere vermeldingen waard dus..
Ik postte het ook meer wegens de filmpjes. Vandaag is een goede dag om het forum onder te spammen met Hitchens.
Oud 16-12-2011, 12:18
Verwijderd

Oud 16-12-2011, 12:24
Uice
Uice is offline
Dat debat vind ik denk ik zijn mooiste. Vooral het verschil in de mening van het publiek aan het begin en aan het einde.
Oud 16-12-2011, 12:27
Rationeel
Rationeel is offline
nomnomnonm
Oud 16-12-2011, 12:28
Verwijderd
Citaat:
Dat debat vind ik denk ik zijn mooiste. Vooral het verschil in de mening van het publiek aan het begin en aan het einde.
Ik heb deze best vaak gekeken Het is zo'n genoegen om intelligente mensen te horen spreken. Obviously valt Stephen Fry ook dubbel en dwars in die categorie dus smullen in 't kwadraat
Oud 16-12-2011, 13:30
Lorelei
Lorelei is offline
Had je de merge functie al gevonden Rationeel?
Oud 16-12-2011, 13:34
Verwijderd
Als je een rolletje van je tong maakt terwijl hij in je mond zit, hem vijf minuten zo houdt en hem dan weer loslaat, voelt hij daarna heel raar.

nee het is geen drukke dag, hoezo?
Oud 16-12-2011, 13:36
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Als je een rolletje van je tong maakt terwijl hij in je mond zit, hem vijf minuten zo houdt en hem dan weer loslaat, voelt hij daarna heel raar.

nee het is geen drukke dag, hoezo?
Oud 16-12-2011, 13:40
Verwijderd
Echt, ik heb al mijn taken voor vandaag al af, en ik heb een paar keer overgewerkt dus ik mag op zich wel eerder naar huis, maar de longarts komt zo nog langs om te kijken of ik nog vragen heb, dus daar wacht ik eigenlijk op
Oud 16-12-2011, 13:58
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Martino naamzoek: zoiets?
[afbeelding]
praktisch bijzettafeltje! Alleen past hij niet door mn deur.
Oud 16-12-2011, 14:01
Verwijderd
Citaat:
en slechts 6e op die van stefenootje

Nou je bent iig nog 6e!
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten