Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Sammie heeft vandaag eerste dag wennen op zijn nieuwe school. Hij was natuurlijk vet nerveus. Hij heeft echt een leuke juf, zelfverzekerd en vrolijk type. Heel wat leuker dan de juf die hij nu heeft. Er kwam meteen een soort dik trom-achtig joch op sam af om zich voor te stellen dus dat zal wel goedkomen
![]() En ik heb in een vlaag van verstandsverbijstering een ochtenddienst aangenomen. Was al 2 jaar geleden en ik was het een beetje verleerd hoe je ook al weer op de juiste manier mensen moet wassen. Ik heb heel inefficiënt gewerkt. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Nee. Echt geen idee. Ik ken die mensen helemaal niet - de mensen bij wie ik eerst kon wonen hebben nu allemaal gasten en dingen voor Nieuwjaar, of zijn zelf weg. En ik moet hier binnenkort echt weg, omdat er geen plek meer voor me is. Dus nu ga ik bij kennissen van het schoolhoofd wonen. Ik heb geen idee voor hoelang en waar precies. En wat ik verder moet. Ik weet het gewoon allemaal niet meer.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat: