Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-12-2011, 03:16
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Ja, we deden een liftwedstrijd naar Antwerpen in teams van 2
Oh, spannunt!
Oud 23-12-2011, 03:16
Verwijderd
Mijn hersenen werken écht niet meer. Wat is zo'n ontiegelijk standaard wachtmuziekje? Ik kan het gewoonweg niet vinden op youtube, omdat ik niet verder kom dan de term "wachtmuziekje" en dan krijg je niet echt wat ik zoek.
Oud 23-12-2011, 03:18
Verwijderd
Citaat:
Oh, spannunt!
Ja want ik had nog nooit gelift Maar we waren in anderhalf uur in hartje Antwerpen
Oud 23-12-2011, 03:21
Verwijderd
Citaat:
Mijn hersenen werken écht niet meer. Wat is zo'n ontiegelijk standaard wachtmuziekje? Ik kan het gewoonweg niet vinden op youtube, omdat ik niet verder kom dan de term "wachtmuziekje" en dan krijg je niet echt wat ik zoek.
Ik kom ook niet echt op een ingenieus idee
Oud 23-12-2011, 03:24
Verwijderd
Ik heb nu maar het eigen huis en tuin deuntje.
Oud 23-12-2011, 03:26
Verwijderd
Citaat:
Ik heb nu maar het eigen huis en tuin deuntje.

Wat gaan jullie met oud & nieuw doen?
Oud 23-12-2011, 03:28
Verwijderd
Ik ben bij mijn familie. Met een enorm buffet <3

En verder niets
Oud 23-12-2011, 03:30
Verwijderd
Oh ik had vandaag mijn functioneringsgesprek, en je krijgt cijfers tussen de 1 en de 5. 5'en mogen eigenlijk niet gegeven worden (want er zijn ALTIJD VERBETERPUNTEN!11!!11) maar ik had er 2
Oud 23-12-2011, 03:31
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Ja want ik had nog nooit gelift Maar we waren in anderhalf uur in hartje Antwerpen
en de anderen?
Oud 23-12-2011, 03:32
Verwijderd
Citaat:
en de anderen?
De eerstvolgende waren een uur later, 1 team heeft opgegeven en is met de trein gekomen, Timo en Sharif waren er van de liftende teams als laatste en die waren er dik 2 uur na ons geloof ik, rond 4 uur half 5.
Oud 23-12-2011, 03:32
Verwijderd
En Macrador, die het dichtste bij van allemaal woont was er pas rond half 6
Oud 23-12-2011, 03:33
Verwijderd
Noedel laatste vraag. Weet je of je ook een soort van lege pagina met tekst kan toevoegen? Of tekst over een foto heen?
Oud 23-12-2011, 03:34
Verwijderd
En team trein (niet de mislukte lifters, maar de mensen die sowieso met de trein zouden gaan) stonden nog op Rotterdam toen wij al bij Mieke waren
Oud 23-12-2011, 03:49
Verwijderd
Hmm. Mijn filmpje is bijna helemaal afgemonteerd enzo. Maar eigenlijk moet ik mijn kamer nog opruimen en mijn tas inpakken. Ik wil morgen niet later dan half 10 de trein hebben, en voor die tijd moet ik ook nog taart halen. Zal ik nu alvast mijn kamer opruimen en tas inpakken en echt heel laat slapen? Of zal ik nu gaan slapen, en proberen morgenochtendvroeg op te staan, met kans dat het mislukt en ik dus een van deze 3 dingen niet kan doen?
Oud 23-12-2011, 03:52
Verwijderd
Ik zou nu iig je tas inpakken, dat lijkt met het belangrijkste.
Oud 23-12-2011, 03:52
Verwijderd
Hm, op zich moet ik dat ook nog doen, maar ik hoef morgen pas om half 2 ergens te zijn. Ja ik heb nog steeds de hoop dat ik straks nog even kan slapen ja.
Oud 23-12-2011, 04:09
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Noedel laatste vraag. Weet je of je ook een soort van lege pagina met tekst kan toevoegen? Of tekst over een foto heen?
Vast wel! Tekstobject invoegen oid, bij Effecten?
Oud 23-12-2011, 04:15
Verwijderd
Ah. Ik had eigenlijk maar opgegeven, van mij mogen mijn huisgenoten de rest eigenlijk wel doen ik vind het nu wel genoeg geweest. Alleen, 1 laatste ding, erg blond ook weer, hoe maak ik er daadwerkelijk een lang filmpje van? Want hij slaat het nu alleen op als project?
Oud 23-12-2011, 04:48
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Ah. Ik had eigenlijk maar opgegeven, van mij mogen mijn huisgenoten de rest eigenlijk wel doen ik vind het nu wel genoeg geweest. Alleen, 1 laatste ding, erg blond ook weer, hoe maak ik er daadwerkelijk een lang filmpje van? Want hij slaat het nu alleen op als project?
File > Export!
Oud 23-12-2011, 06:28
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Gefeliciteerd Apate!!!

Ik lig nu eindelijk in m'n bedje na een hele nacht glazen-huizen. Was supergezellig en ik was vol met m'n bakkes op tv. Keiharde foto-bombs gedaan. We stobden een tijd lang vooraan, met alleen 2 Leidse paupers voor ons. Type bondkraag en diamenten oorbelletjes en kkchagrijnig en agressief...maar dat mocht de pret niet drukken! Gerard zat vlak voor ons te cowbellen, yeah!
En er waren rare mensen uit Limburg en Ede en dat is teringver, dus volgens mij ben je dan leip...

Stefenootje naamzoek: Heb jij 't nog leuk gehad?
Oud 23-12-2011, 06:51
Verwijderd
goeiemorgen

1uur naar school les en een uur voor het rapport ophalen waarom niet meteen rapport ophalen bespaart werk.
Oud 23-12-2011, 07:01
Verwijderd
@Trimm: Klinkt als een heel gave avond/nacht
@Apate: Gefeliciteerd

@Absinthe: ::tom:: -de dude die 'Bepaal jij dat?!' niet begreep- zegt 'u' tegen je

En een heel goedemorgen allen te saam. Ik heb mezelf voorgenomen verrekte produktief te gaan doen vandaag

Laatst gewijzigd op 23-12-2011 om 07:10.
Oud 23-12-2011, 07:04
Verwijderd
vanacht weer eens gaan bikkelen
Oud 23-12-2011, 08:41
Verwijderd
GODVER. Ik heb me 1) verslapen en 2) is mijn huisgenoot niet tevreden en zit ik nu NOGMAALS te kloten waardoor ik sowieso mijn trein ga missen.
Oud 23-12-2011, 09:04
Verwijderd
Ohh ik heb ineens een berg geld over waar je 'u' tegen zegt gek SSD'tje scoren of toch niet?!
Oud 23-12-2011, 09:36
Verwijderd
Citaat:
@Absinthe: ::tom:: -de dude die 'Bepaal jij dat?!' niet begreep- zegt 'u' tegen je
Juh Maar ik weet niet of dat serieus was.
Oud 23-12-2011, 09:53
Verwijderd
Citaat:
Wij hebben ook wel vocabulaire gehad op de middelbare school? Maar dat was gewoon een rijtje moeilijke woorden waarvan we de definities uit ons hoofd moesten leren. Maar ik had het er laatst nog met mijn (volkskrantjournalistische) beste vriendinnetje over en er zaten ook wel woorden tussen waarvan we zelfs nu nog moeite zouden hebben met de correcte definitie, zelfs al weten we wel wat het inhoudt. Maar dat was dan niet in de categorie "potloodventer" of "illegaal".
Oh echt? Ik niet. Wel lijsten woorden die ik moest leren, maar dat was voor de spelling.
Oud 23-12-2011, 10:00
Verwijderd
Citaat:
Juh Maar ik weet niet of dat serieus was.
Gewoon veronderstellen, ik vind het prima bij zowel ::gozert:: als bij jou passen
Oud 23-12-2011, 10:11
Verwijderd
Vanavond heb ik een gala, en gisteren heeft de kapper afgezegd omdat ze ziek is en nu weet ik niet wat ik met mijn haar moet. Het is heel lang en dik en dus heel zwaar en het lukt niet om ze zelf op te steken.
Oud 23-12-2011, 10:13
Verwijderd
Citaat:
Gewoon veronderstellen, ik vind het prima bij zowel ::gozert:: als bij jou passen
Je vindt me oud?
Oud 23-12-2011, 10:14
Verwijderd
Citaat:
Je vindt me oud?
Integendeel! Maar zo'n nieuwe snotneus tegen een door de wol geverfde forumster, tsk!
Oud 23-12-2011, 10:15
Verwijderd
Het zou wat zijn als ik jou oud zou vinden, met m'n dertig lentes
Oud 23-12-2011, 10:19
Verwijderd
Aha
Oud 23-12-2011, 10:23
Verwijderd
Citaat:
Vanavond heb ik een gala, en gisteren heeft de kapper afgezegd omdat ze ziek is en nu weet ik niet wat ik met mijn haar moet. Het is heel lang en dik en dus heel zwaar en het lukt niet om ze zelf op te steken.
Als het heel lang en dik is, is het dan niet ook gewoon super mooi als het los hangt? En dan gewoon een borsteltje in je tas en af en toe even bijwerken zodat het netjes blijft eventueel een mooi speldje erin met een bloem ofzo, als je gewoon los te saai vindt. Of wat glansspray.
Oud 23-12-2011, 10:51
Verwijderd
zo ben thuis.

vakantie maar niet heus, dalijk kamer poetsen voor de feestdagen. naar de bieb voor 2boeken halen voor nederlands waar ik ook nog een film moet kijken en een liedje moet zoeken, voor het fictiedossier die op een bepaalde datum klaar moet zijn. en verslagen maken en vragen beantwoorden.....enenenenen. voor 2 SEs leren vor na de vakantie
Oud 23-12-2011, 11:06
Verwijderd
Citaat:
Als het heel lang en dik is, is het dan niet ook gewoon super mooi als het los hangt? En dan gewoon een borsteltje in je tas en af en toe even bijwerken zodat het netjes blijft eventueel een mooi speldje erin met een bloem ofzo, als je gewoon los te saai vindt. Of wat glansspray.
Dat is eigenlijk mijn noodoplossing, want ik zou het wel leuk vinden om er iets mee te doen. Ik ga nu proberen om twee vlechtjes achter mijn oren te maken en er dan een soort van haarbandje van te maken.
Oud 23-12-2011, 11:10
Verwijderd
Citaat:
Dat is eigenlijk mijn noodoplossing, want ik zou het wel leuk vinden om er iets mee te doen. Ik ga nu proberen om twee vlechtjes achter mijn oren te maken en er dan een soort van haarbandje van te maken.
Dat is ook mooi wordt wel het mooist als de vlechtjes worden gemaakt door iemand die achter je staat, anders lijkt het begin van de vlecht netjes zo lang je bezig bent maar als je 'm dan naar achteren doet zit er een rare bobbel in. Misschien je moeder of een vriendin?
Oud 23-12-2011, 11:20
Verwijderd
Ik zou de bovenste helft zo bij elkaar pakken, evt beetje vlechten. Ziet er al snel miladylike uit.
Oud 23-12-2011, 11:46
Verwijderd
Mevrouw bij serious request "ik geef yogales aan kinderen voor de rust, want ze moeten al zo veel tegenwoordig"
... ja, en dan moeten ze daarbij ook nog naar yoga zeker
Oud 23-12-2011, 12:15
Noedelhap
Noedelhap is offline
'Middag. Doet Hotmail het bij jullie?
Oud 23-12-2011, 12:21
Verwijderd
Fuck knows, ik gebruik geen Hotmail
Oud 23-12-2011, 12:22
Verwijderd
Bij mij wel ik kan versturen en ontvangen in ieder geval.
Oud 23-12-2011, 12:26
Verwijderd
Citaat:
'Middag. Doet Hotmail het bij jullie?
Nope. Mijn hotmail moeilijkt al dagen...
Oud 23-12-2011, 12:26
Verwijderd
Hng, een of andere spamgaylord gebruikt Irrelevant.nl als return-to. En ik gebruik de catchall
Oud 23-12-2011, 12:32
Verwijderd
Ik had er gisteren wel problemen mee trouwens maar kennelijk is dat nu weer opgelost bij mij.
Oud 23-12-2011, 12:32
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Mevrouw bij serious request "ik geef yogales aan kinderen voor de rust, want ze moeten al zo veel tegenwoordig"
... ja, en dan moeten ze daarbij ook nog naar yoga zeker

Sowieso he.. als kinderen yoga nodig hebben om tot rust te komen van al hun activiteiten, dan moeten ze gewoon wat activiteiten schrappen Ze moeten al zoveel tegenwoordig, wat een onzin..
Oud 23-12-2011, 12:35
Verwijderd
Er zit een heel schattig kindje naast me in de trein
Oud 23-12-2011, 12:37
Verwijderd
Citaat:
Er zit een heel schattig kindje naast me in de trein
Ik werd gisteren begroet door een buggyblaag alsof ik z'n vader was, huhu.

Heb je m'n kaartje al?
Oud 23-12-2011, 12:39
Verwijderd
Niet gekregen nog. Maar het schijnt dat post ineens heel erg traag is, en achterloopt enzo dus nu lees ik hem pas op 2 of 3 januari
Oud 23-12-2011, 12:43
Chick Rock
Chick Rock is offline
Goooodsamme, wat ben ik ook een ongelooflijke doos Ik had m'n werkstuk woensdagmiddag al af, maar had de hele tijd geen zin om 'm in te leveren. Vandaag om 12 uur was de deadline, dus ik dacht prima, alle tijd. Gisteravond nog de wekker gezet, maar blijkbaar niet goed, want ik werd om iets voor 11 uur wakker. En toen moest ik dus nog aankleden, eten, printen en inleveren. Wat is het nut van vroeg klaar zijn als je alsnog staat te stressen bij de repro en het ding om 12 uur precies in het postvakje propt??

Regels voor berichten