Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-12-2011, 14:47
Verwijderd
Citaat:
Kutlusi!
Ja wat nou Wat geplaag kun jij prima hebben, jongedame Met je groengele rugzak
Advertentie
Oud 26-12-2011, 14:47
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Kutlusi!
Don't shoot the messenger!
Oud 26-12-2011, 14:48
Verwijderd
Ik denk dat ik de wijvenfilm toch maar afzeg, ik heb geen zin om Carn van z'n stoel te zien drijven naast me.
Oud 26-12-2011, 14:48
Carn
Carn is offline
Citaat:
Dat er dan nog hitsige kerels in Tinker Tailor zaten, maar nee, dat dan weer niet natuurlijk
Benedict cumberbatch! Tom Hardy! Jij glijdt van je stoel af straks!
Oud 26-12-2011, 14:49
Verwijderd
Ik moest voornamelijk om het stefenootjegedeelte lachen. Ik ben al een jaar of twee nauwelijk op DK geweest, but some things never change.
Oud 26-12-2011, 14:49
Carn
Carn is offline
Ik ga anders wel in mn eentje naar The Help, ga jij nog maar n keer naar Drive ofzo!
Oud 26-12-2011, 14:50
Verwijderd
Citaat:
Benedict cumberbatch! Tom Hardy! Jij glijdt van je stoel af straks!
Je kent me slecht!
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Nou ja, als je skyrim kan draaien dan lukt de:hr ook wel.
Hmm. Misschien, maar zo'n spel is toch wat meer grafisch-afhankelijk, me dunkt.
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Ik moest voornamelijk om het stefenootjegedeelte lachen. Ik ben al een jaar of twee nauwelijk op DK geweest, but some things never change.
Nou ja, eerlijk gezegd is de laatste Stefenootjerel volgens mij al behoorlijk lang geleden.
Oud 26-12-2011, 14:51
Verwijderd
Ah. Some things change Gelukkig vernieuwt het forum zich steeds.
Oud 26-12-2011, 14:53
Carn
Carn is offline
Citaat:
Hmm. Misschien, maar zo'n spel is toch wat meer grafisch-afhankelijk, me dunkt.
Valt mee, engine is niet zo zwaar. Spel moet het qua looks hebben van de sterke art direction, itt Skyrim. Volgens mij staat er ook een Beta online, iets van 2gb, eerste 8 uur van de game, daarmee kan je het iig ff proberen
Oud 26-12-2011, 14:54
Verwijderd
Wij hebben pyjamakerstdaggamemiddag.

We waren dramatisch in AoE2, we vergaten een doorgang dicht te maken Straks weer verder en dan wat minder noobig doen.
Oud 26-12-2011, 14:55
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Valt mee, engine is niet zo zwaar. Spel moet het qua looks hebben van de sterke art direction, itt Skyrim. Volgens mij staat er ook een Beta online, iets van 2gb, eerste 8 uur van de game, daarmee kan je het iig ff proberen
Huren van het internet is toch net zo veel moeite.
Oud 26-12-2011, 14:57
Carn
Carn is offline
Citaat:
Huren van het internet is toch net zo veel moeite.
Hehe. DE:HR is het eerste spel wat ik in 4 jaar of zo gekocht heb. Mass Effect 1 en 2 ook al de revue laten passeren?
Oud 26-12-2011, 15:02
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Hehe. DE:HR is het eerste spel wat ik in 4 jaar of zo gekocht heb. Mass Effect 1 en 2 ook al de revue laten passeren?
1 Heb ik gespeeld. Van ME2 heb ik minder goede dingen gehoord. Ik vond het verhaal van ME1 op zich wel geinig.
Oud 26-12-2011, 15:06
Carn
Carn is offline
Citaat:
1 Heb ik gespeeld. Van ME2 heb ik minder goede dingen gehoord. Ik vond het verhaal van ME1 op zich wel geinig.
Oh, ik vond 2 een stuk beter om eerlijk te zijn. Het is wel vrij simpel qua opzet maar het is allemaal een stuk beter uitgewerkt en gemaakt. Zeker de moeite waard, al helemaal als je deel 1 kon waarderen. Heb je je oude savegame nog?
Oud 26-12-2011, 15:16
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Oh, ik vond 2 een stuk beter om eerlijk te zijn. Het is wel vrij simpel qua opzet maar het is allemaal een stuk beter uitgewerkt en gemaakt. Zeker de moeite waard, al helemaal als je deel 1 kon waarderen. Heb je je oude savegame nog?
Uhh... Nee, die computer staat nu bij mijn moeder, heb ik als smeergeld aan haar vriend gegeven omdat ik daar een tijdje gezeten heb. Maar goed, ik weet toch niet meer wat ik met die oude character gedaan heb.
Oud 26-12-2011, 15:20
Verwijderd
Goeiemiddag!
Oud 26-12-2011, 15:35
Verwijderd
Citaat:
Ja wat nou Wat geplaag kun jij prima hebben, jongedame Met je groengele rugzak
Nee daar moet ik elke dag om huilen
Hihi
Oud 26-12-2011, 15:49
Verwijderd
Dat is wel erg vaak
Oud 26-12-2011, 15:57
Miekje*
Miekje* is offline
Ik heb een ukelele gekregen voor Kerst, van mijn vriendje . Ik krijg hem alleen niet gestemd, dus vriendlief moet maar even z'n stemkastje meenemen .
Oud 26-12-2011, 16:21
Pierrot
Pierrot is offline
Zo, weer een berg boeken. Die boekenkast komt wel vol.

Oh, en ik ga ze natuurlijk ook lezen en niet alleen in de boekenkast zetten.
Oud 26-12-2011, 16:48
Verwijderd
http://forum.scholieren.com/showthre...3#post32219063 Raad es het nummer mensen!
Oud 26-12-2011, 18:47
Verwijderd
Ik heb vandaag Despicable Me gezien, en ik moest een beetje huilen. Maar WAAROM práten al die mensen in animatie- en tekenfilms zoveel? Dat moeten ze helemaal niet doen.
Oud 26-12-2011, 18:50
Verwijderd
Mijn broertjes game staat online. Ik ga hem nu downloaden. Dan heb ik gewoon een game op mijn computer.
Oud 26-12-2011, 18:51
Carn
Carn is offline
Ik vond m nogal tegenvallen.
Oud 26-12-2011, 18:52
Verwijderd
Ik had er heel, heel, heel weinig van verwacht, dus hij kon moeilijk tegenvallen.

Of bedoelde je de game van mijn broertje?
Oud 26-12-2011, 18:53
Carn
Carn is offline
Nee, de film.
Oud 26-12-2011, 18:58
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
The gunman who shot dead six relatives before killing himself at a family Christmas celebration in Texas was dressed as Santa Claus, police say.
Oud 26-12-2011, 18:58
Verwijderd
Ah. Ik had verwacht dat het heel flauw zou zijn allemaal, maar dat viel best wel mee. In het begin vond ik het wel heel absurd (dat die man al die mensen totaal random verijst, wtf), maar dat trok bij en toen vond ik hem best leuk.

Behalve dat praten, dus. En hij was wel heel cheesy op het einde. Maar ja.
Oud 26-12-2011, 19:06
Carn
Carn is offline
This story just got sooo much better
Oud 26-12-2011, 19:07
Carn
Carn is offline
Citaat:
Ah. Ik had verwacht dat het heel flauw zou zijn allemaal, maar dat viel best wel mee. In het begin vond ik het wel heel absurd (dat die man al die mensen totaal random verijst, wtf), maar dat trok bij en toen vond ik hem best leuk.

Behalve dat praten, dus. En hij was wel heel cheesy op het einde. Maar ja.
Cloudy With A Chance Of Meatballs
Oud 26-12-2011, 19:15
Verwijderd
Die wil ik ook nog zien ja. Heeft die dat praten minder?

Wall-E heeft het ook amper, trouwens. <3
Oud 26-12-2011, 19:23
Verwijderd
Cloudy with a chance of meatballs
Oud 26-12-2011, 19:27
Verwijderd
Hallo! Zijn er nog meer eenzame zielen hier op 't forum deze tweede kerstdag?
Oud 26-12-2011, 19:28
Schrödinger
Schrödinger is offline
Ja.
Oud 26-12-2011, 19:30
Verwijderd
Ja. Maar ik ben niet eenzaam, want het is nog geen kerstmis hier. En sowieso, ik ben tot de conclusie gekomen dat ik helemaal niet aan feestdagen hecht, alleen aan NEGENTIEN MEI.
Oud 26-12-2011, 19:31
Verwijderd
Citaat:
Ja. Maar ik ben niet eenzaam, want het is nog geen kerstmis hier. En sowieso, ik ben tot de conclusie gekomen dat ik helemaal niet aan feestdagen hecht, alleen aan NEGENTIEN MEI.
Haha, wat een mooie feestdag is dat he!
Oud 26-12-2011, 19:31
Verwijderd
Citaat:
Ja.
Zullen we samen zielig zijn? Dan zijn we wat minder eenzaam!
Oud 26-12-2011, 19:35
Verwijderd
Citaat:
Haha, wat een mooie feestdag is dat he!
Jajajaja wij delen een verjaardag! Dat wilde ik je laatst nog vertellen, dat ik me altijd erg, erg verbonden voel met verjaardagsgenoten.
Oud 26-12-2011, 19:38
Verwijderd
Ik ben niet eenzaam, maar wel een ziel op het forum
Oud 26-12-2011, 19:40
Verwijderd
Citaat:
Jajajaja wij delen een verjaardag! Dat wilde ik je laatst nog vertellen, dat ik me altijd erg, erg verbonden voel met verjaardagsgenoten.
Ik heb geloof ik nooit eerder verjaardagsgenoten gehad!
Oud 26-12-2011, 19:40
Schrödinger
Schrödinger is offline
Nooit begrepen hoe mensen plezier kunnen halen uit een arbitraire positie van de aarde t.o.v. de zon.
Oud 26-12-2011, 19:41
Verwijderd
Citaat:
Ik heb geloof ik nooit eerder verjaardagsgenoten gehad!
Ik verder inderdaad ook niet, voor zover ik weet! Maar ik ken wel vier mensen die op veertien mei jarig zijn.
Oud 26-12-2011, 19:50
Verwijderd
Mijn ouders moeten de leaseauto van mijn vader inleveren en nu wil mijn moeder een Lada kopen.
Oud 26-12-2011, 19:53
Verwijderd
Ik ben benieuwd wat mijn vader daarvan vindt.
Oud 26-12-2011, 19:54
Schrödinger
Schrödinger is offline
Ik denk dat hij het geen goed idee vindt.
Oud 26-12-2011, 19:55
Verwijderd
Mijn vader kennende vindt hij het een briljant plan. Tenzij hij al in zijn hoofd heeft zitten dat hij een skoda wil.
Oud 26-12-2011, 19:58
Schrödinger
Schrödinger is offline
Waarom geen Wartburg of Yugo?
Oud 26-12-2011, 20:00
Verwijderd
Omdat je met een Lada in een stukje Rusland rijdt, en omdat Lada's vanbinnen fijn een beetje naar schimmel ruiken.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten