| Advertentie | |
|
|
|
|
|
|
Verwijderd
|
Een kleine stap voor de hybride haai, een grote stap voor de land-haai.
Ik bedoel. Fuck, 2012 is verdomme nog maar net begonnen of Irak en de VS liggen te bitchen over de straat van Hormuz, de Euro ligt op zijn reet en nu begint Australia shit te maken die de mensheid ongetwijfeld naar het leven gaat staren. Het is een film, kap eens met het proberen het ook waar te maken. |
|
|
|
Verwijderd
|
Je zou kunnen zeggen dat je het heel lief aangeboden vindt en dat je begrijpt dat ze het daar zoekt (positief beginnen) maar dat je je energie op dit moment liever besteed aan het optimaal baat hebben bij de reguliere behandeling (de reden heeft dan met jou te maken, niet met haar).
|
|
|
|
Verwijderd
|
Ah, dat is wel een mooie Sarah! Alleen kom ik verder geen energie te kort en zou ik zelf niet zo veel hoeven te doen voor die healing geloof ik. Misschien kan ik wel zeggen dat ik het reguliere nog niet heb opgegeven, dat ik eerst wil kijken wat de nieuwe medicijnen gaan doen.
In ieder geval positief beginnen en het bij mezelf houden |
|
|
|
|
Oh, ik wil ook even mijn bescheiden mening ventileren dat paranormale genezers vieze oplichters zijn en dat dankzij zo'n rasmongool mijn familie ongeveer uit elkaar ligt
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik weet ook niet wat voor een ruzie er zou ontstaan als we dit zouden doorzetten en mijn vader komt er na honderd sessies en vele euro's achter...
|
|
![]() |
|
|