Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-12-2002, 13:05
]{ing
]{ing is offline
Citaat:
RoSaLiNi schreef:
Ik had eigenlijk geposts 'volgens het heersende beeld', maar dan kregen we weer discussies over wat dat is.

Maar je kunt toch wel zelf invullen wat extreem is en wat niet?

Bodyarmors .
ja dat kan ik. voor mezelf. niet voor anderen, mensen kijken je al raar aan als je een wijde broek aan hebt..
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-12-2002, 13:29
Quiana
Quiana is offline
Alles wat overdreven/hoerig is.
Oud 20-12-2002, 14:51
RoSaLiNi
RoSaLiNi is offline
Ninh:
Citaat:
RoSaLiNi schreef:
Neuh, ik kleed mezelf niet 'kak' hoor .

Geen idee hoe je mijn kleedstijl noemt...
Pimptastic
Met citaat reageren
Oud 20-12-2002, 15:27
Blubje
Blubje is offline
Citaat:
nare man schreef:
Ja. Het verschil is alleen dat die later wel een normale baan krijgen en een normaal leven, terwijl gothics en alto's die er later nog zo bijlopen uitgelachen worden en in de goot eindigen.

Maarja, je blijft natuurlijk stoer als je roept dat de maatschappij kut is en je niet in een hokje past.

mja er is natuurlijk altijd nog een verschil tussen gewone 'alto's' en de 'kijk mij eens true zijn-alto's'
die laatste hebben dan misschien (als ze er later nog zo bijlopen) idd meer kans om in de goot te eindigen, maar volgens mij is die kans net zo groot als de kans dat een 'kijk mij eens echte kakker zijn' met 6 kragen over elkaar in de goot eindigt, want die wordt later net zo hard uitgelachen.
dus het is maar net hoe je het bekijkt...

wat ik overigens TE vind is wanneer je dingen te overdreven wilt benadrukken, terwijl daar helemaal geen reden toe is, behalve dan om maar meer op te vallen. waarom 6 kragen als het er ook 1 (hooguit 2) kunnen zijn? waarom 5 kettingen aan je broek en niet 1? waarom je hele ogen zwart maken, terwijl je ook gewoon je ogen mooi met zwart kunt opmaken? enz enz. wat ik dus TE vind is gewoon alles wat te overdreven is. (imo)

Laatst gewijzigd op 20-12-2002 om 15:30.
Met citaat reageren
Oud 20-12-2002, 15:48
RoSaLiNi
RoSaLiNi is offline
Citaat:
]{ing schreef:
ja dat kan ik. voor mezelf. niet voor anderen, mensen kijken je al raar aan als je een wijde broek aan hebt..
Neuh, we hebben het nu niet over 'mensen'. Dat is te globaal genomen. Nu praten we over 'jongeren' en die kijken echt niet op van een wijde broek (of een bodyarmour, was maar een geintje natuurlijk ), maar wél van 10 kettingen aan je broek en een hanekam.
Met citaat reageren
Oud 20-12-2002, 15:49
RoSaLiNi
RoSaLiNi is offline
(S)
Citaat:
RoSaLiNi schreef:
Ninh:

Pimptastic

Zoiets .
Met citaat reageren
Oud 20-12-2002, 15:49
Hans Kazan
Hans Kazan is offline
Citaat:
nare man schreef:
Ja. Het verschil is alleen dat die later wel een normale baan krijgen en een normaal leven, terwijl gothics en alto's die er later nog zo bijlopen uitgelachen worden en in de goot eindigen.

Maarja, je blijft natuurlijk stoer als je roept dat de maatschappij kut is en je niet in een hokje past.
Met citaat reageren
Oud 20-12-2002, 16:36
Verwijderd
Citaat:
bLuB iK=ViS schreef:
volgens mij is die kans net zo groot als de kans dat een 'kijk mij eens echte kakker zijn' met 6 kragen over elkaar in de goot eindigt, want die wordt later net zo hard uitgelachen.
dus het is maar net hoe je het bekijkt...
Die zijn ook triest.

Het gaat er gewoon om dat mensen eens moeten inzien dat je ideeën en kleding ook los kunt koppelen. Ik wíl niet eens mijn ideeën uitdragen door middel van m'n kleding, ik wil mijn ideeën duidelijk maken in de dialoog.
Met citaat reageren
Oud 20-12-2002, 16:37
a new noise
a new noise is offline
Citaat:
nare man schreef:
Die zijn ook triest.

Het gaat er gewoon om dat mensen eens moeten inzien dat je ideeën en kleding ook los kunt koppelen. Ik wíl niet eens mijn ideeën uitdragen door middel van m'n kleding, ik wil mijn ideeën duidelijk maken in de dialoog.
Maar er blijven mensen die zich principieel verzetten.
(zie werkkleding topic voor mijn uitgebreide reply)
Oud 20-12-2002, 16:43
RoSaLiNi
RoSaLiNi is offline
(S)
Citaat:
nare man schreef:
Dit is een goede opmerking .
Met citaat reageren
Oud 20-12-2002, 16:47
Pan Am
Pan Am is offline
Over het algemeen is mijn motto "more is more" i.pv. "less is more" maar wat ik echt té vind (té hoerig, lelijk, sletterig, afschuwelijk, etc.) zijn foute "extravagnte" trance-kleren. Zoals van die blonde meisjes die in foute tenten 'sexy' staan te doen in een bikini/beha met neonkleurig bont , hotpants in een zo mogelijk nog afgrijselijker kleur , laarzen met ronde neus en blokhakken . Om het hele plaatje af te maken heeft ze dan nog een o! zo 'hippe' zonnebril op haar neus in de kleur neon-groen, neon-geel of neon-roze . Dat vind ik nou té
Oja, om het meisje in kwestie staan allemaal bewonderende jongens met geblondeerde spikes (Kijk eens, ik heb mijn haar OMHOOG ! en ik heb het GEVERFD ! Ben ik nou niet eens baanbrekend hip voor een jongen!). Ze hebben witte of zwarte strakke shirts aan met chinese tekens of draken of tribals erop in de kleur wit zwart of, doe maar extreem: rood! Of nog duizendmaal erger: ze hebben hun shirt uitgetrokken en hebben dat door een van hun riemsgaten gedaan.... Ze hebben dezelfde zonnebrillen als de meisjes op het puntje van hun neus staat, want dan kan iedereen hun verwijde pupillen zien. Kijk voor de gein eens naar TMF voordat je uitgaat op zaterdag, dan zie je precies wat ik zojuist heb beschreven....Té, té, té. In elke zin van het woord welteverstaan.

Laatst gewijzigd op 20-12-2002 om 16:58.
Met citaat reageren
Oud 20-12-2002, 17:40
vrolijkevlinder
vrolijkevlinder is offline
Citaat:
RoSaLiNi schreef:
(S)

Gothics en van die Ultra-Alto's hebben geen idee ervan hoe verschrikkelijk ze voor lul lopen .
Door burgelijke huppeltrutjes als jij worden mensen die een eigen smaak hebben meteen in de zeik genomen. Dat jij zo graag iets draagt waarin je je geaccepteerd voeld, hoeft niet te betekenen dat ik dat doe. Als ik extravagant kledingstuk mooi vind dan draag ik dat. Als je me dan niet accepteerd. Dan niet. Zit ik niet mee.

Laatst gewijzigd op 20-12-2002 om 17:45.
Met citaat reageren
Oud 20-12-2002, 17:41
Pan Am
Pan Am is offline
Citaat:
vrolijkevlinder schreef:
Door burgelijke huppeltrutjes als jij worden mensen die een eigen smaak hebben meteen in de zeik genomen. Loop mee doos.
Ohhhh, er is iemand die zich heel erg aangesproken voelt......
Met citaat reageren
Oud 20-12-2002, 17:45
vrolijkevlinder
Citaat:
ADHD schreef:
Ohhhh, er is iemand die zich heel erg aangesproken voelt......
, probeer er een mooie discussie van te maken.
Oud 20-12-2002, 17:46
Pan Am
Pan Am is offline
Citaat:
vrolijkevlinder schreef:
Ik bedoelde wel jou, en niet S voor de duidelijkheid
Met citaat reageren
Oud 20-12-2002, 18:13
Iotje
Iotje is offline
Citaat:
ADHD schreef:
Ik bedoelde wel jou, en niet S voor de duidelijkheid
er is een kakker i.d. house
Oud 20-12-2002, 18:14
Pan Am
Pan Am is offline
Citaat:
Iotje schreef:
Ja hoor.... ......heb je wel eens een foto van me gezien? Ik kakker, absoluut, je hebt he-le-maal gelijk!
Met citaat reageren
Oud 20-12-2002, 18:23
RoSaLiNi
RoSaLiNi is offline
Citaat:
vrolijkevlinder schreef:
Door burgelijke huppeltrutjes als jij worden mensen die een eigen smaak hebben meteen in de zeik genomen. Dat jij zo graag iets draagt waarin je je geaccepteerd voeld, hoeft niet te betekenen dat ik dat doe. Als ik extravagant kledingstuk mooi vind dan draag ik dat. Als je me dan niet accepteerd. Dan niet. Zit ik niet mee.
1) Trut is een vrouwelijk woord.
2) Ik heb ook een eigen smaak.
3) Ik neem nóóit iemand in de zeik.
4) Ik heb nooit gezegd dat anderen zich zo moeten kleden.
5) Ik heb het nooit afgeraden om je zo te kleden.
6) Als jij je fijn voelt in een extravagant kledingstuk, dan draag je dat toch lekker... Ik heb het je toch nooit verboden of afgeraden?
Met citaat reageren
Oud 20-12-2002, 18:24
RoSaLiNi
RoSaLiNi is offline
Citaat:
Iotje schreef:
ADHD is geen kakker, hij hoort bij de pimpin' clan .
Met citaat reageren
Oud 20-12-2002, 18:41
vrolijkevlinder
Citaat:
RoSaLiNi schreef:
1) Trut is een vrouwelijk woord.
2) Ik heb ook een eigen smaak.
3) Ik neem nóóit iemand in de zeik.
4) Ik heb nooit gezegd dat anderen zich zo moeten kleden.
5) Ik heb het nooit afgeraden om je zo te kleden.
6) Als jij je fijn voelt in een extravagant kledingstuk, dan draag je dat toch lekker... Ik heb het je toch nooit verboden of afgeraden?

1) Dacht dat je een vrouw was
2) gefeliciteerd.
3) Waarom zeg je dan dat sommige mensen geen idee hebben van hoe erg ze voor lul lopen.
4) Heb ook niet gezegd dat je dat deed.
5) Daar heb ik het ook niet over
6) Doe ik toch ook.

Rosermüller
Oud 20-12-2002, 18:52
RoSaLiNi
RoSaLiNi is offline
Citaat:
vrolijkevlinder schreef:
1) Dacht dat je een vrouw was
n00b!
Citaat:
2) gefeliciteerd.
Dank je, hiermee laat me je zien dat je niks nuttigs hierop te zeggen hebt.
Citaat:
3) Waarom zeg je dan dat sommige mensen geen idee hebben van hoe erg ze voor lul lopen.
Haha, dat is geen 'in de zeik zetten' of 'in de zeik nemen'. Ik pest ze niet, ik haal ze niet neer, ik laat met die zin zien dat ik niet van de kleedstijl houdt waarmee zij zich (durven te) vertonen.
Citaat:
4) Heb ook niet gezegd dat je dat deed.
Klopt, maar het stond zo interessant .
Citaat:

5) Daar heb ik het ook niet over

Volgens mij wel, je kijkt mij er namelijk op aan dat ik die mensen in de zeik zet, maar dat doe ik niet. Wat dan?
Citaat:
6) Doe ik toch ook.
Sorry voor je .

Citaat:

Rosermüller
Vlindertje.
Met citaat reageren
Oud 20-12-2002, 19:17
Masked Mage
Masked Mage is offline
Citaat:
nare man schreef:
ook niet 100% true.
Als ik mijn ideeen face to face met iemand bespreek terwijl ik aan kom lopen in een nieuwetijds Colbert met een stropdas heet die gast ook niet echt het idee dat ik mijn ideeen serieus neem.
Aan de andere kant is het dus ook zo als jij aan kwam lopen in Goth kleren. dan kijken ze er ook raar van op.

hangt gewoon van uitstraling af.
Oud 21-12-2002, 11:49
Blubje
Blubje is offline
Citaat:
nare man schreef:
Die zijn ook triest.

ok als je t zo zegt ben ik t idd met je eens *stiekem was ik dat al hoor *
Oud 21-12-2002, 12:34
Yamyam
Yamyam is offline
Dat ondergoed waar Christina Aguilera laatst mee in een awardshow liep. Was zo goed als naakt.
Met citaat reageren
Oud 21-12-2002, 14:04
Iotje
Iotje is offline
Citaat:
ADHD schreef:
Ja hoor.... ......heb je wel eens een foto van me gezien? Ik kakker, absoluut, je hebt he-le-maal gelijk!

nee ik heb i.d.d. geen foto gezien. sorry maar je praat en zegt ongeveer hetzelfde als al die kakkers op mijn vorige sgool en toen ik bij je profiel keek hmmmmm....nogmaals mijn excuses
Oud 21-12-2002, 15:12
DarkRaven
DarkRaven is offline
gotchic/alto kleren, het is niet alleen lelijk ik zou er ook nooit van me leven in lopen
Met citaat reageren
Oud 21-12-2002, 17:37
Blubje
Blubje is offline
Citaat:
DarkRaven schreef:
gotchic/alto kleren, het is niet alleen lelijk ik zou er ook nooit van me leven in lopen
[vooroordeel] maar dan heb je een gekke naam , sorry nutteloze reply [/vooroordeel]
Oud 22-12-2002, 03:59
Pan Am
Pan Am is offline
Citaat:
Yamyam schreef:
Dat ondergoed waar Christina Aguilera laatst mee in een awardshow liep. Was zo goed als naakt.
OMG jaaa! Ik vind Christina wel geweldig hoor! Vooral dat rokje dat ze in de clip draagt! Nice belt, Christina! Het is té, absoluut, maar dat weet ze zelf ook donders goed!
Met citaat reageren
Oud 22-12-2002, 16:31
nar_cyste
nar_cyste is offline
roze spendex wielerren broekjes zijn wel
Met citaat reageren
Oud 23-12-2002, 13:26
vrolijkevlinder
Citaat:
ADHD schreef:
Waarom zeg je dan dat Gothics en Alto's zo verschrikkelijk voor lul lopen. Niet dat ik me aangesproken voel ofzo, maar ik zie het gewoon niet zo. Gothickleren vind ik absoluut mooi, en als die mensen dat soort kleding aan willen trekken dan kan ik alleen maar zeggen dat ze er leuk uit zien.

Natuurlijk heb je overdreven aarsen die lenzen, hoge hoeden, kisten met spikes e.d. dragen. Gaat me net eff iets te ver. Dus vind ik niet mooi. Maar ik zeg niet dat ze voor lul lopen.

Ik kan me juist wel ergeren aan mensen die echt niks aparts of afwijkends aan willen doen omdat ze dan te veel opvallen. Dan heb ik toch liever een Ultra-extreme alto met een bloemetjes bril, een hanekam met alle kleuren van de regenboog en dan zo'n 40cm hoog, een spijkerjasje met 101 buttons erop en paars geverfde kisten.

Dat soort kleren, tja, als je het draagt wordt je vast wel door veel mensen uitgelachen. Maar je wordt ook door een groot deel toegelachen. Mensen lachen, en dat is toch best een nobel strefen. Mensen aan het lachen maken zonder ook maar een woord te zeggen en gewoon langs te lopen.
Oud 23-12-2002, 14:23
Miss Fat Booty
Miss Fat Booty is offline
ik vind gothic/alto kleding niet mooi...ik snap niet wat je daar mooi aan kan vinden...ik vind superveel kraagjes ook verschrikkelijk...en bij jongens vind ik strakke broeken/truitjes lelijk....bij meisjes heb ik ook een hekel aan TE strakke broeken en die wannabe murder inc achtige kleding...
Met citaat reageren
Oud 23-12-2002, 15:08
RoSaLiNi
RoSaLiNi is offline
(S)
Citaat:
Miss Fat Booty schreef:
wannabe murder inc achtige kleding...
Wat versta je daaronder?

Kleding die Ja Rule en Ashanti dragen?
(Prada, D&G, Gucci).
Met citaat reageren
Oud 23-12-2002, 15:13
Verwijderd
Citaat:
Miss Fat Booty schreef:
bij meisjes heb ik ook een hekel aan TE strakke broeken en die wannabe murder inc achtige kleding...
Met S vraag ik me af: wat is dat voor kleding?

Vind het eigenlijk wel uitgesproken kansloos dat al die gasten gewoon in hun baseballjerseys en überwijde broeken een nachtclub schijnen in te komen...lekker stijlvol

Ohja trouwens, al die 'gangsta'-kleding is gewoon ontzettend kansloos. Het is niet stoer om geen baan te hebben en de hele dag kou te lijden in de achterstandswijk.
Met citaat reageren
Oud 23-12-2002, 15:15
Miss Fat Booty
van die kuiven, TE grote oorringen, vage kruiskettingen.....
Met citaat reageren
Oud 23-12-2002, 15:17
Verwijderd
Citaat:
Miss Fat Booty schreef:
vage kruiskettingen.....
Kettingen met een groot gouden dollarteken eraan
Met citaat reageren
Oud 23-12-2002, 15:26
Miss Fat Booty
ja dat is idd ook heel erg....

ik vind hiphop kleding vet hoor, maar t moet niet overdreven zijn, en vooral niet als je niet eens ECHTE hiphop kent...
Met citaat reageren
Oud 23-12-2002, 15:31
RoSaLiNi
RoSaLiNi is offline
(S)
Citaat:
nare man schreef:
Kettingen met een groot gouden dollarteken eraan
Tss, Nare...
Goud is passé in de Hip Hop-scene.
Het is nu platina met diamanten .
Met citaat reageren
Oud 23-12-2002, 15:43
Rebirth Of Cool
Rebirth Of Cool is offline
Citaat:
Donn-E schreef:
Alle kleding die slechte rappers dragen, zoals Brainpower met Sir Benni Miles
ey swa, ik dacht dat jij voorgoed van dit forum was opgerot, kom je toch weer terug
dikke loser, jij bent echt zooo'n sjapo
Oud 23-12-2002, 15:45
Verwijderd
Citaat:
RoSaLiNi schreef:
(S)

Tss, Nare...
Goud is passé in de Hip Hop-scene.
Het is nu platina met diamanten .
Ohja
Met citaat reageren
Oud 23-12-2002, 15:51
nps
nps is offline
Citaat:
RoSaLiNi schreef:
(S)

Ja, daarom zie je altijd kudde's alto's lopen in de stad .[/b]
Of kuddes kakkers. Of scholen Anita's. Of groepen allochtonen.

Iedereen gaat nou eenmaal om met de mensen waarmee hij/zij veel gezamenlijke interesses mee heeft, om het maar even zo te zeggen. Dus waar dit weer op slaat?
Oud 23-12-2002, 15:52
Phileine
Phileine is offline
Citaat:
nare man schreef:
Met S vraag ik me af: wat is dat voor kleding?

Vind het eigenlijk wel uitgesproken kansloos dat al die gasten gewoon in hun baseballjerseys en überwijde broeken een nachtclub schijnen in te komen...lekker stijlvol

Ohja trouwens, al die 'gangsta'-kleding is gewoon ontzettend kansloos. Het is niet stoer om geen baan te hebben en de hele dag kou te lijden in de achterstandswijk.
*lacht om het woordje stijlvol*

Wie gaat naar een nachtclub om er stijlvol uit te zien? :$
Oud 23-12-2002, 16:07
RoSaLiNi
RoSaLiNi is offline
Citaat:
Scatterheart schreef:
*lacht om het woordje stijlvol*

Wie gaat naar een nachtclub om er stijlvol uit te zien? :$
Zo formuleer je het verkeerd. Je gaat er normaal gezien wat mooier en dus stijlvoller naartoe dan je doordeweeks rondloopt. Je gaat er niet naartoe om er stijlvol uit te zien, tenzij dat het een exclusieve club is .
Met citaat reageren
Oud 23-12-2002, 16:07
RoSaLiNi
RoSaLiNi is offline
(S)
Citaat:
*MiNDLeZz* schreef:
Of kuddes kakkers. Of scholen Anita's. Of groepen allochtonen.

Iedereen gaat nou eenmaal om met de mensen waarmee hij/zij veel gezamenlijke interesses mee heeft, om het maar even zo te zeggen. Dus waar dit weer op slaat?
Zie je sig.
Met citaat reageren
Oud 23-12-2002, 16:17
nps
nps is offline
Citaat:
RoSaLiNi schreef:
(S)

Zie je sig.
Hoe onderbouwd.
Oud 23-12-2002, 16:22
nps
nps is offline
Citaat:
nare man schreef:

Welke banen zijn in jouw ogen "normaal" dan? Ik ben het er absoluut mee eens dat zij niet bij het imago van een bedrijf kunnen passen, of geen representatieve baan kunnen krijgen. Maar dit is slechts een klein gedeelte van de arbeidsmarkt.

De meeste alternatievelingen, voorzover ik weet, zijn hartstikke creatieve mensen, die het prima doen als grafisch vormgever, of in de communicatie of marketingplanning. En dit zijn slechts een paar voorbeelden.
Oud 23-12-2002, 16:30
RoSaLiNi
RoSaLiNi is offline
(S)
Citaat:
*MiNDLeZz* schreef:
Hoe onderbouwd.
Ya.

Je ziet letterlijk hier in Den Bosch 'kuddes' alto's lopen. Je ziet ze haast nooit alleen, terwijl je die Anita's, Sjonnies, Wiggers of zelfs kakkers hier in Den Bosch (vaak in groepen en) wél soms alleen ziet lopen.
Met citaat reageren
Oud 23-12-2002, 16:34
nps
nps is offline
Citaat:
RoSaLiNi schreef:
(S)

Ya.

Je ziet letterlijk hier in Den Bosch 'kuddes' alto's lopen. Je ziet ze haast nooit alleen, terwijl je die Anita's, Sjonnies, Wiggers of zelfs kakkers hier in Den Bosch (vaak in groepen en) wél soms alleen ziet lopen.
Wie neemt Den Bosch dan ook als uitgangspunt?

In Rotterdam zie je het allemaal door elkaar, en van alles even grote kuddes. Het is gewoon heel verschillend, de ene keer loopt er een losgeslagen troep brallende studenten, de andere keer een groep hard schreeuwende "niggers" en de andere keer weer een kudde Anita's en Sjonnies (en natuurlijk 9 scooters.).
Oud 23-12-2002, 17:01
RoSaLiNi
RoSaLiNi is offline
Citaat:
*MiNDLeZz* schreef:
Wie neemt Den Bosch dan ook als uitgangspunt?

In Rotterdam zie je het allemaal door elkaar, en van alles even grote kuddes. Het is gewoon heel verschillend, de ene keer loopt er een losgeslagen troep brallende studenten, de andere keer een groep hard schreeuwende "niggers" en de andere keer weer een kudde Anita's en Sjonnies (en natuurlijk 9 scooters.).
Ooh ja, die buurten heb je wel hier hoor, waar alle groepen gescheiden wonen .
Met citaat reageren
Oud 23-12-2002, 17:29
Rebirth Of Cool
Rebirth Of Cool is offline
Citaat:
STP schreef:
Ach, das tenminste nog vrolijk, beetje als die 13-jarige so-called-gothics...
Oud 23-12-2002, 17:29
Rrr.
Rrr. is offline
Citaat:
RoSaLiNi schreef:
(S)

Ya.

Hm, ben ik het niet met je eens.. je hebt hier van alle soorten wel kuddes lopen en ik zie ook zeker net zoveel 'alto's' alleen lopen..

oh ja weet je nog van die keer dat jij als pimp, jaouad als allochtoon en ik als alto door de stad liepen was wel leuk gezicht
Reageren

Regels voor berichten