Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-12-2011, 09:10
Verwijderd
@Rob, jullie komen maar met zoveel mogelijk! Heel heel heel erg veel, dan blijft mijn schoonzusje misschien weg

ot: Ik heb he tniet handig aangepakt en moet dat nu zelf oplossen. En dat gaat wel goed komen, maar duurt wel een tijdje. En vriendje verbaast me elke keer weer, is het niet met dat hij onthouden heeft dat ik heel erg graag 'Vrijdag Couscousdag' wil hebben, dan wel met zijn ruimdenkendhuid. Onvoorstelbaar en soms... Wugh. Soms moet ik ook gewoon maar genieten.

Edit: Oh, supersupersuperfijn! Ik had met mijn oud-stagebegeleidster afgesproken en het was zo fijn om haar weer te zien en ze is zo ontzettend lief en ik wil worden zoals zij. Ik vind haar heel bijzonder en ik kreeg er hele lieve kriebels van toen ik hoorde dat cliënten mijn kaartje bewaard hebben en dat soms nog steeds laten zien aan medewerkers. Wauw <3

Laatst gewijzigd op 31-12-2011 om 10:01.
Advertentie
Oud 31-12-2011, 17:30
Catch
Catch is offline
Ik vind het een beetje spannend vanavond met allemaal mensen die ik niet ken maar wel Heel Erg Cool zijn en wáárom belt de kunstenaar mij ineens weer allemaal ráár.
Oud 01-01-2012, 16:03
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Heerlijk nieuwjaar gevierd samen, de hele middag geslapen. We hebben zo veel lol samen en het is zo gezellig en hij is zo lekker knuffelig enzo. Ik zit met zo'n grijns op mijn hoofd die ik niet wegkrijg en ik ben er erg blij mee.
Oud 02-01-2012, 11:13
Verwijderd
Pfffff.
Oud 02-01-2012, 11:29
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Pfffff.
Pffffffff.
Oud 02-01-2012, 11:30
Verwijderd
Pfffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff!
Oud 02-01-2012, 13:11
ST*R
ST*R is offline
Gelukkig nieuwjaar iedereen!

Een heel leuk weekend samen gehad! Vooral gisteravond was perfect, met pizza en films in bed. Veel liefde en veel seks. We vinden elkaar zooo sexy
Ik ben echt niet normaal verliefd en hou zo ontzettend veel van hem.
Oud 02-01-2012, 13:21
Verwijderd
Hmmmmmmmm.
Oud 02-01-2012, 19:16
Neko*
Neko* is offline
Hij stelt me keer op keer gerust dat het wel goed komt en dat hij er toch is en echt niet weggaat, maar ik ben doodsbang dat ik het allemaal kapot maak.
Oud 02-01-2012, 19:27
Noctiluca
Noctiluca is offline
Nadat ik hem vertelde dat ik niet dacht dat 'vriendschap' voorlopig zou gaan werken, heeft hij me verteld dat hij denkt dat hij verliefd op me is. Ik word hier echt heel erg gek van.
Oud 03-01-2012, 11:07
Lorelei
Lorelei is offline
Ik heb vrijdag een date!

met m'n vriendje natuurlijk
Oud 03-01-2012, 11:18
Verwijderd
^Ik dacht echt: "Huh?"

ot: Het was zo fijn gisteren even te vertellen wat ik op mijn hart had. Ik vind het maar moeilijk soms en dan ben ik het vechten en de ruzies en het moeten vragen zó ontzettend moe.
Oud 03-01-2012, 11:22
Lorelei
Lorelei is offline
Maar ik heb m wel op date gevraagd Ook na anderhalf jaar moet je dat doen

We gaan gamba's eten en daarna naar de bios (ik raad overige bioscoopbezoekers dus ook af om naast ons te gaan zitten want wij ruiken naar knoflook )
Oud 03-01-2012, 12:03
Balance
Balance is offline
Heel veel dagen elkaar zien is fijn. Maar hem even een dagje niet zien en je eigen dingetjes doen is toch ook wel weer fijn
Oud 03-01-2012, 13:20
Verwijderd
Lekker met z'n tweeën Cesar Millan spelen op drie oppashonden. Het is al net een echte roedel hihi
Oud 03-01-2012, 17:46
Catch
Catch is offline
Ik weet niet meer zo goed hoe ik dit aan moet pakken want ik ben zo bang dat ik hem kwets maar ik ben ook bang dat ik door te wachten 'en het nog een kans te geven' het alleen maar moeilijker maak.
Oud 03-01-2012, 18:17
Noctiluca
Noctiluca is offline
Hmm, nog geen twee dagen na zijn 'ik ben best wel verliefd op je' en ik voel hem alweer zijn afstand nemen. Ik weet écht niet wat ik moet doen, of wat ik eigenlijk nou zelf wil. Ik ben gek op hem en ik zou stapelverliefd op hem kunnen worden als ik mezelf dat toeliet. Maar doordat ik een beetje weet hoe hij is ben ik vooral heel erg bang dat als ik er echt voor zou gaan hij me verschrikkelijk kwetsen zal. En ik wil hem niet kwijt. Maar op het moment lijkt het alsof dat het enige is wat zal gebeuren.
Oud 03-01-2012, 18:21
Vowel
Vowel is offline
Noctiluca, ik heb stiekem het idee dat je veel te moeilijk doet. Het is wel duidelijk dat jullie helemaal gek zijn op elkaar en dit gezeur helpt jullie ook niet echt verder. Take a chance, zou ik zeggen.
Oud 03-01-2012, 18:29
Noctiluca
Noctiluca is offline
Ik weet wel dat we gek op elkaar zijn, maar we hebben allebei een ongelofelijke bindingsangst En altijd als het te echt (ik weet niet zo goed hoe ik het moet omschrijven, maar als ik te dichtbij kom ofzo) wordt dan wordt het hem te heet onder de voeten en sluit hij zich van me af.. Ik ben sinds zaterdagavond tot gisterochtend bij hem geweest en het was superfijn en alles, en hij wilde me deze week nog zien en of ik niet vrij kon nemen van mijn werk, etc. Maar als ik dan wegga en hij heeft tijd om na te denken dan krijgt hij het benauwd, met als gevolg dat er 's avonds niets meer te merken is van wat er daarvoor was, en hij alleen maar kortaf doet en me laat weten dat onze afspraak niet doorgaat. Ik durf het gewoon echt niet, omdat ik niet denk dat hij het 'aankan' als het serieus tussen ons zou worden.
En daar komt nog bij dat ik helemaal geen 'relatie' wil, omdat alle relaties hier altijd uitgaan omdat iedereen maar vreemdgaat enzo, studentenrelaties werken toch niet.. Ik wil gewoon hém, het fijn hebben met hem en verder hoeft daar wat mij betreft geen naam aan gegeven worden
Oud 04-01-2012, 13:36
Verwijderd
Als je last hebt van bindingsangst kan je het beter afkappen, want dat is gewoon een andere benaming voor; ik vind je niet leuk genoeg om mijn vrijgezelle leventje voor aan te passen.

Mijn ervaring is, als iemand met een behoorlijke dosis bindingsangst, dat je het redelijk makkelijk opzij kan schuiven wanneer je echt gek bent op iemand.
Oud 04-01-2012, 20:53
Dott
Dott is offline
Ja, gaat eigenlijk best goed ups en downs maar we doen ons best
Oud 04-01-2012, 22:34
Verwijderd
@Dott: Fijn dat het beter gaat, hoera!

ot: Het is wel crisisweek hier. We komen er wel samen uit, dat hoop ik echt, maar makkelijk is anders. Maar ach. Ik wil nog steeds bij hem in bed kruipen, dus t zal wel goed zijn.
Oud 05-01-2012, 04:11
miekmuis
miekmuis is offline
Ik heb hier met oud en nieuw een jongen ontmoet en weet nog niet goed wat ik er van vind. Hij lijkt wel een hele leuke jongen, alleen wel eentje met issues. Maar goed, in ieder geval leuk om hier sociale contacten op te doen buiten het gezin waar ik voor werk.
Oud 05-01-2012, 21:40
Verwijderd
FIjne avond en het is heel erg fijn om te merken dat dat ook nog gewoon kan. Hoera!
Oud 06-01-2012, 11:57
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Hmmm het is fijn.
Oud 06-01-2012, 14:20
miekmuis
miekmuis is offline
Oeh en vanavond had ik een leuke date met hem en zondag gaan we misschien naar Sydney Festival
Oud 06-01-2012, 15:54
Neko*
Neko* is offline
Mijn broertje gaat over twee weken naar Londen. In eerste instantie 10 dagen vakantie om te kijken hoe het bevalt, maar de planning is om er 6 maand te blijven. Werk heeft hij in principe al, hij hoeft alleen nog maar ja te zeggen. Weet niet zo goed hoe ik me er zelf bij voel, maar voor hem is het misschien wel erg goed.
Oud 06-01-2012, 17:37
Catch
Catch is offline
Ik ga morgen erheen en dan slecht nieuws brengen en ik heb er nu al buikpijn van, gatver.
Oud 06-01-2012, 19:28
Noctiluca
Noctiluca is offline
Citaat:
Als je last hebt van bindingsangst kan je het beter afkappen, want dat is gewoon een andere benaming voor; ik vind je niet leuk genoeg om mijn vrijgezelle leventje voor aan te passen.

Mijn ervaring is, als iemand met een behoorlijke dosis bindingsangst, dat je het redelijk makkelijk opzij kan schuiven wanneer je echt gek bent op iemand.
Hmm, ben ik niet met je eens. Ik weet dat hij het waard is maar het lijkt gewoon telkens niet verder te komen omdat we allebei bang zijn dat we gekwetst gaan worden. Ik denk wel dat het goed zal komen though, of ik hoop het alleen Zoals gezegd, het hoeft van mij niet eens een naam te hebben, als we het maar fijn hebben
Oud 06-01-2012, 19:54
Lente
Lente is offline
verlatingsangst dus
Oud 07-01-2012, 16:54
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Nou, dat zal me leren om te stalken rond te snuffelen op internet.

Auw.
Oud 07-01-2012, 19:19
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Misschien moet ik maar naar een ander land ofzo .
Oud 07-01-2012, 22:41
art4live
art4live is offline
Geweldig meisje leren kennen en ben in love niet gedacht dat ik het zo snel weer kon zijn maar tis een heerlijk gevoel leef echt in een droom wereld ze is echt super knap en zo leuk en zo precies zoals mij woont op der zelf wat ook erg handig is
Oud 07-01-2012, 23:22
Verwijderd
Citaat:
Hmm, ben ik niet met je eens. Ik weet dat hij het waard is maar het lijkt gewoon telkens niet verder te komen omdat we allebei bang zijn dat we gekwetst gaan worden. Ik denk wel dat het goed zal komen though, of ik hoop het alleen Zoals gezegd, het hoeft van mij niet eens een naam te hebben, als we het maar fijn hebben
Citaat:
verlatingsangst dus
Ja dit inderdaad, precies. Zonde! De onvoorwaardelijke liefde is zo fijn! Volgens mij word je gelukkiger van je helemaal geven en dan vast wel weer een keer op je bek gaan, want dat is denk ik onoverkomelijk, dan continu maar dit gehannes en het continue net-niet. Doe het gewoon
Oud 08-01-2012, 14:02
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
Ja dit inderdaad, precies. Zonde! De onvoorwaardelijke liefde is zo fijn! Volgens mij word je gelukkiger van je helemaal geven en dan vast wel weer een keer op je bek gaan, want dat is denk ik onoverkomelijk, dan continu maar dit gehannes en het continue net-niet. Doe het gewoon
Wijze woorden jongedame
Oud 08-01-2012, 17:35
Verwijderd
Citaat:

ot: Gisteravond een bijzonder fijne avond gehad. Nooit gedacht dat ik me in een groep onbekenden zo makkelijk zou kunnen bewegen. Elke keer als ik ga trainen, verleg ik mijn eigen grenzen. Daar zit een ontzettende uitdaging in en ik word er buitengewoon blij van. Mijn instructeur is een schatje, de energie gisteravond was ongekend en ik ben er nog van onder de indruk.
Verder praten vriendje en ik veel over hoe het nu gaat en dat is fijn, dat is te lang niet gedaan. Samen komen we er wel <3
Oud 09-01-2012, 10:37
Smackrobiotic
Smackrobiotic is offline
Ik heb de behoefte om bij één van mijn vrienden langs te fietsen voor een bakje koffie :huisvrouw: maar ik heb de pech dat al mijn vrienden zich door het hele land hebben verspreid
Oud 09-01-2012, 12:55
Volk
Volk is offline
Ik voel me heel goed op relationeel gebied. Laatst speelde mijn ex taxi voor mij, kwam mij ophalen om te gaan stappen en heeft me daarna terug gebracht. Voor ik uitstapte hebben we nog even samen een jointje gerookt en toen heb ik tegen hem gezegd dat ik nog heel veel van hem houd, knuffel gegeven en naar huis gegaan. Kreeg ik laatst een sms van hem, dat het heel veel betekende voor hem dat ik nog van hem hield. Omdat hij hij weet dat ik dat soort dingen niet zeg als ik het niet echt meen. En hij houdt ook nog zielsveel van mij. Sinds ik weer een relatie heb spreken we dit soort dingen een stuk minder vaak uit naar elkaar. We weten het wel van elkaar maar het is fijn als het af en toe ook wordt uitgesproken. We hebben heel fijne intieme gesprekken met elkaar gehad. Over hoe we nu in het leven staan en waar we heen willen. Ik heb altijd wel goeie gesprekken met hem, maar de laatste tijd is het allemaal wat dieper.

En zoals altijd; hoe beter het contact met hem, hoe beter ik in m'n vel zit. Hij blijft toch echt een ware voor mij, een stukje dat nooit meer weg gaat.
Oud 09-01-2012, 21:02
Verwijderd
Het gaat echt ontzettend goed. Om ons heen gaat er van alles mis, maar het lijkt ervoor te zorgen dat het tussen ons juist nog beter gaat... Fakkin' nice!
Oud 09-01-2012, 23:17
Catch
Catch is offline
Citaat:
Ik heb dat het afgelopen jaar gedaan en daar niets vasts aan over gehouden maar het is elke keer weer fantastisch om ervoor te gaan met iemand, op wat voor manier dan ook. Ik kan me ook vol energie op een scharrel storten of volop daten en ervan genieten zonder dat iets moet of moet lukken. Dan maakt het eigenlijk niet eens veel uit wat eruit komt. Het kost veel energie maar het is o zo tof.
Oud 09-01-2012, 23:52
art4live
art4live is offline
Citaat:
Het gaat echt ontzettend goed. Om ons heen gaat er van alles mis, maar het lijkt ervoor te zorgen dat het tussen ons juist nog beter gaat... Fakkin' nice!
haha nice indeed
Oud 10-01-2012, 08:17
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Ik voel me heel goed op relationeel gebied. Laatst speelde mijn ex taxi voor mij, kwam mij ophalen om te gaan stappen en heeft me daarna terug gebracht. Voor ik uitstapte hebben we nog even samen een jointje gerookt en toen heb ik tegen hem gezegd dat ik nog heel veel van hem houd, knuffel gegeven en naar huis gegaan. Kreeg ik laatst een sms van hem, dat het heel veel betekende voor hem dat ik nog van hem hield. Omdat hij hij weet dat ik dat soort dingen niet zeg als ik het niet echt meen. En hij houdt ook nog zielsveel van mij. Sinds ik weer een relatie heb spreken we dit soort dingen een stuk minder vaak uit naar elkaar. We weten het wel van elkaar maar het is fijn als het af en toe ook wordt uitgesproken. We hebben heel fijne intieme gesprekken met elkaar gehad. Over hoe we nu in het leven staan en waar we heen willen. Ik heb altijd wel goeie gesprekken met hem, maar de laatste tijd is het allemaal wat dieper.

En zoals altijd; hoe beter het contact met hem, hoe beter ik in m'n vel zit. Hij blijft toch echt een ware voor mij, een stukje dat nooit meer weg gaat.
Ik weet niet of ik nu iets heel ingewikkelds vraag, maar waarom ben je niet samen met je ex als hij de ware voor je is en jullie van elkaar houden?

OT: pf, twee fantastische weken gehad met mijn vriend, eerst bij zijn familie en toen bij mijn moeder en het wordt gewoon nog steeds alleen maar de hele tijd leuker. We begrijpen elkaar geweldig en we kunnen zo goed lachen samen. Maar mijn bed is nu vreselijk leeg. Ik val een paar keer per nacht bijna uit bed omdat ik blijf rollen tot ik tegen hem aanlig. Maar hij is natuurlijk helemaal niet hier. En zoals het er nu uitziet zie ik hem met valentijn pas weer.
Oud 10-01-2012, 08:52
Verwijderd
Lala ik mis hem nu al weer lalala
Oud 10-01-2012, 09:25
Volk
Volk is offline
Citaat:
Ik weet niet of ik nu iets heel ingewikkelds vraag, maar waarom ben je niet samen met je ex als hij de ware voor je is en jullie van elkaar houden?

OT: pf, twee fantastische weken gehad met mijn vriend, eerst bij zijn familie en toen bij mijn moeder en het wordt gewoon nog steeds alleen maar de hele tijd leuker. We begrijpen elkaar geweldig en we kunnen zo goed lachen samen. Maar mijn bed is nu vreselijk leeg. Ik val een paar keer per nacht bijna uit bed omdat ik blijf rollen tot ik tegen hem aanlig. Maar hij is natuurlijk helemaal niet hier. En zoals het er nu uitziet zie ik hem met valentijn pas weer.
Hij is een ware, niet de ware.
Oud 10-01-2012, 11:30
Verwijderd
Heel goed! Het gaat zelfs over samenwonen, al moet ik nog even bedenken of ik dat niet wat snel vind
Oud 10-01-2012, 12:16
Kitten
Kitten is offline
Ik ben al weer ruim 2,5 jaar samen met mijn huidige vriendinnetje
Oud 10-01-2012, 12:18
Volk
Volk is offline
Citaat:
Ik ben al weer ruim 2,5 jaar samen met mijn huidige vriendinnetje
Oud 10-01-2012, 15:24
Lente
Lente is offline
Citaat:
en zelfs fb official , leuk gek
Oud 11-01-2012, 10:16
art4live
art4live is offline
2 dates hbn in het weekend een in nijmegen en een in roermond waar ik heen ga als ik zondag in nijmegen wakker word
Oud 11-01-2012, 10:20
Catch
Catch is offline
Het is fijn om er te kunnen zijn voor je vriendinnetjes, en het is ook heel tof dat ik a.s. zondag mijn liefste vriendinnetje weer zie jeuj <3
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten