Advertentie | |
|
![]() |
|
Geweldig meisje leren kennen en ben in love
![]() ![]() ![]() ![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ot: Gisteravond een bijzonder fijne avond gehad. Nooit gedacht dat ik me in een groep onbekenden zo makkelijk zou kunnen bewegen. Elke keer als ik ga trainen, verleg ik mijn eigen grenzen. Daar zit een ontzettende uitdaging in en ik word er buitengewoon blij van. Mijn instructeur is een schatje, de energie gisteravond was ongekend en ik ben er nog van onder de indruk. Verder praten vriendje en ik veel over hoe het nu gaat en dat is fijn, dat is te lang niet gedaan. Samen komen we er wel <3 |
![]() |
|
Ik voel me heel goed op relationeel gebied. Laatst speelde mijn ex taxi voor mij, kwam mij ophalen om te gaan stappen en heeft me daarna terug gebracht. Voor ik uitstapte hebben we nog even samen een jointje gerookt en toen heb ik tegen hem gezegd dat ik nog heel veel van hem houd, knuffel gegeven en naar huis gegaan. Kreeg ik laatst een sms van hem, dat het heel veel betekende voor hem dat ik nog van hem hield. Omdat hij hij weet dat ik dat soort dingen niet zeg als ik het niet echt meen. En hij houdt ook nog zielsveel van mij. Sinds ik weer een relatie heb spreken we dit soort dingen een stuk minder vaak uit naar elkaar. We weten het wel van elkaar maar het is fijn als het af en toe ook wordt uitgesproken. We hebben heel fijne intieme gesprekken met elkaar gehad. Over hoe we nu in het leven staan en waar we heen willen. Ik heb altijd wel goeie gesprekken met hem, maar de laatste tijd is het allemaal wat dieper.
En zoals altijd; hoe beter het contact met hem, hoe beter ik in m'n vel zit. Hij blijft toch echt een ware voor mij, een stukje dat nooit meer weg gaat. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
OT: pf, twee fantastische weken gehad met mijn vriend, eerst bij zijn familie en toen bij mijn moeder en het wordt gewoon nog steeds alleen maar de hele tijd leuker. We begrijpen elkaar geweldig en we kunnen zo goed lachen samen. Maar mijn bed is nu vreselijk leeg. Ik val een paar keer per nacht bijna uit bed omdat ik blijf rollen tot ik tegen hem aanlig. Maar hij is natuurlijk helemaal niet hier. En zoals het er nu uitziet zie ik hem met valentijn pas weer. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|