| Advertentie | |
|
|
|
|
|
|||
|
Citaat:
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
. En degoes hebben zo ongeveer de scherpste nagels van alle knaagdieren bij elkaar, en kunnen ook behoorlijk hard bijten. Het zijn absoluut geen knuffels.
|
|
|
|
De dumborat is ook schattig. En knuffelig. Maar eigenlijk zijn ze ook een beetje zielig want de dumbo-variant op de rat is niets meer dan een normale tamme rat met een oorafwijking
.
|
|
|
|
AAAAAAAHH QUICK, ik zoek de naam van het ene liedje dat laatst ook gezongen werdt in een true jackson aflevering iets van naanan naa i love you i love you i love you ilove youhooe, het was een bekende vrouwelijke zangeres, en ze deed in gastoptreden in true jackson afelvering, weet iemand het naam van het liedje PLEAASE
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
|
|
ah iets van, she's naananaanaaa nonone's left her ofzow, en daarna i love you x4
het kwam uit die aflevering dat die little shackspehere weg ging van school , en als afsheid die zangeres in huurde, Dat lied wordt telkens afgespeeld in de reclame van nickelodeon, en teennick, en dan hoor je de tv gast zeggen, Yep iedereen houd van True jackson, nieuwe aflevering, elke schooldag, vanaf blablabla |
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
|
|
|
|
|
Je gebruikt maar geen smileys als je niet om kunt gaan met punten en alles!
Iig, ik had minder moeten soggen vandaag Ik ben MOEEE en ik moet nog een hele stelling voorbereiden voor een debat. Kutgedoe.
|
|
||
|
Citaat:
. Kan mij het schelen of iemand dat mooi vindt of niet .
|
|
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
||
|
|
|
|
Ik ga slapen! En morgen weer naar school. Ik wilde een blijk van emotie geven (geven, ja, dat zeg je zo, toch?) in de vorige zin, maar ik kon niet kiezen. Dus. DAN MAAR NIET.
Welterusten iedereen.
|
|
|
|
Luud, ik heb er vreemd genoeg nu 167. Geen idee waar al die mensen vandaan komen, maar vind het wel leuk.
Ik kwam net thuis en er lag een pakketje op de mat. Ik had niks besteld, dus dacht dat het voor m'n huisgenote was, maar nee, mijn naam stond erop. Het bleek een pakketje te zijn van een Australisch tumblr meisje (die me eerder ook al een brief had gestuurd). Er zat een arty knuffel uiltje in met een lieve tekst op het kaartje en een handgeschreven brief erbij die zo lief en mooi was dat ik perongeluk een traantje weg moest pinken. Ze had er ook een hele mooie boekenlegger bij gedaan "zodat je mss weer meer gaat lezen, zoals je graag zou willen". Ik had het echt totaal niet verwacht. Hoe lief dat iemand steeds moeite doet voor mij. Dat heb ik helemaal niet verdiend. En dat allemaal omdat we toevallig dezelfde dingen leuk vonden en meeleefden met de problematiek van een 'weirdo' aan de andere kant van de wereld. <3
| Advertentie |
|
|
![]() |
|
|