Advertentie | |
|
![]() |
|
Hmm het was handiger geweest als je je vraag in begrijpbaar Nederlands had geschreven..
Maargoed, ik denk dus ook dat ze je gewoon aan het lijntje houd. Als ik jou was zou ik eens opschrijven wat de positieve dingen aan jullie relatie zijn, en wat de negatieve dingen. Leg deze naast elkaar en je weet of je verder moet gaan met haar! ![]() Een relatie hebben gaat om liefhebben en wederzijds respect! Dat zie ik niet echt terug in je verhaal.. |
![]() |
|
![]() |
als je nog steeds echt van haar houdt zoek haar dan een keer op. Ik heb ook een lange afstands relatie en ik mag ook niet zelf met te trein en toch kunnen we elkaar vaak zien en spreken we elkaar elke dag uren over de computer en bellen we vaak. vraag of ze zin heeft om te skype bijvoorbeeld of spreek met haar af en zeg dat als ze dan weer niet komt dat het uit is. succes
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Waarom zien jullie het als negatief?
Het kan zijn, met nadruk op kan, dat ze gewoon heel erg zenuwachtig is, en dat ze niet durft af te spreken. Uit internet relatie's kan iets heel moois komen hoor. Ik heb er geen ervaring mee, maar ik heb genoeg verhalen gehoord, en dat loopt nog steeds lekker. En misschien hebben jullie gelijk over dat 'aandachtshoer' bij dit meisje, want ik weet niet wat de echte bedoeling is van haar, en jullie ook niet. Maar niet álle meisjes die wat meer aandacht vergen van een jongen, zijn daarom direct 'aandachtshoeren'. En daarom vind ik dit vooroordeel onterecht geplaatst. Hoogstwaarschijnlijk was die jongen waar mee ze zogenaamd aan het flirten was, gewoon en een of andere beste vriend van haar. En natuurlijk ligt het er ook aan wat je onder flirten verstaat, en let er op; Met internet weet je nooit hoe iemand's werkelijke reactie is. Dus ook niet als je je liefde aan iemand uit; Is het voor de grap, of niet? Maar dat van 'aandachtshoeren' slaat in mijn visie nergens op, want dan kun je net zo goed ieder mens een aandachtshoer noemen. Everyone needs it, right? Ik kijk er graag naar uit om een (goede) weerlegging te krijgen op dit argument. Wat mij betreft is 'aandachtshoer' gewoon een pessimistische term voor het wat meer spontane meisje, en deze pessimistische term heeft zelfs een wat misantropisch tintje. En theoretisch, praktisch en wetenschappelijk gezien zijn het de meiden die meer aandacht nodig hebben dan jongens, en dat jongens hun dat kunnen geven: Dat is de humanitaire samenleving. Dat meisjes meer aandacht nodig hebben dan jongens, kun je ook zien aan het aantal automutilerende jongeren, dat zijn veel vaker meisjes dan jongens. Misschien een raar voorbeeld, maar automutilatie is vaak een vorm van aandacht tekort (natuurlijk zijn er genoeg andere uitzonderingen). Dit is één van de vele aspecten waaruit dat blijkt. Ik bedoel dit zeker niet aanvallend tegen over meisjes, want dit is gewoon de natuur die hier zijn werk doet, en dat doet zij door middel van compensatie. Laatst gewijzigd op 14-01-2012 om 00:43. |
Advertentie |
|
![]() |
|
Als mensen het hebben over aandachtshoeren gaat het vaak niet over gewoon aandacht willen maar over drama creëren om daar aandacht mee te krijgen... En ja, dat doet jouw internetliefde.
Ik zie trouwens weinig redenen om met deze relatie door te gaan. Jij vindt haar leuk, en volgens mij houdt het daar ook bij op. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
De topicstarter vraagt hier om jullie hulp, niet om dingen af te kraken. Hij wil weer graag contact, dus moeten wij hem daar mee helpen. Ergens voor vechten gebeurd niet tot nauwelijks meer deze dagen. Als je gewoon open kaart speelt tegen haar, en vraagt of ze de hele tijd smoesjes gebruikt, krijg je vast het nee antwoord. Vraag haar dan om nog een keer af te spreken op een dag dat ze zeker weten kan; als ze dan nog een smoesje gebruikt, kun je overwegen er mee te stoppen. En dat je er dan mee stopt, moet je haar ook duidelijk maken. Als ze dan een smoesje gebruikt, weet je waar je aan toe bent. |
![]() |
||
Citaat:
Verder vind ik het niet meer dan logisch dat er gekeken wordt naar waar er nou voor wordt gevochten. Behalve leuk vinden van zijn kant, welke redenen zijn er nog meer om hier mee door te gaan? Aan alleen leuk vinden heb je niks. Ik zie helemaal geen argumenten om nou perse met dit meisje door te gaan en niet met een ander leuk meisje. Ik zie alleen maar minpunten in het verhaal. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Wij kunnen wel tegen hem zeggen dat hij er mee moet stoppen, maar dan weet hij het niet zeker, daarom zei ik ook dat van die test met het smoesje, dan weet hij precies hoe het in elkaar steekt, en gaat hij niet verder in onzekerheid. Als je verliefd bent zie je dat namelijk veel anders, je snapt dan niet waarom ze zoiets doet, dus daar moet je dan achter komen. Dat is iedereen weleens overkomen. Het nadeel is dat wij dit meisje niet kennen, alleen uit deze jongen zijn perspectief. En daaruit leiden wij af dat zij met hem speelt. Maar eerlijker voor beide partijen zou zijn als we haar verhaal ook horen. Wat betreft een ander leuk meisje, tja.. daar heb je misschien wel gelijk in, maar ik denk dat de topicstarter haar wil. Er vanaf praten gaat toch niet werken, tenzij hij makkelijk te beïnvloeden is. |
![]() |
|
je kunt elkaar niet alleen via internet leuk vinden xD
En je ziet haar nooit, dus wat voor gevoelens moet je dan niet hebben? Ik heb meer het idee dat je iemand bent die gewoon iemand wil, niet dat het echt allemaal om dit meisje draait. En zij is natuurlijk ook niet redelijk bezig. Dat gaat niet goed. Dus wees gewoon hard tegen haar en jezelf en ga voor wat anders, hier komt denk ik toch niks uit ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ts: we hebben een uitdrukking hier en dat is: ze speelt met je voeten. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
En verder: Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Zusje niet uit kunnen staan Denise_kaas | 23 | 26-05-2013 22:05 | |
Psychologie |
ik voel me enorm klote, ik trek het niet meer.... SimplyABoy19 | 37 | 07-10-2004 16:10 | |
Psychologie |
Het grote lucht-je-hart topic! Nona | 500 | 08-04-2004 17:00 | |
Liefde & Relatie |
Weet ze het niet, of wil ze gewoon niet? Last Resort | 11 | 08-10-2003 14:44 | |
Lifestyle |
Hoe wordt ik een echte alto/wannabe-neger? Sir Smoke-A-Lot | 154 | 01-05-2003 10:13 | |
Psychologie |
ik zit precies tussen me vader en moeder in, ik ben hun 'schakel' Black Reina | 2 | 12-03-2002 20:30 |