Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ga je voor die course steeds wekelijks op en neer naar de States, of hoe moet ik dat zien?
||
Citaat:
||
Citaat:
Die Yalerds ook waarschijnlijk ![]() Enige wat ik weet van Yale heb ik overigens van Gilmore Girls, en uit een stuk van de Volkskrant waarin stond dat ze uit de top 10 van beste universiteiten ter wereld geduikeld zijn (:.
||
Citaat:
|
Waarom 12? En hoezo stomme keuzes? Ik vat het niet zo.
Ik denk dat het winnende getal zo rond de 20 gaat liggen. Houd me op de hoogte! ![]() Edit: oh dat is nog best laag. Maar dat ligt natuurlijk ook aan het publiek, als je naar willekeurige mensen op straat gaat zal het winnende getal veel hoger liggen. |
![]() |
||
Citaat:
Ik heb geprobeerd de tweede film te kijken, maar ik besefte me dat het waarschijnlijk amusanter was om een pistool in mijn mond te steken. En ik ben een sucker voor musicals ![]()
||
Citaat:
Als iedereen dat snapt dan is het hoogst gekozen getal dus 67. Als iedereen 67 dan zou kiezen zou de uitkomst 45 zijn. Dan ga je er vanuit dat iedereen dat ook snapt en dan is het hoogst gekozen getal dus 45 en de oplossing dus maximaal 30. Rationeel gezien zou je dus uiteindelijk bij een winnende optie van 1 uitkomen, maar omdat mensen dus dom zijn (of denken dat anderen dat zijn) zal je ook veel uitkomsten hebben zoals 30. Dus daarvoor heb ik dan weer gecompenseerd.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Nou, Sim City gaat redelijk goed, ik heb een tutorial gekeken, omdat ik anders echt niet wist wat ik moest doen.
Maar; waar verdien je precies geld mee? Of duurt dat gewoon heel lang? Want ik heb nu eigenlijk alleen maar uitgaves en de advisor zegt dat ik m'n financiën niet op orde heb. (Ik heb al deals met neighbours) En, moet je heel de tijd zelf uitbreiden, of is dat pas als ze zeggen hoi, we hebben geen ruimte meer? Is er nog iets waar je kan zien of je goed bezig bent? Er staan wel 3 metertjes onderin met een letter eronder, maar ik weet niet waar die voor staan. Gaarne antwoord op alle punten, kusjes!!!!!!1111 |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar ik heb nog niet zo veel inwoners denk ik, weet niet eens waar je dat kan zien. Duurt dat lang? |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Edit: eerst doorlezen, dan reageren Edit2: hoe groot wil je de groep hebben hiervoor? Ik vind 't wel interessant om eens te proberen met mijn studiegenoten ![]()
||
Citaat:
Je moet dus alleen uitbreiden als mensen naar je stad toe willen komen voor een bepaald gebied (wonen, commercie, industrie). Eventueel kan je ook niet uitbreiden, maar de belasting verhogen. Je stad is namelijk geliefd dan en er is schaarste dus kan je de belasting verhogen.
|||
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]() En toch zuigt the Sound of Music harder. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
En als je dat soort dingen gaat zeggen, ga ik me zorgen om je maken ![]() Overigens droomde ik laatst dat je zwanger was ![]()
||
Citaat:
Stroom wordt geregeld door je energiecentrales.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik kijk af en toe naar wat de adviseurs zeggen, en onderin beeld komt allemaal tekst voorbij, maar daar heb ik niet zo veel aan, is beetje vaag. |
![]() |
|
Verwijderd
|
En waar streef je naar? Een grote stad met heel veel inwoners?
Ik vind het wel klote dat je zelf je waterleiding en stroom moet regelen, want dat snap ik nog niet helemaal. Ik doe maar wat. Maar volgens de kaart is wel heel m'n gebied van water en stroom voorzien, dus het zal wel. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Overigens vind ik de navigatie (hoe zeg je dat) kut met peren. Als je de pijltjestoetsen gebruikt dan schiet je ineens een heel stuk naar rechts of links, en met de muis is het helemaal geen doen.
Dan bouw ik wegen, of waterleiding, en dan schiet ik uit. Weer heel veel onnodig geld verspilt. |
![]() |
||
Citaat:
Wat betreft elektriciteit dan zie je van zelf van die elektriciteitsbliksempjes verschijnen als mensen zonder stroom zitten en dan moet je dus energiecentrales bijbouwen. (De locatie maakt niet uit waar je energiecentrales bouwt, zolang ze maar aangesloten zijn op de rest van je energienetwerk.
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ja, ik vind die electriciteitsmasten ook vaag. Waar moet je die naartoe bouwen? En hoe weet je of je er genoeg hebt? En waar vandaan moet je ze bouwen? Je kolencentrale? (Irl heb ik ook allemaal geen flauw idee hoe al die dingen werken, dus vandaar :''')) |
![]() |
||
Citaat:
|
|