Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-01-2012, 13:17
Verwijderd
Citaat:
Klinkt exclusief, maar het is vast niet zo lekker als Euro Shopper-naturelchips.
Het nadeel van ES-chips is natuurlijk wel dat je de voordelige prijs al snel kwijt bent door al het vocht dat je bij die vermaledijde zoute bagger nodig hebt
Advertentie
Oud 22-01-2012, 13:17
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Het nadeel van ES-chips is natuurlijk wel dat je de voordelige prijs al snel kwijt bent door al het vocht dat je bij die vermaledijde zoute bagger nodig hebt
Water is niet duur.

Niertransplantaties daarentegen...
Oud 22-01-2012, 13:21
Verwijderd
Wat is Resolution van Lamb of God een goed album trouwens, ongenadig
Oud 22-01-2012, 14:09
DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
Jawel, maar hij is duurder geworden, en je kan er op minder uren mee reizen.

Prut ns.
Oud 22-01-2012, 14:10
mollerator
mollerator is offline
Citaat:
Klinkt exclusief, maar het is vast niet zo lekker als Euro Shopper-naturelchips.
Als je alleen zout kan proeven niet nee.
Oud 22-01-2012, 14:12
Verwijderd
Citaat:
Jawel, maar hij is duurder geworden, en je kan er op minder uren mee reizen.

Prut ns.
Ja had hem al gevonden, 50 euro voor daluren. MMM. Maar reizen is sowieso zo tering duur. Ik betaal 23 euro voor enkeltje naar mijn vriendje :"( /zachtjes huilt
Oud 22-01-2012, 14:14
DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
Er zijn kaartjes bij de blokker voor 16 euro, reis je een dag onbeperkt mee. Misschien handig om er een paar in te slaan .
Oud 22-01-2012, 14:15
Verwijderd
echt?
Oud 22-01-2012, 14:16
Verwijderd
Citaat:
Van taxes moet je het wel hebben, je bent gewoon een noob.
Oud 22-01-2012, 14:16
Verwijderd
dat is goed om te weten want ik moet morgen heen en weer naar amsterdam en zonder zo'n kaartje zou dat me 36 euro kosten.
Oud 22-01-2012, 14:17
Verwijderd
Citaat:
DEN HAAG - De SP is in de wekelijkse peiling van Maurice de Hond uitgegroeid tot de grootste partij van Nederland.
Oud 22-01-2012, 14:20
Schrödinger
Schrödinger is offline
Whut? In de Barometer staat de SP mijlen achter de VVD.
Oud 22-01-2012, 14:22
Verwijderd
Citaat:
Nou ik ben stad en land afgeweest, maar ik heb eindelijk alle ingrediënten voor het eten van vanavond en dat wordt smullen!

Het worden Maryland krabkoekjes met gegrilde haloumi en auberginesalade.

Dat wordt weer een culinair festijn!
Oud 22-01-2012, 14:25
Verwijderd
Citaat:
Er zijn kaartjes bij de blokker voor 16 euro, reis je een dag onbeperkt mee. Misschien handig om er een paar in te slaan .
ik vind het niet op de blokker site?
Oud 22-01-2012, 14:27
Verwijderd
OHJA TOCH WEL keigoed!
Oud 22-01-2012, 14:36
Verwijderd
Citaat:
Riekt gewoon naar oververhitting door compleet verstofte koeling enzeau. Eventjes schoonmaken/stofzuigen idd.
haha, eventjes ja.. Ik wilde dat donderdag 'eventjes' doen, dus ik begon de schroefjes van mijn lappie eruit te draaien maar het kreng ging niet open. Dus toen zocht ik een tuturial op interwebz. Bij mijn laptop moet dus echt ALLES uit de computer voordat je bij de ventilator bent . Toen heb ik de schroefjes maar weer erin gedraaid. Ik breng hem wel een keer naar een mannetje. Ik hoop dat ik het niet zo lang uitstel tot ie echt ontploft is .
Oud 22-01-2012, 14:36
Verwijderd
Citaat:
Nee. Hij hoort het wel te trekken en hij is vijf jaar, denk ik, zoiets. Maar hij is heel langzaam aan het doodgaan en als ik het waag om er films op te kijken of spelletjes op te spelen like SimCity dan valt ie in een paar tiental minuten uit.
Hij wordt te warm. Ik las ergens dat je de stofzuiger erop wilde zetten maar DAT MAG DUS ECHT NIET. Dan trek je het lager van de ventilator kapot. Je moet eerst de ventilator blokkeren met een schroevendraaier of een pincet.

Beter is nog de laptop openmaken volgens de servicehandleiding en met een oude tandenborstel al het stof verwijderen.
Oud 22-01-2012, 14:37
Verwijderd
Citaat:
haha, eventjes ja.. Ik wilde dat donderdag 'eventjes' doen, dus ik begon de schroefjes van mijn lappie eruit te draaien maar het kreng ging niet open. Dus toen zocht ik een tuturial op interwebz. Bij mijn laptop moet dus echt ALLES uit de computer voordat je bij de ventilator bent . Toen heb ik de schroefjes maar weer erin gedraaid. Ik breng hem wel een keer naar een mannetje. Ik hoop dat ik het niet zo lang uitstel tot ie echt ontploft is .
Wat voor laptop heb je? Over het algemeen hoeft alleen het toetsenbord eraf namelijk.
Oud 22-01-2012, 14:37
Verwijderd
Citaat:
Hij wordt te warm. Ik las ergens dat je de stofzuiger erop wilde zetten maar DAT MAG DUS ECHT NIET. Dan trek je het lager van de ventilator kapot. Je moet eerst de ventilator blokkeren met een schroevendraaier of een pincet.

Beter is nog de laptop openmaken volgens de servicehandleiding en met een oude tandenborstel al het stof verwijderen.
Of met een cocktailprikker.

Ik zou er trouwens even een bus perslucht bij pakken. (Ook daarbij is het aan te raden om de ventilator tegen te houden natuurlijk.)
Oud 22-01-2012, 14:39
Verwijderd
In het geval van een laptop blaas je het stof alleen maar dieper de laptop in.
Em.
Em. is offline
Servicehandleiding. Hm. Ik zou niet weten waar die zou moeten zijn áls we die nog hebben.
Verwijderd
Oh. (@Bas)
Verwijderd
Citaat:
Wat voor laptop heb je? Over het algemeen hoeft alleen het toetsenbord eraf namelijk.
HP Compaq 6735s
Oud 22-01-2012, 14:40
Verwijderd
Citaat:
Servicehandleiding. Hm. Ik zou niet weten waar die zou moeten zijn áls we die nog hebben.
Merk & type bitte?
Oud 22-01-2012, 14:40
Verwijderd
Citaat:
HP Compaq 6735s
http://bizsupport2.austin.hp.com/bc/.../c01613452.pdf
Oud 22-01-2012, 14:44
Verwijderd
Doordeweeks denk ik altijd: in het weekend ga ik echt naar buiten 's middags! en in het weekend denk ik dan: meh het regent.
Oud 22-01-2012, 14:44
Verwijderd
Groot gelijk dat je dan niet naar buiten gaat.
Oud 22-01-2012, 14:46
Verwijderd
Ik weet niet zo goed wat ik hiermee moet. Ik heb al heel mooi gezien, met allemaal foto's, wat er allemaal uit mijn laptop moet voordat ik bij de ventilator kom, en dat is pokkeveel en dat durf ik niet zo goed + het kost me teveel tijd.
Oud 22-01-2012, 14:47
Verwijderd
Citaat:
Ik weet niet zo goed wat ik hiermee moet. Ik heb al heel mooi gezien, met allemaal foto's, wat er allemaal uit mijn laptop moet voordat ik bij de ventilator kom, en dat is pokkeveel en dat durf ik niet zo goed + het kost me teveel tijd.
Daar staan de stappen in die je moet volgen om de laptop open te maken en bij de goede onderdelen te komen. Dit soort handleidingen werken beter dan een zooitje foto's.
Oud 22-01-2012, 14:47
Verwijderd
Citaat:
Doordeweeks denk ik altijd: in het weekend ga ik echt naar buiten 's middags! en in het weekend denk ik dan: meh het regent.
Kom je dan het hele weekend niet buiten?
Oud 22-01-2012, 14:48
Verwijderd
Citaat:
Daar staan de stappen in die je moet volgen om de laptop open te maken en bij de goede onderdelen te komen. Dit soort handleidingen werken beter dan een zooitje foto's.
Maar het maakt niet dat er minder uit die laptop moet, en dat is mijn probleem.
Oud 22-01-2012, 14:49
Verwijderd
Citaat:
Maar het maakt niet dat er minder uit die laptop moet, en dat is mijn probleem.
Oui! Maar het lijkt allemaal een stuk enger dan het is hoor
Oud 22-01-2012, 14:51
Verwijderd
Citaat:
Oui! Maar het lijkt allemaal een stuk enger dan het is hoor
Ja, misschien heb je daar wel gelijk in, maar ik waag het er liever niet op. Bovendien heb ik de tijd niet om er eens rustig voor te gaan zitten.
Oud 22-01-2012, 14:52
Verwijderd
En nu schop ik mezelf achter de computer vandaan. Tijd voor een rondje hardlopen!
Oud 22-01-2012, 14:52
Verwijderd
Citaat:
Kom je dan het hele weekend niet buiten?
Ja als ik het glas en plastic naar de containers breng en als ik boodschappen doe en ik ben ook gisteren naar vrienden geweest maar dat was in een andere stad dus met de auto. Ik bedoel echt een wandeling of fietstochtje maken ofzo, of op zn minst even in de tuin zitten.
Oud 22-01-2012, 14:55
Verwijderd
Citaat:
Ja als ik het glas en plastic naar de containers breng en als ik boodschappen doe en ik ben ook gisteren naar vrienden geweest maar dat was in een andere stad dus met de auto. Ik bedoel echt een wandeling of fietstochtje maken ofzo, of op zn minst even in de tuin zitten.
Ach so! Als ik een dag alleen maar binnen zit word ik heel droevig. Maar boodschappen doen helpt dan al een beetje, ben ik in ieder geval een paar minuutjes aan het fietsen. Maar meestal zorg ik voor wat meer beweging/buitenzijn.
Oud 22-01-2012, 14:59
Em.
Em. is offline
Citaat:
Merk & type bitte?
Acer Aspire 5720Z.
Oud 22-01-2012, 14:59
Verwijderd
Ik heb wel geyoga'd op de Wii

Ik trek gewoon een dikke trui aan en dan ga ik in de tuin onder het afdakje lezen en koffie drinken
Oud 22-01-2012, 15:14
DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
Citaat:

Wel eens vaker gehoord, heb het twee jaar geleden bij mijn laptop toch gedaan toen ik dat nog niet wist, al het stof weg, en nooit meer last gehad van oververhitting .
Oud 22-01-2012, 15:16
Noedelhap
Noedelhap is offline
Goeiemorgen.
Oud 22-01-2012, 15:46
Verwijderd
mweh, dat was niet echt een geslaagde hardloopsessie
Oud 22-01-2012, 15:46
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
mweh, dat was niet echt een geslaagde hardloopsessie
Hoever kwam je?
Oud 22-01-2012, 15:48
Verwijderd
20 minuten van les 18 van evy. (2,6 km)
Oud 22-01-2012, 16:11
Verwijderd
Zeau, alle huishoudelijke verplichtingen zijn weer afgewerkt Alles is weer spic ende span, hotel de Fazant in opperste staat van paraatheid
Oud 22-01-2012, 16:15
Verwijderd
noedelhap naamzoek, woon je dicht bij het station in amersfoort?
Oud 22-01-2012, 16:28
Verwijderd
Oh dear, het heeft er alle schijn van dat m'n seedbox door z'n hoeven aan het zakken is
Oud 22-01-2012, 16:31
Verwijderd
rationeel naamzoek: ik was in utrecht maar vergeten! Ik kom langs zodra ik een kortingskaart heb of toevallig onderweg ben naar mijn vriendje, betaal me blauw aan treinreisjes :"((((((((((((
Oud 22-01-2012, 17:07
Mc Kauw
Mc Kauw is offline
Citaat:
rationeel naamzoek: ik was in utrecht maar vergeten! Ik kom langs zodra ik een kortingskaart heb of toevallig onderweg ben naar mijn vriendje, betaal me blauw aan treinreisjes :"((((((((((((
zou het..
Oud 22-01-2012, 18:19
Verwijderd
staat toch op mijn facebook, malle jongen!
Oud 22-01-2012, 18:19
Verwijderd
hahahaha verwijzen naar je eigen facebook pagina :"(
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten