Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik had wel een simsversie die mijn papa voor mij gedownload had. Alleen de cheatscodes deden het niet, en ik faalde er sowieso keihard in, dus liet ik mensen dan maar doodgaan enzo. Meestal sloot ik ze op in piepkleine kamertjes en dan mocht er niemand rouwen om andermans dood want dan kwamen er geesten enzo.
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() btw, ik heb vroegah wel de sims gespeeld en ik vond 't echt ontzettend kut. Sta je een beetje de hele tijd de teringzooi van een ander op te ruimen, doen poppetjes er een uur over om ergens heen te lopen en raak je je baan kwijt omdat het te lang duurt voor ze zijn opgestaan en hebben gedoucht. ![]() Heel frustrerend. Die met die Aliens is bijna nog kutter.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Dus ik speel het altijd heel braaf en maak ze zo gelukkig mogelijk. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Maar, ik keek met LL de smaakpolitie, en je raadt het nooit, hij was in Rijswijk
![]() ![]() Hij ging ook naar een tapasrestaurant waar we weleens geweest waren, en die had een keurmerk verdiend. (Ik keek net even op de deur, en inderdaad!) En hij ging ook naar de pizzaturk waar ik elke twee weken wel kom, en dat was heel slecht en vies ![]() Maarja boeiend, ik ga er nog steeds heen, ben nooit ziek geworden, en het is een aardige hardwerkende kerel. |
![]() |
|
|