Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-01-2012, 12:29
Verwijderd
Oh wat naar sterkte!
Advertentie
Oud 23-01-2012, 12:52
Verwijderd
Dank iedereen. Ik heb haar net opgehaald. Ze is helemaal stijf en koud. En viezig door het water. Het is om te huilen
Oud 23-01-2012, 12:54
Verwijderd
Oh, wat zielig
Sterkte, Pip!
Oud 23-01-2012, 13:09
Verwijderd
Getverdemme Pip wat naar *knuffel*
Oud 23-01-2012, 15:05
Vowel
Vowel is offline
Awww Pip, wat naar. Ook vervelend voor je andere kat, nu is 'ie alleen.. Sterkte ermee.

Pfft, ik weet nog toen mijn kat doodging. Ik kan daar sowieso niet tegen. Dan sta ik te janken als een klein kind. Bij al mijn huisdieren trouwens. Bah, vind het echt naar voor je. Ze was ook nog helemaal niet zo oud, toch?
Oud 23-01-2012, 15:08
Verwijderd
Sterkte Pip!
Oud 23-01-2012, 15:08
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
No zus Pioen is toch niet lomp genoeg om zomaar de gracht in te lopen? Godver wat kut zeg
Oud 23-01-2012, 15:20
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Noooo! Arme Pip en arme Pioen.
Hele dikke knuffel vanaf hier.
Oud 23-01-2012, 15:34
Verwijderd
Citaat:
Mijn poesje Pioen is dood

ik werd net gebeld door de dierenambulance dat ze hierachter is gevonden in een gracht en is verdronken
*knuffel*
Oud 23-01-2012, 17:11
Noedelhap
Noedelhap is offline
Klote-uitzendbureau
Oud 23-01-2012, 17:12
Verwijderd
Wat is er dan ?
Oud 23-01-2012, 17:44
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Wat is er dan ?
Vorige week een hele planning uitgestippeld op welke tijden ik kon werken, en nu ineens is de hele planning herzien en hoef ik de hele week niet te komen. Lekker last-minute weer, zoals gewoonlijk. En ook kut omdat ik wel weer eens wat extra geld kan gebruiken.
Oud 23-01-2012, 17:44
Verwijderd
Ai dat is wel stom ja .
Oud 23-01-2012, 18:07
Noedelhap
Noedelhap is offline
En dat ING plat ligt helpt ook niet echt mee.
Oud 23-01-2012, 18:17
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Vorige week een hele planning uitgestippeld op welke tijden ik kon werken, en nu ineens is de hele planning herzien en hoef ik de hele week niet te komen. Lekker last-minute weer, zoals gewoonlijk. En ook kut omdat ik wel weer eens wat extra geld kan gebruiken.
Daar zijn uitzendbureaus heel goed in.

Andersom gaan ze wel zeiken als je zélf last-minute iets anders te doen hebt.
Oud 23-01-2012, 19:56
Daniquexx
Daniquexx is offline
Nablijven!!
Oud 23-01-2012, 20:10
Verwijderd
Citaat:
Awww Pip, wat naar. Ook vervelend voor je andere kat, nu is 'ie alleen.. Sterkte ermee.

Pfft, ik weet nog toen mijn kat doodging. Ik kan daar sowieso niet tegen. Dan sta ik te janken als een klein kind. Bij al mijn huisdieren trouwens. Bah, vind het echt naar voor je. Ze was ook nog helemaal niet zo oud, toch?
Ze was pas anderhalf. En schro'tje komt nu steeds bij me zitten. Arm schaap, hij zal wel een beetje eenzaam worden.

Citaat:
No zus Pioen is toch niet lomp genoeg om zomaar de gracht in te lopen? Godver wat kut zeg
Ik gok dat haar nieuwsgierigheid haar parten heeft gespeeld. Ws zag ze een beestje ofzo, een rat of muis? En toen erin gevallen.
Oud 23-01-2012, 20:29
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Ze was pas anderhalf. En schro'tje komt nu steeds bij me zitten. Arm schaap, hij zal wel een beetje eenzaam worden.
Ja god, ik kan me nog herinneren dat onze hond dood ging. Wij hadden een hond en een kat, en die twee waren de beste maatjes. Ze deelden zelfs hun eten, lagen tegen elkaar aan te slapen, de kat ging mee als we de hond gingen uitlaten en zo. Echt ontzettend aan elkaar gehecht. Toen onze hond dood was is onze kat wel 30 keer de hele route afgelopen die wij normaal gesproken met de hond liepen, om de hond te zoeken. Ze werd ook helemaal down, wilde niet meer spelen, ging in de bench van de hond slapen. Echt zo zielig.
Oud 23-01-2012, 20:36
Verwijderd
Katten hechten daar wel heel erg aan ja . Wij hadden ooit 2 katten waarvan er 1 doodging, en die was toen echt helemaal zielig enzo. Toen hebben mijn ouders vanaf toen hem op hun bed laten slapen
Oud 23-01-2012, 20:54
art4live
art4live is offline
Citaat:
En dat ING plat ligt helpt ook niet echt mee.
Die doet het nu weer als het goed is. Bij mij in ieder geval wel
Oud 23-01-2012, 21:39
Em.
Em. is offline
Onze katten haten elkaar. Nou ja, behalve broer & zus, die vinden elkaar wel aardig. De moeder en zoon haten elkaar en tevens haten ze alletwee den broer en zus. Mja. Die missen elkaar verder niet.

En ik kan het niet waarderen dat mijn Nederlands SE vandaag prut ging. Allemaal vragen die ik niet verwacht had en waarvan ik soms dacht 'dat leer je toch serieus niet?' en soms dacht 'dat hebben we niet eens gehad' en soms 'gingen ze dit vragen D:'. Maar goed. Gelukkig was niemand er echt heel positief over, geloof ik.
Oud 23-01-2012, 21:43
Verwijderd
Citaat:
En ik kan het niet waarderen dat mijn Nederlands SE vandaag prut ging. Allemaal vragen die ik niet verwacht had en waarvan ik soms dacht 'dat leer je toch serieus niet?' en soms dacht 'dat hebben we niet eens gehad' en soms 'gingen ze dit vragen D:'. Maar goed. Gelukkig was niemand er echt heel positief over, geloof ik.
Dit klinkt als een Nederlands SE over literatuur. Tenminste, zo ging bij ons een literatuur SE altijd.
Oud 23-01-2012, 21:52
Em.
Em. is offline
Over literatuurgeschiedenis, ja. In de negentiende eeuw. Maar de andere examens die ik hierover had (al eens bij Nederlands, en ook Frans en Engels) waren niet zo verrot als deze, met rare precieze vragen of dingen waarvan ik dacht 'wtf nooit van gehoord'. Of nou ja, ik wist ongeveer van het impressionisme dat ze stippeltjes zetten op schilderijen (of zoiets dacht ik gelezen te hebben ) en er werd verder nooit nadruk op gelegd, dus met een vraag als 'Hoe ontwikkelde het impressionisme zich uit het realisme (en met welke ontwikkeling in de literatuur is dat te vergelijken)?' kon ik niet zoveel (de vraag was wel iets ingewikkelder, maar dat was het idee). Tenminste, met het deel tussen haakjes toevallig wel, maar de ontwikkeling was nergens beschreven, dus toen heb ik het maar gegooid op een lulverhaal over 'in het realisme probeerde men de realiteit zo nauwkeurig mogelijk weer te geven op een objectieve manier, waar men in het impressionisme een meer subjectieve manier ontwikkelde en door middel van nieuwe technieken (stippeltjes) blabla'. Ik vond het uiteindelijk nog best een indrukwekkend verhaal van mezelf, voor iets waar ik echt iets van had '... wtf '. Ik kende schrijvers bij stromingen en kenmerken en het idee achter de Max Havelaar enzo, heel andere dingen.
Oud 23-01-2012, 22:57
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Em. Ik heb morgen zo'n soort tentamen, maar dan over Britse literatuur. Dolle pret.
Oud 24-01-2012, 12:04
Missy
Missy is offline
Wat ontzettend stom, Pip!
Oud 24-01-2012, 15:56
Noedelhap
Noedelhap is offline
22 januari: ING kampt met storing, later op de dag weer gefixed.

23 januari, 11:56 uur: Op dit moment kampt ING met een storing, hierdoor is het momenteel niet mogelijk om uw bankzaken online te regelen.

Update 12.29 uur:
De storing die het internetbankieren van ING betrof is voorbij.

Update 16.41 uur:
Wederom ligt het internetbankieren bij de ING eruit.

24 januari, 01:21 uur: Storingen ING voorbij

Update 14.49 uur:
Klanten van ING kunnen dinsdag voor de derde dag op rij niet of nauwelijks internetbankieren.

Oud 24-01-2012, 23:43
Dinalfos
Dinalfos is offline
Godver, die nieuwe search van YouTube is echt aids
Oud 25-01-2012, 13:06
art4live
art4live is offline
kan het niet waarderen dat ik nog steeds ziek ben.... stom lichaam
Oud 25-01-2012, 13:11
Verwijderd
500 euro te weinig salaris
Oud 25-01-2012, 13:13
Miekje*
Miekje* is offline
Dat een klasgenootje van mij maar door blijft zeuren dat ze zéker weet dat dat Schmallenbergvirus gevaarlijk is voor mensen . Alsof dat niet het eerste is waar ze op testen. En dat type virus kan niet eens overleven in een mensenlichaam. Maar volgens haar wel, dus.
Oud 25-01-2012, 13:20
DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
Citaat:
kan het niet waarderen dat ik nog steeds ziek ben.... stom lichaam
Moet ik me verkleden als sexy verpleegster in een strak pakje en extreem diep decolleté, mijn harige benen over je bed zwiepen om je te laten inzien dat je best nog wel in staat bent tot wegrennen enzeau? .
Oud 25-01-2012, 17:56
art4live
art4live is offline
Citaat:
Moet ik me verkleden als sexy verpleegster in een strak pakje en extreem diep decolleté, mijn harige benen over je bed zwiepen om je te laten inzien dat je best nog wel in staat bent tot wegrennen enzeau? .
denk dat ik me dan toch niet zo ziek meer voel
Oud 25-01-2012, 18:07
DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
Werkt altijd .
Oud 26-01-2012, 16:04
Lorelei
Lorelei is offline
Stomme tentamens.
Oud 27-01-2012, 14:00
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Argh, stom stom gedoe. Mijn semi-vriendje heeft gevraagd of ik mee wil gaan naar het gala van zijn studievereniging, lief natuurlijk. Dus ik al smoking gepast en alles, maar nu krijg ik een smsje dat er problemen zijn met de kaartjes (hij zou eerst met een vriendin gaan, maar zij heeft hem aangespoord om mij mee te nemen), die gaan blijkbaar alleen per 2, en dus kost een extra kaartje voor mij 2 keer zo veel als hij geen ander persoon kan vinden die meegaat als date voor die vriendin. Dus dan kost het me incl. kleding al bijna 150 euro om uberhaupt binnen te komen, en dit klinkt wellicht een beetje zeikerig en krenterig, maar op dit moment (kleine financiële crisis) is dat voor mij wel heel erg veel geld voor een gala waar ik vooral naar toe wil gaan omdat ik hem daar graag een plezier mee wil doen.

Single zijn is soms wel makkelijker.
Hmpf, is uiteindelijk het allemaal gelukt met de kleding en de kosten, heb ik er stiekem heel veel zin in, laat hij me gisteren horen dat er toch geen kaartjes meer zijn en dat ik dus niet mee kan.
Kan ik de smoking weer afbellen op de dag van het gala, terwijl ik er wel heel erg veel zin in had. En ik krijg een beetje de indruk dat hij het niet echt jammer vindt dat ik niet mee kan, dus dat is dan ook weer duidelijk en kut dat ik dan vanavond me in mijn eentje een beetje zit te vervelen terwijl hij aan het feesten is.
Oud 27-01-2012, 14:05
Verwijderd
*knuffel* Wat ontzettend lame, sowieso om jou mee te vragen en je je eigen kaartje te laten betalen, maar ook nog eens dat ie dan afbelt? Tsskggpff
Oud 27-01-2012, 14:08
Martiño
Martiño is offline
Nouja, dat kaartje is omstandigheden, en dat laten betalen vond ik niet zo erg, uiteindelijk bleken de kosten ook wel mee te vallen, en ik had er ook heel veel zin in dus het boeide me niet zo. Maar hij doet er een beetje laconiek over, dat vind ik wel jammer, aangezien hij mij gevraagd had en heel lang aandrong toen ik een beetje twijfelde
Oud 27-01-2012, 14:25
Noedelhap
Noedelhap is offline
Wat een lapzwans. Ik hoop voor je dat het je niet teveel heeft gekost.
Oud 27-01-2012, 14:48
Martiño
Martiño is offline
Het heeft me niks gekost, uiteindelijk.
Oud 27-01-2012, 15:54
DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
Dat scheelt dan, maar is wel een lamme actie van die gast -_-.

Lekker forummen vanavond, is ook tof
Oud 27-01-2012, 16:02
Verwijderd
Wat stom Martin

ik nietwaardeer heel veel onbenullige dingen. zoals dat ik even naar de hema wilde maar dat het godvergeten druk was. én het was markt. én kermis. en nu haat ik alle mensen, vooral degenen die het sardientjesleven blijkbaar leuk vinden, teveel parfum gebruiken en doorgangen blokkeren. nu ben ik legen-wait for it-darisch chagrijnig. en heb ik nog steeds geen nieuwe sokken.
Oud 27-01-2012, 16:22
Martiño
Martiño is offline
oh ik heb er ook altijd zo'n hekel aan als het markt is in Den Bosch, je komt echt nergens door, mensen lopen langzaam, je kunt je fiets nergens kwijt, honderdduizend toeristen... brrr
Oud 27-01-2012, 16:42
Rivka
Rivka is offline
Ik kan mijn huid helemáál niet waarderen. Ik begon met een heel sterke hormoonzalf én een antibioticakuur van zes weken om acne/heel nare, heftige roodheid te laten verdwijnen die ik al 3 jaar aan het verbergen ben. En er komt geen nieuwe acne bij maar er zitten nog allemaal littekens op mijn kin en de roodheid is er nog en alles van La Roche Posay, Vichy en MAC kost geeeeld

/HUGE eerstewereldprobleem, maar wel erg vervelend
Oud 30-01-2012, 16:11
Verwijderd
De verwarming doet het niet. tweedewereldprobleem, zeg maar. Koude voeten van hier tot daar.
Oud 30-01-2012, 17:25
Daboman
Daboman is offline
Files, vooral als ze langer zijn dan je zelf hebt ingecalculeerd en al helemaal in combinatie met een sollicitatie-activiteit. De reactie van degene waar ik een afspraak mee had, toen ik 10 minuten te laat toch binnen kwam, kon ik dan wel weer waarderen
Oud 30-01-2012, 20:56
Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
Mijn poesje Pioen is dood

ik werd net gebeld door de dierenambulance dat ze hierachter is gevonden in een gracht en is verdronken
ah, wat vreselijk! Heel veel sterkte!
Oud 30-01-2012, 21:46
Roosje
Roosje is offline
Mijn zus gaat verhuizen. Morgen. Naar onze home town. Dan ben ik weer de enige in het verre Westen. En alsof dat nog niet erg genoeg is, gaat ze over een maand voor vier maanden naar Kopenhagen. Ik ga haar echt missen als een malle.
Oud 31-01-2012, 00:06
art4live
art4live is offline
Dat ik nu zeg dat ik 500 berichten heb maar als deze gepost is dat er 501 zijn
Oud 31-01-2012, 00:20
Verwijderd
DUO.
Oud 31-01-2012, 00:25
Carn
Carn is offline
mijn videokaart was stuk. Toen heb ik een nieuwe gekocht. Ik was wat onzeker of het allemaal ging werken, maar dat waren zorgen om niets.

Regels voor berichten