| Advertentie | |
|
|
|
|
|
|||
|
Citaat:
Nee natuurlijk niet. Hij zegt "Mijn moeder noemt me Vincent."Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
De enige Tina die ik ken (tenzij ik mezelf als Tina tel, maar dat doe ik niet) is trouwens wel een klein beetje een Tina-meisje, maar ondanks dat supergaaf. En tóch helemaal een Tina. |
|
|
|
|||
|
Citaat:
Citaat:
|
|
|||
Verwijderd
|
Tina was heel klein, tamelijk druk maar toch niet irritant, ze hockeyde maar kon heel goed voetballen en had altijd jawbreakers in haar jaszak. Ze was werkelijk op alle punten in tegenstrijd met zichzelf.
Citaat:
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
Ik dacht even dat dat domme kind direct een dwarslaesie zou hebben ofzo
|
|
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Nah, ik wacht wel gewoon. En dan bied ik de keuze aan; pizza'tje faxen of lasagne nassen; dat laatste komt met een gratis korte tour door de hoofdstraat van Didamsko, in het kader van Sightseeing op Zondag
|
||
|
|
||
|
Citaat:
![]() Nevermind, nu is ze ook al in elkaar geslagen.
|
|
|
Verwijderd
|
Ik deel met mijn broertje één vriend. Maar daar ben ik bepaald niet jaloers of zo, want mijn broertje en hij gaan twee uur gamen en hij en ik twee uur praten. Met mijn zusje deel ik één vriendin (die weer het zusje is van die vriend) en vroeger vond ik het helemaal niet leuk als die sommige dingen liever met mijn zusje deed dan met mij.
Nu maakt het me niet zoveel meer uit. Sowieso heb ik best een leuk zusje, dus dingen met zijn drieën doen is niet stom ofzo.
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik mag tegenwoordig weer nagellak op maar zelfs als ik het heel netjes doe met topcoat erop enzo is vier-vijf dagen wel het maximum. is ook prima, want dan is het ook al zichtbaar aan het uitgroeien, dus dan moet het er toch af.
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Je kan bij mij nog geen uitgroei zien, eigenlijk. Ik kan het denk ik zo'n negen dagen houden (al moet het er dan wel echt af), maar meestal haal ik het er eerder af omdat ik dan een nieuw ontwerp heb verzonnen. |
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
En ik wil iets moois op mijn nagels maken maar ik weet niet wat. Ik heb allemaal kleurtjes in mijn vorige huis achtergelaten en nu heb ik alleen nog blauw en twee kleuren roze. Iets artistiekers dan wat ik nu heb gaat het vast niet worden.
|
|
![]() |
|
|