Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-01-2012, 12:59
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Alsof iedereen dat programma kijkt.
IEDEREEN ja!

Citaat:
Wel koud nu!
Lekker juist!

Citaat:
Nu heeft ze een graffitiding gedaan en haar babybroertje per ongeluk blauw geverfd.

En daar is dingaantouwtje!
Ik kijk ook en het is fijne hang-tv ja <3
Oud 29-01-2012, 13:01
Chick Rock
Chick Rock is offline
"Mijn moeder noemt me dingaantouwtje "
Oud 29-01-2012, 13:02
Verwijderd
Citaat:
"Mijn moeder noemt me dingaantouwtje "
Oud 29-01-2012, 13:03
Verwijderd
Citaat:
IEDEREEN ja!
Ik niet.
Oud 29-01-2012, 13:04
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik kijk Hoe overleef ik met dingaantouwtje
Oud 29-01-2012, 13:04
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ik niet.
Jij bent vast heel makkelijk op de kast te krijgen
Oud 29-01-2012, 13:05
Verwijderd
Wordt hij daar ook daadwerkelijk dingaantouwtje genoemd?
Verwijderd
Citaat:
Jij bent vast heel makkelijk op de kast te krijgen
Valt mee hoor.
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Tina-serie?

Ik heet Tina als dat zo uitkomt, maar ik vind het niet leuk dat het zulke... ja... zulke Tina-associaties geeft.

nog nooit van het tijdschrift Tina gehoord?
Oud 29-01-2012, 13:06
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Nee natuurlijk niet. Hij zegt "Mijn moeder noemt me Vincent."

Citaat:
Valt mee hoor.
Jaja
Oud 29-01-2012, 13:07
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
IEDEREEN ja!

Lekker juist!

Ik kijk ook en het is fijne hang-tv ja <3
Gut wat een drama. Kind in de cel en blauwe baby alleen thuis.
Citaat:
Ja! Heel typisch.
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Gut wat een drama. Kind in de cel en blauwe baby alleen thuis.
En ze worden een nacht in de cel gegooid voor graffiti
Verwijderd
Citaat:
[afbeelding]

nog nooit van het tijdschrift Tina gehoord?
Natuurlijk wel. Dat bedoelde ik met Tina-associaties - zulke meisjes. Tina-meisjes, dus.

De enige Tina die ik ken (tenzij ik mezelf als Tina tel, maar dat doe ik niet) is trouwens wel een klein beetje een Tina-meisje, maar ondanks dat supergaaf. En tóch helemaal een Tina.
Oud 29-01-2012, 13:08
Uice
Uice is offline
Mijn moeder heeft de was buiten te drogen gehangen. Nu hebben we allemaal stijfbevroren overhemden.
Oud 29-01-2012, 13:09
Verwijderd
Citaat:
Achso! Misschien het tankstation? Heb je een auto?
Hmm, er zitten hier geen tankstations met een supermarktje in de buurt. Overigens heb ik ook nog nooit pastasaus in die schappen zien liggen
Oud 29-01-2012, 13:10
Verwijderd
Citaat:
Het is wel Didam hè!
NO U
Oud 29-01-2012, 13:10
Verwijderd
Citaat:
Mijn moeder heeft de was buiten te drogen gehangen. Nu hebben we allemaal stijfbevroren overhemden.
Oud 29-01-2012, 13:11
Verwijderd
Unf, blijkbaar heb ik gisternacht bij thuiskomst met m'n dronken hoofd de kachel op 21 graden gezet (teh fuck?) en ook niet meer uitgezet. Teringhitte nu
Oud 29-01-2012, 13:11
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
En ze worden een nacht in de cel gegooid voor graffiti
lik op stuk beleid aanpakken die kutpubers met hun "problemen"
Citaat:
Lekker fris!
Oud 29-01-2012, 13:12
Verwijderd
21 graden? Teringhitte? Lekker warm juist.
Oud 29-01-2012, 13:12
Verwijderd
Tina was heel klein, tamelijk druk maar toch niet irritant, ze hockeyde maar kon heel goed voetballen en had altijd jawbreakers in haar jaszak. Ze was werkelijk op alle punten in tegenstrijd met zichzelf.

Citaat:
Dat is wel leuk, dan kan je ze zo breken.

Citaat:
Hmm, er zitten hier geen tankstations met een supermarktje in de buurt. Overigens heb ik ook nog nooit pastasaus in die schappen zien liggen
Ik zou gewoon even bij de buren pastasaus lenen en morgen nieuwe kopen en aan hun geven.
Oud 29-01-2012, 13:13
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
lik op stuk beleid aanpakken die kutpubers met hun "problemen"
Precies!

Ik dacht even dat dat domme kind direct een dwarslaesie zou hebben ofzo
Oud 29-01-2012, 13:15
Verwijderd
Ik ga vanavond trouwens naar een concert.
Oud 29-01-2012, 13:18
Chick Rock
Chick Rock is offline
Aha. Vertel!
Oud 29-01-2012, 13:23
Chick Rock
Chick Rock is offline
Leuk
Oud 29-01-2012, 13:26
Verwijderd

Ik heb besloten dat ik mijn nagels niet meer blauw maak als de lak kapotmaak, maar elke kapotte vinger in roze overlak, tot ze allemaal roze zijn. Ik ben blij met dit besluit. De blauwe nagellak schilfert nu, na een week, al. /zeer saaie post
Oud 29-01-2012, 13:29
Verwijderd
Citaat:
21 graden? Teringhitte? Lekker warm juist.
Ik vind het vreselijk.

Citaat:
Ik zou gewoon even bij de buren pastasaus lenen en morgen nieuwe kopen en aan hun geven.
Hmm, zo "close" ben ik niet met mijn buren eigenlijk.

Nah, ik wacht wel gewoon. En dan bied ik de keuze aan; pizza'tje faxen of lasagne nassen; dat laatste komt met een gratis korte tour door de hoofdstraat van Didamsko, in het kader van Sightseeing op Zondag
Oud 29-01-2012, 13:30
Verwijderd
Delen jullie trouwens vrienden met je broertje/zusje? En dan niet alsin facebookvrienden, maar echte vrienden.
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Precies!

Ik dacht even dat dat domme kind direct een dwarslaesie zou hebben ofzo
Ja, de hoeveelheid drama is onvoorstelbaar, arm kind, ze is rijp voor een instelling.

En hopla, nu valt ze flauw omdat ze te veel gekotst heeft
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Delen jullie trouwens vrienden met je broertje/zusje? En dan niet alsin facebookvrienden, maar echte vrienden.
Nee.
Verwijderd
Citaat:
Yeah, maar bitter weinig. *ponders* Eén maar, come to think of it.
Oud 29-01-2012, 13:33
Martiño
Martiño is offline
Geen broertjes en zusjes dus neen. Ik deel wel vrienden met mijn nichtjes.
Oud 29-01-2012, 13:34
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ja, de hoeveelheid drama is onvoorstelbaar, arm kind, ze is rijp voor een instelling.

En hopla, nu valt ze flauw omdat ze te veel gekotst heeft
Nou ja, in vergelijking met Spangas valt het nog mee

Nevermind, nu is ze ook al in elkaar geslagen.
Oud 29-01-2012, 13:36
Verwijderd
Ik deel met mijn broertje één vriend. Maar daar ben ik bepaald niet jaloers of zo, want mijn broertje en hij gaan twee uur gamen en hij en ik twee uur praten. Met mijn zusje deel ik één vriendin (die weer het zusje is van die vriend) en vroeger vond ik het helemaal niet leuk als die sommige dingen liever met mijn zusje deed dan met mij. Nu maakt het me niet zoveel meer uit. Sowieso heb ik best een leuk zusje, dus dingen met zijn drieën doen is niet stom ofzo.
Oud 29-01-2012, 13:38
Chick Rock
Chick Rock is offline
"Wil je mijn meisje zijn?" Ja hoor

Maar verder doet dingaantouwtje het best goed
Oud 29-01-2012, 13:38
Verwijderd
Ik deel helemaal geen vrienden met mijn zus
Oud 29-01-2012, 13:39
Verwijderd
Citaat:

Ik heb besloten dat ik mijn nagels niet meer blauw maak als de lak kapotmaak, maar elke kapotte vinger in roze overlak, tot ze allemaal roze zijn. Ik ben blij met dit besluit. De blauwe nagellak schilfert nu, na een week, al. /zeer saaie post
'al'?? Zo lang houdt het nooit bij mij ik mag tegenwoordig weer nagellak op maar zelfs als ik het heel netjes doe met topcoat erop enzo is vier-vijf dagen wel het maximum. is ook prima, want dan is het ook al zichtbaar aan het uitgroeien, dus dan moet het er toch af.
Oud 29-01-2012, 13:40
Verwijderd
Oh ja! Ajax - Feyenoord wordt gespeeld as we speak! Tof, hoop dat 't een gave wedstrijd wordt. Overigens is het me om het even wie er wint; ik heb echt genoten van Feyenoord toen ze de laatste keer tegen Ajax speelde
Oud 29-01-2012, 13:42
Verwijderd
Citaat:
'al'?? Zo lang houdt het nooit bij mij ik mag tegenwoordig weer nagellak op maar zelfs als ik het heel netjes doe met topcoat erop enzo is vier-vijf dagen wel het maximum. is ook prima, want dan is het ook al zichtbaar aan het uitgroeien, dus dan moet het er toch af.
Huh, zo kort?

Je kan bij mij nog geen uitgroei zien, eigenlijk. Ik kan het denk ik zo'n negen dagen houden (al moet het er dan wel echt af), maar meestal haal ik het er eerder af omdat ik dan een nieuw ontwerp heb verzonnen.
Oud 29-01-2012, 13:43
Chick Rock
Chick Rock is offline
Huh, er is ook een film Hoe overleef ik? En dat is precies hetzelfde verhaal als net in die serie, maar dan met andere acteurs. Nuttig ja
Oud 29-01-2012, 13:43
Verwijderd
Citaat:
ja, een vriendin (tevens nicht van ons). Vroeger toen we op de basisschool zaten wel meer. En ik kan het goed vinden met haar man en haar bff, maar niet zo van 'he zullen we met z'n tweeën de stad in' ofzo.
Oud 29-01-2012, 13:47
Verwijderd
Misschien gebruik jij kwaliteitsnagellak ofzo? Ik gebruik gewoon de 3 euro potjes van de etos. Of je bent voorzichtiger met je handen, dat ben ik nooit.
Oud 29-01-2012, 13:50
Verwijderd
Citaat:
Misschien gebruik jij kwaliteitsnagellak ofzo? Ik gebruik gewoon de 3 euro potjes van de etos. Of je bent voorzichtiger met je handen, dat ben ik nooit.
Nee, mijne zijn ook zoiets. Deze blauwe was omgerekend ongeveer twee euro. Ik denk dat ik gewoon wat voorzichtiger ben met mijn handen.

En ik wil iets moois op mijn nagels maken maar ik weet niet wat. Ik heb allemaal kleurtjes in mijn vorige huis achtergelaten en nu heb ik alleen nog blauw en twee kleuren roze. Iets artistiekers dan wat ik nu heb gaat het vast niet worden.
Oud 29-01-2012, 13:52
Verwijderd
Ineens realiseer ik me dat ik toen ik vanochtend thuis kwam nog even TV heb gekeken en zo ver heen was dat ik zelfs een paar keer moest lachen om American Dad
Oud 29-01-2012, 14:01
Verwijderd
zo terug van de kerk.
Oud 29-01-2012, 14:04
Verwijderd
Citaat:
zo terug van de kerk.
Ik ging er laatst voor het zingen uit!

Spoiler
Oud 29-01-2012, 14:05
Verwijderd
ik moest erheen om te zingen met koor, en ik had me verslapen het was koud en de pastoor irriteerde zich eraan dat mensen aan het hoesten waren.
Oud 29-01-2012, 14:08
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ergerde.

Het is koud gek!
Oud 29-01-2012, 14:09
DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
lol, toffe pastoor .

Regels voor berichten