Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-01-2012, 18:04
Uice
Uice is offline
Nou ja, die hoeft natuurlijk ook niet helemaal kaal te zijn, er mogen best een paar plukken haar op. Zolang het maar niet de focus krijgt.
Oud 29-01-2012, 18:07
Verwijderd
Nou ik vind het gewoon een fijn idee dat ik er net even meer aandacht besteed dan alleen hop kleren aan, tanden poetsen KLAARRRR.
Oud 29-01-2012, 18:10
Uice
Uice is offline
Citaat:
Nou ik vind het gewoon een fijn idee dat ik er net even meer aandacht besteed dan alleen hop kleren aan, tanden poetsen KLAARRRR.
Ik zeg toch ook niet dat daar iets mis mee is. Het is alleen, ik zou zeggen dat de gemiddelde mens zulke zaken niet nódig heeft om, zoals jij het noemde, enigszins toonbaar te zijn.
Oud 29-01-2012, 18:14
Verwijderd
Alles letterlijk lezen, er is hier niet veel veranderd he ;x
Oud 29-01-2012, 18:16
Uice
Uice is offline
Sorry.
Oud 29-01-2012, 18:17
Verwijderd
Ik heb geen telefoon meer.
Oud 29-01-2012, 18:25
Verwijderd
Citaat:
Ik heb echt nooit parfum op Ja, soms met een speciale gelegenheid.
Ik heb altijd parfum op.

En ik doe er denk ik ook een kwartiertje over, alles samen. Dat is tanden poetsen, foundation, lipgloss, mascara, evt. oogschaduw en oogpotlood, haren doen (ik heb mijn haren meestal los en zonder iets) en parfum. Dat is het denk ik wel zo ongeveer. Maar vanaf nu is het onnodig, want mijn sociale leven is voorbij daar ik mijn telefoon in de wc heb laten vallen.
Oud 29-01-2012, 18:27
DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
Er uit halen, uit elkaar halen en laten drogen.

Vaak doet wel iets het nog .
Oud 29-01-2012, 18:28
Verwijderd
Ik doe alleen mascara en oogpotlood, anders zijn m'n ogen kaal en zie ik er helemaal uit als 14.
Maar foundation, poe, daar heb ik geen zin in hoor. Ik doe het heel soms, en dan denk ik, hm, zou ik vaker moeten doen want het doet me goed

Maar ik denk dan altijd, zodra jij (en je omgeving) eraan gewend is, dan valt het zo tegen als je een keer geen foundation op hebt. Dus dan ben ik liever af en toe extra toonbaar, en meestal niet, dan altijd heel toonbaar, en dat het heul erg opvalt als ik een keer geen make-up draag.
Oud 29-01-2012, 18:29
Verwijderd
Hoe eruithalen? Wij hebben een buitenwc met daaronder een grote, diepe koker waar het invalt. Daar ga ik niet in, ik zweer het, de beste ninja's gaan daar nog dood. En zo tof was die telefoon nou ook weer niet. Alleen stonden al mijn contacten erin.
Oud 29-01-2012, 18:30
DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
Citaat:
Hoe eruithalen? Wij hebben een buitenwc met daaronder een grote, diepe koker waar het invalt. Daar ga ik niet in, ik zweer het, de beste ninja's gaan daar nog dood. En zo tof was die telefoon nou ook weer niet. Alleen stonden al mijn contacten erin.
buiten wc .

Wel klote
Oud 29-01-2012, 18:32
Schrödinger
Schrödinger is offline
Dat lijkt me onaangenaam, schijten als het -20 is.
Oud 29-01-2012, 18:34
Verwijderd
Citaat:
Ik doe alleen mascara en oogpotlood, anders zijn m'n ogen kaal en zie ik er helemaal uit als 14.
Maar foundation, poe, daar heb ik geen zin in hoor. Ik doe het heel soms, en dan denk ik, hm, zou ik vaker moeten doen want het doet me goed

Maar ik denk dan altijd, zodra jij (en je omgeving) eraan gewend is, dan valt het zo tegen als je een keer geen foundation op hebt. Dus dan ben ik liever af en toe extra toonbaar, en meestal niet, dan altijd heel toonbaar, en dat het heul erg opvalt als ik een keer geen make-up draag.
Dat is wel waar, ja. Maar ik vind niet dat ik er zonder makeup meteen ontoonbaar uitzie, dus de rest van de wereld vindt dat vast ook niet.

Citaat:
buiten wc .

Wel klote
Ja, tweede wereld hè.

En, mja, mja. Ach. Ik ben trots op mezelf dat ik me heb ingehouden met vloeken - ik fluisterde drie keer een naar woord en uitte daarna mijn irritatie door met mijn hoofd te schudden.
Oud 29-01-2012, 18:49
Verwijderd
Citaat:
Ik vind je ook nog steeds een knap meisje, maar wel heel erg een meisje, zegmaar.
Wat bedoel je daar mee?

*gaat braaf niet offtopic in het fototopic*
Oud 29-01-2012, 18:51
Verwijderd
Citaat:
Wat bedoel je daar mee?

*gaat braaf niet offtopic in het fototopic*
Dat ik het puur op die foto waarschijnlijk nog wel zou hebben geloofd als je zo'n beetje van mijn leeftijd was geweest in plaats van zeven jaar ouder.
Oud 29-01-2012, 18:53
Verwijderd
Citaat:
Dat ik het puur op die foto waarschijnlijk nog wel zou hebben geloofd als je zo'n beetje van mijn leeftijd was geweest in plaats van zeven jaar ouder.
Oh, zo! Ja dat is zo. Ik klaag niet voor niks vaak dat ik mijn ID moet laten zien
Oud 29-01-2012, 18:56
Verwijderd
De andere kant op is erger. Mijn aardrijkskundelerares in de tweede vroeg een keer aan een vriendin van mij hoe oud zij dacht dat ze was. Die kneep haar ogen zo'n beetje toe en zei: "Drieënveertig."

Ze was zevenentwintig.
Oud 29-01-2012, 18:57
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik heb 's ochtends denk ik iets van 15 minuten nodig. Aankleden, haar doen, make-up (meestal alleen mascara, soms ook oogpotlood, lippenbalsem, lippotlood en lippenstift). En ik draag nooit foundation. Ik ben er te lui voor en vind dat je altijd kan zien dat je het draagt en dat is lelijk.
Oud 29-01-2012, 18:58
Chick Rock
Chick Rock is offline
Maar ik draag wel elke dag iets van make-up, omdat ik er anders heel moe uitzie. Met make-up zien mensen dat meestal niet.
Oud 29-01-2012, 18:59
Verwijderd
Waarom is dat lelijk? Bij lippenstift, oogpotlood en lippotlood kan je ook zien dat je het draagt, en dat is ook niet lelijk.
Oud 29-01-2012, 19:00
Chick Rock
Chick Rock is offline
Mja. Ik weet het niet. Ik vind het niet mooi doorgaans. Misschien ken ik alleen mensen die het niet goed of te dik opbrengen hoor
Oud 29-01-2012, 19:03
Chick Rock
Chick Rock is offline
Damn nou zit ik alweer bij Extreme Home Makeover te janken
Oud 29-01-2012, 19:05
DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
Ik vind foundation ook lelijk. Vind het altijd alsof mensen hun eigen huid willen verbergen.
Oud 29-01-2012, 19:05
Verwijderd
Citaat:
Ik vind foundation ook lelijk. Vind het altijd alsof mensen hun eigen huid willen verbergen.
Dat willen ze ook
Oud 29-01-2012, 19:06
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ja duh
Oud 29-01-2012, 19:21
Noedelhap
Noedelhap is offline
Dat doen ze toch met de
Citaat:
concealer

?
Oud 29-01-2012, 19:22
Verwijderd
volgens mij is dat een spulletje om de rest van de make up beter te laten hechten. Ofzoiets. Ik heb teveel diva divine filmpjes gekeken
Oud 29-01-2012, 19:24
Verwijderd
Citaat:
Dat doen ze toch met de

?
Nee dat is voor pukkeltjes en je wallen ofzo, en dan is foundation om heel je bek te plamuren.

Maar ik weet dat ook allemaal niet hoor. Ik koop weleens spullen maar ik gebruik het dan vervolgens bijna nooit.
Oud 29-01-2012, 19:24
Chick Rock
Chick Rock is offline
Aw
Oud 29-01-2012, 19:25
Verwijderd
En dan heb je ook nog zoiets als primer, en dan is dan weer een extra laag voor onder je foundation. (?)

:') Je zal er maar druk mee zijn. Ga in die tijd een goede film kijken, denk ik dan.
Oud 29-01-2012, 19:28
Noedelhap
Noedelhap is offline
Ja, zoals Primer.
Oud 29-01-2012, 19:28
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ha jeej, Music and Lyrics
Oud 29-01-2012, 19:30
Verwijderd
Citaat:
Mja. Ik weet het niet. Ik vind het niet mooi doorgaans. Misschien ken ik alleen mensen die het niet goed of te dik opbrengen hoor
Maar vergelijk dit:

Spoiler

Met dit:

Spoiler

Dat is best een groot verschil. En nu is mijn huid niet altijd zo onzuiver als op de bovenste foto, maar ik vind het toch heus een verbetering. Qua huid, dan, ik ben op de onderste foto wel dikker.

Edit: wacht even, ik verklein die bovenste zo even.

Citaat:
volgens mij is dat een spulletje om de rest van de make up beter te laten hechten. Ofzoiets. Ik heb teveel diva divine filmpjes gekeken
Nee, concealer is gericht om puistjes en dingen enzo te verbergen, foundation is gewoon om over je hele gezicht te smeren.

Laatst gewijzigd op 29-01-2012 om 19:47.
Oud 29-01-2012, 19:30
DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
Als het maar met H. Grant is . Zou homo worden voor die man als die jonger was .
Oud 29-01-2012, 19:31
Verwijderd
Ik gebruik eigenlijk bijna nooit make-up. Af en toe mascara, maar op de een of andere manier krijg ik dat nooit mooi en dan ziet het er onnatuurlijk uit en haal ik het er maar weer af.
Oud 29-01-2012, 19:32
DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
Citaat:
Maar vergelijk dit:

Spoiler

Met dit:

Spoiler

Dat is best een groot verschil. En nu is mijn huid niet altijd zo onzuiver als op de bovenste foto, maar ik vind het toch heus een verbetering. Qua huid, dan, ik ben op de onderste foto wel dikker.

Edit: wacht even, ik verklein die bovenste zo even.

Nee, concealer is gericht om puistjes en dingen enzo te verbergen, foundation is gewoon om over je hele gezicht te smeren.
Ik vind die bovenste foto echt 3 keer mooier, maar het zal wel aan mij liggen
Oud 29-01-2012, 19:33
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
*knip*
Ik zie helemaal geen verschil op beide foto's ben je mooi!

Citaat:
Als het maar met H. Grant is . Zou homo worden voor die man als die jonger was .
Oud 29-01-2012, 19:34
Verwijderd
Citaat:
Ik vind die bovenste foto echt 3 keer mooier, maar het zal wel aan mij liggen
Niet de foto, de huid.
Oud 29-01-2012, 19:34
Verwijderd
Citaat:
Ik zie helemaal geen verschil op beide foto's ben je mooi!
Helemaal geen verschil is wel overdreven, maar je kunt je zeker op beide manieren vertonen.
Oud 29-01-2012, 19:35
Verwijderd
En ik verwijs jullie allemaal door naar Mascha. Het verschil tussen concealer en foundation niet weten, foei.
Oud 29-01-2012, 19:37
Verwijderd
Ik vind je eigenlijk niet echt een type voor make-up Aldan! Voor foundation dan, enzo.
Niet dat ik je zie als jongensachtige pot ofzo hoor, maar toch.
Oud 29-01-2012, 19:38
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Niet de foto, de huid.
Nou, onder ziet er wel gaver uit ja. Maar ik neem dat dat niet helemaal 'geplamuurd' is, maar gewoon een bescheiden hoeveelheid make-up?
Oud 29-01-2012, 19:44
Verwijderd
Citaat:
Helemaal geen verschil is wel overdreven, maar je kunt je zeker op beide manieren vertonen.
Ja, ik ga ook wel zonder foundation de deur uit hoor, ook wel helemaal zonder make-up, maar om aan te geven dat foundation mensen niet persé lelijker maakt.

Citaat:
Ik vind je eigenlijk niet echt een type voor make-up Aldan! Voor foundation dan, enzo.
Niet dat ik je zie als jongensachtige pot ofzo hoor, maar toch.
Ik denk dat het deels cultuurbepaald is - in Nederland gebruikte ik heel vaak geen foundation. Misschien houd ik er ook wel zo'n beetje mee op als ik terugben. Maar ik vind make-updingetjes ook gewoon leuk om te doen.

Citaat:
Nou, onder ziet er wel gaver uit ja. Maar ik neem dat dat niet helemaal 'geplamuurd' is, maar gewoon een bescheiden hoeveelheid make-up?
Foundation, mascara en oogpotlood.
Oud 29-01-2012, 19:45
Uice
Uice is offline
Citaat:
En ik verwijs jullie allemaal door naar Mascha. Het verschil tussen concealer en foundation niet weten, foei.
Dat "recept".

Doet ze een kookshow, zet ze tussen de ingrediënten kruidenmixjes en Parmezaanse kaas uit een potje.

"En nu ga je de ui in kleine stukjes snijden." Volgende shot: reusachtige brokken ui in de pan.

"Zalm kan je eigenlijk al eten als het gerookt is."

Bij veel te hard kokende saustroep: "Nu is ie ongeveer perfect."

"Vergeet niet de pasta af te gieten."

Het is echt koken voor en door een mongool.
Oud 29-01-2012, 19:47
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ja, ik ga ook wel zonder foundation de deur uit hoor, ook wel helemaal zonder make-up, maar om aan te geven dat foundation mensen niet persé lelijker maakt.
Ja nee, dat bedoelde ik ook niet. Vooral van een afstand zie je het vaak niet. Maar van dichtbij kan je soms heel duidelijk zien dat iemand foundation gebruikt. Soms omdat het een zichtbaar laagje is of omdat de kleur niet helemaal klopt etc.
Oud 29-01-2012, 19:48
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Dat meisje ziet er trouwens echt niet uit.
Oud 29-01-2012, 19:50
Verwijderd
Citaat:
Dat "recept".

Doet ze een kookshow, zet ze tussen de ingrediënten kruidenmixjes en Parmezaanse kaas uit een potje.

"En nu ga je de ui in kleine stukjes snijden." Volgende shot: reusachtige brokken ui in de pan.

"Zalm kan je eigenlijk al eten als het gerookt is."

Bij veel te hard kokende saustroep: "Nu is ie ongeveer perfect."

"Vergeet niet de pasta af te gieten."

Het is echt koken voor en door een mongool.
Dat is een irrelevant filmpje! Het gaat niet om het koken, ze hoeft niet te kunnen koken, ze is make-upmens, geen kokkin.
Oud 29-01-2012, 19:51
Uice
Uice is offline
Citaat:
Dat is een irrelevant filmpje! Het gaat niet om het koken, ze hoeft niet te kunnen koken, ze is make-upmens, geen kokkin.
Dan moet ze ook geen kookfilm maken. on o: ono:
Oud 29-01-2012, 19:53
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Oh, die ga ik zo even kijken dan, leuk
Oud 29-01-2012, 19:53
Verwijderd
Citaat:
Dat meisje ziet er trouwens echt niet uit.
Huh, hoezo? Uice had wel gelijk met zijn kookfilmopmerking, maar ik vind zeker niet dat ze er niet uitziet.

Citaat:
Vertel het haar.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten