Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-01-2012, 19:35
Verwijderd
Goeie foto

En ik heb de hele middag met mijn huisgenoten op de bank gezeten om te kijken naar mindfuck foto's. En daarna brownies gemaakt als toetje voor het avondeten. Omnom <3
Advertentie
Oud 30-01-2012, 19:38
mollerator
mollerator is offline
Citaat:
Ik heb de eerste muppet-handpop al binnen! Ik zat erg te twijfelen tussen een Kermit, want die heeft een beweegbare mond, en dus awesome, of een Miss Piggy. Want gewoon.

Wil je weten welke het is geworden?? Check het fototopic voor een gezellige foto!
O dat heb je dan toch snel voor elkaar! Heeft je moeder voor 100 euro boodschappen gedaan dan?
Ik heb hier ook nog een zegel voor je.
Oud 30-01-2012, 19:40
Verwijderd
Citaat:
O dat heb je dan toch snel voor elkaar! Heeft je moeder voor 100 euro boodschappen gedaan dan?
Ik heb hier ook nog een zegel voor je.
Ja blijf ze wel voor me meenemen he, want dan kan ik er misschien nog eentje krijgen.
Oud 30-01-2012, 19:41
Verwijderd
Citaat:
Edit: de grap was te slecht.
Oh ik vond 'm wel gaan!

Kasper zei zoiets ook al, van mijn exen moet ik het weer hebben, huhu.
Oud 30-01-2012, 19:43
Uice
Uice is offline
Citaat:
Oh ik vond 'm wel gaan!

Kasper zei zoiets ook al, van mijn exen moet ik het weer hebben, huhu.
Ik vond hem te voor de hand liggend.
Oud 30-01-2012, 19:43
Verwijderd
Dat wel. Maar hij moest nu eenmaal gemaakt worden, hallo, ik ging met een varken op de foto.
Oud 30-01-2012, 19:45
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Ik heb de eerste muppet-handpop al binnen! Ik zat erg te twijfelen tussen een Kermit, want die heeft een beweegbare mond, en dus awesome, of een Miss Piggy. Want gewoon.

Wil je weten welke het is geworden?? Check het fototopic voor een gezellige foto!
Ik wil ook zo supergraag zo'n muppet! En dan het liefst Kermit, want ik ben een erg groot Kermitfan.

Maar wij hebben geen AH in de buurt, dus pindakaasch.
Oud 30-01-2012, 19:46
Verwijderd
Citaat:
Ik wil ook zo supergraag zo'n muppet! En dan het liefst Kermit, want ik ben een erg groot Kermitfan.

Maar wij hebben geen AH in de buurt, dus pindakaasch.
Haha, ik moest aan jou denken toen ik met die Kermit in mijn handen stond
Oud 30-01-2012, 19:52
Miekje*
Miekje* is offline
En ik ga hier even lekker zeuren, want ik heb net 3 uur gedaan over mijn reis naar huis. Ik was om vier uur uit en om zeven uur thuis, jawel! Want er was natuurlijk weer een stroomstoring op/in Schiedam en Rotterdam en de metro's reden niet. En de trams ook niet. En de treinen waren onmenselijke pakhuizen vol mensen geworden, zo erg dat het me aan zekere veewagons uit de tweede wereldoorlog deed denken. En die reden ook met duisent vertraging. Gelukkig was een dinnetje haar vader zo lief om ons op te halen, maar die belde even later dat het nog wel even zou gaan duren omdat hij erg in de file stond, waarschijnlijk ook door de stroomstoring. En we konden niet in een cafeetje ofzo gaan zittten want we hadden twee honden mee vanwege school en die mogen daar niet in. En haar hond was een Duitse dog met een dun vachtje, dus die had het koud. Net als wij. Na een uur of wat werden we opgehaald en reden daarna direct de file weer in. Ik werd vlak bij hun huis afgezet bij een busstation omdat zij naar huis moesten, want hun eten stond al in de oven. En toen moest ik nog 25 minuten wachten op mijn bus naar huis, in de kou en alles. En als mijn voeten niet waren bevroren had ik gaan lopen, maar die deden superpijn van de kou en het sneeuwde en het was superglad. En nu voel ik me moe en verdrietig en alleen /vrouw.
Oud 30-01-2012, 19:52
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Haha, ik moest aan jou denken toen ik met die Kermit in mijn handen stond
Oh, dat is dan wel weer heel lief <3.
Oud 30-01-2012, 19:53
Verwijderd
Ik vind het stom dat ik in mijn leven geloof ik nooit hinder heb ondervonden van mijn achternaam, behalve door leraren. Hebben anderen dat ook door, dat leraren en achternamen een slechte combinatie is?
Oud 30-01-2012, 19:55
Miekje*
Miekje* is offline
Bij mij is vooral docenten en mijn voornaam een slechte combinatie.
Oud 30-01-2012, 19:56
Verwijderd
Bij mij iedereen en mijn voornaam. Het wordt best vaak Steffanie, of Stephanie.
Oud 30-01-2012, 19:56
Verwijderd
Op wat voor manier?

Ik had eerst een lerares die me om mijn achternaam altijd Servet noemde. En toen zei ik dat ik dat niet wilde en toen was het HEE DEKEN!!!11!!!!11. Kreng. En nu weer een die me vandaag ineens 'rare jood' noemde. Ik ben om beide dingen nog steeds boos, al was het eerste iets van zes jaar geleden.
Oud 30-01-2012, 20:01
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Op wat voor manier?
Omdat ze hem niet kunnen onthouden . Ik word vaak 'Willeke', 'Willemiek', 'Mieke' of 'Annemieke' genoemd. En dat is zo hatelijk.
Oud 30-01-2012, 20:14
Verwijderd
Ook sneeuw hier, hoewel ik het eerder 'mot'sneeuw zou noemen. Er blijft wel een beetje liggen. De tijd dat ik dood ga buiten is aangebroken. Ik ga echt dood buiten. Dus nu loop ik met een dikke legging, normale broek en chillbroek en nog steeds koud
Oud 30-01-2012, 20:15
Verwijderd
zo daar pak ik toch maar even stefenootje haar ergenis in bovenstaande post mee.
Oud 30-01-2012, 20:15
Verwijderd
Citaat:
zo daar pak ik toch maar even stefenootje haar ergenis in bovenstaande post mee.
Huh?

edit: oh, inderdaad
Oud 30-01-2012, 20:19
Verwijderd
Citaat:
De tijd dat ik dood ga buiten is aangebroken. Ik ga echt dood buiten.

Ja, het was wel vrij koud ja, maar ik ga niet dood ofzo. Ik vind het altijd wel lekker knus en spartaans ofzo. Lekker met z'n allen staan kleumen en snotneuzen bij de tramhalte.
Oud 30-01-2012, 20:23
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Bij mij iedereen en mijn voornaam. Het wordt best vaak Steffanie, of Stephanie.
Ik zie nogal eens dat m'n naaam met een e wordt geschreven. Anoek staat echt gigantisch lelijk.

Citaat:
Omdat ze hem niet kunnen onthouden . Ik word vaak 'Willeke', 'Willemiek', 'Mieke' of 'Annemieke' genoemd. En dat is zo hatelijk.
Ik heb jou echt al jaren in m'n msn lijst staan ofzo, want elke keer als ik naar hotmail ga zie ik jouw naam + statusupdate en het heeft me heeeel lang geduurd voor ik erachter kwam dat jij Willemieke bent en dat je geen familie bent van een vriendin van me. (Die heeft dezelfde achternaam en komt ook uit de buurt van Roffa. Ken jij een Evelien?)
Oud 30-01-2012, 20:23
Miekje*
Miekje* is offline
Jongens, ik voel me weer een beetje blijer. Hoewel ik keelpijn heb, nu ook. Maar ik heb een hele grote mok rooibosthee voor mezelf gemaakt en ik kreeg van mijn moeder een kandijsuikerstokje .
Oud 30-01-2012, 20:25
Verwijderd
Citaat:
Ik zie nogal eens dat m'n naaam met een e wordt geschreven. Anoek staat echt gigantisch lelijk.
Dat is inderdaad niet zo mooi nee.

Aan mijn naam kan alles fout gaan, en ik vind het niet zo erg als dat gebeurt, maar opmerkingen over mijn achternaam moeten mensen bij zich houden. Ik ben niet eens joods.
Oud 30-01-2012, 20:26
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Ik heb jou echt al jaren in m'n msn lijst staan ofzo, want elke keer als ik naar hotmail ga zie ik jouw naam + statusupdate en het heeft me heeeel lang geduurd voor ik erachter kwam dat jij Willemieke bent en dat je geen familie bent van een vriendin van me. (Die heeft dezelfde achternaam en komt ook uit de buurt van Roffa. Ken jij een Evelien?)
Oh ja? Hoe kom jij aan mijn hotmail, dan? Nog van mijn tijd als forumbaas, zeker? Niet dat ik erg vind dat je hem hebt ofzo .

En nee, ik ken geen Evelien. Nouja, wel, maar niet met dezelfde achternaam als ik.
Oud 30-01-2012, 20:27
Miekje*
Miekje* is offline
Aldan, ik vind jouw voornaam heel erg mooi . Jouw achternaam zou ik niet weten, dus daar kan ik ook geen mening over geven.
Oud 30-01-2012, 20:27
Uice
Uice is offline
Ik ben altijd verbaasd om de verwarring die er omtrent mijn naam bestaat. Ik moet het vaak herhalen, en mensen vragen ook vaak hoe ze het moeten spellen. Hoe zou je het anders spellen? Ik zeg nu altijd maar 'zoals Caesar'.

Een Amerikaan vroeg zelfs een keer, toen hij mijn naam zag maar mij niet, of ik een jongen of een meisje was.
Oud 30-01-2012, 20:28
Verwijderd
Citaat:
Aldan, ik vind jouw voornaam heel erg mooi . Jouw achternaam zou ik niet weten, dus daar kan ik ook geen mening over geven.
Ik vind mijn voornaam ook wel mooi. Maar dank je!

Mijn achternaam is ook prachtig, natuurlijk.
Oud 30-01-2012, 20:29
Verwijderd
Citaat:
Ik ben altijd verbaasd om de verwarring die er omtrent mijn naam bestaat. Ik moet het vaak herhalen, en mensen vragen ook vaak hoe ze het moeten spellen. Hoe zou je het anders spellen? Ik zeg nu altijd maar 'zoals Caesar'.

Een Amerikaan vroeg zelfs een keer, toen hij mijn naam zag maar mij niet, of ik een jongen of een meisje was.
Julyus, misschien?

Mijn naam bestaat in veel varianten, maar het lelijkste wat iemand ooit heeft verzonnen was Catheriena. Met ie. Hoe verzin je dat?
Oud 30-01-2012, 20:30
Miekje*
Miekje* is offline
Ik geloof dat rooibosthee mijn lievelings is.
Oud 30-01-2012, 20:30
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Zo raar is je naam niet, mss dat mensen daarom verward raken. Ze verwachten mss een spelling als Djulee-uzzz.
Oud 30-01-2012, 20:31
Schrödinger
Schrödinger is offline
Ik word geregeld Elmèr genoemd.
Oud 30-01-2012, 20:31
Verwijderd
De mensen die mijn achternaam ook kennen kunnen zich wel voorstellen wat voor combinaties van fouten ik aantref in mijn voor + achternaam.
Oud 30-01-2012, 20:32
Verwijderd
Citaat:
Zo raar is je naam niet, mss dat mensen daarom verward raken. Ze verwachten mss een spelling als Djulee-uzzz.
Jij had toch een lerares Engels die hetzelfde heette als ik? Van achternaam, dus. Alleen sprak je het bij haar anders uit.
Oud 30-01-2012, 20:32
Verwijderd
Citaat:
Ik word geregeld Elmèr genoemd.
De klemtoon zit toch ook op de El?
Oud 30-01-2012, 20:33
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik weet eigenlijk niet meer wat je achternaam is.
Oud 30-01-2012, 20:34
Verwijderd
Citaat:
Ik weet eigenlijk niet meer wat je achternaam is.
Herinner je je dat je op de meet waarop wij elkaar meetten iets kwaads vertelde over een of andere Amerikaanse lerares Engels? Die. Alsin, meer, zegmaar. Beddending.
Oud 30-01-2012, 20:37
Miekje*
Miekje* is offline
Huhu, het vriest twee graden en de Elfstedentocht is gelijk trending op Twitter. Omg, we zijn ook echte Hollanders :').
Oud 30-01-2012, 20:39
Verwijderd
Mijn naam schijnt ook lastig te zijn, maar iedereen die me kent vindt het wel raar als iemand het verkeerd schrijft. En verkeerd uitspreken is helemaal raar. Maargoed, ik bedenk me nu dat ik dan eigenlijk wel mijn naam moet zeggen, omdat er ander zo weinig bij mijn verhaal voor te stellen is, maar ik weet nog niet of ik dat wil.
Oud 30-01-2012, 20:40
Verwijderd
Citaat:
Huhu, het vriest twee graden en de Elfstedentocht is gelijk trending op Twitter. Omg, we zijn ook echte Hollanders :').
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Herinner je je dat je op de meet waarop wij elkaar meetten iets kwaads vertelde over een of andere Amerikaanse lerares Engels? Die. Alsin, meer, zegmaar. Beddending.
Oooh ja! Maar die gaf Frans en was best aardig. Ik had wel op de uni een docente Amerikaanse Literatuur die heel suf is. Mss haal je die 2 door elkaar?
Verwijderd
Citaat:
Mijn naam schijnt ook lastig te zijn, maar iedereen die me kent vindt het wel raar als iemand het verkeerd schrijft. En verkeerd uitspreken is helemaal raar. Maargoed, ik bedenk me nu dat ik dan eigenlijk wel mijn naam moet zeggen, omdat er ander zo weinig bij mijn verhaal voor te stellen is, maar ik weet nog niet of ik dat wil.
PM mag ook! Ik had altijd het gevoel dat jij Dianne heet, maar ik ben bang dat dat een beetje een belediging is. Zo is het niet bedoeld.
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
De klemtoon zit toch ook op de El?
Ja, maar het is Elm(u)r, niet Elmèr.
Oud 30-01-2012, 20:41
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik ben madame Pantalon du maison.
Of fraulein Hosehausen.
Oud 30-01-2012, 20:42
Verwijderd
Citaat:
Oooh ja! Maar die gaf Frans en was best aardig. Ik had wel op de uni een docente Amerikaanse Literatuur die heel suf is. Mss haal je die 2 door elkaar?
O! Ja, ik denk dat ik die door elkaar haal.

Dat is mijn achternaam, dus, en volgens mijn lerares bijnaalles is het een jodenachternaam.
Oud 30-01-2012, 20:42
Verwijderd
Citaat:
PM mag ook! Ik had altijd het gevoel dat jij Dianne heet, maar ik ben bang dat dat een beetje een belediging is. Zo is het niet bedoeld.
Ik heet geen Dianne, en het is ook geen belediging, hoor. Dianne is best een prima naam, toch?
Oud 30-01-2012, 20:43
Miekje*
Miekje* is offline
Huhu, er was een hoop kabaal van een paar snotjochies buiten, dus ik ga even met mijn ellebogen op het raamkozijn naar buiten zitten turen. En ze zien dat, en gooien sneeuwballen tegen mijn raam. Aangezien mijn luchtrooster open staat, hoorde ik precies wat ze zeiden. De één: 'Hé, kijk naar dat meisje!' *sneeuwbal gooit* Andere jochie gooit ook een sneeuwbal en zegt: 'Hé, het beweegt man, het leeft!' En prompt rennen ze alle vier weg .
Oud 30-01-2012, 20:44
Verwijderd
Oh, meisjes bewegen! Meisjes leven! Wat een openbaring
Oud 30-01-2012, 20:45
Verwijderd
Citaat:
Ik heet geen Dianne, en het is ook geen belediging, hoor. Dianne is best een prima naam, toch?
Ik vind een prototype-Dianne niet direct klinken als iets aardigs, of zo. Maar ik vond jou niet echt zo'n echte Dianne, maar toch een Dianne.

Of ja, laat ook maar.

Citaat:
Huhu, er was een hoop kabaal van een paar snotjochies buiten, dus ik ga even met mijn ellebogen op het raamkozijn naar buiten zitten turen. En ze zien dat, en gooien sneeuwballen tegen mijn raam. Aangezien mijn luchtrooster open staat, hoorde ik precies wat ze zeiden. De één: 'Hé, kijk naar dat meisje!' *sneeuwbal gooit* Andere jochie gooit ook een sneeuwbal en zegt: 'Hé, het beweegt man, het leeft!' En prompt rennen ze alle vier weg .
Ahhhw.
Oud 30-01-2012, 20:47
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Oh, meisjes bewegen! Meisjes leven! Wat een openbaring
Citaat:
Ahhhw.
Ja, het was wel heel aandoenlijk <3.
Oud 30-01-2012, 20:56
Verwijderd
Besluit ik eindelijk economie te gaan leren, wordt het hier ook stil. Dat helpt.
Oud 30-01-2012, 20:57
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Pip, ET is wel een film voor sam misschien?

Overigens heeft F. me Hoodwinked meegegeven voor hem, weet niet of hij het wat vindt. Maar best leuke film

Regels voor berichten