| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
En dan het liefst Kermit, want ik ben een erg groot Kermitfan.Maar wij hebben geen AH in de buurt, dus pindakaasch.
|
|
|
|
En ik ga hier even lekker zeuren, want ik heb net 3 uur gedaan over mijn reis naar huis. Ik was om vier uur uit en om zeven uur thuis, jawel! Want er was natuurlijk weer een stroomstoring op/in Schiedam en Rotterdam en de metro's reden niet. En de trams ook niet. En de treinen waren onmenselijke pakhuizen vol mensen geworden, zo erg dat het me aan zekere veewagons uit de tweede wereldoorlog deed denken. En die reden ook met duisent vertraging. Gelukkig was een dinnetje haar vader zo lief om ons op te halen, maar die belde even later dat het nog wel even zou gaan duren omdat hij erg in de file stond, waarschijnlijk ook door de stroomstoring. En we konden niet in een cafeetje ofzo gaan zittten want we hadden twee honden mee vanwege school en die mogen daar niet in. En haar hond was een Duitse dog met een dun vachtje, dus die had het koud. Net als wij. Na een uur of wat werden we opgehaald en reden daarna direct de file weer in. Ik werd vlak bij hun huis afgezet bij een busstation omdat zij naar huis moesten, want hun eten stond al in de oven. En toen moest ik nog 25 minuten wachten op mijn bus naar huis, in de kou en alles. En als mijn voeten niet waren bevroren had ik gaan lopen, maar die deden superpijn van de kou en het sneeuwde en het was superglad. En nu voel ik me moe en verdrietig en alleen
/vrouw.
|
|
|
Verwijderd
|
Op wat voor manier?
Ik had eerst een lerares die me om mijn achternaam altijd Servet noemde. En toen zei ik dat ik dat niet wilde en toen was het HEE DEKEN!!!11!!!!11. Kreng. En nu weer een die me vandaag ineens 'rare jood' noemde. Ik ben om beide dingen nog steeds boos, al was het eerste iets van zes jaar geleden.
|
|
|
|||
|
Citaat:
![]() Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Aan mijn naam kan alles fout gaan, en ik vind het niet zo erg als dat gebeurt, maar opmerkingen over mijn achternaam moeten mensen bij zich houden. Ik ben niet eens joods.
|
|
|
|
||
|
Citaat:
Nog van mijn tijd als forumbaas, zeker? Niet dat ik erg vind dat je hem hebt ofzo .En nee, ik ken geen Evelien. Nouja, wel, maar niet met dezelfde achternaam als ik.
|
|
|
|
Ik ben altijd verbaasd om de verwarring die er omtrent mijn naam bestaat. Ik moet het vaak herhalen, en mensen vragen ook vaak hoe ze het moeten spellen. Hoe zou je het anders spellen? Ik zeg nu altijd maar 'zoals Caesar'.
Een Amerikaan vroeg zelfs een keer, toen hij mijn naam zag maar mij niet, of ik een jongen of een meisje was.
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Mijn naam bestaat in veel varianten, maar het lelijkste wat iemand ooit heeft verzonnen was Catheriena. Met ie. Hoe verzin je dat?
|
|
|
|
|
Verwijderd
|
Mijn naam schijnt ook lastig te zijn, maar iedereen die me kent vindt het wel raar als iemand het verkeerd schrijft. En verkeerd uitspreken is helemaal raar. Maargoed, ik bedenk me nu dat ik dan eigenlijk wel mijn naam moet zeggen, omdat er ander zo weinig bij mijn verhaal voor te stellen is, maar ik weet nog niet of ik dat wil.
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Zo is het niet bedoeld.
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dat is mijn achternaam, dus, en volgens mijn lerares bijnaalles is het een jodenachternaam. ![]()
|
|
|
|
|
|
Huhu, er was een hoop kabaal van een paar snotjochies buiten, dus ik ga even met mijn ellebogen op het raamkozijn naar buiten zitten turen. En ze zien dat, en gooien sneeuwballen tegen mijn raam. Aangezien mijn luchtrooster open staat, hoorde ik precies wat ze zeiden. De één: 'Hé, kijk naar dat meisje!' *sneeuwbal gooit* Andere jochie gooit ook een sneeuwbal en zegt: 'Hé, het beweegt man, het leeft!' En prompt rennen ze alle vier weg
.
|
|
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Of ja, laat ook maar. Citaat:
Ahhhw.
|
||
![]() |