Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
Ten eerste is het helemaal niet goed lijkt me. Je bent dan nog niet eens uitgegroeid enzo, gaat dat dan niet uitrekken?
![]()
||
Citaat:
Nou evengoed: ik zou het mijn kind nooit toelaten, maar met dat meisje heb ik niks te maken, dus moet ze het maar zelf weten. Als het goed is komt ze dr zelf wel achter dat ze stom bezig is geweest.
|
ik snap vooral die ouders niet dan... op die leeftijd vind je zowiets geweldig, heel hip en waarschijnlijk ook prachtig maar ben je gewoon nog niet volwassen genoeg om de gevolgen daarvan in te zien en dat af te wegen tegen het plezier wat je er van zou kunnen hebben... neej ik zou het never nooit niet toestaan...
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
dat is toch hartstikke fout van die ouders, want dat kind groeit nog en dan loopt ze later met 2 van die koeienvlekken op d'r rug. Kijken hoe ze dan reageert! Ma goe, die ouders zitten dus volgens mij echt fout, die hebben dus ook geen verantwoordening voor hun kind. Ach ja,komen ze later toch wel achter..
|
![]() |
Als ik een 13 jarig dochtertje had zou ze het mooi niet mogen
![]() Ik liet mijn tattoo zetten toen ik net 16 was, dat is ook nog redelijk jong. Ik heb m nu 3 jaar, nog steeds heel erg tevreden mee. Ik heb hem niet alleen voor het mooi, het heeft voor mij een symbolische betekenis. Het is een herinnering aan mijn jeugd voor al ik ouder word. Ook al vind ik hem niet mooi meer als ik 40 ben, dan nog is het een reminder, dat ik trouw moet blijven aan mezelf en mijn verleden niet moet vergeten.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Denk daar maar es over na. |
![]() |
|
![]() |
hm of je dan goed bezig bent als moeder...
![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|