Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-02-2012, 13:27
Verwijderd
Citaat:
En huhu, ik typte eerst per ongeluk Asus Transforumer
als die toch eens zou bestaan! Lijkt me ideaal
Advertentie
Oud 02-02-2012, 13:27
Verwijderd
Combobreaker!
Oud 02-02-2012, 13:29
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
als die toch eens zou bestaan! Lijkt me ideaal
Hihi, nee maar even serieus, de Asus Transformer is een tablet waar je een toetsenbord aan kunt vastklikken, dus dan wordt het zo'n mininotebookje.

Citaat:
Combobreaker!
Ja, dat woord zocht ik inderdaad
Oud 02-02-2012, 13:30
Verwijderd
Citaat:
Ja, dat woord zocht ik inderdaad
Je wordt duidelijk oud.
Oud 02-02-2012, 13:31
Martiño
Martiño is offline
Oud 02-02-2012, 13:32
Martiño
Martiño is offline
Gelukkig heb ik nog geen rimpels en is mijn huid zo jong als maar kan zijn en heb ik nog steeds een weelderige bos donkerbruin haar en geen enkel teken van een terugtrekkende haarlijn!
Oud 02-02-2012, 13:34
Verwijderd
Ja, het begint natuurlijk allemaal wat kleiner dan dat.

Ik zoek iemand op facebook waarmee ik geen gedeelde vrienden heb, ik weet zijn achternaam niet en ook niet of hij eigenlijk wel facebook heeft. Dit kan een lange klus worden.
Oud 02-02-2012, 13:36
DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
Ik kan je m'n link ook wel gewoon geven hoor .
Oud 02-02-2012, 13:40
Verwijderd
Volgens mij heb ik hem. Yeah detka.
Oud 02-02-2012, 13:42
Miekje*
Miekje* is offline
Schoolstress, maar het komt allemaal wel goed . We gaan ons eerst maar eens even focussen op de opend dag van vanavond.
Oud 02-02-2012, 13:45
Verwijderd
kan niet slapen.
Oud 02-02-2012, 13:47
Verwijderd
Citaat:
kan niet slapen.
Het is ook kwart voor drie 's middags.
Oud 02-02-2012, 13:50
Verwijderd
Citaat:
Het is ook kwart voor drie 's middags.
dan nog eigelijk hoor ik nu in bed te liggen...
Oud 02-02-2012, 13:51
Verwijderd
Waarom? Zo veel ruimtegebrek op jullie school dat jullie aan nachtdiensten doen?
Oud 02-02-2012, 13:52
Verwijderd
oh wacht, jouw ouders hadden de eigenaardige overtuiging dat iemand die ziek is en die helemaal geen behoefte heeft om in bed te liggen, dat tóch moet doen, of niet? lastig.
Oud 02-02-2012, 13:53
Verwijderd
Ik heb hem een bericht gestuurd. Ik hoop dat ik niet als een volslagen debiel overkom, dat het degene is die ik zocht en dat hij snel antwoordt.
Oud 02-02-2012, 13:56
Verwijderd
Citaat:
oh wacht, jouw ouders hadden de eigenaardige overtuiging dat iemand die ziek is en die helemaal geen behoefte heeft om in bed te liggen, dat tóch moet doen, of niet? lastig.
jah mn pa, maar die is er niet. gelukkig.

Citaat:
Waarom? Zo veel ruimtegebrek op jullie school dat jullie aan nachtdiensten doen?
dat ga ik voorstellen nachtdiensten overdag ligt ook iedereen te slapen en ssnachts is iedereen actief. goeie bedankt

Citaat:
Ik heb hem een bericht gestuurd. Ik hoop dat ik niet als een volslagen debiel overkom, dat het degene is die ik zocht en dat hij snel antwoordt.
verliefd???
Oud 02-02-2012, 13:58
Verwijderd
Citaat:
dat ga ik voorstellen nachtdiensten overdag ligt ook iedereen te slapen en ssnachts is iedereen actief. goeie bedankt
De meeste middelbare scholieren zouden betere resultaten halen als ze van 10:30 tot 17:00 op school zaten in plaast van 8:30 tot 15:00!
Oud 02-02-2012, 14:00
Martiño
Martiño is offline
Ik zou op mn werk ook betere resultaten halen als ik van 9 tot 6 ipv van 8 tot 5 moet werken.
Oud 02-02-2012, 14:01
Verwijderd
Citaat:
De meeste middelbare scholieren zouden betere resultaten halen als ze van 10:30 tot 17:00 op school zaten in plaast van 8:30 tot 15:00!
of van 8:30 tot 16:10 zoals ik.. zonder tussenuren.
Oud 02-02-2012, 14:02
Verwijderd
Citaat:
Ik zou op mn werk ook betere resultaten halen als ik van 9 tot 6 ipv van 8 tot 5 moet werken.
ik werk nu ongeveer van 8:30 tot 17:30, dat vind ik eigenlijk wel goed zo alleen zou ik wel liever zien dat het dan 's ochtends licht was, maar ja wat doe je eraan. Zo'n wake-up light lijkt me handig, maar Theodoor hoeft pas later op te staan en wil ook niet eerder.
Oud 02-02-2012, 14:03
Verwijderd
Citaat:
verliefd???
Nee. Nee, eigenlijk heb ik hem nog nooit gezien. De mensen bij wie ik eerst woonde hadden eerst een jaar lang een Estonische jongen in huis, maar al een hele tijd kunnen ze helemaal geen contact meer met hem krijgen. Dat vonden ze nogal erg, want ze houden veel van hem. En ik veel van hun, dus ik heb hem opgezocht en gevraagd hoe het met hem gaat enzo. Waarschijnlijk moest hij in het leger ofzo en is daarna zijn telefoonnummer veranderd en kan hij zelf ook geen contact krijgen ofzo. Ze zouden heel graag weer eens wat van hem horen. Dus ik dacht, ik zoek hem op, dat zou de wereld een groot plezier doen.
Oud 02-02-2012, 14:05
Verwijderd
Citaat:
Nee. Nee, eigenlijk heb ik hem nog nooit gezien. De mensen bij wie ik eerst woonde hadden eerst een jaar lang een Estonische jongen in huis, maar al een hele tijd kunnen ze helemaal geen contact meer met hem krijgen. Dat vonden ze nogal erg, want ze houden veel van hem. En ik veel van hun, dus ik heb hem opgezocht en gevraagd hoe het met hem gaat enzo. Waarschijnlijk moest hij in het leger ofzo en is daarna zijn telefoonnummer veranderd en kan hij zelf ook geen contact krijgen ofzo. Ze zouden heel graag weer eens wat van hem horen. Dus ik dacht, ik zoek hem op, dat zou de wereld een groot plezier doen.
goeie, als het lukt ben je de heldin van russia.
Oud 02-02-2012, 14:21
Verwijderd
OMG hij is het zeker. Nu moet hij maar snel antwoorden.
Oud 02-02-2012, 14:22
Verwijderd
Oh wauw Kat <3 als hij antwoord moet je het wel even zeggen!
Oud 02-02-2012, 14:36
Miekje*
Miekje* is offline
Godverdomme, ik ben gezakt voor een voorwaardelijke praktijktoets, alleen omdat de docenten zo nodig moeten mierenneuken . Hier kan ik zo boos om worden. Ze doen echt alsof hun mierenneukdingen van vreselijk groot belang zijn.
Oud 02-02-2012, 14:38
Verwijderd
Citaat:
Godverdomme, ik ben gezakt voor een voorwaardelijke praktijktoets, alleen omdat de docenten zo nodig moeten mierenneuken . Hier kan ik zo boos om worden. Ze doen echt alsof hun mierenneukdingen van vreselijk groot belang zijn.
ah arme jij
Oud 02-02-2012, 14:42
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
ah arme jij
Ja. En, toegegeven, er zat een pompje van een aquarium verstopt. Maar dat kan ik niet ruiken. En hij pompte nog wel gewoon. Het water was een beetje troebel, maar dat is wel vaker in aquaria. Ik ben toch verdomme geen docent die alles over vissen en pompen weet. Dat hij dat nou toevallig wel is, kan ik niets aan doen. En we hadden niet gedweild onder de verblijven. Nee, want dat is echt heel belangrijk! Dweilen onder de verblijven, anders gaan de dieren dood!!!!!!

Loop toch allemaal naar de maan enzo.
Oud 02-02-2012, 14:50
Miekje*
Miekje* is offline
Oh, en ik vind nog iets stom. Namelijk dat het verplicht is om te helpen met de open dag van school. Dat is een nieuwe regel. Ik had ook zonder dat het verplicht zou zijn wel geholpen, maar kom op .
Oud 02-02-2012, 14:55
Verwijderd
Awh, wat kut van die toets zeg
Oud 02-02-2012, 14:57
Miekje*
Miekje* is offline
Ja. En nu ben ik boos en verontwaardigd. En dan durven ze nog als excuus te gebruiken: 'Jullie zijn niveau 4 dus dat moeten jullie wel kunnen!!!' Ja, natuurlijk kunnen we dat. Maar zoiets heet prioriteiten stellen.
Oud 02-02-2012, 15:02
Verwijderd
Wie kan er nu niet dweilen .

Maar goed. Logisch dat je boos bent ja , ik zou hier ook echt boos om worden . Maar het is een voorwaardelijke toets? Mag je hem nog een keer doen dan?
Oud 02-02-2012, 15:45
Em.
Em. is offline
Citaat:
Valt dat in het rijtje 'informatie die wel bekend is/genoeg onderzoeken naar zijn gedaan, maar die niet wordt toegepast'? Of bestaan er daadwerkelijk scholen die zoiets geprobeerd hebben? Later beginnen enzo? Want ik hoorde ook al eens (/ergens, goede bron , waarschijnlijk las ik het, trouwens) dat bij een halfuurtje later beginnen de resultaten ook al beter zouden zijn. En dat zou toch niet zo moeilijk te proberen zijn, als school.
Citaat:
Ahw. Goed dat je hem gevonden hebt!
Oud 02-02-2012, 15:48
Verwijderd
Ik weet niet waarom, maar ik ben gelukkig. En dat hoeft natuurlijk geen reden te hebben.
Oud 02-02-2012, 15:49
Verwijderd
Citaat:
Hmm, half elf vind ik wel erg laat, denk ik. Maar om half tien beginnen is een prima idee. Al zouden we dan wel tot laat door moeten gaan, want nu zitten we vaak ook al van half negen tot vijf uur op school.
Oud 02-02-2012, 15:50
Spoiler-Dude
Spoiler-Dude is offline
Citaat:
ik weet niet waarom, maar ik ben gelukkig. En dat hoeft natuurlijk geen reden te hebben.

waaaarooooommm
Oud 02-02-2012, 15:53
Verwijderd
Citaat:
Ik weet niet waarom, maar ik ben gelukkig. En dat hoeft natuurlijk geen reden te hebben.
Leuk gevoel he ? Ik heb het op de een of andere manier heel vaak als ik in Leiden rondloop, dat ik ineens denk: Goh, wat ben ik gelukkig <3.
Oud 02-02-2012, 15:55
Verwijderd
Citaat:
Leuk gevoel he ? Ik heb het op de een of andere manier heel vaak als ik in Leiden rondloop, dat ik ineens denk: Goh, wat ben ik gelukkig <3.
Het is echt fantastisch! <3
Oud 02-02-2012, 15:57
Verwijderd
:') godsamme, dat heb ik dus al járen en jaren niet gehad.
Oud 02-02-2012, 16:00
Verwijderd
Je mag wel een beetje van mij hebben
Oud 02-02-2012, 16:01
Verwijderd
Oh ja hoor, je mag ook wel wat van mij . Ik ben op het moment ook best wel heel erg gelukkig zonder geheel specifieke reden <3.
Oud 02-02-2012, 16:04
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Dat had ik in m'n 1e jaar ook nog wel af en toe. Vooral als er een beetje een zonnetje schijnt ofzo, maar ik heb al een tijdje geen zonlicht meer gezien.
Oud 02-02-2012, 16:04
Verwijderd
Citaat:
Dat had ik in m'n 1e jaar ook nog wel af en toe.

We hebben teveel LEED gezien Trimm, om nog gelukkig te kunnen zijn. /oud
Oud 02-02-2012, 16:05
Verwijderd
Het gevaar van forumen en een film kijken tegelijk is dat ze ineens met allemaal mensen aan het zwaardvechten zijn en dat het totaal onduidelijk is waarom. Oh, en nu wordt Lucy als slaaf verkocht. Arm meisje.
Oud 02-02-2012, 16:06
Spoiler-Dude
Spoiler-Dude is offline
Citaat:
Het gevaar van forumen en een film kijken tegelijk is dat ze ineens met allemaal mensen aan het zwaardvechten zijn en dat het totaal onduidelijk is waarom. Oh, en nu wordt Lucy als slaaf verkocht. Arm meisje.
de vuile slet zal je bedoelen, net goed voor haar, had ze maar moeten gehoorzamen
Oud 02-02-2012, 16:07
Verwijderd
Citaat:
de vuile slet zal je bedoelen, net goed voor haar, had ze maar moeten gehoorzamen
Je hebt het wel over de prinses van Narnia hè.
Oud 02-02-2012, 16:08
Verwijderd
Oh, Narnia vond ik vroeger echt heel tof. Maar ik heb het al heel lang niet meer gezien. En Aldan, ik ben eigenlijk nog steeds wel benieuwd waarom ik een Dianne zou zijn.
Oud 02-02-2012, 16:11
Verwijderd
Het is ook heel tof! En ohja! Die PM moest ik nog beantwoorden, maar het is heel erg een gevoel en die zijn nu eenmaal moeilijk uit te leggen. Maar, ja, ik vind je echte naam wel bij je passen.

En ik wilde nog even zeggen dat ik heel boos en verdrietig ben over de ellende die er in dit land plaatsvindt en dat ik er HELEMAAL. NIKS. aan kan doen. Dat iedereen doodgaat omdat ze hun operaties niet kunnen betalen enzo. En dat er een journaal is waar ze over alles praten 'behalve saaie politiek die u toch niet interesseert'. Okee, het tweede minder dan het eerste. Maar het is een frustrerend gevoel.
Oud 02-02-2012, 16:15
Spoiler-Dude
Spoiler-Dude is offline
Citaat:
Je hebt het wel over de prinses van Narnia hè.
ik weet waar ik het over heb
Oud 02-02-2012, 16:15
Verwijderd
Citaat:
ik weet waar ik het over heb
Verandering doet een mens goed.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten