Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-02-2012, 23:33
DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
Heb echt dat hele topic gelezen net. Misschien is serieus wel leuk om dat nog een keer te doen
Oud 06-02-2012, 23:34
Verwijderd
op de basisschool maakten wij regelmatig een top 3 met leukste jongens/meisjes. ik schreef die over in mijn dagboek (alleen die waar ik in voorkwam, de rest bleef buiten beschouwing) en geregeld zorgde een 'slordigheidje' dan dat ik op 1 of 2 stond in plaats van 3. zo delusional. :---(
Oud 06-02-2012, 23:37
Verwijderd
Citaat:
op de basisschool maakten wij regelmatig een top 3 met leukste jongens/meisjes. ik schreef die over in mijn dagboek (alleen die waar ik in voorkwam, de rest bleef buiten beschouwing) en geregeld zorgde een 'slordigheidje' dan dat ik op 1 of 2 stond in plaats van 3. zo delusional. :---(
Ohja, wij deden dat in de brugklas. "Wat is jouw top 5?''

Ik stond er meestal niet in
Oud 06-02-2012, 23:38
DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
Dan waren ze of gek, of je bent erg veranderd . Fototopicwaarderendoet
Oud 06-02-2012, 23:44
Verwijderd
Citaat:
Ohja, wij deden dat in de brugklas. "Wat is jouw top 5?''

Ik stond er meestal niet in
ik stond alleen bij een kamper op 1. bij mijn grote liefde, die ik op valentijnsdag nog verrast had met een cd-bon van 5 gulden, moest ik plek 3 delen met een chinees met puisten die op haar 10e al ambassadeur wilde worden.
Oud 07-02-2012, 00:12
Mc Kauw
Mc Kauw is offline
Hallo umberto, ik ben Mc Kauw, wie ben jij?
Oud 07-02-2012, 01:46
Verwijderd
Oke, weet je wat echt heel leuk is?

Per ongeluk awesome nummers die je al een beetje kent tegenkomen in je gedwnlde album.

Ik hoorde een nummer op de radio wat ik wel leuk vond, dus meteen heel het oeuvre binnengehaald, en toen stuitte ik op deze, die ik al vaag kende en altijd wel leuk vond, maar die ik anders nooit meer tegengekomen was

Oud 07-02-2012, 06:51
Verwijderd
Volgens mijn weerthingie is het -11 dus ik heb het wassen van mijn haar maar even uitgesteld tot ik weer thuis ben.
Oud 07-02-2012, 08:08
Rationeel
Rationeel is offline
goeeeeedemorgen!
Oud 07-02-2012, 08:15
Miekje*
Miekje* is offline
Goedemorgen! Wat is Google mooi vandaag!
Oud 07-02-2012, 08:33
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Mogguh!

Ik vind 't maar raar, dat vroege opstaan, maar opzich wel lekker. Ik heb alleen niet zo vast geslapen, want ik ben in slaap gepleurd terwijl ik een radioserie had aangezet. En aangezien ik 18 afleveringen heb van die serie, ging het dus nog steeds door toen m'n wekker ging en ik heb er niet heel vast door geslapen, maar ACHJA het is wel gezellig dat geroezemoes.

Nu ga ik lekker City Lights kijken voor het filmvak wat ik pas om 1 uur heb en heel veel koffie drinken.
Kusjedoei!
Oud 07-02-2012, 08:37
Miekje*
Miekje* is offline
Ik hoor eigenlijk nu bezig te zijn met een ander vak, maar aan mijn project want ik heb weer een typisch gevalletje van procrastinatie. to self.
Oud 07-02-2012, 08:40
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Procrastinators: Leaders of tomorrow!
Oud 07-02-2012, 08:43
Verwijderd
Goedemorgen! Ik heb gedroomd dat een van mijn patienten een forumer bleek. Ik had sowieso steeds erg onrustige dromen, want Theodoor kon niet slapen dus ik mocht ook niet
Oud 07-02-2012, 08:48
Verwijderd
Hihi
Oud 07-02-2012, 09:02
Miekje*
Miekje* is offline
Ik heb heerlijk geslapen. Alleen een beetje kort.
Oud 07-02-2012, 09:30
Carn
Carn is offline
Citaat:
Oke, weet je wat echt heel leuk is?

Per ongeluk awesome nummers die je al een beetje kent tegenkomen in je gedwnlde album.

Ik hoorde een nummer op de radio wat ik wel leuk vond, dus meteen heel het oeuvre binnengehaald, en toen stuitte ik op deze, die ik al vaag kende en altijd wel leuk vond, maar die ik anders nooit meer tegengekomen was

[filmpje]
Jammer dat ze over de rug van dat smerige bier nu opeens wel een hitje hebben }:[ leuk bandje verder, stonden volgens mij 2 jaar geleden ook op varia bevrijdingsfestivals.
Oud 07-02-2012, 09:31
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik kan heel slecht tegen van die kinderlijke zangstemmetjes.
Daarom kan ik ook niet luisteren naar Joanna Newsom, Coco Rosie en Julia Stone (van Angus & Julia Stone).
Oud 07-02-2012, 09:33
Rationeel
Rationeel is offline
ik kon zelfs jody bernal op eens HEEEEEEEL erg waarderen, na 2 keer 4 uur in een busje gezeten te hebben met knijterharde arabische muziek, jezus wat zuigt die herrie je leeg
Oud 07-02-2012, 09:47
Verwijderd
Citaat:
Waar gaat het om?
Of ik het aankan om nog een keer bij weer andere mensen te gaan wonen.

Citaat:
ik kon zelfs jody bernal op eens HEEEEEEEL erg waarderen, na 2 keer 4 uur in een busje gezeten te hebben met knijterharde arabische muziek, jezus wat zuigt die herrie je leeg
Arabische muziek is mijn jeugddingetje. <3 Mijn moeder houdt daarvan. ALABINA YALLA YALLA YALLAAAAA AY HABIBI YALLA YALLA YALLA, MASHA'A ALLAHHHH <3333

Goedemorgen/middag verder. Ik heb vandaag per ongeluk deel twee van een boek gekocht.
Oud 07-02-2012, 09:48
Carn
Carn is offline
Citaat:
Ja, inderdaad. Ik vraag me dan ook wel eens af of westerse muziek dan ook als kattengejank klinkt voor mensen uit het "oosten".
Oud 07-02-2012, 10:02
Verwijderd
Citaat:
Quintiano, ze hebben een musical over je gemaakt!
Nietus!
Oud 07-02-2012, 10:04
Verwijderd

Awesome.
Oud 07-02-2012, 11:04
Verwijderd
Deze post is toch wel heel erg schrikken zo.
Oud 07-02-2012, 11:06
Verwijderd
Dag schatjes!
Oud 07-02-2012, 11:08
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Dag, schatje!

@Aldan: Ik weet niet hoe lang dit was voor het overlijden van Eend, maar ik schrik er niet van. Droevig is het wel.
Oud 07-02-2012, 11:13
Verwijderd
Citaat:
Dag, schatje!

@Aldan: Ik weet niet hoe lang dit was voor het overlijden van Eend, maar ik schrik er niet van. Droevig is het wel.
Oh, nee, niet dat ik dacht dat ze zelfmoord heeft gepleegd ofzo, maar het is een heel raar gevoel.
Oud 07-02-2012, 11:16
Verwijderd
http://www.meldknop.nl/ Hah, die kop van die gozert die naar "MISBRUIK" kijkt: "NOT SURE IF WANT" maar we weten allemaal welke kant het kwartje op gaat vallen
Oud 07-02-2012, 11:22
Verwijderd
Citaat:
Ja, die was 't.
Volgens mij werd ik daar niet boos om?
Die discussie was later.
Oud 07-02-2012, 12:26
DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
Goedemorgen allemaal
Oud 07-02-2012, 12:29
Verwijderd
Citaat:
Het lijkt me wel weer leuk, maar niemand heeft zin om zoiets te hosten.
Toevallig dacht ik er laatst nog aan. Ik zou over een tijdje, als ik een stabiel huis heb en zo, best weer willen spelleideren, eventueel met iemand anders.
Oud 07-02-2012, 12:34
DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
Lijkt me echt supergaaf!

al zal ik nog te kort aanwezig zijn om mee te doen, ga het zeker volgen
Oud 07-02-2012, 12:58
Verwijderd
Wat mij betreft zou je best mee mogen doen hoor.

Oh en ik ben helemaal misselijk en vol met buikpijn van de stress en en. Ik kan echt niet nog een keer wennen, maar ik wil ook niet opgeven. Ik bedoel, er hebben mensen Auschwitz overleefd. En het voelt zwak om op te geven. Ik wou dat ik ergens krachtpillen kon eten ofzo. /ljh
Oud 07-02-2012, 13:15
Noedelhap
Noedelhap is offline
Wat is dat hele Facebook timeline voor iets?
Oud 07-02-2012, 13:17
Verwijderd
Citaat:
Wat is dat hele Facebook timeline voor iets?
Iets duivels!
Oud 07-02-2012, 13:19
Noedelhap
Noedelhap is offline
Ja, iedere onverlaat heeft nu ineens een andere profielpagina Het gaat me allemaal te snel, die technologische vooruitgang! *zwaait woedend met wandelstok*
Oud 07-02-2012, 13:23
Verwijderd
Ik heb een boek gekocht, geschreven door ene Katerina. Op de achterkant wordt het, zoals vaak met boeken, aangeprezen met de meningen van anderen. Meestal zijn dat meningen van professionals enzo. Maar hier hebben ze het duidelijk van een of ander forum geplukt, want de meningen zijn van 'Viking', 'Dina S.', 'Tanjushka', 'Gennady', 'Elena' en 'Valja'. Valja's mening is trouwens wel bijzonder:

Citaat:
Valja schreef:
Ik wil graag mijn mening geven aan alle moeders en zeggen dat ze dochters zoals Katerina maar beter helemaal niet kunnen baren. En als het al gebeurd is, om ze dan toch op zijn minst niet te leren lezen of schrijven.
Wat. Dat staat dus op het boek! Op de achterkant!
Oud 07-02-2012, 13:24
Verwijderd
Het boek heet trouwens 'dochter, niet schrijven!'.
Oud 07-02-2012, 13:30
DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
Ik wil het lezen.
Oud 07-02-2012, 13:37
Verwijderd
Citaat:
Ja, iedere onverlaat heeft nu ineens een andere profielpagina Het gaat me allemaal te snel, die technologische vooruitgang! *zwaait woedend met wandelstok*
Ik ben dus niet de enige.
Ik vind het al heel wat dat ik überhaupt facebook heb, nu ook die nieuwerwetserder dingen erin... Meh!
Oud 07-02-2012, 14:21
DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
Citaat:
Wat mij betreft zou je best mee mogen doen hoor.

Oh en ik ben helemaal misselijk en vol met buikpijn van de stress en en. Ik kan echt niet nog een keer wennen, maar ik wil ook niet opgeven. Ik bedoel, er hebben mensen Auschwitz overleefd. En het voelt zwak om op te geven. Ik wou dat ik ergens krachtpillen kon eten ofzo. /ljh
Waarom verhuis je altijd? Ik ben te kort hier denk, ik begrijp er vaak helemaal niets van, wat je allemaal doet .
Oud 07-02-2012, 14:24
Verwijderd
Citaat:
Ik wil het lezen.
Het is niet in het Nederlands vertaald.

Citaat:
Waarom verhuis je altijd? Ik ben te kort hier denk, ik begrijp er vaak helemaal niets van, wat je allemaal doet .
Omdat ik nergens kan blijven wonen! Het is een beetje een lang verhaal.
Oud 07-02-2012, 14:28
Verwijderd
Ik vind timeline op facebook ook maar een onhandig iets.
Oud 07-02-2012, 14:28
Verwijderd
Het is een beetje het facebook-equivalent van een wit forum.
Oud 07-02-2012, 14:29
Verwijderd
Weet iemand een shiny vertaling voor "clew card"? Ik ben er al omheen gegaan, maar toch vraag ik me af wat nou de meest chique vertaling hiervoor is.
Oud 07-02-2012, 14:30
Noedelhap
Noedelhap is offline
Ik vind die grotere profielfoto wel tof. Maar ja, niet dat ik heel erg Facebookerig ben, integendeel zelfs
Oud 07-02-2012, 14:31
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Weet iemand een shiny vertaling voor "clew card"? Ik ben er al omheen gegaan, maar toch vraag ik me af wat nou de meest chique vertaling hiervoor is.
Wat is een clew card uberhaupt? Een kaart van kluwen?
Oud 07-02-2012, 14:31
Verwijderd
Citaat:
Het is een beetje het facebook-equivalent van een wit forum.
Nee, want een wit forum maakt het forum niet onhandiger.
Oud 07-02-2012, 14:32
Verwijderd
Citaat:
Nee, want een wit forum maakt het forum niet onhandiger.
Jawel, het leest vervelender.
Oud 07-02-2012, 14:35
Verwijderd
Citaat:
Jawel, het leest vervelender.
Dat vind jij.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten