Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Oke, weet je wat echt heel leuk is?
Per ongeluk awesome nummers die je al een beetje kent tegenkomen in je gedwnlde album. Ik hoorde een nummer op de radio wat ik wel leuk vond, dus meteen heel het oeuvre binnengehaald, en toen stuitte ik op deze, die ik al vaag kende en altijd wel leuk vond, maar die ik anders nooit meer tegengekomen was ![]() ![]() |
![]() |
|
Mogguh!
Ik vind 't maar raar, dat vroege opstaan, maar opzich wel lekker. Ik heb alleen niet zo vast geslapen, want ik ben in slaap gepleurd terwijl ik een radioserie had aangezet. En aangezien ik 18 afleveringen heb van die serie, ging het dus nog steeds door toen m'n wekker ging en ik heb er niet heel vast door geslapen, maar ACHJA het is wel gezellig dat geroezemoes. Nu ga ik lekker City Lights kijken voor het filmvak wat ik pas om 1 uur heb en heel veel koffie drinken. Kusjedoei!
||
Citaat:
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() Goedemorgen/middag verder. Ik heb vandaag per ongeluk deel twee van een boek gekocht. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Deze post is toch wel heel erg schrikken zo.
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
http://www.meldknop.nl/ Hah, die kop van die gozert die naar "MISBRUIK" kijkt: "NOT SURE IF WANT" maar we weten allemaal welke kant het kwartje op gaat vallen
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Wat mij betreft zou je best mee mogen doen hoor.
Oh en ik ben helemaal misselijk en vol met buikpijn van de stress en en. ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Ik heb een boek gekocht, geschreven door ene Katerina. Op de achterkant wordt het, zoals vaak met boeken, aangeprezen met de meningen van anderen. Meestal zijn dat meningen van professionals enzo. Maar hier hebben ze het duidelijk van een of ander forum geplukt, want de meningen zijn van 'Viking', 'Dina S.', 'Tanjushka', 'Gennady', 'Elena' en 'Valja'. Valja's mening is trouwens wel bijzonder:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik vind het al heel wat dat ik überhaupt facebook heb, nu ook die nieuwerwetserder dingen erin... Meh! |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
|