Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-02-2012, 16:22
Chick Rock
Chick Rock is offline
Metallic oranje met glitters, dat klinkt echt vrij walgelijk
Oud 10-02-2012, 16:23
Verwijderd
Citaat:
He kut, deze broek zit eigenlijk net iets te strak ik word dik
Spijkerbroek? net uit de was?
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik heb K3-negerzoenen met spikkels en ze zijn goddelijk lekker
Verwijderd
He. Ik ging op google maps dingen bekijken, en het valt me nu pas op de de plaats waar ik weg kom even groot is als de vliegbasis van Leeuwarden
Verwijderd
Citaat:
Metallic oranje met glitters, dat klinkt echt vrij walgelijk
Ik houd ook heel erg veel van vrij walgelijke dingen.
Oud 10-02-2012, 16:24
Verwijderd
Gisteren droeg ik mijn oranjeachtig rode broek en zat mijn metallic barbieroze nagellak er nog op, dat kon echt niet
Oud 10-02-2012, 16:25
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ik houd ook heel erg veel van vrij walgelijke dingen.
Verwijderd
ik heb mintgroene nagellak en die is Vet Mooi. mintgroen <3
Em.
Em. is offline
Mijn nagels hebben momenteel de kleur van potlootstiften. Dat glimmende grijs. Dat je als klein kind verwoed met je potlood zat te krassen en dan verheugd uitriep OH DIT IS ZILVER WAUW.
Oud 10-02-2012, 16:27
Verwijderd
Citaat:
ik heb mintgroene nagellak en die is Vet Mooi. mintgroen <3
Omg. Dat wil ik.
Verwijderd
Ik had alles zo mooi gepland vandaag, maar toen kwam er een spoedconsult, en ik wil naar huis maar ik wil ook niet mijn statussenstapel laten groeien aaah
Verwijderd
dus nu ben ik aan het forumen, wat mij niet naar huis brengt en mijn stapel ook niet doet krimpen, ik cluster C persoonlijkheid
Oud 10-02-2012, 16:29
Verwijderd
Citaat:
dus nu ben ik aan het forumen, wat mij niet naar huis brengt en mijn stapel ook niet doet krimpen, ik cluster C persoonlijkheid
<3
Oud 10-02-2012, 16:30
Verwijderd
Citaat:
jij wat ?
Oud 10-02-2012, 16:31
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ga eens iets productiefs doen Sarah! Mag je daarna weer forumen
Oud 10-02-2012, 16:31
Verwijderd
Maar ik heb honger en een herstellend vriendje en ik ben op de fiets en het wordt donker dus ik denk dat naar huis gaan nu prioriteit heeft maar eerst ga ik een planning voor maandag maken en een banaan eten terwijl ik forum.
Oud 10-02-2012, 16:33
Verwijderd
Ik heb net mijn bed verschoond omdat Pusha eroverheen gekotst had. Het hoertje. Maar wel een lief hoertje.
Oud 10-02-2012, 16:33
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Goed, ik probeer nog heel even tevergeefs mijn oor open te krijgen en dan ga ik douchen, kusje
Oud 10-02-2012, 16:35
Chick Rock
Chick Rock is offline
Hoertje?
Oud 10-02-2012, 16:37
Verwijderd
De poes. Ze is een schatje, maar kotsen op mijn bed is overdreven.
Oud 10-02-2012, 16:38
Verwijderd
Citaat:
jij wat ?
Nou de persoonlijkheidsstoornissen zijn onder te verdelen in drie clusters.
Cluster A bevat de excentrieke persoonlijkheden: paranoïde (gekenmerkt door achterdocht), schizoïde (gekenmerkt door afstandelijkheid en ongevoeligheid) en schizotypisch (gekenmerkt door merkwaardige manier om dingen te ervaren).
Cluster B bevat de 'lastig voor anderen' persoonlijkheden: antisociaal (gekenmerkt door egoïsme), borderline (gekenmerkt door instabiliteit), theatraal (gekenmerkt door emotionaliteit en actief aandacht zoeken) en narcistisch (gekenmerkt door egocentrisme).
Cluster C bevat de 'lastig voor zichzelf' persoonlijkheden: vermijdend (gekenmerkt door onzekerheid), afhankelijk (gekenmerkt door onzelfstandigheid) en obsessief-compulsief (gekenmerkt door perfectionisme)

Ook zonder persoonlijkheidsstoornis heb je natuurlijk een persoonlijkheid, en de meeste mensen kun je wat hun persoonlijkheid betreft wel aan één van de clusters koppelen.

Ik ben niet zozeer onzeker, maar ik ben nu wel duidelijk bezig met het vermijden van het maken van een keuze en daarbij wil ik twee dingen goed doen die niet allebei kunnen, wat je perfectionistisch zou kunnen noemen, en ben ik, om daar geen verantwoordelijkheid over te hoeven dragen, hier een lange post aan het typen, waarmee ik me wel wat afhankelijk opstel. Dus dit is duidelijk cluster C gedrag
Oud 10-02-2012, 16:39
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
De poes. Ze is een schatje, maar kotsen op mijn bed is overdreven.
Daar zou ik ook de grens trekken

Citaat:
Cluster C bevat de 'lastig voor zichzelf' persoonlijkheden: vermijdend (gekenmerkt door onzekerheid), afhankelijk (gekenmerkt door onzelfstandigheid) en obsessief-compulsief (gekenmerkt door perfectionisme)

Ook zonder persoonlijkheidsstoornis heb je natuurlijk een persoonlijkheid, en de meeste mensen kun je wat hun persoonlijkheid wel aan één van de clusters koppelen.
Dan val ik ook onder cluster C
Oud 10-02-2012, 16:40
Verwijderd
Ik ga bij nader inzien een compromis met mezelf sluiten en de brieven van vandaag wel schrijven, zodat mijn stapel niet groeit en ook niet krimpt, en dan naar huis
Oud 10-02-2012, 16:49
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Nou ja, vanochtend was het -11 (dat zag ik toen ik naar school toe fietste enzo), en da's wel koud voor Nederlandse begrippen. Tenminste, naar mijn idee. Hoewel ik er ondertussen wel aan gewend ben en me alleen erger aan gladheid/sneeuw. Ik ben zelfs zo dik aangekleed dat ik het vaak nog best warm heb als ik even op mijn fiets zit.
Ik moest vanmorgen door -24!
Oud 10-02-2012, 16:49
Verwijderd
Ah, de buren zijn aan het frituren, en nu heb ik patatcravings door die geur.

Maar als ik ga halen voel ik me een VADSO.
Oud 10-02-2012, 16:51
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Ah, de buren zijn aan het frituren, en nu heb ik patatcravings door die geur.

Maar als ik ga halen voel ik me een VADSO.
Patat!

Speaking of.. Ik moet me de aankomende twee weken natuurlijk helemaal volstouwen met patat en frikandellen en berenklauwen met satésaus en zo, want dat kan in Finland niet meer.

Hmmm, nu ik me dit realiseer krijg ik wel een beetje second thoughts.
Oud 10-02-2012, 16:51
Chick Rock
Chick Rock is offline
Mmmmmmm patat <333 Maar ik heb nog een bak eten van gisteren staan dat ik moet eten
Oud 10-02-2012, 16:52
Verwijderd
Hoe lang ga je naar Finland?
Oud 10-02-2012, 16:52
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Hoe lang ga je naar Finland?
Eh, jaren.
Oud 10-02-2012, 16:54
Uice
Uice is offline
Ga je met kaased wonen?
Oud 10-02-2012, 16:55
Vowel
Vowel is offline
Als hij niet van gedachten verandert binnen nu en 12 dagen.
Oud 10-02-2012, 16:55
Schrödinger
Schrödinger is offline
Friet hebben ze hier wel hoor.
Oud 10-02-2012, 16:56
Vowel
Vowel is offline
Patat. En nee. Niet zoals hier. Ik wil patat, en vies vette frikandellen en kroketten en hamburgers en berenklauwen.
Oud 10-02-2012, 16:56
Verwijderd
Friet kan je ook makkelijk zelf maken. Kroketten ook, maar dan moet je eerst een koe slachten. En wat ooit zijn berenklauwen?
Oud 10-02-2012, 16:57
Verwijderd
Citaat:
Eh, jaren.
Wattt, echt?
Vowel
Vowel is offline
Awww jij hebt ook het frietvirus! En koeien slachten hmm. Niet echt mijn ding, denk ik.
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Friet kan je ook makkelijk zelf maken. Kroketten ook, maar dan moet je eerst een koe slachten. En wat ooit zijn berenklauwen?
Ja, een koe, of een goulash.
Oud 10-02-2012, 16:58
Verwijderd
Citaat:
Ik googlede op berenklauw om een plaatje te laten zien, maar ik krijg alleen planten
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Wattt, echt?

En ik dacht dat ik de enige passagier in de latetrain was. Ja, echt. 22 februari gaat m'n vliegtuig.
Verwijderd

Een berenklauw is een gehaktbal met ui ertussen. Het is niet echt lekker.
Oud 10-02-2012, 16:59
Verwijderd
Citaat:

En ik dacht dat ik de enige passagier in de latetrain was. Ja, echt. 22 februari gaat m'n vliegtuig.
Ja, soms neem ik ook de latetrain, gezellig

Maar, joh! Dat heb ik dan helemaal gemist! Spannend hoor.
Oud 10-02-2012, 16:59
Vowel
Vowel is offline
Aldan, een berenklauw is zeg maar een grote versie van een frikandel, in stukken gesneden en gefrituurd en dan met uien (en soms paprika) erbij en heeel veel satésaus, omnomnom.

Edit op het plaatje is geen satésaus. Maar omnomnom.
Oud 10-02-2012, 17:00
Verwijderd
Citaat:
Aldan, een berenklauw is zeg maar een grote versie van een frikandel
Oh ik dacht dat het gehaktbalvlees was?
Oud 10-02-2012, 17:00
Verwijderd
Citaat:
Ga je met kaased wonen?
Snoe! Ik ga magistraal te laat komen want ik ben een brakke pauper. Momenteel ontbijt ik in razend tempo met koffie en koekjes. Volgens mij kan ik er rond 5 voor 7 pas zijn. Ga je met de fiets? Want ik moet straks op het Leidseplein overstappen op tram 10.
Oud 10-02-2012, 17:01
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Een frikandel is ook gewoon een staaf met gehakt (van kip en varken).
Verwijderd
Citaat:
Awww jij hebt ook het frietvirus! En koeien slachten hmm. Niet echt mijn ding, denk ik.
Friet > patat. Koeien slachten is een heel ontspannende bezigheid, je hebt geen idee.

Citaat:
Ja, een koe, of een goulash.
Of een stapel karbonades.

Citaat:
[afbeelding]

Een berenklauw is een gehaktbal met ui ertussen. Het is niet echt lekker.
Een soort shashlyk? Dat is wel lekker. <333
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Is dat zo? Oh, het smaakt naar frikandel, vind ik. Kan best hoor, dan zit ik gewoon dom te doen.

Maar het smaakt helemaal niet naar gehaktbal. En ik kan het weten want ik lust geen gehakt (niet zoals gehaktballen anyway), maar berenklauwen vind ik heerlijk.
Em.
Em. is offline
Citaat:
Ik moest vanmorgen door -24!
Ja maar, jíj gaat dan ook min of meer vrijwillig in Finland wonen!
Oud 10-02-2012, 17:03
Verwijderd

Ga je dit ook missen Vowel?
Oud 10-02-2012, 17:03
Verwijderd
'Berenklauw' is wel echt een belachelijke naam voor een snack. Bijna nog lelijker dan kapsalon.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten