Advertentie | |
|
![]() |
|
Volgens de burgemeester van Lech hebben de prins en zijn medeskiërs de lawine 'met grote waarschijnlijkheid' zelf veroorzaakt. Er zou een sneeuwbank met een breedte van 30 meter en een lengte van 50 meter door hen in beweging zijn gekomen.
Dus én in gevaarlijk gebied skiën én de lawine zelf veroorzaken! ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb duisentmiljard tabjes open staan en ik kan daar maar moeilijk mee omgaan maar tegelijkertijd zijn ze allemaal steengoed en kan ik ze dus ook niet sluiten. Bookmarken is ook niet een optie omdat ik dan eerst vijfduisentmiljard bookmarks moet gaan uitzoeken, sorteren en indelen
![]() |
![]() |
|
Jongens, ik vind het nog een beetje gek, maar ik heb ineens een diagnose gekregen
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Over eten gesproken, Sarah, mijn eetritme is door een paar dagen ziekte echt helemaal totaal in de war. Ik heb drie dagen nauwelijks gegeten en nu heb ik wel weer honger, min of meer, maar nog steeds helemaal geen enkele aandrang om te eten. En ik zit na twee happen vol en wil gewoon niks. Daar krijg ik buikpijn van en daarvan wil ik nog minder eten. Wat is makkelijk om dan te eten? En moet ik dan gewoon elk uur twee happen eten ofzo? ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Deze ouders zijn verder niet totaal achterlijk of gemeen zoals sommige van die ouders. Ze zijn gewoon... niet zo doorzettend. En ze overwegen om haar het buitenspelen te verbieden (al doen ze geen enkele poging) omdat ze dan snoep koopt, in plaats van gewoon haar zakgeld in een spaarpot te stoppen in plaats van het in haar handje te geven.
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
Ik krijg nu hele hoge dosering B12, dat schijnt veel mensen met chronische vermoeidheid te helpen (maar niet alle) en dan nog medicijnen om m'n maag- en darmklachten te verminderen en spul om beter in slaap te komen
||
Citaat:
|
![]() |
|
|